Die zouden niet lang blijven tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]muizel!
Greys hangt aan de tap met Elies en HPKW
Ut giet oan!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ja, maar hoe was de kwaliteitGaat het nog door enzo
Of zijn er nog meer steekproeven nodig om de kwaliteit uiteindelijk te kunnen garanderen
Maar de gehaktballen en patatjes waren ook lekkerquote:
Kijk meteen even in je agenda of je tussen a.s. maandag en donderdag de 24e nog een gaatje hebt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil oooooooooooooooookdie gehaktballetjes
Dan ben je maar net op tijd terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet eerst nog ff 10 dagen naar Engeland. Heel vervelend. Maar dan! Ballen!![]()
Nee! Work. En bij vrienden langs aansluitend.quote:
Klopt, de 22e 's avondsquote:
Hij zit nu nog rustig naast me. Nog wel..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
Oh en weet je mister al dat ie naar een Songfestivalfeest gaat, XM?
En zo ja, hoe is hij er onder?
Jammer! Maar bij vrienden langs is leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee! Work. En bij vrienden langs aansluitend.
ja nee dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk meteen even in je agenda of je tussen a.s. maandag en donderdag de 24e nog een gaatje hebt?
Hij mag op die avond ook rustig met zijn rug naar het grote scherm aan de bar gaan zitten slurpen hoor, misschien stelt hem dat gerustquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij zit nu nog rustig naast me. Nog wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |