Alles behalve. Maar firefly3 verdient ook zijn plekje en zolang hij het niet in bepaalde andere reeksen doet (hij weet waar ik het over heb, ben ik helemaal gelukkig)quote:
Misschien, want ik vind het serieus een gevaarlijke ideologie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Alles behalve. Maar firefly3 verdient ook zijn plekje en zolang hij het niet in bepaalde andere reeksen doet (hij weet waar ik het over heb, ben ik helemaal gelukkig)
doe nou niet alsof er helemaal nooit iets over te zeggen isquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat zal jij weinig lezen als je de boeken op de kaft beoordeelt!
Hoe is het bewezen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:56 schreef Jajong het volgende:
Al die mensen die afgunstig reageren. Verontgelijkte vrouwen die niet willen toegeven dat ze (bijna) allemaal voor 100% hetzelfde reageren en jaloerse virgins. Zo doorzichtig. Shit werkt, is bewezen.
[ afbeelding ]
Gevaarlijk zelfs! Gaan ze op Schiphol straks ook fouilleren op openingszinnen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Misschien, want ik vind het serieus een gevaarlijke ideologie. Maargoed.
En zelf maar voelen en vragen wat je daar in je zak hebt zitten... Wat een onrecht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Gevaarlijk zelfs! Gaan ze op Schiphol straks ook fouilleren op openingszinnen!
En toch kan dit het boek zijn waar je heel je leven op hebt zitten wachten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe nou niet alsof er helemaal nooit iets over te zeggen is
iedereen kan je vertellen dat je hier niet te diep bij na hoeft te denken en dat het nooit een libris literatuur prijs gaat winnen met een blik op de kaft
[ afbeelding ]
Doe 1 google op PUA en lees je in. Wat je van de methode vindt is een tweede, maar dat het werkt is gewoon een gegeven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe is het bewezen?
er is een studie gedaan met een controle groep en alle deelnemende vrouwen waren een afspiegeling van de samenleving?
dan zou ik daar graag een verslag over lezen voor ik je geloof
het is toch pas bewezen als er echt een onderzoek naar is gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe 1 google op PUA en lees je in. Wat je van de methode vindt is een tweede, maar dat het werkt is gewoon een gegeven.
Of je moet levend bewijs zijn, zoals ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch pas bewezen als er echt een onderzoek naar is gedaan
niet nadat ik een aantal propaganda sites heb gelezen
Thx!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Boeiend. Firefly3 heeft mijn seal of approval!
Goed topic Firefly3, zat even te denken of het niet bij PUA in moest, maar we laten het zo.
De SC kan overigens wel achterwege blijven. Laten we het hier wel een beetje serieus houden.
Ik pas een aantal concepten toe, en het werkt. Niet altijd, niet voor en bij iedereen, maar het is gewoon een omslachtige manier om (vals) zelfvertrouwen uit te stralen, en ik denk dat iedereen het met me eens is dat dat het belangrijkste is bij het versieren van vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch pas bewezen als er echt een onderzoek naar is gedaan
niet nadat ik een aantal propaganda sites heb gelezen
Jouw conquests komen de double digits nog niet voorbij dus doe maar niet zo dapper vriend.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:12 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Als hosselaar krijg je enkel vrouwen die zich laten hosselen.
Dan is mijn doel bereikt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, ik heb hem gelezen. Tof verhaal man. Deze dingen vind ik altijd wel inspirerend.
kan prima hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik pas een aantal concepten toe, en het werkt. Niet altijd, niet voor en bij iedereen, maar het is gewoon een omslachtige manier om (vals) zelfvertrouwen uit te stralen, en ik denk dat iedereen het met me eens is dat dat het belangrijkste is bij het versieren van vrouwen.
En wetenschappelijk onderzoek over PUA? Wat denk je nou zelf. Er zijn toch veel te veel variabelen om daar een fatsoenlijk onderzoek naar te doen.
Mannen =! vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan prima hoor
dat het soms werkt en sommige onderdelen af en toe werken wil echt niet zeggen dat het concept werkt
als ik de kroeg in ga en 100 mannen in hun oor fluister: 'als ik je strijkijzer mag noemen mag je alles met me doen wat je wil' dan zal dat soms ook wel werken maar dat bewijst ook nog geen zak
Dat komt omdat er maar een zeer beperkte hoeveelheid god tier vrouwen is. Plus dat die zich niet laten hosselen uiteraard.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:06 schreef Jajong het volgende:
Jouw conquests komen de double digits nog niet voorbij dus doe maar niet zo dapper vriend.
de vergelijking gaat niet over mannen met vrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mannen =! vrouwen.
Domme vergelijking.
Als je gelezen hebt wat ik geschreven heb, zie je dat je succes langzaam in een grote golfbeweging omhoog gaat. Ik maak het met mezelf mee en met anderen om me heen etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vergelijking gaat niet over mannen met vrouwen
maar over het feit dat succes als uitzondering niet bewijst dat de tactiek werkt
net zoals dat je 100 keer met je ogen dicht een basketbal gooit en dan ie er af en toe in gaat
dat bewijst ook niets
Ken uw vijand.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:18 schreef CoolCat31 het volgende:
TS jij bent echt ziek, shit man. Wees gewoon jezelf, je gaat toch niet het hele vrouwelijk ras doorgronden alleen om haar binnen te halen??
Het laat wel zien dat een gooi doen richting het onbekende af en toe doel treft. Zo kan je ook de OP zien: een uitnodiging met een handboek/ervaringsverslag als steuntje in de rug.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vergelijking gaat niet over mannen met vrouwen
maar over het feit dat succes als uitzondering niet bewijst dat de tactiek werkt
net zoals dat je 100 keer met je ogen dicht een basketbal gooit en dan ie er af en toe in gaat
dat bewijst ook niets
Niet voor mijquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hahah, die plaatjes boven in de OPWay out of most guys' league..
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Niet voor mensen die de techniek van ts gebruiken johquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Joh echtquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet voor mensen die de techniek van ts gebruiken joh
Mensen die deze techniek gebruiken hebben gewoon niets beters te doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat jij denkt dat een of andere lelijke sukkel zo'n vrouw kan krijgen als hij maar doet wat in de OP staat?quote:
Ik quote mijzelf even:quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
quote:Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt.
Ooit gehoord van sarcasme?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat jij denkt dat een of andere lelijke sukkel zo'n vrouw kan krijgen als hij maar doet wat in de OP staat?
Iedere lelijke nerd kan een Adriana Lima krijgen als hij maar doet wat er in de OP staat. Zo simpel is hetquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat jij denkt dat een of andere lelijke sukkel zo'n vrouw kan krijgen als hij maar doet wat in de OP staat?
Ja kloptquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Iedere lelijke nerd kan een Adriana Lima krijgen als hij maar doet wat er in de OP staat. Zo simpel is het
Hoe ziet die er ook alweer uit in een minuscuul bikini'tje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Iedere lelijke nerd kan een Adriana Lima krijgen als hij maar doet wat er in de OP staat. Zo simpel is het
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is wel een hele slechte fotoquote:
Agree of ze heeft iets gemist in haar jeugdquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit is wel een hele slecht foto![]()
Maar meestal als een hele mooie vrouw met een lelijke of oude vent gaat gaat het om geld dat is nou eenmaal zo
Alsof hij daar ineens topmodel is gewordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit is toch een hele andere foto![]()
[ http://imageshack.us/photo/my-images/254/sealy.png/ (copy/paste deze link) ]
Omdat imageshack.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom kan ik nooit fatsoenlijk fotos plaatsen![]()
Nou echt wel 100x beter dan die foto die jij plaatstequote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof hij daar ineens topmodel is geworden
Die eerste foto van Mr Tyson is dan ook gemaakt op een feestjequote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou echt wel 100x beter dan die foto die jij plaatste
imgur.comquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik denk ik probeer ook eens wat
Wat dan hoe heet die andere ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |