Meer dan ooitquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pua! Leeft die term nog steeds onder nerds zonder kansen?
Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!quote:
En zitten nog steeds op de zolderkamerquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!
De meeste wonen niet meer thuis en wonen op de slaapkamerquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zitten nog steeds op de zolderkamer
Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Strategieen zijn er niet echt te vinden in zijn tekst, maar met het idee erachter is niks mis toch.
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
Heey TS kijk is een vrouw die met mij eens is!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies
en ik heb nog nooit iemand gehoord die op zijn 50ste trouwdag zei: als ik had geweten dat vingeren in de kroeg hier op uit zou draaien
correctquote:TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
Dan kun je imo toch beter gewoon aan jezelf vertrouwen werken. Heb je er buiten de kroeg ook nog wat aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn.
Eerste 3 regels van dit stukquote:Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei.
quote:Eerste 3 regels van dit stukAlsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven
Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Eerste 3 regels van dit stukAlsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven
maar er is daardoor nog geen linear verbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
Als je de loterij wint ook niet, en nu?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar er is daardoor nog geen linear verband
als je wel succes hebt wil dat niet automatisch zeggen dat alles vanaf dan fantastisch gaat
Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.
Netjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.
/dominee speknek
Veel gasten die niet kunnen "versieren" hebben al problemen met het delen van intimiteit met een meid die ze pas ontmoet hebben. Hierbij belemmeren ze zichzelf in hun kansen voor een korte spanning, maar ook de kans op een lange termijn relatie met haar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.
/dominee speknek
echt he!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk voel ik me beledigd, door de manier waarop jij vrouwen weg zet als machines. Als je maar op de juiste knopjes drukt en de goede codes kent, kun je zorgen dat ze alles met/voor je doet. Wat een bullshit. En die OP klonk net als een documentaire op Discovery Channel, waar de vrouw in haar gedragingen compleet wordt geanalyseerd en waarin de indruk wordt gewekt dat we bespeelbaar zijn.
Ik zie wel vaker van dit soort artikelen of cursussen die gegeven worden in het versieren van vrouwen. Walgelijk en respectloos jegens de vrouw.Ik snap überhaupt niet dat iemand hier ooit geld aan zou willen verspillen. Vrouwen zijn ook gewoon mensen.
quote:Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten
quote:Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook
quote:Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil
Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk voel ik me beledigd, door de manier waarop jij vrouwen weg zet als machines. Als je maar op de juiste knopjes drukt en de goede codes kent, kun je zorgen dat ze alles met/voor je doet. Wat een bullshit. En die OP klonk net als een documentaire op Discovery Channel, waar de vrouw in haar gedragingen compleet wordt geanalyseerd en waarin de indruk wordt gewekt dat we bespeelbaar zijn.
Ik zie wel vaker van dit soort artikelen of cursussen die gegeven worden in het versieren van vrouwen. Walgelijk en respectloos jegens de vrouw.Ik snap überhaupt niet dat iemand hier ooit geld aan zou willen verspillen. Vrouwen zijn ook gewoon mensen.
Vrouwen zijn ook bespeelbaar. Kom op nou. Andersom is een man ook bespeelbaar, maar als dat over 'de vrouw' gezegd wordt dan is dat blijkbaar ineens niet zo? Ik ben het verder nauwelijks eens met de OP van TS hoor, daar niet van, maar doe nou niet alsof een vrouw niet bespeelbaar is. Als ze dat niet zou zijn, dán zou het een machine zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Je hoeft helemaal geen scheldwoorden te gebruiken om respectloos over te komen. Elke vrouw is anders, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Niet iedereen is op dezelfde manier te 'bespelen'.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.
Het is eenmaal een feit dat vrouwen (en dus ook mannen) op een bepaalde manier op elkaar reageren. Dat het een taboe is om erover te praten zegt al genoeg.
Misschien dat sommige vrouwen dat wel zijn, maar het stoort me dat we allemaal weer over één kam geschoren worden. En ik heb nergens gezegd dat mannen wel bespeelbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook bespeelbaar. Kom op nou. Andersom is een man ook bespeelbaar, maar als dat over 'de vrouw' gezegd wordt dan is dat blijkbaar ineens niet zo? Ik ben het verder nauwelijks eens met de OP van TS hoor, daar niet van, maar doe nou niet alsof een vrouw niet bespeelbaar is. Als ze dat niet zou zijn, dán zou het een machine zijn.
Duidelijke knop ingedrukt bij deze vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Als je mijn tekst objectief en goed hebt gelezen, zie je dat het helemaal niet gaat om over "de vrouw bespelen", maar juist je eigen pad te nemen en een steeds meer relaxte gozer te worden die enorm gewend is geraakt om op een intieme manier met vrouwen om kan gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen scheldwoorden te gebruiken om respectloos over te komen. Elke vrouw is anders, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Niet iedereen is op dezelfde manier te 'bespelen'.
Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien dat sommige vrouwen dat wel zijn, maar het stoort me dat we allemaal weer over één kam geschoren worden. En ik heb nergens gezegd dat mannen wel bespeelbaar zijn.
respect zit hem niet alleen in je taalgebruik natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.
Het is eenmaal een feit dat vrouwen (en dus ook mannen) op een bepaalde manier op elkaar reageren. Dat het een taboe is om erover te praten zegt al genoeg.
Veel is ook te zien dmv hersenscans enzo dat vrouwen anders denken dan mannen. Dat verschil is er eenmaal.
Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.
ieder mens is datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.
Ja ieder mens is dat, maar zij reageert sterk op dat vrouwen dat zouden zijn, want niet alle vrouwen zijn dat wordt dan fel geroepen. Jawel dus, elke vrouw is dat. Maar als je direct zo hard wil roepen dat 'niet elke vrouw dat is' dan wil je gewoon maar tegengas geven, gewoon, omdat je je aangesproken voelt ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieder mens is dat
mannen net zo goed als vrouwen
alleen dat is wel iets anders dan wat ik quote uit de OP bijvoorbeeld
Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die actief kan beslissen of ze geil wordt of niet. Stimulatie (de juiste combinatie van knoppen indrukken, al dan niet actief) ligt daaraan ten grondslag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
respect zit hem niet alleen in je taalgebruik natuurlijk
en ja mannen en vrouwen reageren op een bepaalde manier op elkaar en vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen
maar we bepalen echt nog wel zelf of we geil zijn of niet
het is niet zo dat we maar meteen geil worden als een leuke vent ook geil isdat is echt te bizar voor woorden dat je dat denkt
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ieder mens is dat, maar zij reageert sterk op dat vrouwen dat zouden zijn, want niet alle vrouwen zijn dat wordt dan fel geroepen. Jawel dus, elke vrouw is dat. Maar als je direct zo hard wil roepen dat 'niet elke vrouw dat is' dan wil je gewoon maar tegengas geven, gewoon, omdat je je aangesproken voelt ofzo
Of ze is zelf bespeeld door een player en daarna geditched.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.
geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die actief kan beslissen of ze geil wordt of niet. Stimulatie (de juiste combinatie van knoppen indrukken) ligt daaraan ten grondslag.
Jij gaapt zelfs waarschijnlijk als hij ook gaapt. Je moet eens weten wat er onbewust allemaal gebeurd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het is
als dat zo was dan was ik continue geil, want ik hou van mijn vriend en er is zeker de klik die in de OP word beschreven maar toch loop ik niet meteen te soppen als hij aan seks denkt hoor
Ik weet niet waarom maar dit staat er zo leuk dat ik er nu al 5 minuten smakelijk om zit te lachenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.
ja, maar nog steeds word ik niet geil als hij geil isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij gaapt zelfs waarschijnlijk als hij ook gaapt. Je moet eens weten wat er onbewust allemaal gebeurd.
Feministen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Daarom is het aan de man in kwestie de juiste knoppen in te drukken. Dat is niet zo moelijk zelf te bedenken toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het is
Jij bevindt je ook al lang niet meer in het spanningsveld die je met vers vlees wel hebt. Je hebt de essentie van de post van TS dan ook volkomen gemist.quote:als dat zo was dan was ik continue geil, want ik hou van mijn vriend en er is zeker de klik die in de OP word beschreven maar toch loop ik niet meteen te soppen als hij aan seks denkt hoor
Thx!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Feministen.![]()
Goed verhaal, TS. Wel een hoop haters hier.
nou kom me eens verleiden danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daarom is het aan de man in kwestie de juiste knoppen in te drukken. Dat is niet zo moelijk zelf te bedenken toch?
[..]
Jij bevindt je ook al lang niet meer in het spanningsveld die je met vers vlees wel hebt. Je hebt de essentie van de post van TS dan ook volkomen gemist.
Vrouwen die dit soort informatie niet kunnen handelen.
Alhoewel ik prima begrijp dat het best ok kan zijn om even je comfort zone uit te stappen en dan dingen maar wat "gemaakt" te doen tijdelijk zie ik de link naar een leuke relatie niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar is dat zo erg? Als je daarmee de personen kan bereiken die voorheen te ver weg waren, waarom niet?
20 per week met iniedergeval wat seksuele intentie x 4 = 80 per maand. In 10 maanden dus 800.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou kom me eens verleiden dan
ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat puur het feit dat jij geil bent mij niet geil maakt hoor
maar kom eens met een onderzoek dan, dat aantoont dat het zo werkt? jij geil = vrouw geil
Wat ik geschreven heb gaat zeker niet over een "rol spelen", maar natuurlijk aantrekkelijk worden als je pure zelf, waarbij je geen openingszinnen nodig hebt of andere truukjes. Omdat je simpelweg gewoon veel ervaring op hebt gedaan en je hersenen het normaal vinden om jezelf te zijn in elke mogelijke situatiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Alhoewel ik prima begrijp dat het best ok kan zijn om even je comfort zone uit te stappen en dan dingen maar wat "gemaakt" te doen tijdelijk zie ik de link naar een leuke relatie niet zo.
Als je een rol speelt, hoe ga je dat dan volhouden op de langere termijn, dan ga je door de mand vallen, of heel ongelukkig worden.
Ik zie dus wel het nut van lekker leren fladderen en normaal met vrouwen om kunnen gaan, maar ik denk wel dat er een gevaar in schuilt dat iemand teveel in een rol kruipt waardoor het bij oppervlakkige contacten gaat blijven als het niet overgezet wordt naar gewoon jezelf zijn met wat meer zelfvertrouwen.
Dat langere relatie's een lastig iets gaan worden als je dat niet doet.
Ik sla deze keer over. Ik krijg nu al een vagina van je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou kom me eens verleiden dan
ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat puur het feit dat jij geil bent mij niet geil maakt hoor
Nogmaals. Je hebt de essentie niet begrepen.quote:maar kom eens met een onderzoek dan, dat aantoont dat het zo werkt? jij geil = vrouw geil
Als je erg op je emoties afgaat zoals TS suggereert denk ik eerder dat je problemen krijgt binnen een monogame relatie. Je bent nogal gevoelig voor verleiding en zal het ook nog eens vaker opzoeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef erodome het volgende:
Ik zie dus wel het nut van lekker leren fladderen en normaal met vrouwen om kunnen gaan, maar ik denk wel dat er een gevaar in schuilt dat iemand teveel in een rol kruipt waardoor het bij oppervlakkige contacten gaat blijven als het niet overgezet wordt naar gewoon jezelf zijn met wat meer zelfvertrouwen.
Dat langere relatie's een lastig iets gaan worden als je dat niet doet.
hoe is dit een representatief onderzoekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
20 per week met iniedergeval wat seksuele intentie x 4 = 80 per maand. In 10 maanden dus 800.
Dan nog ongeveer 10 andere mensen die het getest hebben (sommigen gaan minder hard dan ik, sommigen verder) = ongeveer 10.000 vrouwen in een jaar tijd.
Projecteer niet alles op je eigen beleveniservaring meid, en het kan zijn dat je een groot deel niet eens bewust van bent. Daarom ga ik ook met andere mensen uit, ik heb ook nog genoeg dingen die ik zelf nog niet zie of bewust van ben.
Dat heb ik ook beschreven. Overal kan je vrouwen ontmoeten. Hou je niet van uitgaan? Dan ga je gewoon overdag vrouwen ontmoeten op straat. Of je kunt het combineren:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef Ryon het volgende:
Ik de OP gelezen en het topic doorgekeken, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat het doel is van deze hele grap? Seks? Een levenspartner? Sociaal contact? Overwinnen van autisme?
Naar de kroeg gaan om een willekeurige 'kut te scoren' lijkt mij niet de insteek waarmee je een bevredigende en succesvolle avond beleeft. De krampachtige pogingen om aandacht te krijgen zorgen hoogtens voor wat leedvermaak en irritatie bij de andere aanwezige gasten die er zijn. Zoveel mensen dat er zijn, zoveel verschillende vrouwen zijn er ook. Dat je aandacht krijgt van het andere geslacht is redelijk nietszeggend. Het gaat er om van wie je deze aandacht ontvangt en in welke vorm dat gebeurt. Dat bepaalt ook hoeveel voldoening je er uithaalt. Vrouwen ontmoeten doe je niet zo zeer door geforceerd 2x per week naar bepaalde plekken te gaan (waar vrouwen in het wild schijnen te leven) maar door gewoon je keldertje uit te komen en mee te doen aan het sociale verkeer. Mensen leer je kennen op school, op het werk, op de tennisclub, waarna je, als er een klik is, daarna gezellig samen een borreltje kan drinken op het terras/in het cafe en een klein dansje kan wagen in de lokale dancing. Je slaat een aantal belangrijke momenten om iemand te leren kennen over als je meteen met een halflamme kop naar de club gaat om daar wat te proberen te regelen.
quote:Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden.
je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz.
Jij bent 1 van die 10.000 die ook nog eens gewoon achter een pc zit en met haar logische hersenhelft denkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dit een representatief onderzoek
ik mag geen eigen belevingen projecteren maar het feit dat 10 van je vriendjes dit ook doen is wel bewijs?
Ja, stating the obvious. Ik vraag mij alleen af wat het doel is van deze 'levensstijl'. Wat ik probeerde aan te geven is dat het niet gaat om de veelvoud van het contact, maar om de aard en met wie je contact maakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook beschreven. Overal kan je vrouwen ontmoeten. Hou je niet van uitgaan? Dan ga je gewoon overdag vrouwen ontmoeten op straat. Of je kunt het combineren:
[..]
Als je er geen gewoonte van hebt gemaakt dan ga je haar meer als een robot benaderen met wanhopige gevoelens in plaats van een relaxte gozer. Het is alsof je voor het eerst weer gaat schaatsen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, stating the obvious. Ik vraag mij alleen af wat het doel is van deze 'levensstijl'. Wat ik probeerde aan te geven is dat het niet gaat om de veelvoud van het contact, maar om de aard en met wie je contact maakt.
Natuurlijk kan je iedereen en alles dat tieten heeft aanspreken. Maar waarom? Het heeft gewoon geen nut. Het gaat er om dat je instaat bent te bedenken wat soort vrouw bij jou past, waar je deze kan ontmoeten (vaak zeer dicht in je eigen omgeving, probeer eens facebook) en dat je de ballen bijelkaar raapt om deze vervolgens aan te spreken en op date mee te nemen. Klaas is kees.
In jouw geval, als het waar is hoeveel vrouwen je aanspreekt dan ben je echt alleen maar daar mee bezig in je vrije tijd en zelfs daarbuiten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat ik geschreven heb gaat zeker niet over een "rol spelen", maar natuurlijk aantrekkelijk worden als je pure zelf, waarbij je geen openingszinnen nodig hebt of andere truukjes. Omdat je simpelweg gewoon veel ervaring op hebt gedaan en je hersenen het normaal vinden om jezelf te zijn in elke mogelijke situatie
Je kunt inderdaad zo ver gaan dat je je alleen bezig houdt met vrouwen en niets anders. Een zeer slimme opmerking. Hier ben ik bewust van en ik heb ook andere doelen in mijn leven waarmee ik mee bezig ben en verschillende hobby's. Deze dingen heb ik bewust niet geschreven, want mensen hebben de neiging om via omwegen en via hun hobby vrouwen te versieren, maar deze dingen behoren vind ik gescheiden te blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef erodome het volgende:
[..]
In jouw geval, als het waar is hoeveel vrouwen je aanspreekt dan ben je echt alleen maar daar mee bezig in je vrije tijd en zelfs daarbuiten.
Het is zoveel en dan vooral op 1 plek gericht dat jij amper tot niet bezig kan zijn met echt zelfwerk, je bent teveel met dat buiten je bezig om echt algemeen te veranderen in jezelf.
Je bent idd bezig met patronen verleggen en vast zetten, maar pas op dat je daarin niet teveel je rol wil worden en wat je echt bent uit het oog verliest.
Soms is verlegenheid helemaal niet erg, soms is een beetje nederigheid het beste wat je kan doen, soms is afwachtend zijn het juiste om te kiezen en ga zo maar door.
Pas op dat je niet over 10 jaar denkt wie ben ik geworden, dat je dan gevangen zit in de patronen die je zo zwaar verankert.
Hoeft niet te gebeuren hoor, zeg niet dat dit perse voor jou opgaat, kan alleen afgaan op wat je schrijft.
Beetje stuntelen mag best. Het beeld dat elke man een 'player' moet zijn die soepeltjes met de vrouwtjesch omgaat is misplaatst. Met een klein beetje zelfverzekerheid en lef kom je een heel eind en dat is al genoeg. Dergelijke zelfverzekerheid doe je al op door eenmaal een vriendschap aan te gaan met een meisje of tijdens je puberteit als je stuntelt met je eerste vriedinnetje. Daar is geen levensstijl voor nodig, maar gewoon alledaags contact en een keer gezellig het samen op een zuipen zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je er geen gewoonte van hebt gemaakt dan ga je haar meer als een robot benaderen met wanhopige gevoelens in plaats van een relaxte gozer. Het is alsof je voor het eerst weer gaat schaatsen.
EY! HOW YOU DOIN' ZEI IK TOCH!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dit een representatief onderzoek
ik mag geen eigen belevingen projecteren maar het feit dat 10 van je vriendjes dit ook doen is wel bewijs?
Je kunt zelf bepalen of je wilt groeien. Het is ook leuker voor eventueel je vriendin als je een meer relaxte gozer bent geworden vanwege de vele ervaring die niet zo snel wanhoopsgevoelens kweekt bij haar. De gedachte dat je goed in de markt ligt heeft vele voordelen, ook voor een eventuele lange termijnsrelatie. Zodra je een tekort hebt aan deze hersenverbindingen vanwege een tekort aan ervaring, zullen je relaties ook eerder in de soep vallen omdat je er simpelweg (emotioneel) niet mee om kunt gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Beetje stuntelen mag best. Het beeld dat elke man een 'player' moet zijn die soepeltjes met de vrouwtjesch omgaat is misplaatst. Met een klein beetje zelfverzekerheid en lef kom je een heel eind en dat is al genoeg. Dergelijke zelfverzekerheid doe je al op door eenmaal een vriendschap aan te gaan met een meisje of tijdens je puberteit als je stuntelt met je eerste vriedinnetje. Daar is geen levensstijl voor nodig, maar gewoon alledaags contact en een keer gezellig het samen op een zuipen zetten.
Sommige mannen zijn van nature playboy's. Goede kop, vlotte houding, strakke babbel en hebben een Iphone vol met 1.000 nummers van de lokale jong vrouwelijke bevolking. Onderdeel van hun karakter. Leuk voor de dames die daar in geinteresseerd zijn. Maar niet iets waar je aan zou moeten willen spiegelen. De tijd en energie die je daar in stopt om daar een imitatie van te voren had je beter kunnen besteden om je vriendinnetje het naar haar zin te maken.
sorry, ik was zo nat geworden dat ik van mijn stoel gleed en toen kon ik niet meer typenquote:
Ik ben het mee eens dat het de meeste mensen goed zou doen als zij wat meer zouden veranderen in een sociaal dier. Als mensen wat meer ontdooien of uit hun schulp durven te kruipen zou dat al een heel positief effect hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt zelf bepalen of je wilt groeien. Het is ook leuker voor eventueel je vriendin als je een meer relaxte gozer bent geworden vanwege de vele ervaring die niet zo snel wanhoopsgevoelens kweekt bij haar. De gedachte dat je goed in de markt ligt heeft vele voordelen, ook voor een eventuele lange termijnsrelatie. Zodra je een tekort hebt aan deze hersenverbindingen vanwege een tekort aan ervaring, zullen je relaties ook eerder in de soep vallen omdat je er simpelweg (emotioneel) niet mee om kunt gaan.
Ja, ja die reactie hebben vrouwen op mij inderdaad. 't Is soms een vloek hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry, ik was zo nat geworden dat ik van mijn stoel gleed en toen kon ik niet meer typen
Volledig mee eens! Lol maken en zuipen is zeer belangrijk. En guess what: Zij begint de positieve emoties en vibe van je af te voelen en daardoor is het weer gemakkelijker een vrouw te krijgen. Als je naar de kroeg gaat zonder plezier en puur voor vrouwen gaat is het een zelf sabotage, je kansen zijn dan een heel stuk kleiner.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben het mee eens dat het de meeste mensen goed zou doen als zij wat meer zouden veranderen in een sociaal dier. Als mensen wat meer ontdooien of uit hun schulp durven te kruipen zou dat al een heel positief effect hebben.
Ik denk echter niet dat de krampachtig wetenschappelijke benadering (ervaringen opdoen voor het opdoen van ervaringen) de beste manier om dit te ontwikkelen. Het is meer een bijzaak. Als mensen actief worden binnen het sociale leven gaat dat vaak vanzelf. Om die reden geloof ik ook niet in het concept mensen/vrouwen ontmoeten voor het ontmoeten. Dat is een bijzaak.
Het zou mensen al veel goeds doen als zij een actieve rol aannemen binnen de lokale tennisclub. Als iemand wat organiseert (een bijeenkomst bijv) dit te bezoeken en actief deel te nemen en regelmatig mensen thuis uit te nodigen om te komen eten, te zuipen of gewoon om oeverloos te lullen.
Waarom? Het sociale contact zelf is niet het doel, dat is de activiteit die je onderneemt. Maar spelenderwijs ontdooien mensen daar wel door. Mensen worden socialer, ondernemen meer en maken allerlei mooie momenten mee. Oh, tegelijkertijd leer je een zooi aan lui kennen (waaronder vrouwen) en wordt er wellicht ook nog eens een keer geneukt. Zonder dat je daar ook maar een moment bij hoeft stil te staan.
Ter aanvulling:
Het gaat allemaal om hoofdzaak/bijzaak. je gaat niet naar de kroeg om daar mensen te ontmoeten, maar om bier te drinken, naar slechte muziek te luisteren, dronken te worden en met je vrienden lol te maken. Tijdens deze activiteit (bier drinken, dansen en lol maken) zou het zomaar kunnen zijn dat er een klik/gesprek ontstaat met andere mensen die ook aan deze activiteit deelnemen. Puur bijzaak en leuk als het gebeurt. Moet je wel voor openstaan (anders sluit je jezelf af) maar het hoeft niet geforceerd te worden.
Stel je voor dat je met vijf knapen bent die alleen maar opzoek zijn naar meisjes. Dan is er geen ene fuck aan de hele avond omdat iedereen krampachtig probeert te regelen en vervolgens vergeet waarom mensen eigenlijk in de kroeg zijn. Om lol te maken en te zuipen.
De ego zit flink in de weg. Ik heb het zelf ook gehad, en werd zelfs pissig op een vriend van me omdat hij zei "je kunt beter worden, want er zijn gasten die veel beter zijn". Ik voelde me in die tijd aangevallen. Ik vatte het op als "je bent niet goed genoeg". Pas later had ik geleerd dat groei hand in hand kan gaan met goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:02 schreef bascross het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen dit onderdeel, namelijk beter/makkelijker contact maken met vrouwen, zo belachelijk maken. Bijna iedereen is dagelijks wel met iets bezig om er beter in te worden, dat kan voetbal zijn, krachttraining, breien, noem maar op, maar als het gaat om vrouwen is het ineens belachelijk. Vreemd.
Alsof vrouwen zitten te wachten op een onzekere kerelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:45 schreef Toolshed het volgende:
Voor de meisjes/vrouwen hier die zich beledigd voelen:
Dit verhaal kan als leidraad dienen voor mannen die weinig zelfvertrouwen hebben mbt het benaderen van vrouwen. In het ergste geval wordt je vaker aangesproken door mannen en zijn ze misschien nog wel wat zelfverzekerder ook. Ik snap niet dat je hierom gaat zitten zeiken? Zolang je met respect behandeld wordt? Wordt je ook boos als je in de winkel een boek ziet "hoe versier ik een vrouw"?
Niet zo zwart wit denken maar in kleur. Er zijn genoeg mensen die zelfverzekerder zijn dan jij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zitten te wachten op een onzekere kerel
Ik denk dat de meeste vrouwen het sowieso wel vermakelijk vinden. Sowieso een compliment als iemand je benadert toch? Als een onzeker meisje naar jou toe stapt is dat toch ook leuk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zitten te wachten op een onzekere kerel
Ja dat is wel even grappig maar totaal geen relatie of wipmateriaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:56 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen het sowieso wel vermakelijk vinden. Sowieso een compliment als iemand je benadert toch? Als een onzeker meisje naar jou toe stapt is dat toch ook leuk?
Het gaat niet om het wippen of de relatie pik, het gaat erom dat mensen uit hun schulp kruipen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja dat is wel even grappig maar totaal geen relatie of wipmateriaal.
En in d'r schelp!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wippen of de relatie pik, het gaat erom dat mensen uit hun schulp kruipen.
idd, vrouwen zijn eigenlijk net zoals cesar milan zegt gedragen zich als dieren, net als mannen. honden nemen jouw energie over, vrouwen doen onbewust hetzelfde. maar dit geldt ook voor mannen. als iemand indezelfde kamer als jouw depressief is en depressieve dingen zegt dan word je zelf ook sneller depressief. als iemand in dezelfde kamer positief is, humor heeft, sociaal is dan wordt je zelf ook sneller positief.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent 1 van die 10.000 die ook nog eens gewoon achter een pc zit en met haar logische hersenhelft denkt.
Dit topic zit je wel diep he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry, ik was zo nat geworden dat ik van mijn stoel gleed en toen kon ik niet meer typen
Voor iedereen bij wie het niet automatisch perfect gaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Versieren met schema's? Is dit voor autisten?
Tuurlijk, iedereen is anders, maar je kan altijd generaliseren en statistische uitspraken doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen scheldwoorden te gebruiken om respectloos over te komen. Elke vrouw is anders, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Niet iedereen is op dezelfde manier te 'bespelen'.
28 den haagquote:
Spijker op de kop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef Ryon het volgende:
Ik de OP gelezen en het topic doorgekeken, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat het doel is van deze hele grap? Seks? Een levenspartner? Sociaal contact? Overwinnen van autisme?
Naar de kroeg gaan om een willekeurige 'kut te scoren' lijkt mij niet de insteek waarmee je een bevredigende en succesvolle avond beleeft. De krampachtige pogingen om aandacht te krijgen zorgen hoogtens voor wat leedvermaak en irritatie bij de andere aanwezige gasten die er zijn. Zoveel mensen dat er zijn, zoveel verschillende vrouwen zijn er ook. Dat je aandacht krijgt van het andere geslacht is redelijk nietszeggend. Het gaat er om van wie je deze aandacht ontvangt en in welke vorm dat gebeurt. Dat bepaalt ook hoeveel voldoening je er uithaalt. Vrouwen ontmoeten doe je niet zo zeer door geforceerd 2x per week naar bepaalde plekken te gaan (waar vrouwen in het wild schijnen te leven) maar door gewoon je keldertje uit te komen en mee te doen aan het sociale verkeer. Mensen leer je kennen op school, op het werk, op de tennisclub, waarna je, als er een klik is, daarna gezellig samen een borreltje kan drinken op het terras/in het cafe en een klein dansje kan wagen in de lokale dancing. Je slaat een aantal belangrijke momenten om iemand te leren kennen over als je meteen met een halflamme kop naar de club gaat om daar wat te proberen te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |