abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111399702
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pua! Leeft die term nog steeds onder nerds zonder kansen? :D
Meer dan ooit :D
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:48:25 #202
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111399724
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het leeft weer! :X
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 22:49:39 #203
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111399781
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!
pi_111400240
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!
En zitten nog steeds op de zolderkamer :)
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 23:00:07 #205
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111400332
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En zitten nog steeds op de zolderkamer :)
De meeste wonen niet meer thuis en wonen op de slaapkamer :o
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:04:52 #206
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_111400570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Strategieen zijn er niet echt te vinden in zijn tekst, maar met het idee erachter is niks mis toch.
Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_111400648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
pi_111400820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:21:26 #209
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_111401457
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Precies
en ik heb nog nooit iemand gehoord die op zijn 50ste trouwdag zei: als ik had geweten dat vingeren in de kroeg hier op uit zou draaien O+
Heey TS kijk is een vrouw die met mij eens is! ;)

quote:
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
correct
pi_111401670
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn. :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:30:01 #211
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_111401873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan kun je imo toch beter gewoon aan jezelf vertrouwen werken. Heb je er buiten de kroeg ook nog wat aan.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_111401921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn. :)
quote:
Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei.
Eerste 3 regels van dit stuk :') Alsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:34:05 #213
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_111402075
quote:
Eerste 3 regels van dit stuk :') Alsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven :')
_O- :')
pi_111402627
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
pi_111402976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
maar er is daardoor nog geen linear verband
als je wel succes hebt wil dat niet automatisch zeggen dat alles vanaf dan fantastisch gaat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111403209
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.
pi_111403212
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar er is daardoor nog geen linear verband
als je wel succes hebt wil dat niet automatisch zeggen dat alles vanaf dan fantastisch gaat
Als je de loterij wint ook niet, en nu?
pi_111403326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.
Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.
pi_111404418

Wat zijn we toch eigenlijk zielige wormpjes, als je het op een andere manier bekijkt
pi_111404715
Ik heb het gelezen en zowaar.... Vanavond met 12 vrouwen gesproken. 3 daarvan begonnen meteen hun tong in mijn mond te duwen. Die heb ik ook geneukt. 1 zei dankjewel en ging met haar vriend er vandoor. Met 3 had ik een leuk gesprek. De overige 5 had ik weinig tijd voor, maar met 2 toch nog even kunnen flirten. 1 heb ik er dan mee naar huis weten te krijgen en die ligt nu voldaan naast me te slapen.

Het werkt TS. _O_
pi_111407570
Ja mangf ik bne heldsmeaal droknen dit en dat, maar TS hte werket als ee malle :D
Dnk voor dreze openbrearing :D Ik beb teww dames gepatk; eht een hele ovrewinndfing
zonder ts had ik gee leven, nu bne ikk genezen vna min ais. dat was ethc fantastich.

gr gr Ria dn de kisd
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:19:33 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_111409450
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.

/dominee speknek
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_111410845
Je loopt in dit soort discussies dan ook al snel tegen defitinitekwesties aan als: Wat is succes? Wat is persoonlijke groei? Ik denk dat die altijd afhankelijk zijn van de maatschappij waarin je leeft en dus van anderen. De mogelijkheid tot het gemakkelijk scoren van vrouwen is natuurlijk niet alleen ijdelheid, het geeft ook rust en zelfvertrouwen.
pi_111413388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.

/dominee speknek
Netjes. :)
pi_111413909
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:

[..]

/dominee speknek
Veel gasten die niet kunnen "versieren" hebben al problemen met het delen van intimiteit met een meid die ze pas ontmoet hebben. Hierbij belemmeren ze zichzelf in hun kansen voor een korte spanning, maar ook de kans op een lange termijn relatie met haar.

Het komt erop neer dat je je kansen (ook voor een lange termijn relatie) flink vergroot als je niet bang bent om je ware persoonlijkheid te tonen, je wordt hier alleen beter in als je genoeg ervaring hebt om te handelen naar je ware gevoelens op dat moment. Je wilt niet weten hoeveel kansen je anders misloopt die normaal gezien naar je gevoel anders als "buiten je league" gezien worden, of situaties waarin je normaal niet in zult duiken omdat je niet op je gemak voelt in een desbetreffende situatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111414110
Gisteren was ik oa met iemand uit geweest die vele malen beter is dan ik. Nog voordat we de club in gingen sprak hij een groep van een stuk of 6/7 vrouwen aan, waarbij hij al twee ging knuffelen toen hij de groep in dook. Wie weet zat er wel een lange-termijn-relatie meid tussen. Maar als hij er niet een gewoonte van had gemaakt om dit soort grote groepen op straat aan te spreken, had hij haar bijvoorbeeld misgelopen. Pure kansberekening.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:19:28 #227
365231 Fera
Fire & Blood
pi_111414485
Persoonlijk voel ik me beledigd, door de manier waarop jij vrouwen weg zet als machines. Als je maar op de juiste knopjes drukt en de goede codes kent, kun je zorgen dat ze alles met/voor je doet. Wat een bullshit. En die OP klonk net als een documentaire op Discovery Channel, waar de vrouw in haar gedragingen compleet wordt geanalyseerd en waarin de indruk wordt gewekt dat we bespeelbaar zijn.

Ik zie wel vaker van dit soort artikelen of cursussen die gegeven worden in het versieren van vrouwen. Walgelijk en respectloos jegens de vrouw. :r Ik snap überhaupt niet dat iemand hier ooit geld aan zou willen verspillen. Vrouwen zijn ook gewoon mensen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_111414834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk voel ik me beledigd, door de manier waarop jij vrouwen weg zet als machines. Als je maar op de juiste knopjes drukt en de goede codes kent, kun je zorgen dat ze alles met/voor je doet. Wat een bullshit. En die OP klonk net als een documentaire op Discovery Channel, waar de vrouw in haar gedragingen compleet wordt geanalyseerd en waarin de indruk wordt gewekt dat we bespeelbaar zijn.

Ik zie wel vaker van dit soort artikelen of cursussen die gegeven worden in het versieren van vrouwen. Walgelijk en respectloos jegens de vrouw. :r Ik snap überhaupt niet dat iemand hier ooit geld aan zou willen verspillen. Vrouwen zijn ook gewoon mensen.
echt he!!

vooral dit soort dingen:
quote:
Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten
quote:
Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook
quote:
Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414929
quote:

Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.

Het is eenmaal een feit dat vrouwen (en dus ook mannen) op een bepaalde manier op elkaar reageren. Dat het een taboe is om erover te praten zegt al genoeg.

Veel is ook te zien dmv hersenscans enzo dat vrouwen anders denken dan mannen. Dat verschil is er eenmaal.
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 12:33:19 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111414973
quote:

Vrouwen zijn ook bespeelbaar. Kom op nou. Andersom is een man ook bespeelbaar, maar als dat over 'de vrouw' gezegd wordt dan is dat blijkbaar ineens niet zo? Ik ben het verder nauwelijks eens met de OP van TS hoor, daar niet van, maar doe nou niet alsof een vrouw niet bespeelbaar is. Als ze dat niet zou zijn, dán zou het een machine zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:33:34 #231
365231 Fera
Fire & Blood
pi_111414982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.

Het is eenmaal een feit dat vrouwen (en dus ook mannen) op een bepaalde manier op elkaar reageren. Dat het een taboe is om erover te praten zegt al genoeg.
Je hoeft helemaal geen scheldwoorden te gebruiken om respectloos over te komen. Elke vrouw is anders, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Niet iedereen is op dezelfde manier te 'bespelen'.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:34:36 #232
365231 Fera
Fire & Blood
pi_111415007
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vrouwen zijn ook bespeelbaar. Kom op nou. Andersom is een man ook bespeelbaar, maar als dat over 'de vrouw' gezegd wordt dan is dat blijkbaar ineens niet zo? Ik ben het verder nauwelijks eens met de OP van TS hoor, daar niet van, maar doe nou niet alsof een vrouw niet bespeelbaar is. Als ze dat niet zou zijn, dán zou het een machine zijn.
Misschien dat sommige vrouwen dat wel zijn, maar het stoort me dat we allemaal weer over één kam geschoren worden. En ik heb nergens gezegd dat mannen wel bespeelbaar zijn.
pi_111415012
quote:

Duidelijke knop ingedrukt bij deze vrouw. :')
pi_111415081
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal geen scheldwoorden te gebruiken om respectloos over te komen. Elke vrouw is anders, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Niet iedereen is op dezelfde manier te 'bespelen'.
Als je mijn tekst objectief en goed hebt gelezen, zie je dat het helemaal niet gaat om over "de vrouw bespelen", maar juist je eigen pad te nemen en een steeds meer relaxte gozer te worden die enorm gewend is geraakt om op een intieme manier met vrouwen om kan gaan.

Geen truukjes, geen knopjes indrukken, maar puur je eigen emoties volgen, geheel open en eerlijk. Hierdoor zullen vrouwen automatisch vallen op "de natuurlijke jij" is de boodschap. Het is geen hack, het is een lange weg naar steeds minder truukjes.
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 12:39:29 #235
16180 crew  CoolGuy
pi_111415201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien dat sommige vrouwen dat wel zijn, maar het stoort me dat we allemaal weer over één kam geschoren worden. En ik heb nergens gezegd dat mannen wel bespeelbaar zijn.
Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.
pi_111415284
Vrouwen zijn bespeelbaar, totdat je door de mand valt.
pi_111415394
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Veel is ook te zien dmv hersenscans enzo dat vrouwen anders denken dan mannen. Dat verschil is er eenmaal.
respect zit hem niet alleen in je taalgebruik natuurlijk :')

en ja mannen en vrouwen reageren op een bepaalde manier op elkaar en vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen
maar we bepalen echt nog wel zelf of we geil zijn of niet :')
het is niet zo dat we maar meteen geil worden als een leuke vent ook geil is :') dat is echt te bizar voor woorden dat je dat denkt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111415410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.
Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.
pi_111415449
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ieder mens is dat
mannen net zo goed als vrouwen

alleen dat is wel iets anders dan wat ik quote uit de OP bijvoorbeeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 12:46:46 #240
16180 crew  CoolGuy
pi_111415486
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ieder mens is dat
mannen net zo goed als vrouwen

alleen dat is wel iets anders dan wat ik quote uit de OP bijvoorbeeld
Ja ieder mens is dat, maar zij reageert sterk op dat vrouwen dat zouden zijn, want niet alle vrouwen zijn dat wordt dan fel geroepen. Jawel dus, elke vrouw is dat. Maar als je direct zo hard wil roepen dat 'niet elke vrouw dat is' dan wil je gewoon maar tegengas geven, gewoon, omdat je je aangesproken voelt ofzo :P
pi_111415513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

respect zit hem niet alleen in je taalgebruik natuurlijk :')

en ja mannen en vrouwen reageren op een bepaalde manier op elkaar en vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen
maar we bepalen echt nog wel zelf of we geil zijn of niet :')
het is niet zo dat we maar meteen geil worden als een leuke vent ook geil is :') dat is echt te bizar voor woorden dat je dat denkt
Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die actief kan beslissen of ze geil wordt of niet. Stimulatie (de juiste combinatie van knoppen indrukken, al dan niet actief) ligt daaraan ten grondslag.
pi_111415533
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja ieder mens is dat, maar zij reageert sterk op dat vrouwen dat zouden zijn, want niet alle vrouwen zijn dat wordt dan fel geroepen. Jawel dus, elke vrouw is dat. Maar als je direct zo hard wil roepen dat 'niet elke vrouw dat is' dan wil je gewoon maar tegengas geven, gewoon, omdat je je aangesproken voelt ofzo :P
pi_111415564
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.
Of ze is zelf bespeeld door een player en daarna geditched.
pi_111415578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die actief kan beslissen of ze geil wordt of niet. Stimulatie (de juiste combinatie van knoppen indrukken) ligt daaraan ten grondslag.
geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het is :?

als dat zo was dan was ik continue geil, want ik hou van mijn vriend en er is zeker de klik die in de OP word beschreven maar toch loop ik niet meteen te soppen als hij aan seks denkt hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111415648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het is :?

als dat zo was dan was ik continue geil, want ik hou van mijn vriend en er is zeker de klik die in de OP word beschreven maar toch loop ik niet meteen te soppen als hij aan seks denkt hoor
Jij gaapt zelfs waarschijnlijk als hij ook gaapt. Je moet eens weten wat er onbewust allemaal gebeurd.
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 12:51:06 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_111415669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom maar dit staat er zo leuk dat ik er nu al 5 minuten smakelijk om zit te lachen :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:52:43 #247
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111415741
Elke vrouw is anders, maar er zijn wel degelijk verschillen tussen mannen en vrouwen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111415898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij gaapt zelfs waarschijnlijk als hij ook gaapt. Je moet eens weten wat er onbewust allemaal gebeurd.
ja, maar nog steeds word ik niet geil als hij geil is :P
wat voor bewijs heb je dat die link bestaat?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:57:17 #249
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_111415919
quote:

Feministen. :')

Goed verhaal, TS. Wel een hoop haters hier.
Bedankt Hans.
pi_111416005
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daarom is het aan de man in kwestie de juiste knoppen in te drukken. Dat is niet zo moelijk zelf te bedenken toch?
quote:
Jij bevindt je ook al lang niet meer in het spanningsveld die je met vers vlees wel hebt. Je hebt de essentie van de post van TS dan ook volkomen gemist.

Vrouwen die dit soort informatie niet kunnen handelen. :')
pi_111416198
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef bascross het volgende:

[..]

Feministen. :')

Goed verhaal, TS. Wel een hoop haters hier.
Thx!
pi_111416424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Daarom is het aan de man in kwestie de juiste knoppen in te drukken. Dat is niet zo moelijk zelf te bedenken toch?

[..]

Jij bevindt je ook al lang niet meer in het spanningsveld die je met vers vlees wel hebt. Je hebt de essentie van de post van TS dan ook volkomen gemist.

Vrouwen die dit soort informatie niet kunnen handelen. :')
nou kom me eens verleiden dan :P
ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat puur het feit dat jij geil bent mij niet geil maakt hoor :')

maar kom eens met een onderzoek dan, dat aantoont dat het zo werkt? jij geil = vrouw geil
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:13:55 #253
37769 erodome
Zweefteef
pi_111416573
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar. Maar is dat zo erg? Als je daarmee de personen kan bereiken die voorheen te ver weg waren, waarom niet? :)
Alhoewel ik prima begrijp dat het best ok kan zijn om even je comfort zone uit te stappen en dan dingen maar wat "gemaakt" te doen tijdelijk zie ik de link naar een leuke relatie niet zo.
Als je een rol speelt, hoe ga je dat dan volhouden op de langere termijn, dan ga je door de mand vallen, of heel ongelukkig worden.

Ik zie dus wel het nut van lekker leren fladderen en normaal met vrouwen om kunnen gaan, maar ik denk wel dat er een gevaar in schuilt dat iemand teveel in een rol kruipt waardoor het bij oppervlakkige contacten gaat blijven als het niet overgezet wordt naar gewoon jezelf zijn met wat meer zelfvertrouwen.
Dat langere relatie's een lastig iets gaan worden als je dat niet doet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111416649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat puur het feit dat jij geil bent mij niet geil maakt hoor :')

maar kom eens met een onderzoek dan, dat aantoont dat het zo werkt? jij geil = vrouw geil
20 per week met iniedergeval wat seksuele intentie x 4 = 80 per maand. In 10 maanden dus 800.

Dan nog ongeveer 10 andere mensen die het getest hebben (sommigen gaan minder hard dan ik, sommigen verder) = ongeveer 10.000 vrouwen in een jaar tijd.

Projecteer niet alles op je eigen beleveniservaring meid, en het kan zijn dat je een groot deel niet eens bewust van bent. Daarom ga ik ook met andere mensen uit, ik heb ook nog genoeg dingen die ik zelf nog niet zie of bewust van ben.
pi_111416708
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Alhoewel ik prima begrijp dat het best ok kan zijn om even je comfort zone uit te stappen en dan dingen maar wat "gemaakt" te doen tijdelijk zie ik de link naar een leuke relatie niet zo.
Als je een rol speelt, hoe ga je dat dan volhouden op de langere termijn, dan ga je door de mand vallen, of heel ongelukkig worden.

Ik zie dus wel het nut van lekker leren fladderen en normaal met vrouwen om kunnen gaan, maar ik denk wel dat er een gevaar in schuilt dat iemand teveel in een rol kruipt waardoor het bij oppervlakkige contacten gaat blijven als het niet overgezet wordt naar gewoon jezelf zijn met wat meer zelfvertrouwen.
Wat ik geschreven heb gaat zeker niet over een "rol spelen", maar natuurlijk aantrekkelijk worden als je pure zelf, waarbij je geen openingszinnen nodig hebt of andere truukjes. Omdat je simpelweg gewoon veel ervaring op hebt gedaan en je hersenen het normaal vinden om jezelf te zijn in elke mogelijke situatie
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 13:18:12 #256
16180 crew  CoolGuy
pi_111416725
quote:

[..]

Hey. How you doin'?
pi_111416852
quote:

[..]

Ik sla deze keer over. Ik krijg nu al een vagina van je.
quote:
Nogmaals. Je hebt de essentie niet begrepen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef erodome het volgende:
Als je erg op je emoties afgaat zoals TS suggereert denk ik eerder dat je problemen krijgt binnen een monogame relatie. Je bent nogal gevoelig voor verleiding en zal het ook nog eens vaker opzoeken.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:21:23 #258
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_111416853
Ik de OP gelezen en het topic doorgekeken, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat het doel is van deze hele grap? Seks? Een levenspartner? Sociaal contact? Overwinnen van autisme?

Naar de kroeg gaan om een willekeurige 'kut te scoren' lijkt mij niet de insteek waarmee je een bevredigende en succesvolle avond beleeft. De krampachtige pogingen om aandacht te krijgen zorgen hoogtens voor wat leedvermaak en irritatie bij de andere aanwezige gasten die er zijn. Zoveel mensen dat er zijn, zoveel verschillende vrouwen zijn er ook. Dat je aandacht krijgt van het andere geslacht is redelijk nietszeggend. Het gaat er om van wie je deze aandacht ontvangt en in welke vorm dat gebeurt. Dat bepaalt ook hoeveel voldoening je er uithaalt. Vrouwen ontmoeten doe je niet zo zeer door geforceerd 2x per week naar bepaalde plekken te gaan (waar vrouwen in het wild schijnen te leven) maar door gewoon je keldertje uit te komen en mee te doen aan het sociale verkeer. Mensen leer je kennen op school, op het werk, op de tennisclub, waarna je, als er een klik is, daarna gezellig samen een borreltje kan drinken op het terras/in het cafe en een klein dansje kan wagen in de lokale dancing. Je slaat een aantal belangrijke momenten om iemand te leren kennen over als je meteen met een halflamme kop naar de club gaat om daar wat te proberen te regelen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_111416862
[je goed in je vel zitten bij elke mogelijke situatie als je natuurlijke zelf] <--[standaard] -X-> [rollenspel]

Het is dus in principe heel de wereld als "je woonkamer" maken. Omdat je genoeg uit je comfort zone bent gestapt begint alles normaal voor je te worden. Je hoeft steeds minder een rol te spelen. Standaard spelen mensen al een rol in deze samenleving, dat zie je steeds meer hoe meer je groeit. Hoe mensen zich anders gedragen bij andere mensen etc.
pi_111416875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

20 per week met iniedergeval wat seksuele intentie x 4 = 80 per maand. In 10 maanden dus 800.

Dan nog ongeveer 10 andere mensen die het getest hebben (sommigen gaan minder hard dan ik, sommigen verder) = ongeveer 10.000 vrouwen in een jaar tijd.

Projecteer niet alles op je eigen beleveniservaring meid, en het kan zijn dat je een groot deel niet eens bewust van bent. Daarom ga ik ook met andere mensen uit, ik heb ook nog genoeg dingen die ik zelf nog niet zie of bewust van ben.
hoe is dit een representatief onderzoek :')

ik mag geen eigen belevingen projecteren maar het feit dat 10 van je vriendjes dit ook doen is wel bewijs?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111416978
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef Ryon het volgende:
Ik de OP gelezen en het topic doorgekeken, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat het doel is van deze hele grap? Seks? Een levenspartner? Sociaal contact? Overwinnen van autisme?

Naar de kroeg gaan om een willekeurige 'kut te scoren' lijkt mij niet de insteek waarmee je een bevredigende en succesvolle avond beleeft. De krampachtige pogingen om aandacht te krijgen zorgen hoogtens voor wat leedvermaak en irritatie bij de andere aanwezige gasten die er zijn. Zoveel mensen dat er zijn, zoveel verschillende vrouwen zijn er ook. Dat je aandacht krijgt van het andere geslacht is redelijk nietszeggend. Het gaat er om van wie je deze aandacht ontvangt en in welke vorm dat gebeurt. Dat bepaalt ook hoeveel voldoening je er uithaalt. Vrouwen ontmoeten doe je niet zo zeer door geforceerd 2x per week naar bepaalde plekken te gaan (waar vrouwen in het wild schijnen te leven) maar door gewoon je keldertje uit te komen en mee te doen aan het sociale verkeer. Mensen leer je kennen op school, op het werk, op de tennisclub, waarna je, als er een klik is, daarna gezellig samen een borreltje kan drinken op het terras/in het cafe en een klein dansje kan wagen in de lokale dancing. Je slaat een aantal belangrijke momenten om iemand te leren kennen over als je meteen met een halflamme kop naar de club gaat om daar wat te proberen te regelen.
Dat heb ik ook beschreven. Overal kan je vrouwen ontmoeten. Hou je niet van uitgaan? Dan ga je gewoon overdag vrouwen ontmoeten op straat. Of je kunt het combineren:

quote:
Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden.

je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz.
pi_111417091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik mag geen eigen belevingen projecteren maar het feit dat 10 van je vriendjes dit ook doen is wel bewijs?
Jij bent 1 van die 10.000 die ook nog eens gewoon achter een pc zit en met haar logische hersenhelft denkt.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:28:57 #263
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_111417168
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook beschreven. Overal kan je vrouwen ontmoeten. Hou je niet van uitgaan? Dan ga je gewoon overdag vrouwen ontmoeten op straat. Of je kunt het combineren:

[..]

Ja, stating the obvious. Ik vraag mij alleen af wat het doel is van deze 'levensstijl'. Wat ik probeerde aan te geven is dat het niet gaat om de veelvoud van het contact, maar om de aard en met wie je contact maakt.

Natuurlijk kan je iedereen en alles dat tieten heeft aanspreken. Maar waarom? Het heeft gewoon geen nut. Het gaat er om dat je instaat bent te bedenken wat soort vrouw bij jou past, waar je deze kan ontmoeten (vaak zeer dicht in je eigen omgeving, probeer eens facebook) en dat je de ballen bijelkaar raapt om deze vervolgens aan te spreken en op date mee te nemen. Klaas is kees.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_111417311
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, stating the obvious. Ik vraag mij alleen af wat het doel is van deze 'levensstijl'. Wat ik probeerde aan te geven is dat het niet gaat om de veelvoud van het contact, maar om de aard en met wie je contact maakt.

Natuurlijk kan je iedereen en alles dat tieten heeft aanspreken. Maar waarom? Het heeft gewoon geen nut. Het gaat er om dat je instaat bent te bedenken wat soort vrouw bij jou past, waar je deze kan ontmoeten (vaak zeer dicht in je eigen omgeving, probeer eens facebook) en dat je de ballen bijelkaar raapt om deze vervolgens aan te spreken en op date mee te nemen. Klaas is kees.
Als je er geen gewoonte van hebt gemaakt dan ga je haar meer als een robot benaderen met wanhopige gevoelens in plaats van een relaxte gozer. Het is alsof je voor het eerst weer gaat schaatsen.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:38 #265
37769 erodome
Zweefteef
pi_111417325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat ik geschreven heb gaat zeker niet over een "rol spelen", maar natuurlijk aantrekkelijk worden als je pure zelf, waarbij je geen openingszinnen nodig hebt of andere truukjes. Omdat je simpelweg gewoon veel ervaring op hebt gedaan en je hersenen het normaal vinden om jezelf te zijn in elke mogelijke situatie
In jouw geval, als het waar is hoeveel vrouwen je aanspreekt dan ben je echt alleen maar daar mee bezig in je vrije tijd en zelfs daarbuiten.
Het is zoveel en dan vooral op 1 plek gericht dat jij amper tot niet bezig kan zijn met echt zelfwerk, je bent teveel met dat buiten je bezig om echt algemeen te veranderen in jezelf.

Je bent idd bezig met patronen verleggen en vast zetten, maar pas op dat je daarin niet teveel je rol wil worden en wat je echt bent uit het oog verliest.
Soms is verlegenheid helemaal niet erg, soms is een beetje nederigheid het beste wat je kan doen, soms is afwachtend zijn het juiste om te kiezen en ga zo maar door.
Pas op dat je niet over 10 jaar denkt wie ben ik geworden, dat je dan gevangen zit in de patronen die je zo zwaar verankert.

Hoeft niet te gebeuren hoor, zeg niet dat dit perse voor jou opgaat, kan alleen afgaan op wat je schrijft.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111417625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef erodome het volgende:

[..]

In jouw geval, als het waar is hoeveel vrouwen je aanspreekt dan ben je echt alleen maar daar mee bezig in je vrije tijd en zelfs daarbuiten.
Het is zoveel en dan vooral op 1 plek gericht dat jij amper tot niet bezig kan zijn met echt zelfwerk, je bent teveel met dat buiten je bezig om echt algemeen te veranderen in jezelf.

Je bent idd bezig met patronen verleggen en vast zetten, maar pas op dat je daarin niet teveel je rol wil worden en wat je echt bent uit het oog verliest.
Soms is verlegenheid helemaal niet erg, soms is een beetje nederigheid het beste wat je kan doen, soms is afwachtend zijn het juiste om te kiezen en ga zo maar door.
Pas op dat je niet over 10 jaar denkt wie ben ik geworden, dat je dan gevangen zit in de patronen die je zo zwaar verankert.

Hoeft niet te gebeuren hoor, zeg niet dat dit perse voor jou opgaat, kan alleen afgaan op wat je schrijft.
Je kunt inderdaad zo ver gaan dat je je alleen bezig houdt met vrouwen en niets anders. Een zeer slimme opmerking. Hier ben ik bewust van en ik heb ook andere doelen in mijn leven waarmee ik mee bezig ben en verschillende hobby's. Deze dingen heb ik bewust niet geschreven, want mensen hebben de neiging om via omwegen en via hun hobby vrouwen te versieren, maar deze dingen behoren vind ik gescheiden te blijven.
pi_111417656
Dit topic took a dive :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:40:58 #268
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_111417688
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je er geen gewoonte van hebt gemaakt dan ga je haar meer als een robot benaderen met wanhopige gevoelens in plaats van een relaxte gozer. Het is alsof je voor het eerst weer gaat schaatsen.
Beetje stuntelen mag best. Het beeld dat elke man een 'player' moet zijn die soepeltjes met de vrouwtjesch omgaat is misplaatst. Met een klein beetje zelfverzekerheid en lef kom je een heel eind en dat is al genoeg. Dergelijke zelfverzekerheid doe je al op door eenmaal een vriendschap aan te gaan met een meisje of tijdens je puberteit als je stuntelt met je eerste vriedinnetje. Daar is geen levensstijl voor nodig, maar gewoon alledaags contact en een keer gezellig het samen op een zuipen zetten.

Sommige mannen zijn van nature playboy's. Goede kop, vlotte houding, strakke babbel en hebben een Iphone vol met 1.000 nummers van de lokale jong vrouwelijke bevolking. Onderdeel van hun karakter. Leuk voor de dames die daar in geinteresseerd zijn. Maar niet iets waar je aan zou moeten willen spiegelen. De tijd en energie die je daar in stopt om daar een imitatie van te voren had je beter kunnen besteden om je vriendinnetje het naar haar zin te maken.
--
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 13:42:18 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_111417741
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

EY! HOW YOU DOIN' ZEI IK TOCH!

:')
pi_111417933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Beetje stuntelen mag best. Het beeld dat elke man een 'player' moet zijn die soepeltjes met de vrouwtjesch omgaat is misplaatst. Met een klein beetje zelfverzekerheid en lef kom je een heel eind en dat is al genoeg. Dergelijke zelfverzekerheid doe je al op door eenmaal een vriendschap aan te gaan met een meisje of tijdens je puberteit als je stuntelt met je eerste vriedinnetje. Daar is geen levensstijl voor nodig, maar gewoon alledaags contact en een keer gezellig het samen op een zuipen zetten.

Sommige mannen zijn van nature playboy's. Goede kop, vlotte houding, strakke babbel en hebben een Iphone vol met 1.000 nummers van de lokale jong vrouwelijke bevolking. Onderdeel van hun karakter. Leuk voor de dames die daar in geinteresseerd zijn. Maar niet iets waar je aan zou moeten willen spiegelen. De tijd en energie die je daar in stopt om daar een imitatie van te voren had je beter kunnen besteden om je vriendinnetje het naar haar zin te maken.
Je kunt zelf bepalen of je wilt groeien. Het is ook leuker voor eventueel je vriendin als je een meer relaxte gozer bent geworden vanwege de vele ervaring die niet zo snel wanhoopsgevoelens kweekt bij haar. De gedachte dat je goed in de markt ligt heeft vele voordelen, ook voor een eventuele lange termijnsrelatie. Zodra je een tekort hebt aan deze hersenverbindingen vanwege een tekort aan ervaring, zullen je relaties ook eerder in de soep vallen omdat je er simpelweg (emotioneel) niet mee om kunt gaan.
pi_111418011
Geen vrouwen kunnen krijgen in deze tijd waarin ze allemaal losgeslagen zijn :')
pi_111418135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

EY! HOW YOU DOIN' ZEI IK TOCH!

:')
sorry, ik was zo nat geworden dat ik van mijn stoel gleed en toen kon ik niet meer typen ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:53:06 #273
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_111418228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt zelf bepalen of je wilt groeien. Het is ook leuker voor eventueel je vriendin als je een meer relaxte gozer bent geworden vanwege de vele ervaring die niet zo snel wanhoopsgevoelens kweekt bij haar. De gedachte dat je goed in de markt ligt heeft vele voordelen, ook voor een eventuele lange termijnsrelatie. Zodra je een tekort hebt aan deze hersenverbindingen vanwege een tekort aan ervaring, zullen je relaties ook eerder in de soep vallen omdat je er simpelweg (emotioneel) niet mee om kunt gaan.
Ik ben het mee eens dat het de meeste mensen goed zou doen als zij wat meer zouden veranderen in een sociaal dier. Als mensen wat meer ontdooien of uit hun schulp durven te kruipen zou dat al een heel positief effect hebben.

Ik denk echter niet dat de krampachtig wetenschappelijke benadering (ervaringen opdoen voor het opdoen van ervaringen) de beste manier om dit te ontwikkelen. Het is meer een bijzaak. Als mensen actief worden binnen het sociale leven gaat dat vaak vanzelf. Om die reden geloof ik ook niet in het concept mensen/vrouwen ontmoeten voor het ontmoeten. Dat is een bijzaak.

Het zou mensen al veel goeds doen als zij een actieve rol aannemen binnen de lokale tennisclub. Als iemand wat organiseert (een bijeenkomst bijv) dit te bezoeken en actief deel te nemen en regelmatig mensen thuis uit te nodigen om te komen eten, te zuipen of gewoon om oeverloos te lullen.

Waarom? Het sociale contact zelf is niet het doel, dat is de activiteit die je onderneemt. Maar spelenderwijs ontdooien mensen daar wel door. Mensen worden socialer, ondernemen meer en maken allerlei mooie momenten mee. Oh, tegelijkertijd leer je een zooi aan lui kennen (waaronder vrouwen) en wordt er wellicht ook nog eens een keer geneukt. Zonder dat je daar ook maar een moment bij hoeft stil te staan.

Ter aanvulling:

Het gaat allemaal om hoofdzaak/bijzaak. je gaat niet naar de kroeg om daar mensen te ontmoeten, maar om bier te drinken, naar slechte muziek te luisteren, dronken te worden en met je vrienden lol te maken. Tijdens deze activiteit (bier drinken, dansen en lol maken) zou het zomaar kunnen zijn dat er een klik/gesprek ontstaat met andere mensen die ook aan deze activiteit deelnemen. Puur bijzaak en leuk als het gebeurt. Moet je wel voor openstaan (anders sluit je jezelf af) maar het hoeft niet geforceerd te worden.

Stel je voor dat je met vijf knapen bent die alleen maar opzoek zijn naar meisjes. Dan is er geen ene fuck aan de hele avond omdat iedereen krampachtig probeert te regelen en vervolgens vergeet waarom mensen eigenlijk in de kroeg zijn. Om lol te maken en te zuipen.
--
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:02:07 #274
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_111418656
Ik snap niet dat sommige mensen dit onderdeel, namelijk beter/makkelijker contact maken met vrouwen, zo belachelijk maken. Bijna iedereen is dagelijks wel met iets bezig om er beter in te worden, dat kan voetbal zijn, krachttraining, breien, noem maar op, maar als het gaat om vrouwen is het ineens belachelijk. Vreemd.
Bedankt Hans.
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 14:02:51 #275
16180 crew  CoolGuy
pi_111418686
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry, ik was zo nat geworden dat ik van mijn stoel gleed en toen kon ik niet meer typen ;(
Ja, ja die reactie hebben vrouwen op mij inderdaad. 't Is soms een vloek hoor ;(
pi_111418862
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik ben het mee eens dat het de meeste mensen goed zou doen als zij wat meer zouden veranderen in een sociaal dier. Als mensen wat meer ontdooien of uit hun schulp durven te kruipen zou dat al een heel positief effect hebben.

Ik denk echter niet dat de krampachtig wetenschappelijke benadering (ervaringen opdoen voor het opdoen van ervaringen) de beste manier om dit te ontwikkelen. Het is meer een bijzaak. Als mensen actief worden binnen het sociale leven gaat dat vaak vanzelf. Om die reden geloof ik ook niet in het concept mensen/vrouwen ontmoeten voor het ontmoeten. Dat is een bijzaak.

Het zou mensen al veel goeds doen als zij een actieve rol aannemen binnen de lokale tennisclub. Als iemand wat organiseert (een bijeenkomst bijv) dit te bezoeken en actief deel te nemen en regelmatig mensen thuis uit te nodigen om te komen eten, te zuipen of gewoon om oeverloos te lullen.

Waarom? Het sociale contact zelf is niet het doel, dat is de activiteit die je onderneemt. Maar spelenderwijs ontdooien mensen daar wel door. Mensen worden socialer, ondernemen meer en maken allerlei mooie momenten mee. Oh, tegelijkertijd leer je een zooi aan lui kennen (waaronder vrouwen) en wordt er wellicht ook nog eens een keer geneukt. Zonder dat je daar ook maar een moment bij hoeft stil te staan.

Ter aanvulling:

Het gaat allemaal om hoofdzaak/bijzaak. je gaat niet naar de kroeg om daar mensen te ontmoeten, maar om bier te drinken, naar slechte muziek te luisteren, dronken te worden en met je vrienden lol te maken. Tijdens deze activiteit (bier drinken, dansen en lol maken) zou het zomaar kunnen zijn dat er een klik/gesprek ontstaat met andere mensen die ook aan deze activiteit deelnemen. Puur bijzaak en leuk als het gebeurt. Moet je wel voor openstaan (anders sluit je jezelf af) maar het hoeft niet geforceerd te worden.

Stel je voor dat je met vijf knapen bent die alleen maar opzoek zijn naar meisjes. Dan is er geen ene fuck aan de hele avond omdat iedereen krampachtig probeert te regelen en vervolgens vergeet waarom mensen eigenlijk in de kroeg zijn. Om lol te maken en te zuipen.
Volledig mee eens! Lol maken en zuipen is zeer belangrijk. En guess what: Zij begint de positieve emoties en vibe van je af te voelen en daardoor is het weer gemakkelijker een vrouw te krijgen. Als je naar de kroeg gaat zonder plezier en puur voor vrouwen gaat is het een zelf sabotage, je kansen zijn dan een heel stuk kleiner.

Het is een enorme paradox van "het eind resultaat maakt niet uit" maar tegelijk ook actie ondernemen. Het gevaar is echter dat mensen laks worden en het vrouwen gedeelte weer helemaal vergeten omdat mensen automatisch liever in hun comfortzone willen blijven.

Het krachtigste is een combinatie tussen plezier hebben EN vrouwen betrekken in jouw plezier op dat moment. Wat jij voelt -> voelt zij ook (en heel de omgeving wordt blij overigens). En je zoent vrouwen etc niet voor het "oefenen" maar omdat je het lekker vind om haar te zoenen. Maar tegelijk wordt je wel beter in het voeren van de gehele interactie. Het zit helemaal vol met paradoxen.
pi_111419064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:02 schreef bascross het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen dit onderdeel, namelijk beter/makkelijker contact maken met vrouwen, zo belachelijk maken. Bijna iedereen is dagelijks wel met iets bezig om er beter in te worden, dat kan voetbal zijn, krachttraining, breien, noem maar op, maar als het gaat om vrouwen is het ineens belachelijk. Vreemd.
De ego zit flink in de weg. Ik heb het zelf ook gehad, en werd zelfs pissig op een vriend van me omdat hij zei "je kunt beter worden, want er zijn gasten die veel beter zijn". Ik voelde me in die tijd aangevallen. Ik vatte het op als "je bent niet goed genoeg". Pas later had ik geleerd dat groei hand in hand kan gaan met goed genoeg zijn.
pi_111420401
Voor de meisjes/vrouwen hier die zich beledigd voelen:
Dit verhaal kan als leidraad dienen voor mannen die weinig zelfvertrouwen hebben mbt het benaderen van vrouwen. In het ergste geval wordt je vaker aangesproken door mannen en zijn ze misschien nog wel wat zelfverzekerder ook. Ik snap niet dat je hierom gaat zitten zeiken? Zolang je met respect behandeld wordt? Wordt je ook boos als je in de winkel een boek ziet "hoe versier ik een vrouw"?
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_111420536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:45 schreef Toolshed het volgende:
Voor de meisjes/vrouwen hier die zich beledigd voelen:
Dit verhaal kan als leidraad dienen voor mannen die weinig zelfvertrouwen hebben mbt het benaderen van vrouwen. In het ergste geval wordt je vaker aangesproken door mannen en zijn ze misschien nog wel wat zelfverzekerder ook. Ik snap niet dat je hierom gaat zitten zeiken? Zolang je met respect behandeld wordt? Wordt je ook boos als je in de winkel een boek ziet "hoe versier ik een vrouw"?
Alsof vrouwen zitten te wachten op een onzekere kerel _O-
pi_111420638
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Niet zo zwart wit denken maar in kleur. Er zijn genoeg mensen die zelfverzekerder zijn dan jij.
pi_111420877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste vrouwen het sowieso wel vermakelijk vinden. Sowieso een compliment als iemand je benadert toch? Als een onzeker meisje naar jou toe stapt is dat toch ook leuk?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:57:57 #282
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_111420934
Goede samenvatting van bestaande PUA boeken. Pareltje dit.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:58:12 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_111420941
Dit topic _O_
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_111421297
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:56 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste vrouwen het sowieso wel vermakelijk vinden. Sowieso een compliment als iemand je benadert toch? Als een onzeker meisje naar jou toe stapt is dat toch ook leuk?
Ja dat is wel even grappig maar totaal geen relatie of wipmateriaal.
pi_111421528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:06 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ja dat is wel even grappig maar totaal geen relatie of wipmateriaal.
Het gaat niet om het wippen of de relatie pik, het gaat erom dat mensen uit hun schulp kruipen.
pi_111426573
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Het gaat niet om het wippen of de relatie pik, het gaat erom dat mensen uit hun schulp kruipen.
En in d'r schelp!
pi_111426823
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef Gray het volgende:

[..]

En in d'r schelp!
_O-
pi_111428678
TS: Hoe oud ben je en waar woon je?
pi_111430410
Interessant vindt ik dat dit ook geldt voor vrienden. Die malen er ook niet om of je succesvol bent rijk bent, looks heb, enz. Voor hun moet je authentiel zijn. Echter vrienden malen alleen om wie je bent, niet om wat je hebt.
pi_111430628
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent 1 van die 10.000 die ook nog eens gewoon achter een pc zit en met haar logische hersenhelft denkt.
idd, vrouwen zijn eigenlijk net zoals cesar milan zegt gedragen zich als dieren, net als mannen. honden nemen jouw energie over, vrouwen doen onbewust hetzelfde. maar dit geldt ook voor mannen. als iemand indezelfde kamer als jouw depressief is en depressieve dingen zegt dan word je zelf ook sneller depressief. als iemand in dezelfde kamer positief is, humor heeft, sociaal is dan wordt je zelf ook sneller positief. :Y
pi_111432334
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit topic zit je wel diep he. :')

TS geeft gewoon goed advies aan de autisten van dit forum om wat meer naar buiten te gaan en te genieten van het leven zoals het hoort. Niks mis mee in mijn ogen.

Of je nou uiteindelijk ongelukkig of voor altijd single blijft zijn consequenties die jijzelf in de hand hebt.
If not now, then when.
pi_111439115
fleamig heeft het topic ook al gevonden zie ik
pi_111439322
Ik kreeg de opdracht ook mijn steentje bij te dragen:

Graag gedaan 8-)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111439629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Versieren met schema's? Is dit voor autisten?
Voor iedereen bij wie het niet automatisch perfect gaat.
pi_111439871
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen is anders, maar je kan altijd generaliseren en statistische uitspraken doen.
pi_111443039
Godverdomme ik word hier zo droevig van. Is er op het hele godvergeten internet dan niemand die dit onderwerp probeert aan te snijden zonder ellenlange teksten, nerdy terminologie en psychologie uit het onderste keukenkastje?
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_111446688
hier heb je een samenvatting:
- je leeft maar 1 keer dus beter zorg je ervoor dat je een beetje lol hebt
- vrouwen zijn een uitstekende bron van vermaak, mits met respect behandeld :)
pi_111456719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
TS: Hoe oud ben je en waar woon je?
28 den haag
pi_111458125
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef Ryon het volgende:

Spijker op de kop.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:15:47 #300
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111458293
Nog 1 posts
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')