Omdat hij zijn gebit misschien niet laat zien (met alle respect naar hem)quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou echt wel 100x beter dan die foto die jij plaatste
Mr Seal you mean?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:46 schreef Hanako het volgende:
[..]
Die eerste foto van Mr Tyson is dan ook gemaakt op een feestje
Ok tnx, dat dan een keer proberen maar het mislukt elke keer weer ik ben zo slecht met computersquote:
Die gast dan sorry... haal ze altijd door elkaar. Maar even iets anders heb je al een relatie?quote:
Nou ja ik vind hem niet echt lelijk en niet als een of andere sukkel/nerd uitzien. Hij zal vast charmant zijn, (en veel geld en een grote lul ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een meer neutrale foto.
jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
Die gast dan sorry... haal ze altijd door elkaar. Maar even iets anders heb je al een relatie?
En hij kan zingen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou ja ik vind hem niet echt lelijk en niet als een of andere sukkel/nerd uitzien. Hij zal vast charmant zijn, (en veel geld en een grote lul ofzo)
Ja, heidi klum deed het vast om zijn geld en grote lulquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou ja ik vind hem niet echt lelijk en niet als een of andere sukkel/nerd uitzien. Hij zal vast charmant zijn, (en veel geld en een grote lul ofzo)
een gooi doen vind ik goed adviesquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Het laat wel zien dat een gooi doen richting het onbekende af en toe doel treft. Zo kan je ook de OP zien: een uitnodiging met een handboek/ervaringsverslag als steuntje in de rug.
Nee waarom dan, om de technieken die hij van jou geleerd heeft?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, heidi klum deed het vast om zijn geld en grote lul
veel vrouwen zullen je niet serieus nemen als je meteen in hun persoonlijke ruimte komtquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
veel vrouwen zullen je niet serieus nemen als je meteen in hun persoonlijke ruimte komt
Laatst had ik iemand "geopend" met de openingszin "kan je goed taart bakken?". Ze bleek in de politiek te zitten (niet direct 2e kamer dat niet maar toch) en ze bleef maar praten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een gooi doen vind ik goed advies
maar alles wat ook maar richting over analyseren en PUA achtige zooi vind, vind ik een heel slecht advies
geen enkele hoog opgeleide vrouw houdt van dit soort onzin en ik zie ook echt niet hoe je er een relatie op kunt bouwen
Dion graus zit ook in de politiek (en wel in de tweede kamer) dus dat zegt geen reetquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laatst had ik iemand "geopend" met de openingszin "kan je goed taart bakken?". Ze bleek in de politiek te zitten (niet direct 2e kamer dat niet maar toch) en ze bleef maar praten.
Alles gaat om praktijkervaring.
Zegt ook geen ene fuckquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dion graus zit ook in de politiek (en wel in de tweede kamer) dus dat zegt geen reet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef firefly3 het volgende:
Heb er een week over gedaan en door de spellingscontrole heen gehaald.
quote:laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent
Ze heeft misschien wel meer diploma's dan jij op zak, dus niet oordelen graag over mensen die je niet kent en geloof me op mijn woord dat ze zeer intelligent was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dion graus zit ook in de politiek (en wel in de tweede kamer) dus dat zegt geen reet
Jij denkt dat ze hem had zien staan als hij stratenmaker was geweest ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, heidi klum deed het vast om zijn geld en grote lul
Papiertjes zeggen weer eens geen fuckquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze heeft misschien wel meer diploma's dan jij op zak, dus niet oordelen graag over mensen die je niet kent en geloof me op mijn woord dat ze zeer intelligent was.
Dit, sorry hoor tsquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem had zien staan als hij stratenmaker was geweest ?idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |