Net in de nieuwe mall om de hoek op het foodcourt een pan hotpot gekocht. Je selecteerd wat je er in wilt hebben, betaal met je smartcard en wacht tot het klaar is. Ik had er diverse vlees/vis ballen in met grote champignons, wat badgroente en noedels, dit alles in Spicy Broth! Erg lekker! Het nieuwe foodcourt is niet goedkoop, ik betaade 49.50rmb / 6.05 euro voor deze pan.
Zonet wat aardbeien met bruine suiker en beschuit. Nu een blokje chocolade.
STraks: bloemkool, gegrilde biefstuk, gegrilde champ/ui/cknof/courgette. Lekker erbij wat koude rodebietensalade en aardappelkroketjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op donderdag 10 mei 2012 16:56 schreef Thorical het volgende: Gort, bieten en lever. En een kopje groentesoep vooraf maar wij doen niet aan toeten.
Oeh! Lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla