Werkt best ok jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:20 schreef mr-green het volgende:
Guitar Rig 5 is nice
Fijn als je ineens verschillende amps en effecten kan gebruiken!
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:15 schreef brother52 het volgende:
Tof zo'n vrijgezellenavond waar je in the cave beland waar 3 metalcore bandjes spelen.
quote:
Ik heb een GR33 met GK2 element gehad. Vond het toch vooral een gimmick, helemaal als je een "echte" toetsenist hebt in de band. Ook had ik met de gk2 wel wat tracking-probleempjes, maar ik geloof dat het nieuwe element een stuk verbeterd is, per snaar in hoogte in te stellen ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef mr-green het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met midi gitaren of je gitaar als midi instrument gebruiken?
Ik heb wel iets gezien als een GK-3
http://www.roland.com/products/en/GK-3/
Werkt dat een beetje goed?quote:
Nee hij heeft gelijk. Meul als je geen ervaring met dingen hebtquote:
Hoe kan hij weten of ik wel/geen ervaring heb met een bepaalde amp?, die Mustang III verkochten we bij Kick als warme broodjes, en ik heb hem hier thuis ook 1 weekendje gehad, prima versterker, ik hoef er alleen niet meer zo diep op in te gaan, omdat niemand mij serieus neemt, zelfs als ik serieus BEN.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk. Meul als je geen ervaring met dingen hebt
ik verkocht eerst ook contracten, wist ik wat ze inhielden?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kan hij weten of ik wel/geen ervaring heb met een bepaalde amp?, die Mustang III verkochten we bij Kick als warme broodjes, en ik heb hem hier thuis ook 1 weekendje gehad, prima versterker, ik hoef er alleen niet meer zo diep op in te gaan, omdat niemand mij serieus neemt, zelfs als ik serieus BEN.
Hij vraagt letterlijk, en heel normaal, of je hem hebt gehad, en zo ja, of je er iets over kan/wil vertellen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kan hij weten of ik wel/geen ervaring heb met een bepaalde amp?, die Mustang III verkochten we bij Kick als warme broodjes, en ik heb hem hier thuis ook 1 weekendje gehad, prima versterker, ik hoef er alleen niet meer zo diep op in te gaan, omdat niemand mij serieus neemt, zelfs als ik serieus BEN.
Ik heb het geprobeerd maar het is niet gelukt. Nu speel ik gitaar bij Linda Ronstadt.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:03 schreef Ulx het volgende:
Heeft iemand wel eens van die muziekjes van Frank Zappa geprobeerd te spelen? Van die dingen die hij schreef die zo moeilijk waren dat je je vingers zou breken als je dat probeerde?
En zo ja, lukte het?
Dit dus, ik zoek nog een leuke/simpele versterker voor thuis.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij vraagt letterlijk, en heel normaal, of je hem hebt gehad, en zo ja, of je er iets over kan/wil vertellen.
Normale vraag die je volgens mij best normaal kan antwoorden zonder weer een drama te schoppen.
Ik hdp t net gdprjeerd en ni wenrek mn vigndrs nit msrquote:Op maandag 14 mei 2012 18:03 schreef Ulx het volgende:
Heeft iemand wel eens van die muziekjes van Frank Zappa geprobeerd te spelen? Van die dingen die hij schreef die zo moeilijk waren dat je je vingers zou breken als je dat probeerde?
En zo ja, lukte het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |