Zelfs sommige autisten weten te versieren.quote:
Ik heb de nadruk gelegd op praktijkervaring. Het beetje theorie over vrouwen is van belang.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:58 schreef LavenderTown het volgende:
Ja natuurlijk TS, want de beste manier om autisten te pimpen is het behandelen van vrouwen als zijnde een universitaire studie.
geeft niet, dit is gratis ipv zo'n mlm ding.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
veel te lang. en het komt over als die pua-onzin. weer iemand die "het licht" heeft gezien.
Daarvoor hoef je alleen maar van je zolderkamertje te komen op een zonnige dag. Of zelfs alleen maar je gordijnen open doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
veel te lang. en het komt over als die pua-onzin. weer iemand die "het licht" heeft gezien.
Kijk eens naar dat icoontje voor mijn naam schatquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is het beste om daarvoor een vrouw te raadplegen. In de praktijk blijkt dat hetzelfde geslacht beter advies kan geven voor het versieren van het andere geslacht.
versiertricks van een fokker (ook wel zolderautist genoemd) aannemen zal helpen inderdaad. succes ermee heh.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geeft niet, dit is gratis ipv zo'n mlm ding.
Nee, je helpt mensen die al kapot zijn verder de vernieling in. Heeft jouw vader ook boeken gelezen over vrouwen voor hij ging oefenen met je moeder? Als jij wilt leren lachen, ga je dan ook eerst een pagina lezen om vervolgens te oefenen? Ik schat de kansen laag in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb de nadruk gelegd op praktijkervaring. Het beetje theorie over vrouwen is van belang.
Hij zegt juist dat je daarvoor beter iemand van hetzelfde geslacht voor kan raadplegenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:11 schreef wandelendvraagteken het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat icoontje voor mijn naam schat
hoi, nuecken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Heb je ook nog een handleiding die over mannen gaat?
Fijnquote:
Stel je niet aan man... Eindelijk eens een fatsoenlijke OP ga je gelijk weer zeiken...quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Fijn
Ik ben in niks een expert. Hoor je mij niet zeggen
Maar zulke lange verhalen om duidelijk te maken dat je gewoon lekker moet doen wat je doet...
Boeiend. Firefly3 heeft mijn seal of approval!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Veel moeite in gestoken, absoluut. En het is een stuk minder absurd dan die pua grappen, maar die plaatjes die doen het hem gewoon.
Zo, jonge geilbak, als u nu even met mij naar figuur 3a kijkt...
Ik geef alleen mijn mening even. Niet alles wat ik of een ander zegt hoeft per se iedereen te boeien toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Boeiend. Firefly3 heeft mijn seal of approval!
Goed topic Firefly3, zat even te denken of het niet bij PUA in moest, maar we laten het zo.
De SC kan overigens wel achterwege blijven. Laten we het hier wel een beetje serieus houden.
Wat zal jij weinig lezen als je de boeken op de kaft beoordeelt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het niet eens gelezen en kan al zeggen dat het allemaal kul is
'Als levensstijl' whahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |