Typfout hersteltquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Stark, Arryn, Tully, Grejoy, Lannister, Baratheon, Tyrell, Martell, Targaryen.
Margaery en Loras Tyrell dus
en van martell kennen we alleen nog referenties:
Het gesprek tussen Pycelle en Tyrion bijvoorbeeld:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Same here, voelde me een beetje domquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook nietPas op dezelfde aflevering nét een stukje ervoor
Ja, ik dacht ook wel dat het iets betekende toen ik het voor het eerst zag, maar wat precies wist ik ook niet...quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Same here, voelde me een beetje dom
"oooohh, ik weet wat er ga.. Oh het gebeurt nu"
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Nee ze moet met een één of andere prins in Dorne trouwenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Lijkt me niet. Hij gebruikte het vooral om te kijken wie de mol was. Dat Myrcella daarna echt erheen is gegaan lijkt me gewoon een logisch vervolg. Als ze anders naar bijv. Greyjoy was gestuurd had Tyrion er wel een stokje voor gestoken denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Voor haar veiligheid en om een soort van vrede tussen de Martells en de Lannisters te vormen, aangezien de Martells de Lannisters haten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Neuh, het is ook wel om haar veilig te houden, ver weg van de oorlog in het noorden (alles is noord vanuit dorne gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Nee, Myrcella is ook weggestuurd om te trouwen met iemand uit Dorne en daar dus ook vriendschappelijke relaties mee op te bouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is?
Ja heb het gisteren pas gekeken vanwege alle kutrips de afgelopen dagenquote:
Ik wel eigenlijk, vond het toen al vrij duidelijk waar het over ging.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Ik vond het een mooie beeldsprekende droom.....quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook wel dat het iets betekende toen ik het voor het eerst zag, maar wat precies wist ik ook niet...
Ja was vrij duidelijk en ik snap niet waarom Osha toen niet alarm sloeg of Brandon iig probeerde te waarschuwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:50 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk, vond het toen al vrij duidelijk waar het over ging.
Niet alleen dat, ook om de loyaliteit van de Martells van Dorne te verzekerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |