Onze zanger heeft een Cool Cat wat hij voor bepaalde stukken gebruikt, klinkt best goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef Ulx het volgende:
Kent iemand die pedaaltjes van Danelectro trouwens? Bij Dijkman liggen er een aantal voor 25 euri te koop. Het enige wat iemand mij vertelde was dat die gele Tuna Melt Tremolo goed was maar de rest best wel van Rukkestein.
Das een fijne amp ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:52 schreef Trollscience het volgende:
Mustang III binnenPrima ding
Zeker omdat ik dat crap-pedaal gewend ben
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog een groot voordeel van die nieuwe bandomdat het als bedrijf fungeert kan je gewoon alle muziekspullen kopen en de btw terugvragen bij de belasting
Ik ken het probleem. Als je bij Thomann op geeft dat je een bedrijf hebt en een kopie van je VAR op stuurt dan kun je je spullen zonder BTW kopen! Lekker voordelig inslaan dus!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed zeg! Maar zo wordt het kopen NOG verleidelijker...
Maakt het dan iets uit wat voor bedrijf het is?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het probleem. Als je bij Thomann op geeft dat je een bedrijf hebt en een kopie van je VAR op stuurt dan kun je je spullen zonder BTW kopen! Lekker voordelig inslaan dus!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Heb jij hem gehad? Vertel er eens wat meer over, ik ben wel benieuwd.
Kan dat ook direct ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het probleem. Als je bij Thomann op geeft dat je een bedrijf hebt en een kopie van je VAR op stuurt dan kun je je spullen zonder BTW kopen! Lekker voordelig inslaan dus!
Dit is nu wel leuk geweest hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Heb jij hem gehad? Vertel er eens wat meer over, ik ben wel benieuwd.
Volgens mij heeft Eiland Muziek die gitaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:50 schreef RvLaak het volgende:
Gegroet mensen... Ik heb het vorige topic ff doorgespit en zag dat er hier ook regelmatig verzoekjes stonden voor het uitschrijven van nummers... Mag iedereen zo'n verzoekje doen?
Andere vraag... Ik ben al een tijd op zoek naar een toko waar de Brian May Rhapsody hangt, zodat ik deze kan bespelen. Ik heb de Burns versie van de Red Special hier al hangen, maar geen idee of de akoestische ook lekker speelt. De enige dealer die hem had in Nederland die ik kon vinden, was American Guitar in Enschede, maar die heeft m niet meer
Gaat om deze gitaar:
[ afbeelding ]
Da waart stom, de hele verkeerde link opgegeven inderdaad, dat was naar mijn admin paginaquote:
Helaas hebben ze daar enkel de electrische versie. Ik heb wel een toko in Nijmegen gevonden welke wel de akoestische versie heeftquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eiland Muziek die gitaar.
Gaaf ontwerp trouwens van Brianeen acoustische gitaar met alle 24 frets van het elektrische model, ook maar eens een keer checken.
Werkt best ok jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:20 schreef mr-green het volgende:
Guitar Rig 5 is nice
Fijn als je ineens verschillende amps en effecten kan gebruiken!
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:15 schreef brother52 het volgende:
Tof zo'n vrijgezellenavond waar je in the cave beland waar 3 metalcore bandjes spelen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |