Russell returnsquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben 't alweer half vergeten eigenlijk? Die donkere werd neergeschoten (dat nichtje van LaFayette) in Sookie's keuken, maar wat er verder nog allemaal was?
Ik ook. Irritant aan True Blood, dat ze het echt bij één seizoen per jaar houden, dat in iets meer dan twee maanden er doorheen jassen en je vervolgens weer 10 maanden laten wachten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben 't alweer half vergeten eigenlijk? Die donkere werd neergeschoten (dat nichtje van LaFayette) in Sookie's keuken, maar wat er verder nog allemaal was?
Boeit me niets. Sowieso dat gehoop op koppels in bepaalde series, waarom? Als de serie maar interessant genoeg is, toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen dat ze Jason en Jessica bij elkaar houden.
Tara is een vamp, die overleeft het vast wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik ook. Irritant aan True Blood, dat ze het echt bij één seizoen per jaar houden, dat in iets meer dan twee maanden er doorheen jassen en je vervolgens weer 10 maanden laten wachten.
Ik vraag me trouwens af wat ze met Tara (heeft in principe een grotere rol dan Lafayette door de serie heen) gaan doen. Haar halve hoofd werd er immers afgeschoten. Komt ze kort terug? Of blijft ze er vast in?
Ze blijft iig deel van de cast.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik ook. Irritant aan True Blood, dat ze het echt bij één seizoen per jaar houden, dat in iets meer dan twee maanden er doorheen jassen en je vervolgens weer 10 maanden laten wachten.
Ik vraag me trouwens af wat ze met Tara (heeft in principe een grotere rol dan Lafayette door de serie heen) gaan doen. Haar halve hoofd werd er immers afgeschoten. Komt ze kort terug? Of blijft ze er vast in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het trouwens met de kings/queens en de authority? Hebben die iets met elkaar te maken? Russel erkende de authority niet. Van de queen weet ik het niet meer. Maar Bill wel. Op basis waarvan ben je überhaupt king of queen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:43 schreef Smash-it het volgende:
Die ene die the authority niet erkende.
LaFayette is toch een medium? Die kan met dode mensen pratenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:47 schreef Burdie het volgende:
Het liefje van LaFayette zit er ook weer in? Die was toch dood?
Ohquote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
LaFayette is toch een medium? Die kan met dode mensen praten
quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon blijft levenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me duidelijk dan. Al hoeft dat nog steeds niet zo te zijn natuurlijk. Ken je de cover van de film Critical Decision en heb je die film gezien? Steven Seagal staat daar kei groot op, en gaat binnen 5 minuten dood zonder één fatsoenlijke aikido move the hebben laten zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon blijft levenOp de posters van season 5 (te zien op de Facebookpagina van True Blood) is zij namelijk ook nog gewoon te zien..
Edit: Deze foto bedoel ik;
[ afbeelding ]
Klopt. Alleen weet ik niet of ik een opgeroepen wezen met een grote rol wel zo positief vind...quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:05 schreef June. het volgende:
Maar Lafayette is een medium, zo kan Tara toch in de serie te zien zijn maar ook dood zijn.
Wie zegt dat ze een grote rol zal krijgen? Ze kan ook alleen maar in de eerste paar afleveringen spelen en dan uit de serie gaan. Maar dan hoort ze er nu nog wel bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt. Alleen weet ik niet of ik een opgeroepen wezen met een grote rol wel zo positief vind...
Klopt. Maar gezien die posters is dat niet heel erg waarschijnlijk. Maar goed, we zullen zien. Ik moet zeggen dat ze bij TB vooralsnog niet grandioos verzaakt hebben als het om schrijfwerk gaat. Al vergeet je na ongeveer een jaar tussen elk seizoen natuurlijk wel veel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:51 schreef June. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een grote rol zal krijgen? Ze kan ook alleen maar in de eerste paar afleveringen spelen en dan uit de serie gaan. Maar dan hoort ze er nu nog wel bij.
Dat viel mij toen ook al op ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd... ik zit weer ff seizoen 3 te kijken (episode 3), Tara en Franklin zijn net klaar met hun wippartij, zij staat op en ik zie daglicht. Waarom verbrandt Franklin niet?
#waitingsucksquote:
Dat Snookie-Eric gesnoes kwam mij echt de keel uit en toch bleef ik kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Leuke details vallen je idd pas bij de tweede keer kijken op ja.. Ben weer opnieuw begonnen aan seizoen 4, het wachten duurt nu wel erg langIk hoop zo dat Sookie weer met Eric samenkomt!
Zoveel beter dan dat gekwijl met Bill =/ Bill heeft het echt verpest voor mij, met z'n 'I need to protect you Sookeeeh!' Ik wil daar niet nog eens naar kijken, haha.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat Snookie-Eric gesnoes kwam mij echt de keel uit en toch bleef ik kijken
Dat was toch in het kasteel van die Vampire queen? Die had toch nep-daglicht omdat ze er zo naar verlangde weer in zon te zitten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd... ik zit weer ff seizoen 3 te kijken (episode 3), Tara en Franklin zijn net klaar met hun wippartij, zij staat op en ik zie daglicht. Waarom verbrandt Franklin niet?
Snookie?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat Snookie-Eric gesnoes kwam mij echt de keel uit en toch bleef ik kijken
Oeh, goeiequote:Op maandag 28 mei 2012 09:54 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat was toch in het kasteel van die Vampire queen? Die had toch nep-daglicht omdat ze er zo naar verlangde weer in zon te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was na de eerste trailer van het nieuwe seizoen ("Nothing stays buried forever") een beetje bang dat ze met zombies aan zouden komen, maar gelukkig lijkt het daar niet opquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef DeMessias het volgende:
De trailer ziet er veelbelovend uit. Geen romantisch gewauwel tussen Sookie en Eric of Jessica en Hoyt. Geen heksen of andere demonen. Eindelijk wat meer vampieren vs vampieren en vampieren vs mensen.
Eens! Kwam er vanochtend net achter dat "Eric" deze zomer een film komt opnemen hier in Vancouverquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef Crohnjurist het volgende:
Oh en Alcide en Eric zijn natuurlijk echt jammie![]()
Ga ik ook nog doen! Kan ik daarnaast wat afleveringen van seizoen 5 'sparen'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben net weer klaar met alle 4 de seizoenen, het was een beetje weggezakt.
Kom maar op met seizoen 5, de trailer zag er spannend uit iig.
Ik zal ze even op mijn lijstje zettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef Piepje het volgende:
[..]
Eens! Kwam er vanochtend net achter dat "Eric" deze zomer een film komt opnemen hier in VancouverEn binnenkort komt Magic Mike uit (film over mannelijke strippers, including "Alcide")!
quote:
SPOILER: einde aflOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef janeway het volgende:
Ja muziek was ok..
Vanochtend twitterde ik dezeMaak je nou een foto van je beeldscherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GAAAAF!SPOILER: einde aflOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Jep, daar was iets misgegaan. Had ik ook bij mijn download. Download effe de repack, want het is meer dan een paar seconden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
[..]Ja, je mist zeker een stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Vind eigenlijk dat je wel de serie niet goed meekrijgt dan. Ik bedoel, je kan het krijgen in HD kwaliteit, en de groep die ervoor verantwoordelijk is, houd een hoge bitrate aan voor de video. Het geluid is ook wel redelijk, hoewel het in de regel geen surround is, vreemd genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Downloaden gaat hier niet al te snel....Dus vandaar dat ik via een stream keek.
[..]Bij mij ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Best sneu he hahaha...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maak je nou een foto van je beeldscherm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |