abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111399702
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pua! Leeft die term nog steeds onder nerds zonder kansen? :D
Meer dan ooit :D
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:48:25 #202
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111399724
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het leeft weer! :X
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 22:49:39 #203
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111399781
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!
pi_111400240
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!
En zitten nog steeds op de zolderkamer :)
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 23:00:07 #205
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111400332
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En zitten nog steeds op de zolderkamer :)
De meeste wonen niet meer thuis en wonen op de slaapkamer :o
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:04:52 #206
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_111400570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Strategieen zijn er niet echt te vinden in zijn tekst, maar met het idee erachter is niks mis toch.
Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_111400648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
pi_111400820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:21:26 #209
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_111401457
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Precies
en ik heb nog nooit iemand gehoord die op zijn 50ste trouwdag zei: als ik had geweten dat vingeren in de kroeg hier op uit zou draaien O+
Heey TS kijk is een vrouw die met mij eens is! ;)

quote:
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
correct
pi_111401670
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn. :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:30:01 #211
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_111401873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan kun je imo toch beter gewoon aan jezelf vertrouwen werken. Heb je er buiten de kroeg ook nog wat aan.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_111401921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn. :)
quote:
Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei.
Eerste 3 regels van dit stuk :') Alsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:34:05 #213
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_111402075
quote:
Eerste 3 regels van dit stuk :') Alsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven :')
_O- :')
pi_111402627
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
pi_111402976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
maar er is daardoor nog geen linear verband
als je wel succes hebt wil dat niet automatisch zeggen dat alles vanaf dan fantastisch gaat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111403209
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.
pi_111403212
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar er is daardoor nog geen linear verband
als je wel succes hebt wil dat niet automatisch zeggen dat alles vanaf dan fantastisch gaat
Als je de loterij wint ook niet, en nu?
pi_111403326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.
Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.
pi_111404418

Wat zijn we toch eigenlijk zielige wormpjes, als je het op een andere manier bekijkt
pi_111404715
Ik heb het gelezen en zowaar.... Vanavond met 12 vrouwen gesproken. 3 daarvan begonnen meteen hun tong in mijn mond te duwen. Die heb ik ook geneukt. 1 zei dankjewel en ging met haar vriend er vandoor. Met 3 had ik een leuk gesprek. De overige 5 had ik weinig tijd voor, maar met 2 toch nog even kunnen flirten. 1 heb ik er dan mee naar huis weten te krijgen en die ligt nu voldaan naast me te slapen.

Het werkt TS. _O_
pi_111407570
Ja mangf ik bne heldsmeaal droknen dit en dat, maar TS hte werket als ee malle :D
Dnk voor dreze openbrearing :D Ik beb teww dames gepatk; eht een hele ovrewinndfing
zonder ts had ik gee leven, nu bne ikk genezen vna min ais. dat was ethc fantastich.

gr gr Ria dn de kisd
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:19:33 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_111409450
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.

/dominee speknek
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_111410845
Je loopt in dit soort discussies dan ook al snel tegen defitinitekwesties aan als: Wat is succes? Wat is persoonlijke groei? Ik denk dat die altijd afhankelijk zijn van de maatschappij waarin je leeft en dus van anderen. De mogelijkheid tot het gemakkelijk scoren van vrouwen is natuurlijk niet alleen ijdelheid, het geeft ook rust en zelfvertrouwen.
pi_111413388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.

/dominee speknek
Netjes. :)
pi_111413909
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:

[..]

/dominee speknek
Veel gasten die niet kunnen "versieren" hebben al problemen met het delen van intimiteit met een meid die ze pas ontmoet hebben. Hierbij belemmeren ze zichzelf in hun kansen voor een korte spanning, maar ook de kans op een lange termijn relatie met haar.

Het komt erop neer dat je je kansen (ook voor een lange termijn relatie) flink vergroot als je niet bang bent om je ware persoonlijkheid te tonen, je wordt hier alleen beter in als je genoeg ervaring hebt om te handelen naar je ware gevoelens op dat moment. Je wilt niet weten hoeveel kansen je anders misloopt die normaal gezien naar je gevoel anders als "buiten je league" gezien worden, of situaties waarin je normaal niet in zult duiken omdat je niet op je gemak voelt in een desbetreffende situatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')