Bij deze bied ik mijn ESP Eclipse II Snow White aan. Aangezien ik qua gitaren overcompleet ben en er weer een aantal in de opruiming mogen gaat deze ook de deur uit. Ik heb er geen haast mee dus op lage onzin biedingen zal niet gereageerd worden. Bij interesse ben je altijd welkom om eens te komen kijken en de gitaar te testen of het wat voor je is.
Dit zijn de orginele specificaties:
ESP Eclipse-II Black USA electric guitar - mahogany body, maple top, mahogany neck, ebony fretboard, 22 XJ frets, thomann Gotoh locking tuner, Gotoh tune-o-matic bridge and tail, 1x EMG 81 and 1x EMG 60 pickups, 2x volume and 1x tone controls, 3-way toggle switch, 24.75" scale length, black hardware, includes case. Colour: Snow White.
Het nek element is vervangen door een EMG 90 pickup. Qua humbucker geluid dus geen verschil maar hij is geupgrade omdat dit element te schakelen is naar een single coil dmv een push/pull pot op de tone knop. Hierdoor is de gitaar nog een stukje veelzijdiger gemaakt.
De gitaar is in topconditie en ziet er nog helemaal perfect uit op een paar hele kleine gebruikerssporen op de achterkant van de body. Inclusief orginele ESP koffer.
Nieuwprijs ¤1800,-
Vraagprijs ¤1150,-
![4v5zti.jpg]()
![2n3qix.jpg]()