echt he!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk voel ik me beledigd, door de manier waarop jij vrouwen weg zet als machines. Als je maar op de juiste knopjes drukt en de goede codes kent, kun je zorgen dat ze alles met/voor je doet. Wat een bullshit. En die OP klonk net als een documentaire op Discovery Channel, waar de vrouw in haar gedragingen compleet wordt geanalyseerd en waarin de indruk wordt gewekt dat we bespeelbaar zijn.
Ik zie wel vaker van dit soort artikelen of cursussen die gegeven worden in het versieren van vrouwen. Walgelijk en respectloos jegens de vrouw.Ik snap überhaupt niet dat iemand hier ooit geld aan zou willen verspillen. Vrouwen zijn ook gewoon mensen.
quote:Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten
quote:Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook
quote:Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil
Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk voel ik me beledigd, door de manier waarop jij vrouwen weg zet als machines. Als je maar op de juiste knopjes drukt en de goede codes kent, kun je zorgen dat ze alles met/voor je doet. Wat een bullshit. En die OP klonk net als een documentaire op Discovery Channel, waar de vrouw in haar gedragingen compleet wordt geanalyseerd en waarin de indruk wordt gewekt dat we bespeelbaar zijn.
Ik zie wel vaker van dit soort artikelen of cursussen die gegeven worden in het versieren van vrouwen. Walgelijk en respectloos jegens de vrouw.Ik snap überhaupt niet dat iemand hier ooit geld aan zou willen verspillen. Vrouwen zijn ook gewoon mensen.
Vrouwen zijn ook bespeelbaar. Kom op nou. Andersom is een man ook bespeelbaar, maar als dat over 'de vrouw' gezegd wordt dan is dat blijkbaar ineens niet zo? Ik ben het verder nauwelijks eens met de OP van TS hoor, daar niet van, maar doe nou niet alsof een vrouw niet bespeelbaar is. Als ze dat niet zou zijn, dán zou het een machine zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Je hoeft helemaal geen scheldwoorden te gebruiken om respectloos over te komen. Elke vrouw is anders, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Niet iedereen is op dezelfde manier te 'bespelen'.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.
Het is eenmaal een feit dat vrouwen (en dus ook mannen) op een bepaalde manier op elkaar reageren. Dat het een taboe is om erover te praten zegt al genoeg.
Misschien dat sommige vrouwen dat wel zijn, maar het stoort me dat we allemaal weer over één kam geschoren worden. En ik heb nergens gezegd dat mannen wel bespeelbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook bespeelbaar. Kom op nou. Andersom is een man ook bespeelbaar, maar als dat over 'de vrouw' gezegd wordt dan is dat blijkbaar ineens niet zo? Ik ben het verder nauwelijks eens met de OP van TS hoor, daar niet van, maar doe nou niet alsof een vrouw niet bespeelbaar is. Als ze dat niet zou zijn, dán zou het een machine zijn.
Duidelijke knop ingedrukt bij deze vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Als je mijn tekst objectief en goed hebt gelezen, zie je dat het helemaal niet gaat om over "de vrouw bespelen", maar juist je eigen pad te nemen en een steeds meer relaxte gozer te worden die enorm gewend is geraakt om op een intieme manier met vrouwen om kan gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen scheldwoorden te gebruiken om respectloos over te komen. Elke vrouw is anders, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Niet iedereen is op dezelfde manier te 'bespelen'.
Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien dat sommige vrouwen dat wel zijn, maar het stoort me dat we allemaal weer over één kam geschoren worden. En ik heb nergens gezegd dat mannen wel bespeelbaar zijn.
respect zit hem niet alleen in je taalgebruik natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer respect voor een vrouw dan de gemiddelde man. Over het algemeen noem ik vrouwen nooit een "kutwijf" etc en het woordje "kankerhoer" heb ik heel mijn leven nog niet gezegd.
Het is eenmaal een feit dat vrouwen (en dus ook mannen) op een bepaalde manier op elkaar reageren. Dat het een taboe is om erover te praten zegt al genoeg.
Veel is ook te zien dmv hersenscans enzo dat vrouwen anders denken dan mannen. Dat verschil is er eenmaal.
Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.
ieder mens is datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Elke vrouw is dat. Niet allemaal op dezelfde manier, maar elke vrouw heeft manieren waarop ze liever wel en liever niet benaderd wil worden. Als je daar achter komt en dat gebruikt dan wordt je al bespeeld.
Ja ieder mens is dat, maar zij reageert sterk op dat vrouwen dat zouden zijn, want niet alle vrouwen zijn dat wordt dan fel geroepen. Jawel dus, elke vrouw is dat. Maar als je direct zo hard wil roepen dat 'niet elke vrouw dat is' dan wil je gewoon maar tegengas geven, gewoon, omdat je je aangesproken voelt ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieder mens is dat
mannen net zo goed als vrouwen
alleen dat is wel iets anders dan wat ik quote uit de OP bijvoorbeeld
Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die actief kan beslissen of ze geil wordt of niet. Stimulatie (de juiste combinatie van knoppen indrukken, al dan niet actief) ligt daaraan ten grondslag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
respect zit hem niet alleen in je taalgebruik natuurlijk
en ja mannen en vrouwen reageren op een bepaalde manier op elkaar en vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen
maar we bepalen echt nog wel zelf of we geil zijn of niet
het is niet zo dat we maar meteen geil worden als een leuke vent ook geil isdat is echt te bizar voor woorden dat je dat denkt
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ieder mens is dat, maar zij reageert sterk op dat vrouwen dat zouden zijn, want niet alle vrouwen zijn dat wordt dan fel geroepen. Jawel dus, elke vrouw is dat. Maar als je direct zo hard wil roepen dat 'niet elke vrouw dat is' dan wil je gewoon maar tegengas geven, gewoon, omdat je je aangesproken voelt ofzo
Of ze is zelf bespeeld door een player en daarna geditched.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.
geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die actief kan beslissen of ze geil wordt of niet. Stimulatie (de juiste combinatie van knoppen indrukken) ligt daaraan ten grondslag.
Jij gaapt zelfs waarschijnlijk als hij ook gaapt. Je moet eens weten wat er onbewust allemaal gebeurd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het is
als dat zo was dan was ik continue geil, want ik hou van mijn vriend en er is zeker de klik die in de OP word beschreven maar toch loop ik niet meteen te soppen als hij aan seks denkt hoor
Ik weet niet waarom maar dit staat er zo leuk dat ik er nu al 5 minuten smakelijk om zit te lachenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fera heeft een willekeurige zolderkamerdeur ingetrapt en een nerd achter zijn pc weggehaald en op de bank naast haar neergezet.
ja, maar nog steeds word ik niet geil als hij geil isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij gaapt zelfs waarschijnlijk als hij ook gaapt. Je moet eens weten wat er onbewust allemaal gebeurd.
Feministen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Daarom is het aan de man in kwestie de juiste knoppen in te drukken. Dat is niet zo moelijk zelf te bedenken toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geil worden is geen actieve beslissing nee (als ik dat zij heb ik het verkeerd verwoord) maar het staat ook niet zo los van de vrouw zelf dat ze het maar word als de vent het is
Jij bevindt je ook al lang niet meer in het spanningsveld die je met vers vlees wel hebt. Je hebt de essentie van de post van TS dan ook volkomen gemist.quote:als dat zo was dan was ik continue geil, want ik hou van mijn vriend en er is zeker de klik die in de OP word beschreven maar toch loop ik niet meteen te soppen als hij aan seks denkt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |