Russell returnsquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben 't alweer half vergeten eigenlijk? Die donkere werd neergeschoten (dat nichtje van LaFayette) in Sookie's keuken, maar wat er verder nog allemaal was?
Ik ook. Irritant aan True Blood, dat ze het echt bij één seizoen per jaar houden, dat in iets meer dan twee maanden er doorheen jassen en je vervolgens weer 10 maanden laten wachten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben 't alweer half vergeten eigenlijk? Die donkere werd neergeschoten (dat nichtje van LaFayette) in Sookie's keuken, maar wat er verder nog allemaal was?
Boeit me niets. Sowieso dat gehoop op koppels in bepaalde series, waarom? Als de serie maar interessant genoeg is, toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen dat ze Jason en Jessica bij elkaar houden.
Tara is een vamp, die overleeft het vast wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik ook. Irritant aan True Blood, dat ze het echt bij één seizoen per jaar houden, dat in iets meer dan twee maanden er doorheen jassen en je vervolgens weer 10 maanden laten wachten.
Ik vraag me trouwens af wat ze met Tara (heeft in principe een grotere rol dan Lafayette door de serie heen) gaan doen. Haar halve hoofd werd er immers afgeschoten. Komt ze kort terug? Of blijft ze er vast in?
Ze blijft iig deel van de cast.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik ook. Irritant aan True Blood, dat ze het echt bij één seizoen per jaar houden, dat in iets meer dan twee maanden er doorheen jassen en je vervolgens weer 10 maanden laten wachten.
Ik vraag me trouwens af wat ze met Tara (heeft in principe een grotere rol dan Lafayette door de serie heen) gaan doen. Haar halve hoofd werd er immers afgeschoten. Komt ze kort terug? Of blijft ze er vast in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het trouwens met de kings/queens en de authority? Hebben die iets met elkaar te maken? Russel erkende de authority niet. Van de queen weet ik het niet meer. Maar Bill wel. Op basis waarvan ben je überhaupt king of queen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:43 schreef Smash-it het volgende:
Die ene die the authority niet erkende.
LaFayette is toch een medium? Die kan met dode mensen pratenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:47 schreef Burdie het volgende:
Het liefje van LaFayette zit er ook weer in? Die was toch dood?
Ohquote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
LaFayette is toch een medium? Die kan met dode mensen praten
quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon blijft levenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me duidelijk dan. Al hoeft dat nog steeds niet zo te zijn natuurlijk. Ken je de cover van de film Critical Decision en heb je die film gezien? Steven Seagal staat daar kei groot op, en gaat binnen 5 minuten dood zonder één fatsoenlijke aikido move the hebben laten zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon blijft levenOp de posters van season 5 (te zien op de Facebookpagina van True Blood) is zij namelijk ook nog gewoon te zien..
Edit: Deze foto bedoel ik;
[ afbeelding ]
Klopt. Alleen weet ik niet of ik een opgeroepen wezen met een grote rol wel zo positief vind...quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:05 schreef June. het volgende:
Maar Lafayette is een medium, zo kan Tara toch in de serie te zien zijn maar ook dood zijn.
Wie zegt dat ze een grote rol zal krijgen? Ze kan ook alleen maar in de eerste paar afleveringen spelen en dan uit de serie gaan. Maar dan hoort ze er nu nog wel bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt. Alleen weet ik niet of ik een opgeroepen wezen met een grote rol wel zo positief vind...
Klopt. Maar gezien die posters is dat niet heel erg waarschijnlijk. Maar goed, we zullen zien. Ik moet zeggen dat ze bij TB vooralsnog niet grandioos verzaakt hebben als het om schrijfwerk gaat. Al vergeet je na ongeveer een jaar tussen elk seizoen natuurlijk wel veel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:51 schreef June. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een grote rol zal krijgen? Ze kan ook alleen maar in de eerste paar afleveringen spelen en dan uit de serie gaan. Maar dan hoort ze er nu nog wel bij.
Dat viel mij toen ook al op ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd... ik zit weer ff seizoen 3 te kijken (episode 3), Tara en Franklin zijn net klaar met hun wippartij, zij staat op en ik zie daglicht. Waarom verbrandt Franklin niet?
#waitingsucksquote:
Dat Snookie-Eric gesnoes kwam mij echt de keel uit en toch bleef ik kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Leuke details vallen je idd pas bij de tweede keer kijken op ja.. Ben weer opnieuw begonnen aan seizoen 4, het wachten duurt nu wel erg langIk hoop zo dat Sookie weer met Eric samenkomt!
Zoveel beter dan dat gekwijl met Bill =/ Bill heeft het echt verpest voor mij, met z'n 'I need to protect you Sookeeeh!' Ik wil daar niet nog eens naar kijken, haha.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat Snookie-Eric gesnoes kwam mij echt de keel uit en toch bleef ik kijken
Dat was toch in het kasteel van die Vampire queen? Die had toch nep-daglicht omdat ze er zo naar verlangde weer in zon te zitten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd... ik zit weer ff seizoen 3 te kijken (episode 3), Tara en Franklin zijn net klaar met hun wippartij, zij staat op en ik zie daglicht. Waarom verbrandt Franklin niet?
Snookie?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat Snookie-Eric gesnoes kwam mij echt de keel uit en toch bleef ik kijken
Oeh, goeiequote:Op maandag 28 mei 2012 09:54 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat was toch in het kasteel van die Vampire queen? Die had toch nep-daglicht omdat ze er zo naar verlangde weer in zon te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was na de eerste trailer van het nieuwe seizoen ("Nothing stays buried forever") een beetje bang dat ze met zombies aan zouden komen, maar gelukkig lijkt het daar niet opquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef DeMessias het volgende:
De trailer ziet er veelbelovend uit. Geen romantisch gewauwel tussen Sookie en Eric of Jessica en Hoyt. Geen heksen of andere demonen. Eindelijk wat meer vampieren vs vampieren en vampieren vs mensen.
Eens! Kwam er vanochtend net achter dat "Eric" deze zomer een film komt opnemen hier in Vancouverquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef Crohnjurist het volgende:
Oh en Alcide en Eric zijn natuurlijk echt jammie![]()
Ga ik ook nog doen! Kan ik daarnaast wat afleveringen van seizoen 5 'sparen'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben net weer klaar met alle 4 de seizoenen, het was een beetje weggezakt.
Kom maar op met seizoen 5, de trailer zag er spannend uit iig.
Ik zal ze even op mijn lijstje zettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef Piepje het volgende:
[..]
Eens! Kwam er vanochtend net achter dat "Eric" deze zomer een film komt opnemen hier in VancouverEn binnenkort komt Magic Mike uit (film over mannelijke strippers, including "Alcide")!
quote:
SPOILER: einde aflOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef janeway het volgende:
Ja muziek was ok..
Vanochtend twitterde ik dezeMaak je nou een foto van je beeldscherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GAAAAF!SPOILER: einde aflOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Jep, daar was iets misgegaan. Had ik ook bij mijn download. Download effe de repack, want het is meer dan een paar seconden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
[..]Ja, je mist zeker een stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Vind eigenlijk dat je wel de serie niet goed meekrijgt dan. Ik bedoel, je kan het krijgen in HD kwaliteit, en de groep die ervoor verantwoordelijk is, houd een hoge bitrate aan voor de video. Het geluid is ook wel redelijk, hoewel het in de regel geen surround is, vreemd genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Downloaden gaat hier niet al te snel....Dus vandaar dat ik via een stream keek.
[..]Bij mij ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Best sneu he hahaha...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maak je nou een foto van je beeldscherm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef Kinga het volgende:
Ik neem aan dat dat niet Eric's echte zus was? Maar gewoon een spreekwoordelijke 'zus' omdat ze van dezelfde maker afkomstig zijn?
Dan zou het wel heel heel vooruitstrevend zijn geweest als het ook nog eens zijn echte zus wasquote:
Mjaquote:Op maandag 11 juni 2012 17:32 schreef janeway het volgende:
[..]
Dan zou het wel heel heel vooruitstrevend zijn geweest als het ook nog eens zijn echte zus was
Gewoon ff lid worden van tvtorrents.com. Kost bijna niets en je kunt de torrents via RSS binnen hengelen, zodat de nieuwste ep in hd kwaliteit klaar staat zodra je 's ochtends wakker wordt.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat je wel de serie niet goed meekrijgt dan. Ik bedoel, je kan het krijgen in HD kwaliteit, en de groep die ervoor verantwoordelijk is, houd een hoge bitrate aan voor de video. Het geluid is ook wel redelijk, hoewel het in de regel geen surround is, vreemd genoeg.
Torrents worden goed gedeeld en komt in de buurt van de volledige snelheid. En als je een beetje geluk hebt met je provider, kan je gewoon nieuwsgroepen instellen. Eigenlijk kan je ook gewoon gratisservers vinden bij just4today. Dan is het gelimiteerd op 0,5 MB. Betekent dat je dus binnen 70 minuten die aflevering wel binnen hebt.
Maar voor die paar seconden zou ik gewoon de Divx effe downloaden. Die is 500 MB.
uitgezonden is uitgezonden, dumbass.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef Sickert het volgende:
Leuk al die spoilers voor mensen die het niet willen weten.
Gelukkig heb ik het al gezien anders "True death for everyone"
Dumbasses
overal in serie topics worden de afleveringen gewoon meteen besproken.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Sickert het volgende:
Overal werken ze met spoilers op Fok!
Uitgezonden betekent niet dat iedereen het al gezien heeft.
Er komen ook mensen vragen hoe of waar ze de afleveringen vinden kunnen.
Dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
overal in serie topics worden de afleveringen gewoon meteen besproken.
Zowat iedereen die in zulke reeksen post weet inmiddels echt wel waar 'ie z'n afleveringen kan vinden hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Sickert het volgende:
Ja, als het gaat om een komende aflevering. Maar nu is het uitgezonden, dus dan kan het zonder spoilers. Anders kun je alles wel in spoilers zetten, er zijn altijd wel mensen die het na een paar dagen nog niet hebben kunnen zien..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Sickert het volgende:
Nee. Maar als iemand zegt dat ie m niet kan vinden dan kan diegene wel eens een dm krijgen ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso is het bespreken van waar je het kan downloaden niet toegestaan op fok toch?
Precies, ik heb ook de hele dag gewacht met het topic lezen. Gaat bij alle series zo. Trouwens, zelfde discussie bij alle series ookquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kunt zelf toch ook wel even bedenken dat je NIET naar het topic moet komen als je de nieuwste episode nog niet hebt gezien?
De enige dumbass is degene die zonder de aflevering gezien te hebben dit topic binnenwandelt (of de maker van zo'n opmerking). Regel is dat als ie uitgezonden is je er over mag praten. Dat is in ieder USA topic zo. Dumbass.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef Sickert het volgende:
Leuk al die spoilers voor mensen die het niet willen weten.
Gelukkig heb ik het al gezien anders "True death for everyone"
Dumbasses
En zo hoort het ook. al staat dit figuur niet alleen.. zie het zo als eerder al gezegd in elke serie/film topic wel een keer voorbij komen... ik ben nu zelf Game of Thrones aan het terug kijken maar dan maak ik gewoon dat ik niet in dat topic kom.. het kan zo makkelijk zijn maar de mensen maken het zichzelf zo moeilijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige dumbass is degene die zonder de aflevering gezien te hebben dit topic binnenwandelt (of de maker van zo'n opmerking). Regel is dat als ie uitgezonden is je er over mag praten. Dat is in ieder USA topic zo. Dumbass.
Alleen ontbreekt het USA hier wel in de titel. Mja, in nederland wordt het helemaal niet uitgezonden.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige dumbass is degene die zonder de aflevering gezien te hebben dit topic binnenwandelt (of de maker van zo'n opmerking). Regel is dat als ie uitgezonden is je er over mag praten. Dat is in ieder USA topic zo. Dumbass.
Ja. Ik heb vandaag ook bewust niet gekeken in dit topic. Wilde niet gespoilered worden. Hoe moeilijk is het hier weg te blijven als je t nog niet gezien hebt?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. al staat dit figuur niet alleen.. zie het zo als eerder al gezegd in elke serie/film topic wel een keer voorbij komen... ik ben nu zelf Game of Thrones aan het terug kijken maar dan maak ik gewoon dat ik niet in dat topic kom.. het kan zo makkelijk zijn maar de mensen maken het zichzelf zo moeilijk.
Uhuquote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Kinga het volgende:
Altijd dezelfde discussie in elk serie topic.
Die wil ik nog wel vaker zien iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef d1ce het volgende:
Heb 'm vanochtend al gezien maar die 'zus' van Eric..![]()
Ja, heb ik ook. Dat is het nadeel van het uitzendschema van True Blood, ieder jaar 2,5 maanden knallen, en dan kun je weer bijna een jaar wachten. Die samenvatting voorafmoet je dan ook vooral zien als een samenvatting van wie er allemaal beef heeft en wie welke krachten op het moment heeft. Meer niet. Het achterliggende verhaal is te uitgebreid. Ik neem aan dat ze er ook niet te veel op teruggrijpen. Wel jammer omdat je zo niet de hele vibe mee kan nemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:06 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat er wel veel nieuwe figuren in één keer werden geïntroduceerd.
Veel open eindjes ook, ben erg benieuwd hoe het verder gaat!
Ik vond het trouwens best lastig om weer in het verhaal te komen. Vooral omdat er vorig seizoen zo bizar veel gebeurd is en het al best even geleden was dat ik dat seizoen heb gezien. De 'samenvatting' aan het begin vond ik ook niet erg samenhangend, eerder verwarrend.
Meer mensen last van?
Die knakker bij Terry is iemand met wie hij in het leger heeft gezeten.. Daar is toen iets gebeurd en er is iets of iemand die nu wraakt neemt op het peloton waar ze inzaten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik mis het laatste deel dus ookVond het al zo abrupt eindigen. Vanavond maar even opnieuw kijken, of binnenkort met de Nederlandse subs.
Ik snap er trouwens geen hol wie nou die knakker is die bij Terry is. Kan iemand me dat uitleggen?
En Jessica is echt een mooie vrouw. Had ik echt niet gedacht toen ze voor het eerst in de serie verscheen
Hetgeen letterlijk verteld wordt in de scene waarbij ze met z'n allen aan tafel zitten te eten en de scene daarna als ze even samen alleen zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die knakker bij Terry is iemand met wie hij in het leger heeft gezeten.. Daar is toen iets gebeurd en er is iets of iemand die nu wraakt neemt op het peloton waar ze inzaten.
Ik heb twee kinderen rondlopen. Sorry als ik een detail misquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen letterlijk verteld wordt in de scene waarbij ze met z'n allen aan tafel zitten te eten en de scene daarna als ze even samen alleen zijn.
Seriously.
Thnx. Ik wacht nog wel even op de nederlandse subs, dan kijk ik hem dan nog een keerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die knakker bij Terry is iemand met wie hij in het leger heeft gezeten.. Daar is toen iets gebeurd en er is iets of iemand die nu wraakt neemt op het peloton waar ze inzaten.
Dat verklaard het één en ander. Ik zat echt zo te kijken van 'dat is je zusquote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef Kinga het volgende:
Ik neem aan dat dat niet Eric's echte zus was? Maar gewoon een spreekwoordelijke 'zus' omdat ze van dezelfde maker afkomstig zijn?
Dan kan ze van mijn part alsnog the true death krijgen. Dat gezanik van d'r altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef Bisamrat het volgende:
Verder een uitstekend deel, hoewel ze Tara gewoon dood hadden kunnen laten. Nu krijg je weer dat gezeur dat ze nooit een vampier had willen worden etc en uiteraard wraak wil op haar vriendin en neef.
terwijl je true blood kijkt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb twee kinderen rondlopen. Sorry als ik een detail mis![]()
Het waren 2 volledige scenes!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb twee kinderen rondlopen. Sorry als ik een detail mis![]()
Maar Tara en dinges haatten elkaar toch ook he? Wel grappig dat zij nu haar maker isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan kan ze van mijn part alsnog the true death krijgen. Dat gezanik van d'r altijd
Pam haat iedereen toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar Tara en dinges haatten elkaar toch ook he? Wel grappig dat zij nu haar maker is
En Tara iedere vampier. Match made in Heavenquote:
De een is 2.5 en let toch niet op en de baby ziet het niet.quote:
Goddankquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het waren 2 volledige scenes!!
Maar goed, het is je vergevenGeen true death voor jou
Hij heeft 2 tanden en 1 keer gebeten. Godskannonne wat doet dat zeerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Totdat de baby ineens in je tiet bijt bij t voeden. Mark my words!!!!
Ha daar keek ik het altijd op! (Kijk die zender heel veel trouwens...) Maar nu in Canada, dus ga het dit keer via internet volgen. Leuke eerste aflevering! Blij dat het eindelijk weer begonnen is!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef Chevalric het volgende:
Jawel, hoor, op Fox!Life (maar volgens mij kijkt niemand naar die zender)
Niet bang voor een wolfje inderdaadquote:
Ik kan me niet herinneren dat we het überhaupt gezien hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef Baszh het volgende:
Ik ben alleen vergeten hoe Russell nou vrij is gekomen (dat ie vrij was wist ik nog wel)
Viefquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef Vivi het volgende:
Idd. Als je dit niet te volgen vindt heb je zelf probs denk ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef Vivi het volgende:
Idd. Als je dit niet te volgen vindt heb je zelf probs denk ik.
Vond ik juist helemaal niet. Na 4 seizoenen ken ik inmiddels de meeste karakters wel. Ook de samenvatting in het begin vond ik wel verhelderend. Dat je details vergeet is niet zo erg, dat komt wel weer terug.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:23 schreef planethugo het volgende:
door het voetbal pas later gekeken maar kan nog niet zeggen dat ik helemaal erin zit. Kwam allemaal wat rommelig over. net als vorig seizoen zijn er ook nu weer teveel verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor iedereen die een goede samenvatting wil van seizoen 4:
[ Bericht 27% gewijzigd door June. op 14-06-2012 22:27:57 ]Shine bright like a diamond.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:07 schreef June. het volgende:
Sneak PeekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef DeMessias het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik vond deze genialerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het moet toch geweldig zijn als je elke week de beste lines hebt.
Voor de rest, gewoon dit topic negeren als je de nieuwste aflevering nog niet hebt gezien. Hoe moeilijk kan dat zijn.
[ afbeelding ]
SPOILER: sneak peak voor dit seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet wel zeggen dat het verhaal van Arlene en Terry me niet zo boeit, maar de andere verhaallijnen doet je dat gewoon bijna vergeten! Haha en die mini weerwolfquote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat einde was super ja!
Ik ben ook erg tevreden over de start van dit seizoen
Ja ze was echt schattig, maar dat zal wel weer problemen gaan opleveren met de 'pack' omdat ze dus inderdaad een wolf blijkt te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:42 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het verhaal van Arlene en Terry me niet zo boeit, maar de andere verhaallijnen doet je dat gewoon bijna vergeten! Haha en die mini weerwolf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben ik toch blij dat we van dat liefdesgedoe af zijn. Werd op een gegeven moment wel een beetje vervelend.
Nu hebben ze mooi hun eigen verhaallijn, al zal dat op een gegeven moment wel weer samenkomen.
Ik vond het juist enorm tegenvallen toen ze eindelijk de 'daad' bij het woord gingen voegen. Die seksscene in het bos was allesbehalve hot and steamy. Het werkte me eerder op de lachspierenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik mis het gedoe tussen Eric en Sookie heel ergVond ze zo schattig samen..
Zeker als je de beschrijving van die scenes in het boek in je achterhoofd hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vond het juist enorm tegenvallen toen ze eindelijk de 'daad' bij het woord gingen voegen. Die seksscene in het bos was allesbehalve hot and steamy. Het werkte me eerder op de lachspieren![]()
Oh, wat was dat een anti-climax!!!
Haha, ik denk meteen weer aan de seksquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik doelde niet op de sexscenes, maar gewoon op hun relatie in het algemeen, haha.
Al hadden de sexscenes inderdaad wat spannender gemogen
Ja vooral dat iddquote:Op maandag 18 juni 2012 19:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zeker als je de beschrijving van die scenes in het boek in je achterhoofd hebt
Zo, nu ik nogquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Burdie het volgende:
"Jason, I had sex..."
"Welcome to the club, man!".
Ik vond dat wolfje te klein voor dat meisje. Meestal worden weerwolven groter dan de menselijke gedaante?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:42 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het verhaal van Arlene en Terry me niet zo boeit, maar de andere verhaallijnen doet je dat gewoon bijna vergeten! Haha en die mini weerwolf
het is geen twilight. Hierin zijn die wolven toch best normale grootte.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vond dat wolfje te klein voor dat meisje. Meestal worden weerwolven groter dan de menselijke gedaante?
Mooi jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Burdie het volgende:
"Jason, I had sex..."
"Welcome to the club, man!".
ik moest ook twee keer kijken, maar volgens mij was dat russell.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:55 schreef Tree het volgende:
Vraagt niemand hier zich af wie die engerd op het einde was? Of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik moest ook twee keer kijken, maar volgens mij was dat russell.
Dat hondje was nog kleiner dan de wasmand ernaast zag ik. Dat meisje toch effe wat groter dan die wasmand als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
het is geen twilight. Hierin zijn die wolven toch best normale grootte.
misschien wel ja, alleen weten de weerwolven misschien wel instinctief dat het er niet een van hun is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:40 schreef MaximusTG het volgende:
Och, tis niet alsof de andere Weres/shifters zich aan een wet van behoud van massa hoeven te houden, dus ik zou me daar niet te druk over maken.
Wat ik me dan trouwens wel afvraag; Een shapeshifter in het TrueBloodverse zou toch ook als weerwolf kunnen poseren door alleen naar een wolf te shiften?
Misschien omdat ze zelf nog een kind is en zojuist voor het eerst geturned is? Dat ze daarom ook nog een wolfpup is?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat hondje was nog kleiner dan de wasmand ernaast zag ik. Dat meisje toch effe wat groter dan die wasmand als ik mij niet vergis.
Tara is altijd irritant geweest. Snap ook niet dat ze die gehouden hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef AntiChrist het volgende:
ik vind Tara eigenlijk maar een beetje irritant als vampier.
mwah voor mij is het de eerste keer dat ik me echt aan haar irriteer ik snap ook niet de transitie zo heftig moet zijn bij haar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tara is altijd irritant geweest. Snap ook niet dat ze die gehouden hebben.
Die scènes zijn inderdaad niet zo boeiend, in die verhaallijn mag wel snel wat meer actie komen... Maar verder vond ik het wel weer een vermakelijke aflevering hoor. Oja, en de flashbacks van Pamquote:Op maandag 25 juni 2012 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die lange praatscènes met bill/eric/chickie maar doorgeskipt heb, had ik echt geen zin in
Ja die terugblikken waren meesterlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Die scènes zijn inderdaad niet zo boeiend, in die verhaallijn mag wel snel wat meer actie komen... Maar verder vond ik het wel weer een vermakelijke aflevering hoor. Oja, en de flashbacks van PamWas altijd al benieuwd wat er precies met haar gebeurd is, dus leuk dat we daar nu eindelijk wat meer over weten
? Dan moet je het vorige seizoen nog eens kijken.. Marny in het lichaam van Lafayette dwingt Jesus zijn krachten aan haar te geven. Marny is nu wel weg, maar die krachten zitten nog steeds in Lafayette. Dat is die kop.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef Mry het volgende:
..
Dat gedoe met lafayette en die voodoo kop begreep ik ook niet zoMaar ik neem aan dat het nog wel een keer duidelijk gaat worden.
..
Ah dat was ik vergeten ja! Tnkzquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
? Dan moet je het vorige seizoen nog eens kijken.. Marny in het lichaam van Lafayette dwingt Jesus zijn krachten aan haar te geven. Marny is nu wel weg, maar die krachten zitten nog steeds in Lafayette. Dat is die kop.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een prettig milfje waar Jason mee ging neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]deed me aan Stifflers mom denken.
En Jessica gaat achterMwa, ik vond haar niet op Stiffler's Mom lijken (die vind ik zelf trouwens ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan., er zijn mooiere milfs).
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Salome. Écht lekker. Met 37 jaar mag je het imo wel een milf noemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik vond haar niet op Stiffler's Mom lijken (die vind ik zelf trouwens ook, er zijn mooiere milfs).
Ja. Het is een Brujo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
? Dan moet je het vorige seizoen nog eens kijken.. Marny in het lichaam van Lafayette dwingt Jesus zijn krachten aan haar te geven. Marny is nu wel weg, maar die krachten zitten nog steeds in Lafayette. Dat is die kop.
Jep, ze straalt echt seks uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef Dale. het volgende:
Wat een geil wijf blijft het toch die Jessica
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef Dale. het volgende:
Jessica mag er zeker wezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef Dale. het volgende:
Dit is de eerste aflevering dat er wat minder actie in zit, kom op zeg. Volgens mij zijn veel mensen gewoon 'serie-verwend' geworden, omdat nu alles zo makkelijk te verkrijgen is dat je bijna nergens meer van onder de indruk bent..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef planethugo het volgende:
jarenlang uitgekeken naar een nieuwe true blood aflevering maar het kan me nu nog maar weinig boeien. Wordt hoog tijd dat Russel in actie komt en overbodige verhalen afgekapt worden
terwijl ze zo'n net christelijk meisje was toen bill haar vond. zo zie je maar weer...als het even kan worden ze helemaal wild!!quote:
Mja, las dat ze dat deed omdat ze blond zo saai en gewoontjes vondquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Dale. het volgende:
Hmmm wel minder trouwens, lees net toevallig dat zij helemaal geen rood haar heeft, maar blond en dat ze altijd haar haar verft.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:14 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
terwijl ze zo'n net christelijk meisje was toen bill haar vond. zo zie je maar weer...als het even kan worden ze helemaal wild!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze, happy makers day
Shine bright like a diamond.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef Littlecreep het volgende:
Dat vind ik toch altijd wel mooi van True Blood. Het idee dat ze ook soms een beetje de draak steken met het wereldje dat ze hebben gemaakt. Ik kijk True Blood tegenwoordig ook vooral omdat het gewoon een beetje fout aan het worden is. En voor Deborah Ann Wolf![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf dat een lekker ding vinden. En ja, prachtig hoe elke vampier schijt heeft aan de regels die ze zelf gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef Littlecreep het volgende:
Dat vind ik toch altijd wel mooi van True Blood. Het idee dat ze ook soms een beetje de draak steken met het wereldje dat ze hebben gemaakt. Ik kijk True Blood tegenwoordig ook vooral omdat het gewoon een beetje fout aan het worden is. En voor Deborah Ann Wolf![]()
[ afbeelding ]
Nou en? Het is een serie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:31 schreef Littlecreep het volgende:
Pakjes die ze draagt zijn ook niet mis dit seizoen. Het is alleen jammer dat het geen natuurlijke roodharige is.
Het is geen kritiek op de serie. Maar natuurlijke roodharigen hebben een streepje voor bij mij.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Njah, troost je; ze zal toch nooit je vriendin worden
Maar die is zowel in de serie als in het echt niet knap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:42 schreef Burdie het volgende:
Anna Paquin is ook geen blondine in het echt.
Sjongejonge, wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Njah, troost je; ze zal toch nooit je vriendin worden
True, dat spleetje tussen d'r tanden bijv... echt een afknapperquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar die is zowel in de serie als in het echt niet knap.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:23 schreef criminal_mind het volgende:
HBO RENEWS DRAMA SERIES
True Blood FOR SIXTH SEASON
minder actie? Er gebeurt juist veel te veel met al die verhalen die er niet toe doen en die elke keer weer wat anders hebben. Nu ook weer met Lafayette die even in een brujo of wat dan ook verandert en de auto van sookie saboteert, een doodnormale kok blijkt opeens een trippend legerverleden te hebben. En Tara die helemaal fucked up leek maar toch uiteindelijk weinig mankeertquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:14 schreef June. het volgende:
[..]
Dit is de eerste aflevering dat er wat minder actie in zit, kom op zeg. Volgens mij zijn veel mensen gewoon 'serie-verwend' geworden, omdat nu alles zo makkelijk te verkrijgen is dat je bijna nergens meer van onder de indruk bent..
Wacht even....... sinds wanneer is Terry OOIT een doodnormale kok geweest?!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef planethugo het volgende:
een doodnormale kok blijkt opeens een trippend legerverleden te hebben.
Inderdaad..zijn hele personage van begin af aan draaide om het feit dat hij een geflipte veteraan is..quote:[b]Op woensdag 4 juli 2012 00:16 schreef Ang3l het volgende:[/b
[..]
Wacht even....... sinds wanneer is Terry OOIT een doodnormale kok geweest?!Die heeft nooit gespoord man!
Inderdaad zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..zijn hele personage van begin af aan draaide om het feit dat hij een geflipte veteraan is..
ik vind het wel meevallen:quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:43 schreef Burdie het volgende:
Ik vind dat er nu wel erg veel verhaallijnen door elkaar heen lopen...
niet iedere gebeurtenis is een verhaallijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:34 schreef Burdie het volgende:
Je vergeet LaFayette met z'n brujo krachten, de dood van die twee shifters, de werkelijke reden van de dood van de ouders van Jason, dat kindje die een wolf blijkt te zijn en het open eindje met de trollen uit het vorige seizoen.
Neemt niet weg dat ik het Irak verhaal tot nu toe noiet boeiend vind. Maar dat ligt ook aan Irak in een USA serie, dat ik denk "Moet dat nou weer? Gaan we dadelijk patriotistisch doen?"quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..zijn hele personage van begin af aan draaide om het feit dat hij een geflipte veteraan is..
Je klink eerder wat serie moe. Als je de boeken hebt gelezen waarop de serie is gebaseerd dan zijn het eerder te weinig dialogen dan te veel. En dan heb ik het nog niet eens over al die kleding dialogen in de boeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:52 schreef TheClown1 het volgende:
Dit seizoen komt maar niet op gang. Het zijn steeds saaie lange dialogen die nergens toe leiden. Ik moet zeggen dat ik tot op heden teleurgesteld ben.
Dat ouwe wijf kan het ook nog zijn...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef MaximusTG het volgende:
De vraag is dus nu wie Russel bevrijdt heeft.. Want zowel Nora als Salome hebben die ketting..
Dat was me helemaal nog niet opgevallen... maar dan zal het wel salome zijn, ligt iets minder voor de hand.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef MaximusTG het volgende:
De vraag is dus nu wie Russel bevrijdt heeft.. Want zowel Nora als Salome hebben die ketting..
Alcide werd aangevallenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sam en die chick dood, al verwacht ik dat Sam wel gered wordt. Wie viel Bill aan? Kan niet wachten tot volgende week!
Nahhhh...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Of Alcide verandert in een wolf omdat hij met Russell samenspant....
Nah, was een chick die Russell uit dat graf hielp toch.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Of Alcide verandert in een wolf omdat hij met Russell samenspant....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |