Staat het zo raar dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Van mezelf rood... Jaren lang geverfd.. Nu een jaar geleden ofzo voor t laatst..
Nu heb ik spijt
En misschien is het ook gewoon een beetje wennenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja llopt... Ach over 2 weekjes is t al wel beetje anders..
Heb je van die clipjes al mp3tjes gemaakt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
Erikkkkkkkkkkkkk, jij enig idee hoe ik nou het beste op een USB stickie de liedjes kan krijgen die wellicht nog niet bij Henk in de computer tussen zijn ca. 100 nummers staan?
Want die heb ik wel op youtube uitgezocht, maar hoe krijg ik ze dan op een stickie?
Nee da's precies het gedeelte dat ik niet weetquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je van die clipjes al mp3tjes gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's precies het gedeelte dat ik niet weetKomt een DM aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAG ik zeggen: tuh tuh tuh tuh toooooold jaaaaahquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Van mezelf rood... Jaren lang geverfd.. Nu een jaar geleden ofzo voor t laatst..
Nu heb ik spijt
verven..quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Spijt van het verven of spijt van het niet verven?
Teken op hem/haarquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Onderweg naar utrecht.. Reisgenoot is in slaap gevallen..
Zit vast goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:42 schreef Goodbye het volgende:
Thuis! Volgens mij is het wel goed geknipt, maar ik weet het niet zeker, want ik moest naar huis lopen door een plensbui.
Vraagje: zal ik mijn coupe dit weekend in de henna zetten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Erik is reeds naar de kapper geweest.
Cat22 ook.
Goodbye zit er NU.
En PatriQue89 heeft verfstress en gaat dit weekend naar de kapper.
Ja, klopt ie zo?
Ja doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraagje: zal ik mijn coupe dit weekend in de henna zetten?
Das wel lekker gekquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja doen. ik ga in ieder geval niet experimenteren met mijn haar want dan gaat het onherroepelijk mis en heb ik dadelijk een Jedward kapsel of zo
Een Jedward kapsel zou helemaal awesome zijn juist voor de 24e!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja doen. ik ga in ieder geval niet experimenteren met mijn haar want dan gaat het onherroepelijk mis en heb ik dadelijk een Jedward kapsel of zo
Afhakers, boohquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
collega komt niet, die vind zeilen ineens belangrijk
Is primaquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Zouden de eters het een probleem vinden om het geld vast dit weekend bv aan mij over te maken?
Dan stuur ik iedereen morgenmiddag (hoop ik) even een PM daarover.
Dan hoeft Henk die avond niet te onthouden wie van de groep er nou wel en niet mee gegeten hebben enzo en hoeven alleen de drankjes nog afgerekend te worden (en eventuele toetjes oid).
No prob.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Zouden de eters het een probleem vinden om het geld vast dit weekend bv aan mij over te maken?
Dan hoeft Henk die avond niet te onthouden wie van de groep er nou wel en niet mee gegeten hebben enzo en hoeven alleen de drankjes nog afgerekend te worden (en eventuele toetjes oid).
Hij heeft het liefst geen 50 verschillende bonnen zeg maarquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
No prob.![]()
En ik ga heul erg mijn best doen om het dit keer op het goede rekeningnummer over te maken.![]()
Hoe wil Henk het trouwens met de drankjes doen? Contant of rekening?
Prima hoor, handig juist!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Logisch. Op zich wel fijn en handig dat de optie bon er in ieder geval is. Ik denk dat ik eens met de passagiers van de Catmobiel ga overleggen of het voor ons een optie is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft het liefst geen 50 verschillende bonnen zeg maar
Omdat er ook andere personeelsleden komen werken die avond en die weten al helemaal niet wie wie is en dan moeten ze steeds om namen vragen. Dus als er mensen met een paar samen willen doen op 1 bon is dat prima (en dat dan een paar keer is ook goed), maar als je steeds je drankjes gewoon even wilt betalen is dat ook fijn. Dus dat jij bv even vier drankjes haalt voor een paar en dat een van diegenen jou daarna een drankje doet ofzo. Maar dat zal zich onderling wel regelen.
Ik ga bv sowieso samen met mijn hotelkamergenoten op 1 bon en de bitterballen enzo komen ook gewoon op mijn bon.
Als jullie het met een paar doen kan het prima hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch. Op zich wel fijn en handig dat de optie bon er in ieder geval is. Ik denk dat ik eens met de passagiers van de Catmobiel ga overleggen of het voor ons een optie is.![]()
En als dat voor Henk teveel gedoe/ingewikkeld is doen we het kesj.
Ok, als analyse-, plannings- en financieel geniequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft het liefst geen 50 verschillende bonnen zeg maar
Omdat er ook andere personeelsleden komen werken die avond en die weten al helemaal niet wie wie is en dan moeten ze steeds om namen vragen. Dus als er mensen met een paar samen willen doen op 1 bon is dat prima (en dat dan een paar keer is ook goed), maar als je steeds je drankjes gewoon even wilt betalen is dat ook fijn. Dus dat jij bv even vier drankjes haalt voor een paar en dat een van diegenen jou daarna een drankje doet ofzo. Maar dat zal zich onderling wel regelen.
Ik ga bv sowieso samen met mijn hotelkamergenoten op 1 bon en de bitterballen enzo komen ook gewoon op mijn bon.
Oeh gezellig, dus je redt het wel even?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, als analyse-, plannings- en financieel genie, kom ik morgen wel even langs om de bitterballen weer even te testen en een strategie af te spreken!
![]()
Hier moet iets slims voor te bedenken zijn waardoor het voor iedereen handig en overzichtelijk te doen is.
Nog niet alles, ben ongeveer halverwege! Enorm bedankt voor je hulpquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef roos85 het volgende:
Greys, is het nog gelukt om alles om te zetten?
17 uur weet ik niet, maar ik kom sowieso met de auto dus ik moet even logistiek bedenken waar ik die neer ga zetten en ik weet ook niet hoe laat ik weg kan van mn werk. Ik denk overigens wel dat ik vroeg weg kan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh gezellig, dus je redt het wel even?
En kan je er om 17 uur zijn dus? Dan zorg ik dat ik er dan sowieso ben
En we bedenken idd wel even iets handigs!
Het eten vooraf betalen is in elk geval super als iedereen dat zou willen doen. PM ben ik nu aan het typen.
Oke, fijn dat het luktquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet alles, ben ongeveer halverwege! Enorm bedankt voor je hulp
Nee nu kom ik niet meer hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Dan zet ik hem op het vreetlijstjequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kent me.
Herr Muis vreet gewoon mee hoor, daar zorg ik wel voor
Jij ESF barbaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens, al dat ge ta tata taaaaaaaaa doet mij alleen maar denken aan de intro van Star Trek![]()
In dat geval krijg je persoonlijk van mij je centen terug, en deze post mag je inlijstenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jaaaaajaaaa en dan valt Henk straks met zijn hele tent om a la DSB![]()
Overgemaakt
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga wel met XM in een hoekje zitten.
Die foto kom je dan zelf maar maken, lijkt me een goeie deal!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]daarrr wil ik dan wel een foto van!
Volgens mij kan dat ook wel, vanaf hoe laat zijn jullie er?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto kom je dan zelf maar maken, lijkt me een goeie deal!
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan wel perfect de No Goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees galmen. Mag ik nu uit het verdoemhoekje?
Xm alleen latenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan wel perfect de No Goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees galmen. Mag ik nu uit het verdoemhoekje?
De 24e zijn er al mensen vanaf 's middags om e.e.a. klaar te zetten, de eters zijn er zo tussen 18 en 18.30 uur en de rest komt daarna. En ik weet nog niet van XM of ze ook mee eet, dat laat ze een dezer dagen nog wetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook wel, vanaf hoe laat zijn jullie er?
Bij Henk auto neerzetten direct over het spoor aan de overkantquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
17 uur weet ik niet, maar ik kom sowieso met de auto dus ik moet even logistiek bedenken waar ik die neer ga zetten en ik weet ook niet hoe laat ik weg kan van mn werk. Ik denk overigens wel dat ik vroeg weg kan.
Moet wel om 19.00 uur in Rijswijk zijn, maar dat komt vast goed.
Mhehehehe. Challenge accepted.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag toch niet van Gbee (alsof die krielkip mij tegen kan houden).
Ja, maar jij hebt een smart.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Henk auto neerzetten direct over het spoor aan de overkant
Lekker dichtbij en ik heb daar nog nooit geen plek gehad. En ik ben er toch al wat geweest
We houden wel even app-contact morgen
Die is leuk idd!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit vast goed![]()
En ohhhhhhhhhh wat was dit toch een tof nummer![]()
Ik denk dat ik die stiekem drie keer op de playlist zet voor de 24e![]()
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Greys, zullen we een toffe foto maken van Henk met tooi, als banner op zijn site
Echt he?quote:
Ik ga eerst nog een dagje werken, dus ik weet niet of dat de meest ideale oplossing is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker dichtbij en ik heb daar nog nooit geen plek gehad. En ik ben er toch al wat geweest
Oh wacht...quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog een dagje werken, dus ik weet niet of dat de meest ideale oplossing is.
NIETS!quote:
Top! Laat je het morgen nog even weten dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Zal morgen wel even kijken of ik die avond niets heb (mijn agenda staat op andere laptop) dan kom ik wel even langs
Waar vind ik dat op google maps?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachtenquote:
Dat laat ik ook even wetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Top! Laat je het morgen nog even weten dan?
Dan zetten we je op de lijst, dat staat gezelligMee eten niet, dus? Of dat ook nog misschien?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht...![]()
Ik dacht dat je bedoelde waar je moest parkeren vanuit je werk als je naar Henk kwam
De A is het cafe (nou ja dat staat er ook bij), daar links zie je het spoor (is 1 minuut lopen, of een halve minuut zelfs denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar vind ik dat op google maps?Voor de 24e alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |