Het kan nog een maand duren.quote:
Wordt het geld ook in een postzakje gebracht?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Hier wordt heel vaak de post niet bezorgd dus heb toch maar ff met de belastingdienst gebeld. Werd me verteld dat er een brief voor me klaar ligt met dagtekening 5 juniDan is hoop ik die datum dus ook het geld binnen
Nee hoor, ik kan nu gewoon weer opnieuw de aangifte verzeznden volgens het programma.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Open het aangifteprogramma op je computer.
Het is altijd aandoenlijk om rond deze tijd in het topic te zitten. Dan besef je weer hoe goed je het zelf hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
ongeduldig allemaal
Pas gaan klagen als je het 1 juli niet hebt
Ik heb vorige week dinsdag de brief gekregen maar er staat nog niks op de rekening... kzie het wel verschijnen 1 dezer dagen denk ik
Wat een zielige opmerking zeg... Wie zegt dat 'wij' hier allemaal letterlijk achter de brievenbus zitten... Dus als jij een lot hebt en ¤10.000 wint ga je niet naar de betreffende instantie om te innen... Want jij hebt het zelf zo goed??quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is altijd aandoenlijk om rond deze tijd in het topic te zitten. Dan besef je weer hoe goed je het zelf hebt.
Niet alleen achter de brievenbus, want dat boeit me niet. Maar jullie hangen ook constant bij de Belastingdienst aan de telefoon om te huilen wat de dagtekening is en weet ik wat. Die mensen worden betaald van MIJN belastingcentjes, en dus mag ik daar een mening over hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:19 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
Wat een zielige opmerking zeg... Wie zegt dat 'wij' hier allemaal letterlijk achter de brievenbus zitten...
Een lot is iets heel anders dan belasting, ik begrijp je vergelijking niet?quote:Dus als jij een lot hebt en ¤10.000 wint ga je niet naar de betreffende instantie om te innen... Want jij hebt het zelf zo goed??
Dit gaat om teveel betaald belasting geld en geld terug krijgen is altijd leuk toch.. Ook al is het ons eigen geld... En als je ons zo aandoenlijk vind...waarom reageer je dan...
Klopt. Maar ik zou ook lachen als jij hier met een lekke band stond hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef Lienekien het volgende:
En elk jaar beleef jij daar kennelijk weer een vreemdsoortig van genoegen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef casualguy het volgende:
Kunnen we het gezellig houden en ontopic blijven?
Dat elkaar afzeiken is nergens voor nodig
Haha.. Jaja, nu ben ik een sloeber?! Niet dat het je iets aangaat, maar maandelijks krijgen we netjes de HRA uitbetaald, maar als je je een beetje verdiept in wat je schrijft en bij de belastingdienst leest,dan zal je tot de conclusie kunnen komen dat er meerdere mogelijkheden zijn om belasting terug te krijgen... Nou succes met roeptoeteren hier... Of ga anders naar een andere 'vijver'quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet alleen achter de brievenbus, want dat boeit me niet. Maar jullie hangen ook constant bij de Belastingdienst aan de telefoon om te huilen wat de dagtekening is en weet ik wat. Die mensen worden betaald van MIJN belastingcentjes, en dus mag ik daar een mening over hebben.
[..]
Een lot is iets heel anders dan belasting, ik begrijp je vergelijking niet?
Het is overigens je eigen schuld dat je zo'n sloeber bent, want je kan gewoon een maandelijkse teruggaaf aanvragen. Zeker als het om serieus (1000+ euro) geld gaat lijkt me dat wel heel verstandig.
Maar elk jaar weer gaan we met zijn allen hier huilen, want het is zooooo moeilijk om te begrijpen dat voor 1 april aangifte voor 1 juli bericht is.. Oehh huil huil.
Sommige mensen hebben een vreemde vorm van 'humor' .... Of zijn heel zuur haha ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef Lienekien het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |