Meer dan ooitquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pua! Leeft die term nog steeds onder nerds zonder kansen?
Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!quote:
En zitten nog steeds op de zolderkamerquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat net een hype was van een paar geleden. Al die PUA's van toen zijn zijn nu nog steeds ongelukkig single!
De meeste wonen niet meer thuis en wonen op de slaapkamerquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zitten nog steeds op de zolderkamer
Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Strategieen zijn er niet echt te vinden in zijn tekst, maar met het idee erachter is niks mis toch.
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als je zo nodig aan je persoon wilt sleutelen, waarom dan niet de hele persoon? Wedden dat het kleine stukje waar TS zich nu op richt ook wel in orde komt?
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
Heey TS kijk is een vrouw die met mij eens is!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies
en ik heb nog nooit iemand gehoord die op zijn 50ste trouwdag zei: als ik had geweten dat vingeren in de kroeg hier op uit zou draaien
correctquote:TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS presenteert zijn bevindingen echter als het Antwoord op de Zin des Levens. Dat is het niet.
Dan kun je imo toch beter gewoon aan jezelf vertrouwen werken. Heb je er buiten de kroeg ook nog wat aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Het stukje zelfvertrouwen, ontleend aan de resultaten van geveinsd zelfvertrouwen weliswaar, kan als kapstok dienen ook op andere gebieden persoonlijke groei door te maken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Hmmm, dat heb ik er niet in gelezen, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn.
Eerste 3 regels van dit stukquote:Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei.
quote:Eerste 3 regels van dit stukAlsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven
Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Eerste 3 regels van dit stukAlsof je persoonlijke groei moet koppelen aan vrouwen in je leven
maar er is daardoor nog geen linear verbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is zo gek nog niet. Als gezonde heteroman kun je denk ik aardig belemmerd worden in je persoonlijke groei als je nauwelijks succes hebt bij de vrouwen.
Als je de loterij wint ook niet, en nu?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar er is daardoor nog geen linear verband
als je wel succes hebt wil dat niet automatisch zeggen dat alles vanaf dan fantastisch gaat
Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog wil dat niet zeggen dat er een causaal verband ligt tussen die twee.
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat je rustig kunt stellen dat als je geen enkel succes hebt bij de vrouwen je belemmerd wordt in je groei. De vraag is echter waar en of er een omslagpunt is.
Netjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.
/dominee speknek
Veel gasten die niet kunnen "versieren" hebben al problemen met het delen van intimiteit met een meid die ze pas ontmoet hebben. Hierbij belemmeren ze zichzelf in hun kansen voor een korte spanning, maar ook de kans op een lange termijn relatie met haar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar de belemmering in de groei ligt hem meer in het niet kunnen delen van intimiteit met een vaste partner. Wat betreft het scoren van een lange lijst vrouwen, dat is prettig voor een persoons ijdel (wat bevestigt wordt in dit topic, want je hebt er alleen echt wat aan als anderen je er bevestiging in geven, en daarom is het zo hilarisch), maar uiteindelijk is ijdelheid natuurlijk slechts ijdelheid.
/dominee speknek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |