Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
chick van Cavquote:
Todd Petaquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef JohnDDD het volgende:
aub de naam van de chick van Cav, ik wil wel graag iemands naam weten voor het fappen
dank, ben even 20 minuten afwezig. tot zo.quote:
Die maakt 'ie vakerquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef DeeBee het volgende:
Cav gaat dit echt met 100 meter voorsprong winnen als 'ie niet wederom wordt aangereden...
Goede grap van Renaat, dat Jack Bauer dat gat misschien na 24 uur wel dicht had gekregen...
Bos is er al tijden vanafquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:05 schreef kibo het volgende:
Bos en Renshaw draaien volgens mij nog mee vooraan.
Renshaw kan zich al sprinten zelf zo dramatisch positioneren. Wordt aan alle kanten weggedrukt altijd.quote:
quote:1 - Cavendish
2 - Goss
3 - Bennati
4 - Hunter
5 - Modolo
6 - Kristoff
7 - Favilli
8 - Belletti
9 - Demare
10 - Jörgensen
11 - Caruso
12 - Delage
14e gewordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Renshaw kan zich al sprinten zelf zo dramatisch positioneren. Wordt aan alle kanten weggedrukt altijd.
Toch nog knap, want ze waren met het ingaan van de laatste bochten echt nergens te bekennen. Ik snap niet dat ze op de 10 km van de streep zich altijd helemaal naar voren rijden, om in de laatste kilometer nerges te zijn. Rijd dan wat later naar voren met je treintje...quote:
Nooit ook maar enig gevaar geweest, redelijk weggereden hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef kibo het volgende:
Kan niet zeggen dat ie Goss helemaal weg reed.
Die geeft hiermee toch een signaal af hoor. Stelt hiermee wel zijn plaatsje als sprinter voor de Tour vast denk ik!quote:
Idd. Treintje van Rabobank lijkt wel aangestuurd te worden door ProRail ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Toch nog knap, want ze waren met het ingaan van de laatste bochten echt nergens te bekennen. Ik snap niet dat ze op de 10 km van de streep zich altijd helemaal naar voren rijden, om in de laatste kilometer nerges te zijn. Rijd dan wat later naar voren met je treintje...
Inderdaad, als je zo kort kunt eindigen achter Nicolas Maes, dan ben je wel echte meneer hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die geeft hiermee toch een signaal af hoor. Stelt hiermee wel zijn plaatsje als sprinter voor de Tour vast denk ik!
Dat gemekker op Rabo telkensquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:21 schreef Drebbelman het volgende:
Ik begin bijna te hopen dat rabo op deze rampzalige manier doorgaat de rest van het seizoen, zodat er voor volgend jaar nog eens wat zaken drastisch gaan veranderen binnen die ploeg.
Selectiebeleid voor deze giro faalt toch ook gewoon?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gemekker op Rabo telkensHet enige wat je mag hopen daar is dat ze eens wat aan hun aankoopbeleid doen, verder niet.
Hoezo? Ik had liever nog een extra klimmer gezien naast Slagter, maar de sponsor lijkt te willen dat alle Nederlandse topklimmers starten in de Tour. Het is niet anders. Ten Dam was verder slim geweest om hierheen te sturen, maar als dat het enige is wat er scheelt......quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Selectiebeleid voor deze giro faalt toch ook gewoon?
Dus de sponsor bestuurd de ploeg. Dat vind ik ook falend beleid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had liever nog een extra klimmer gezien naast Slagter, maar de sponsor lijkt te willen dat alle Nederlandse topklimmers starten in de Tour. Het is niet anders. Ten Dam was verder slim geweest om hierheen te sturen, maar als dat het enige is wat er scheelt......
Stuur een mail naar Rabo zou ik zeggen. Ik heb al eerder bakken kritiek geleverd op hun aankoopbeleid en de opstelling aangezien ze totaal niet weten wat ze aan moeten met bepaalde renners. Ik vind elke keer dezelfde discussie voeren echter een beetje nutteloos. Er gaat ook echt niets veranderen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Ik geef echt niet altijd kritiek TheArt, maar serieus, dit is toch volkomen belachelijk.
Je neemt niemand van je klassement talenten mee (terwijl er relatief zwakke concurrentie is dit jaar...) en neemt een 'sprint-ploeg' mee en dan wordt je zo afgeserveerd... En de sponsor kan inderdaad wel wat willen, maar maximaliseren van (de kansen op) sportief succes lijkt mij het doel van de ploegleiding...
Tuurlijk is er weer het excuus dat Bos gevallen is, maar er moet toch minimaal een top 3 / 5 plek bijzitten als je met zo'n ploeg gaat. Want de komende 2.5 week rijden ze helemaal voor spek en bonen...
Maar ja, voor een hoop andere ploegen geldt dat ook, ik vind het namelijk echt ongelofelijk dat ploegen Sky uberhaupt nog helpen in de achtervolging.
En met je klimmers naar een niet-klimmers-Tour.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:18 schreef DeeBee het volgende:
Het is natuurlijk gewoon te triest voor woorden als je met een 'sprintploeg' naar een absoluut niet voor sprinters geschikte Giro gaat, dat je dan in de eerste 3 sprints geen top-3 rijdt... Wat dat betreft is kritiek op het selectie beleid / idee van Rabo in dat geval wel terecht.
Itt hun outfit zijn het grijze muizen. Al jaren lang.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gemekker op Rabo telkensHet enige wat je mag hopen daar is dat ze eens wat aan hun aankoopbeleid uitstraling doen, verder niet.
Breuking, nee jij weet waar je het over hebt en wordt serieus genomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef kibo het volgende:
[..]
Itt hun outfit zijn het grijze muizen. Al jaren lang.
Die dooie Breuking cs met zn risicomijdende stijl straalt af op die ploeg.
![]()
Nog Guts, no Glory !!!!!!!!!!!!
Als je in het plaatsje Stelvio, wat dus aan de andere kant van de pas ligt, moet zijn dan mag je eerst nog een fiks stuk de pas op, zal nog een kleine 20 km zijn naar de top. Op de top vind je vast nog wel een plaatsjequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef JohnB52 het volgende:
Toevallig moet ik 26 mei in Stelvio zijn, en kom daar tussen 10:00 & 12:00 aan, iemand n idee of ik dan nog n plekje kan vinden om te kijken?
Vroeger gaat niet, want dan moet ik voor 00:00 van huis, geen zin in...
Ps: is er ergens op internet nog n goede samenvatting te vinden van de etappe's?
Tsja als ik een wielerploeg mocht leiden, zou ik het in ieder geval totaal anders doen. Maar daar schieten we natuurlijk niets mee op en is makkelijk roeptoeteren van de zijkant.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef Blik het volgende:
Het is al vele malen gezegd dat het niet handig is van Rabo om in deze Giro niet één van de klimmers mee te nemen. De discussie kunnen we nog wel een keer aangaan, maar we moeten nu niet doen alsof we allemaal verbaasd zijn dat dit gebeurt.
Rabobank zal gewoon in complete anonimiteit deze ronde rijden en vol voor de Tour gaan. Mochten er dadelijk 3 Rabo's in de top 15 staan en een paar mooie klasseringen tussen zitten dan zal iedereen roepen dat het een geniaal idee was van Rabobank. Maar tot op heden mogen we best zeggen dat dat allemaal nog maar moet blijken
Ik wil me gelijk niet halen, maar het was wel weer voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we de etappe vandaag ook schriftelijk afdoen met Cavendish als winnaar?
Toch opvallend. Als sprintaantrekker wordt Renshaw zowat nooit weggedrukt (zat ook prima in de 1ste rit toen Bos viel), maar als hij een keer zelf mag sprinten, weet hij bijna nooit in toppositie aan de sprint te beginnen..quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Renshaw kan zich al sprinten zelf zo dramatisch positioneren. Wordt aan alle kanten weggedrukt altijd.
Sinds vorig jaar mee gestopt, het kostte me te veel tijd. Maar bedankt voor het compliment.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat DutchSL niet voorbeschouwt trouwens!![]()
Mooie verhalen zijn dat altijd namelijk.
Het blog innerring is op zich wel een leuk alternatief.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat DutchSL niet voorbeschouwt trouwens!![]()
Mooie verhalen zijn dat altijd namelijk.
Precies http://inrng.com/quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het blog innerring is op zich wel een leuk alternatief.
Ja, het is wel wat mager nu bij de Giro. Is ook een liefhebber met een normale baan, dus zal het ook wel druk hebben. Bij Parijs - Nice dit jaar was de voorbeschouwing bijvoorbeeld veel uitgebreider, inclusief een recensie van lokale gerechtenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Precies http://inrng.com/
Alhoewel er jammer genoeg wat minder info in staat dan bij DutchSL. Jammer dat je er mee gestopt bent, maar wel begrijpelijk.
Dat gebeurt inderdaad niet vaak in een grote ronde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:12 schreef Gillingham het volgende:
Alle 198 renners zijn nog in koers volgens mij, dat komt niet zo vaak voor in de 6e rit.
Neem het hem ook niet kwalijk. Kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die er zoveel tijd in willen steken. http://www.cyclocosm.com/ is ook altijd leuk voor korte blogs over wielrennen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, het is wel wat mager nu bij de Giro. Is ook een liefhebber met een normale baan, dus zal het ook wel druk hebben. Bij Parijs - Nice dit jaar was de voorbeschouwing bijvoorbeeld veel uitgebreider, inclusief een recensie van lokale gerechten![]()
http://inrng.com/2012/03/the-spin-paris-nice-stage-4/
Voorsprong 1'15".quote:Malori (Lampre ISD)
Belletti (Ag2r La Mondiale)
Rubiano (Androni Venezuela)
Balloni (Farnese Selle Italia)
Dyachenko (Astana)
Kuschynski en Smukulis (Katusha)
Van Windem (Rabobank)
Benedetti (Team NetApp)
Roberts (Saxo Bank)
Rollin (FDJ Big Mat)
Keukeleire (Orica GreenEDGE)
Bauer (Garmin Barracuda)
Golas (Omega Pharma Quick Step)
Lastras (Movistar)
Doet de Tourquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef SiIk het volgende:
Waarom rijdt Kruijswijk eigenlijk niet mee? Iemand die meer weet over zijn plannen van dit seizoen?
Nice. Ben benieuwd of ie wat kan daarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
Voorsprong al 8'36"Mannen als Farrar en Guardini zijn al gelost.
[..]
Doet de Tour
Cav vs. Goss dan maar weer vandaag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
Voorsprong al 8'36"Mannen als Farrar en Guardini zijn al gelost.
[..]
Doet de Tour
Nee, kijk naar het profiel.quote:
Allemaal eenlingen. Ik ben benieuwd of Van Winden goed mee kan komen.quote:
Alleen Katusha heeft twee man mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Allemaal eenlingen. Ik ben benieuwd of Van Winden goed mee kan komen.
quote:We have our first abandon of the 2012 Giro: Romain Feillu of Vacansoleil. He was one of those who finished 12 minutes down yesterday.
Rubiano en Dyachenko, maar de twee serieuze klimmen liggen te ver van de finish en die heuvels in de finale kunnen andere renners zoals Belletti en Lastras ook goed aan. Hopelijk van Winden ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
Leuke kopgroep met vrij veel jonkiesMaar 2 dertigers zag ik zo 1,2,3...
Wie gaat het beste bergop van deze gasten?
Lastras had ik ook wel in gedachten, maar wie is de sterktste in de sprint? Roberts?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rubiano en Dyachenko, maar de twee serieuze klimmen liggen te ver van de finish en die heuvels in de finale kunnen andere renners zoals Belletti en Lastras ook goed aan. Hopelijk van Winden ook.
edit. nee dus![]()
Dit gaat echt geen sprint worden hoor met die groep. Als het bij elkaar blijft, tip ik op Rubiano en Lastras.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lastras had ik ook wel in gedachten, maar wie is de sterktste in de sprint? Roberts?
Die's echt aan een rampjaar bezig zeg..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
Opgave Hushovd nadat ie alweer vroeg uit het peloton gelost was.
Waar haal je dat vandaan? Zie enkel berichten dat ze gelost zijn, niet de reden erbij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef TheArt het volgende:
Ah, Van Winden schijnt opnieuw gevallen te zijn en is daardoor met die drie anderen achterop geraakt.
van Winden de nieuwe Gesink?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef TheArt het volgende:
Ah, Van Winden schijnt opnieuw gevallen te zijn en is daardoor met die drie anderen achterop geraakt.
Bericht kwam van de Franse Eurosport. Maar verder nergens gelezen. Blijft dus een vraagteken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Zie enkel berichten dat ze gelost zijn, niet de reden erbij.
quote:
quote:
Roberts, Smukulis, Malori, Golas, Benedetti, Rubiano, Dyachenko & Bauerquote:
Klopt, waarschijnlijk sleutelbeenbreuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
En Lastras schijnt uitgevallen te zijn...
Thanksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Roberts, Smukulis, Malori, Golas, Benedetti, Rubiano, Dyachenko & Bauer
Heb je wat cijfers over die klim of niet?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je wat cijfers over die klim of niet?
lastige laatste 2 km...quote:
Ik zat net te denken dat dit niet de kant is die ze in de Tirreno doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
Lijkt wel of ze de Montelupone van de andere kant doen.
Idd, daar kwam ik dus net ook achter. Geen idee of het ook echt klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat dit niet de kant is die ze in de Tirreno doen
Nee, sowieso niet. Die uit de Tirreno is volgens mij veel meer open, en kan je ver om je heen kijken. Hier rijden ze door de "bossen" heenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Idd, daar kwam ik dus net ook achter. Geen idee of het ook echt klopt.
Tijdens de Tirreno is het ook nog niet eens lente, nu zitten we in mei. Dat kan ook verschil makenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, sowieso niet. Die uit de Tirreno is volgens mij veel meer open, en kan je ver om je heen kijken. Hier rijden ze door de "bossen" heen
Dat het de andere kant was werd ook verteld in de uitzending.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tijdens de Tirreno is het ook nog niet eens lente, nu zitten we in mei. Dat kan ook verschil maken
Maar dit was idd duidelijk niet die kant.
Ik heb hier de stream van de Gazzetta zonder geluid aan staanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat het de andere kant was werd ook verteld in de uitzending.
Moet je aanzetten, ze zijn nu Engels aan het pratenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb hier de stream van de Gazzetta zonder geluid aan staan
Zullen mijn collega's niet echt leuk vinden denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Moet je aanzetten, ze zijn nu Engels aan het praten
Oh, en alweer weg..
Dat is alleen voor de bergpunten, daarna is het nog wel een stukkie, dus ben benieuwd of hij doortrekt of niet...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:19 schreef Redefine het volgende:
Rubiano nu al alleen weg. Het is nog wel een eind.
Het gat is te groot om zijn benen stil te houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de bergpunten, daarna is het nog wel een stukkie, dus ben benieuwd of hij doortrekt of niet...
Garate.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:25 schreef Redefine het volgende:
Narvardauskas staat echt stil. Slagter wel steeds goed voorin
Die moet idd uitkijken dat hij niet omvalt zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:25 schreef Redefine het volgende:
Narvardauskas staat echt stil. Slagter wel steeds goed voorin
Hmm ok. Eerder was het namelijk wel Slagter.quote:
Als het niet verder is, Farrar lag er al vroeg af, ik denk Cav wat later. Dus kan zijn dat er achter Cav nog een veel grote groep rijdt.quote:
quote:1 - Rubiano
2 - Malori 1'10"
3 - Golas
4 - Benedetti
5 - Dyachenko
6 - Impey 1'51"
7 - Pozzato
8 - Sabatini
9 - Ventoso
10 - Kwiatkowski
11 - Soupe
12 - Visconti
13 - Bakelants
14 - Felline
15 - Bak
16 - Hesjedal
17 - Colbrelli
18 - Pauwels
19 - Smukulis
20 - Lagutin
35 - Slagter
Dat was niet op de Montelupone. Wel een zeer fraaie zege jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef Sautor het volgende:
Mooie overwinning wel, Rubiano sprong er op de MonteLupone van weg
Niet op de Lupone? Hmmm, heb het ook niet echt goed lopen volgenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was niet op de Montelupone. Wel een zeer fraaie zege ja
Volgens mij zijn die door de organisatie zelf geregeld. Dat kind had er overigens niet echt zin in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Als je tegenwoordig geen kind meeneemt op het podium tel je niet mee blijkbaar.
Ook gevallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Carrara op 21 minuten binnen gekomen, niet in vorm lijkt me.
Het is inderdaad van Winden. Die zal balen dat hij meegegaan is met de ontsnapping en weer gevallen is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Redefine het volgende:
Anders zouden er zo maar even in een keer vier Sky mannen en drie van Rabo uit de koers zijn. Ik denk dat die derde Van Winden is. Naast Bos en Brown.
Dat is echt net aan, iets meer dan een halve minuut voor dat ze uit koers zouden worden genomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:45 schreef wimderon het volgende:
Cavendish binnen op 33.11 achterstand.
En daarachter de bezemwagen, dus iedereen binnen.
gewoon goed getimedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is echt net aan, iets meer dan een halve minuut voor dat ze uit koers zouden worden genomen.
Je zou je af gaan vragen waarom ze überhaupt heen zijn gegaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef TheArt het volgende:
Ach die gasten komen één van de komende dagen nog wel eens te laat binnen.
Rabo zal de laatste week overblijven met een man of 5 gok ik, want ook Leezer zal er ergens nog wel eens tussenuit vallen.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef wimderon het volgende:
De Nier daarentegen gewoon in het eerste peloton. Die gaat zich in de Tourploeg rijden
Nou en dan kom ik terug op mijn kritiekpuntje van gisteren op de algehele selectie van Rabo. Er zitten daar te veel gasten bij waar je in de loop van het seizoen veel te weinig aan hebt. Gasten als Brown, Leezer, Van Emden, Vermeltfoort en Flens hebben, met alle respect, niets in een ProTour-ploeg te zoeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou je af gaan vragen waarom ze überhaupt heen zijn gegaan
Lijkt me een kansloze onderneming, al bedoel je het gewoon om te dollen neem ik aanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef wimderon het volgende:
De Nier daarentegen gewoon in het eerste peloton. Die gaat zich in de Tourploeg rijden
Al is het maar om (de user) groenen te irriterenquote:
Praktisch elke ploeg heeft een aantal renners die niet veel kunnen betekenen op Pro-Tour niveau. Een Brown en een Leezer vind ik dan nog reuze meevallen. Een Pro-Tour ploeg rijdt ook genoeg wedstrijden van lager niveau en daar wil je als ploeg ook goed voor de dag komen. Dat gaat prima met dergelijke renners. Dat geldt eigenlijk ook voor Flens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou en dan kom ik terug op mijn kritiekpuntje van gisteren op de algehele selectie van Rabo. Er zitten daar te veel gasten bij waar je in de loop van het seizoen veel te weinig aan hebt. Gasten als Brown, Leezer, Van Emden, Vermeltfoort en Flens hebben, met alle respect, niets in een ProTour-ploeg te zoeken.
Flens rijdt al een paar jaar niet meer op zijn oude niveau. Op dit niveau is hij gewoon echt niet ProTour-waardig. Voor Brown zijn er behoorlijk wat goedkope andere renners te vinden die kunnen wat Brown kan, alleen daarnaast ook nog een stuk meer hun steentje kunnen bijdragen aan de ploeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Praktisch elke ploeg heeft een aantal renners die niet veel kunnen betekenen op Pro-Tour niveau. Een Brown en een Leezer vind ik dan nog reuze meevallen. Een Pro-Tour ploeg rijdt ook genoeg wedstrijden van lager niveau en daar wil je als ploeg ook goed voor de dag komen. Dat gaat prima met dergelijke renners. Dat geldt eigenlijk ook voor Flens.
niet dat hij anders heel veel beter had gekund......quote:Theo Bos @theo_bos
Bizar! Op weg naar start in bus 'wagenziek' geworden. Ontbijt eruit. Etappe vol gereden in klein busje, net op tijd gefinisht.
Alleen in de Giro van 2010 nog bijna een etappe gewonnen in Middelburg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:17 schreef Leatherface het volgende:
Brown had een best goed voorjaar in 2009, maar daarna was het weinig meer.
Zou wel eens tegen kunnen vallen. Je mag hier in principe een groep van een man of 25 aan de streep verwachten met alle favorieten, misschien hier en daar wat secondjes verschil.quote:
Sluit Savio z'n brigade niet uit. Androni zal nog wel een rit winnen deze Giro.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Sasman het volgende:
Merci. Mooie ritten voor vrijbuiters misschien al of mensen die net niet goed genoeg zijn voor de top.
Typetje's :Bakelandts,..
Grote mannen moeten zich ook wel eens in een knechtenrol schikkenquote:
Maarten had van de week bij een bijeenkomst een grap gemaakt dat hij omgekocht zou zijn, om het Garate-Ventoux verhaal niet te publiceren. Grap is door een van de aanwezige journalisten klakkeloos overgenomen en gepubliceerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef mitt het volgende:
Ik heb nu twee keer dat verhaal wat Ducrot gelezen, maar ik mis wat blijkbaar.
Iemand uitleg?
Veilige uitspraak, in de andere etappes ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:28 schreef franklop het volgende:
Zei Nelissen nou echt dat we Renshaw vandaag niet hoeven te verwachten in de sprint?
Verwacht jij hem dan wel in een sprint vandaag?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:28 schreef franklop het volgende:
Zei Nelissen nou echt dat we Renshaw vandaag niet hoeven te verwachten in de sprint?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Verwacht jij hem dan wel in een sprint vandaag?
Waarschijnlijk ook geen Messi, Nadal of Button!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had ie ook kunnen zeggen dat ie Bos, Cavendish, Pettachi e.d. niet verwacht
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef Felagund het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)sfusie-wielertalent/
Humanplasma, de bloedbank die het leven van Jochem redde, ontkent al dan niet per ongeluk bloed van Michael Boogerd te hebben toegediend. Ten eerste bewaren we dat op een aparte plek en ten tweede is de heer Boogerd hier nooit geweest.
Sokken ook veel te hoogquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:36 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind wel dat hem de zege afgenomen moet worden, dat truitje zo open kan echt niet!
Er werd veel te gecontroleerd gereden, anders blijft dat duo niet tot in de laatste kilometer voorop.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Marcoss het volgende:
Wel minieme verschillen vandaag, heleboel renners binnen 20 seconden ofzo.
Die wordt nog wel een keer naar huis geredenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Tricycle het volgende:
Frankie toch ook knap, had hem niet verwacht
Beste voorbeeld daarvan is toch wel de etappe op de Etna vorig jaar. Hij is de enige die Contador volgt maar krijgt een gigantische inzinking en eindigt nog ver achter de favorietengroep.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er werd veel te gecontroleerd gereden, anders blijft dat duo niet tot in de laatste kilometer voorop.
Die Scarponi lijkt zichzelf toch wel heel regelmatig te overschatten. Of hij heeft het moeilijk om de timing van zijn inspanningen juist te krijgen, dat kan ook.
Gisteren was een prima rit en de laatste 30 kilometer vandaag vond ik ook best gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef knep het volgende:
De giro kan me dit jaar nog niet echt boeien, saaie muk.
Vorig jaar was al bij de eerste drempel duidelijk dat Contador met gemak ging winnenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren was een prima rit en de laatste 30 kilometer vandaag vond ik ook best gaan.
Beetje gezeik weer dit. Het kan niet ieder jaar zo waanzinnig zijn als vorig jaar.
De nieuwe giro-directeur wil de populariteit van de tour nastreven en daar scoren ze altijd met saaiheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef knep het volgende:
De giro kan me dit jaar nog niet echt boeien, saaie muk.
Dus was het saai?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar was al bij de eerste drempel duidelijk dat Contador met gemak ging winnen
De spanning zat hem natuurlijk in of ie zijn zege mocht behouden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar was al bij de eerste drempel duidelijk dat Contador met gemak ging winnen
Het is een combinatie van alles, weinig favorieten, saaie start in Denemarken en gebrek aan interessante Nederlanders. Maar goed zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren was een prima rit en de laatste 30 kilometer vandaag vond ik ook best gaan.
Beetje gezeik weer dit. Het kan niet ieder jaar zo waanzinnig zijn als vorig jaar.
Ik heb me er prima mee vermaakt anders, zeker als je het vergelijkt met de Tour.quote:
Ik vond de Tour juist veel vermakelijker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt anders, zeker als je het vergelijkt met de Tour.
Weinig favorieten hoeft geen nadeel te zijn. Start in Denemarken was inderdaad wel vrij saai. Slagter is wel interessant toch? Doet het prima, ben benieuwd wat hij allemaal nog kan laten zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:02 schreef knep het volgende:
[..]
Het is een combinatie van alles, weinig favorieten, saaie start in Denemarken en gebrek aan interessante Nederlanders. Maar goed zal wel aan mij liggen.
Door vakantie heb ik een aantal etappes gemist, misschien dan juist wel de interessante, maar wat ik heb gezien kon mij niet echt boeien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vond de Tour juist veel vermakelijker.
Als je de laatste 4 dagen hebt gezien, dan heb je eigenlijk alles wel gehad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door vakantie heb ik een aantal etappes gemist, misschien dan juist wel de interessante, maar wat ik heb gezien kon mij niet echt boeien.
Dupont 55e op 50 seconden.quote:1 TIRALONGO Paolo ITA AST 5:51:03 0:00 20"
2 SCARPONI Michele ITA LAM 5:51:03 0:00 12"
3 SCHLECK Frank LUX RNT 5:51:06 0:03 8"
4 RODRIGUEZ OLIVER Joaquin ESP KAT 5:51:06 0:03
5 HESJEDAL Ryder CAN GRM 5:51:08 0:05
6 POZZOVIVO Domenico ITA COG 5:51:12 0:09
7 MORENO FERNANDEZ Daniel ESP KAT 5:51:12 0:09
8 BASSO Ivan ITA LIQ 5:51:12 0:09
9 NIEVE ITURALDE Mikel ESP EUS 5:51:14 0:11
10 BRAMBILLA Gianluca ITA COG 5:51:14 0:11
11 HENAO MONTOYA Sergio Luis COL SKY 5:51:14 0:11
12 INTXAUSTI ELORRIAGA Benat ESP MOV 5:51:14 0:11
13 CAPECCHI Eros ITA LIQ 5:51:14 0:11
14 PAUWELS Serge BEL OPQ 5:51:14 0:11
15 GADRET John FRA ALM 5:51:14 0:11
16 CARUSO Damiano ITA LIQ 5:51:14 0:11
17 GARATE Juan Manuel ESP RAB 5:51:14 0:11
18 KREUZIGER Roman CZE AST 5:51:14 0:11
19 HERRADA LOPEZ Jose' ESP MOV 5:51:14 0:11
20 PARDILLA BELLON Sergio ESP MOV 5:51:14 0:11
21 SLAGTER Tom Jelte NED RAB 5:51:14 0:11
22 CUNEGO Damiano ITA LAM 5:51:14 0:11
23 LAGUTIN Sergey UZB VCD 5:51:14 0:11
24 URAN URAN Rigoberto COL SKY 5:51:14 0:11
25 VANDEVELDE Christian USA GRM 5:51:14 0:11
26 TSCHOPP Johann SUI BMC 5:51:14 0:11
27 STETINA Peter USA GRM 5:51:14 0:11
28 DE GENDT Thomas BEL VCD 5:51:25 0:22
29 RUJANO GUILLEN Jose' VEN AND 5:51:25 0:22
30 SELLA Emanuele ITA AND 5:51:28 0:25
Milaan is nog ver.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze Giro is voorlopig vrij Tour-achtig. Daarmee bedoel ik dan
Volgens teletekst om16.35 uur.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef Tommeke het volgende:
Hoe laat begint sporza? Ben die reclame nu al zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |