quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef Ulx het volgende:
Korte tip. Haal de adapter uit je pedaal voordat je die openschroeft. Heb nu rechtopstaand haar en een brandlucht in mijn huis.
En als we dan toch bezig zijn:quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:54 schreef Aresdreams het volgende:
hey brother, waarom wel reklame voor Dribbels verkoop topic, en niet de mijne?
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Bas
precies jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn:
[TK] Boss ME-8 Multi-effect voor gitaar
[TK] Marshall Valvestate 10, 10 Watt gitaarversterker
Zo dan?quote:
En ook hier.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn:
[TK] Boss ME-8 Multi-effect voor gitaar
[TK] Marshall Valvestate 10, 10 Watt gitaarversterker
Pics van je haar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef Ulx het volgende:
Korte tip. Haal de adapter uit je pedaal voordat je die openschroeft. Heb nu rechtopstaand haar en een brandlucht in mijn huis.
Een FOK! Gitaristen Bromancequote:
in de 013 ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
Zondag optreden in Tilburg om 16:15. Lekker vroeg
.
ja maar ja maar vroeger in de 80er jaren noemde we het altijd de 013 en/of archiequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt gelijk, de 013 klopt niet. Ik zeg het ook zonder de. Moest het even hardop zeggen voor mezelf.
Dat vind ik heel erg knap. 013 bestaat pas sinds 1998. Daar voor had je Noorderligt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
ja maar ja maar vroeger in de 80er jaren noemde we het altijd de 013 en/of archie
Huhquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg knap. 013 bestaat pas sinds 1998. Daar voor had je Noorderligt.
in de jaren 80 noemde je het denk ik eerder Noorderlicht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
ja maar ja maar vroeger in de 80er jaren noemde we het altijd de 013 en/of archie
dat wat brother zei dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
in de jaren 80 noemde je het denk ik eerder Noorderlicht.
In die verbouwde bios toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg knap. 013 bestaat pas sinds 1998. Daar voor had je Noorderligt.
En theater.quote:
Hier in Drenthe kan dat allemaal. Ik denk dat we zelfs naar De Podium kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:07 schreef brother52 het volgende:
De 013?
Het is toch ook niet 'de Paradiso', 'de Vera', 'de Hedon' of 'de Effenaar'?
Maar dat is wel heel punkquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef Ulx het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hier in Drenthe kan dat allemaal. Ik denk dat we zelfs naar De Podium kunnen gaan.
Dat kan met elke interface met een HiZ ingang (zelfs zonder, maar dan minder). En waarom zou in je vredesnaam GuitarRig er pas na de tijd overheen gooien? Die heb je toch al meteen aanstaan zodat je kan horen hoe het klinkt als je speelt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Braddie het volgende:
Wooeeii! Studio One van PreSonus is wel heel fijn om mee te werken zeg, nog nooit zo snel iets in elkaar gedraaid.
Gitaar track droog opnemen, guitarrig naar de track slepen, aanpassen, en klaar.
Klopt, maar in verband met vertraging die ik krijg als ik al speel zonder (15 ms) is het prettiger als ik het eerst in heb gespeeld en het er dan pas overheen gooi, omdat het dan niet meer in realtime hoeft, en dan krijg ik dus geen extra latency meer, snap je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat kan met elke interface met een HiZ ingang (zelfs zonder, maar dan minder). En waarom zou in je vredesnaam GuitarRig er pas na de tijd overheen gooien? Die heb je toch al meteen aanstaan zodat je kan horen hoe het klinkt als je speelt.
Ja, dat zou mij ook lijken. Zeker ook omdat ik echt anders speel naar mate het geluid anders is. In ieder geval qua clean en scheur, maar met bv delay speel ik ook anders dan wanneer het geluid droog en kaal is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat kan met elke interface met een HiZ ingang (zelfs zonder, maar dan minder). En waarom zou in je vredesnaam GuitarRig er pas na de tijd overheen gooien? Die heb je toch al meteen aanstaan zodat je kan horen hoe het klinkt als je speelt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar in verband met vertraging die ik krijg als ik al speel zonder (15 ms) is het prettiger als ik het eerst in heb gespeeld en het er dan pas overheen gooi, omdat het dan niet meer in realtime hoeft, en dan krijg ik dus geen extra latency meer, snap je?
Dan heb je met je geweldige mooie nieuwe computer een probleem. Want ik heb inclusief veel effecten, guitar rig etc. een latency van 21ms en dat is heel erg goed te doen. Had je trouwens pas geleden niet gepost dat je een latency had van maar 3ms ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar in verband met vertraging die ik krijg als ik al speel zonder (15 ms) is het prettiger als ik het eerst in heb gespeeld en het er dan pas overheen gooi, omdat het dan niet meer in realtime hoeft, en dan krijg ik dus geen extra latency meer, snap je?
Klopt, als ik die nieuwe interface heb, heb ik 3ms, maar die interface heb ik nog niet, ik kon hem even proberen via een vriend van me(Die heeft de Fasttrack MKII)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan heb je met je geweldige mooie nieuwe computer een probleem. Want ik heb inclusief veel effecten, guitar rig etc. een latency van 21ms en dat is heel erg goed te doen. Had je trouwens pas geleden niet gepost dat je een latency had van maar 3ms ofzo?
Geloof er geen fuck van, op àlles heb je wel last van wat latency, zelfs op een Mac.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef guitarist het volgende:
Bij een Mac heb je daar geen last van. ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |