codeine is toch een hoestonderdrukker? weet niet of het slaap zou moeten bevorderen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Chicolate het volgende:
Is het mogelijk dat ik heel wakker word van codeine, ipv slaperig? (aangezien ADHD'ers ook suffig worden van speed ipv actief) Ik heb vannacht bijna niet geslapenEn goedemorgen, nu ben ik dus wél slaperig.
Nee ik heb zo'n doosje op recept waar ook op staat dat je er suffig van wordt. Dat zou op zich best welkom zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:01 schreef MarMar het volgende:
Je hebt niet per ongeluk codeine met coffeine?
Saai boek? dat werkt bij mij altijd goed. Hoe saaier hoe beter ik slaap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik heb zo'n doosje op recept waar ook op staat dat je er suffig van wordt. Dat zou op zich best welkom zijn.
Ik kookte dagelijks vanaf mijn 14e ongeveer, toch een voordeel van drukke ouders en zo kon ik een beetje bepalen wat de pot schafttequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:01 schreef the85mc het volgende:
McDonalds heb ik niet zoveel mee. Je propt jezelf vol met bewerkte troep en je zit stampensvol (denk je). Maar als je op de oprit naar de snelweg een boer laat heb je alweer honger.![]()
De laatste keer dat ik er met vrienden was heb ik maar kipnuggets besteld.. Minst slechte denk ik, na een salade.
Ik heb pas echt leren koken toen ik niet meer thuis woonde. Daarvoor geen/weinig interesse in. Ik vind uitgebreid koken echt erg leuk, maar de laatste tijd te weinig tijd om uren in de keuken te staan. laatste tijd is het meestal iets wat na een half uurtje op tafel staat. Komt wel weer als ik iets meer tijd over heb.
Klopt, klein beetje codeine helpt sommige mensen om beter te slapen. Is enigszins vergelijkbaar met morfine, maar dan een factor 10 lichter. Nooit gehoord dat je er minder van zou slapen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik heb zo'n doosje op recept waar ook op staat dat je er suffig van wordt. Dat zou op zich best welkom zijn.
Nice! ik ben pas 3 maanden clean ;-)quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik kookte dagelijks vanaf mijn 14e ongeveer, toch een voordeel van drukke ouders en zo kon ik een beetje bepalen wat de pot schaftteMacdonnalds ben ik inmiddels bijna zeven jaar niet meer geweest.
Hangt wsch af van dosering. Suf -> dosering verminderen, dan wordt je niet suf, m,aar gefocust.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Van ritalin snuiven wordt je ook actief, terwijl van slikken je juist slomer wordt...
Klinkt logischquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt wsch af van dosering. Suf -> dosering verminderen, dan wordt je niet suf, m,aar gefocust.
succesquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
argh, here i go.
dood of gladiolen, m'n werk presenteren aan de hele faculteit!
Tot later!
Heel erg van de suikers ben ik nooit geweest, op het schepje in mijn thee en koffie na die ik inmiddels ook al twee jaar kwijt ben. Kaasjes en wijnen, dat dan weer welquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nice! ik ben pas 3 maanden clean ;-)
ik besef me nu, al wel een maand suikervrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Is dat echt zo? Ik kan me niet goed voorstellen waarom je er suf van zou worden, als niet-ADHD'er.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Van ritalin snuiven wordt je ook actief, terwijl van slikken je juist slomer wordt...
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Ken wel iemand die is doodgegaan aan kokoskoekjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben dropverslaafd. Of eigenlijk, dropfruit duo's verslaafd...quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heel erg van de suikers ben ik nooit geweest, op het schepje in mijn thee en koffie na die ik inmiddels ook al twee jaar kwijt ben. Kaasjes en wijnen, dat dan weer welMaar voor iemand die niet in een rolstoel zit, had ik altijd een prima eetpatroon. Andere "levensstijl" ander eetpatroon, dat was de sleutel. Blijft soms lastig, iedereen hier in huis inclusief mijn vijfjarige eet veel meer dan ik.
ik had soja-eiwit shakes... Die waren ook niet te zuipen (totdat ik ze mixte met arla fruit yoghurt). Dus misschien zoetstof oid toevoegen? Of vruchten? (bosbessen oid)quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef xliefs. het volgende:
Net soja pannenkoeken gemaakt, beetje mislukt, en niet zo heel erg lekker.Iemand ervaring ermee?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef _aurum_ het volgende:
Die collega die niet zo goed functioneerde he.....die staat per direct op non actief
En Vaiz, ik heb ook weleens in Ribhouse Texas gegeten, volgens mij de Boekelo versie
Dat is lief!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk, m'n vorige school heeft een vacature en ze hadden aan mij gedacht dus ze belden me of ik weer terug wilde komen.. Ik kan alleen niet.
.
Wij hadden gister ineens koekjes en chips in huis. We hadden allebei iets lekkers meegenomen.. Normaal hebben we dat dus nooit, tenzij ik zelf iets bak.
Had ik toen ik heel vaak ongesteld was dus kan wel kloppen. Ik zal het eens laten testen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:
Billy, kan ijzertekort zijn, heb je je wel eens laten testen?
Verder, jumparound, jouw vergelijking gaat alleen voor wit en bruinbrood. Ik vind het een onzinvergelijking, maar soit. Hoe zit het dan met volkorenbrood?
Nee hoor. Mijn contract is net met een jaar verlengd met een uitbreiding van m'n uren. Misschien ben je met kwak in de war?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is lief!
Maar jij zocht toch meer werk enzulks?
Hee, hoe is het nu met Baardmans en z'n werk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk, m'n vorige school heeft een vacature en ze hadden aan mij gedacht dus ze belden me of ik weer terug wilde komen.. Ik kan alleen niet.
.
Wij hadden gister ineens koekjes en chips in huis. We hadden allebei iets lekkers meegenomen.. Normaal hebben we dat dus nooit, tenzij ik zelf iets bak.
Ik had al een beetje stroop erdoor gedaan, maar het moesten volgens Dr. Frank hartige pannenkoeken worden dus met kaas/spek. Dus teveel zoet leek mij ook niet zo geweldig.. misschien volgende keer de zoete variant.! dank je wel !quote:ik had soja-eiwit shakes... Die waren ook niet te zuipen (totdat ik ze mixte met arla fruit yoghurt). Dus misschien zoetstof oid toevoegen? Of vruchten? (bosbessen oid)
Dat wilde ik ook net vragen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hee, hoe is het nu met Baardmans en z'n werk?
Dattemquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn contract is net met een jaar verlengd met een uitbreiding van m'n uren. Misschien ben je met kwak in de war?
Ja, beter, denk ik!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hee, hoe is het nu met Baardmans en z'n werk?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, beter, denk ik!
Er stond al een etentje gepland voor vanavond met zijn baas, de rest van het MT, en iemand die al was ingehuurd om de organisatie eens onder de loep te nemen, en dan gaan ze het er ook over hebben. Hij had alles al op de mail gezet naar z'n baas, iig. Ik hoop dat dat wat concrete afspraken gaat opleveren!
Vannacht heeft 'ie als een blok geslapen en vanochtend zijn we lekker wat langer blijven liggen..
Ah, goed dat hij het zijn baas in elk geval verteld heeft! Hoop dat er inderdaad wat uitkomt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, beter, denk ik!
Er stond al een etentje gepland voor vanavond met zijn baas, de rest van het MT, en iemand die al was ingehuurd om de organisatie eens onder de loep te nemen, en dan gaan ze het er ook over hebben. Hij had alles al op de mail gezet naar z'n baas, iig. Ik hoop dat dat wat concrete afspraken gaat opleveren!
Vannacht heeft 'ie als een blok geslapen en vanochtend zijn we lekker wat langer blijven liggen..
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
En dan de hand-in van je laatste essay verknallen! Fuuuuu..
Zo maar 's naar de uni om te kijken of en hoe ik dat recht kan breien..
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, beter, denk ik!
kaas/spek/stroom is een prima combiquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:54 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Ik had al een beetje stroop erdoor gedaan, maar het moesten volgens Dr. Frank hartige pannenkoeken worden dus met kaas/spek. Dus teveel zoet leek mij ook niet zo geweldig.. misschien volgende keer de zoete variant.! dank je wel !
Ik vind eigenlijk alle snoep echt ontzettend vies, behalve chocola.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben dropverslaafd. Of eigenlijk, dropfruit duo's verslaafd...
Lekker eten doe ik graag, ik spuug ook niet op wijn en bier...
En ik sport veel, maar dat gebruikte ik als excuus om weer meer te eten ;-)
^^quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, goed dat hij het zijn baas in elk geval verteld heeft! Hoop dat er inderdaad wat uitkomt.
BzZzzZZZ, zo lekkere pannekoek was dat!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kaas/spek/stroom is een prima combi
ik zat net dit topic te lezen..quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verkeerde bestand digitaal ingeleverd (verkeerde versie).
m=pquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
BzZzzZZZ, zo lekkere pannekoek was dat!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zat net dit topic te lezen..
Domme fout, grote consequenties. Wat te doen?
gelukkig maar!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]nou ja, ik kom er iig nog achter voor de inleverdeadline (4 uur)
Oh ja. Mark had zoiets met z'n scriptie. Aangepast, opnieuw geprint, 's avonds laat nog naar uni gefietst toen 'ie nog open was en toen de verkeerde versie uit het postvak van de docent gevist en de nieuwe erin gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verkeerde bestand digitaal ingeleverd (verkeerde versie).
Nee, wij maken ons er gewoon niet druk over...quote:
Ik zie nog een typo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Mark had zoiets met z'n scriptie. Aangepast, opnieuw geprint, 's avonds laat nog naar uni gefietst toen 'ie nog open was en toen de verkeerde versie uit het postvak van de docent gevist en de nieuwe erin gedaan.
En hoei, de tijdelijke collega komt. Scheelt veel werkstress en dan kan ik ook met een gerust hart vrij nemen als het ineens tropisch weer wordt
.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, wij maken ons er gewoon niet druk over...
met een gerust hard?quote:
Als je hem gezien had, had je er écht wel wat van gezegd, Viz!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, wij maken ons er gewoon niet druk over...
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je hem gezien had, had je er écht wel wat van gezegd, Viz!
Welke typo, Dino!.
Kan ook komen omdat de alvleesklier is uitgeput door daarvoor overmatig te hebben geproduceerd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:26 schreef Mini. het volgende:
Interessant artikel op Foodlog inderdaad! Nu wil ik nog meer beginnen met carbs weglaten, alleen jammer dat ik de komende weken maar de helft van de tijd thuis ben.
Ik vraag me wel af hoe dit zich verhoudt tot mensen met (onbehandelde) diabetes die juist te weinig insuline produceren. Mijn vader heeft dat namelijk, maar die is sinds zijn diabetes niet bepaald meer gaan bewegen.
Dat werkt niet met een digitaal ingeleverde versie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Mark had zoiets met z'n scriptie. Aangepast, opnieuw geprint, 's avonds laat nog naar uni gefietst toen 'ie nog open was en toen de verkeerde versie uit het postvak van de docent gevist en de nieuwe erin gedaan.
Ja, snap ik, maar er staat min of meer in dat artikel dat je minder gaat bewegen door dezelfde oorzaak als waardoor je dik wordt, namelijk dat door overmatige insuline-productie al je energie je vetcellen in wordt gepusht en dus niet beschikbaar is voor je organen en spieren enzo. Dat zou dan toch op moeten houden als je geen insuline meer aanmaakt...quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat de alvleesklier is uitgeput door daarvoor overmatig te hebben geproduceerd.
Nee, maar het was meer bedoeld als: je bent niet de enige wie het overkomtquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat werkt niet met een digitaal ingeleverde versie.
Nou, er is een groot verschil tussen wat je eet en wat je opneemt. Als je (in theorie) helemaal geen insuline zou aanmaken zou dat overschot aan kcals gewoon niet opgenomen worden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je geen KH eet, maar wel een overschot aan kcal kom je toch gewoon aan?
Hmmmm, de meningen zijn erover verdeeld, maar ik denk het niet, omdat ik sneller afval dan het aantal kcals. dat ik (niet) eet zou kunnen verklaren. Bovendien is het erg moeilijk om een overschot aan kcals te eten, omdat je trek verdwijnt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je geen KH eet, maar wel een overschot aan kcal kom je toch gewoon aan?
Noten en zaden bevatten denk ik wel wat carbs?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef conleche het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap.............van lowcarben val je af. En rap ook (sorry XM, meestal rap dan.) Als het dieet van de oermens bestond uit vlees, noten, zaden en wat groenten en fruit......... dan moet hij wel erg veel fruit hebben gegeten om genoeg KH's te eten om niet af te vallen.
Jazeker wel! Maar blijft een feit dat het moeilijk is om op dit dieet aan genoeg KH's te komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Noten en zaden bevatten denk ik wel wat carbs?
Zal het na verloop van (langere) tijd niet afvlakken zodra je lichaam er echt aan gewend is?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, de meningen zijn erover verdeeld, maar ik denk het niet, omdat ik sneller afval dan het aantal kcals. dat ik (niet) eet zou kunnen verklaren. Bovendien is het erg moeilijk om een overschot aan kcals te eten, omdat je trek verdwijnt.
Zou je ook blijven afvallen als je het, zeg, maanden aan een stuk zou volhouden? Ik denk dat je lichaam op den duur de productie van hormonen wel bijstelt om toch dingen te gaan opslaan maar dat de meeste mensen tegenwoordig niet lang genoeg low-carben om dat te laten gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef conleche het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap.............van lowcarben val je af. En rap ook (sorry XM, meestal rap dan.) Als het dieet van de oermens bestond uit vlees, noten, zaden en wat groenten en fruit......... dan moet hij wel erg veel fruit hebben gegeten om genoeg KH's te eten om niet af te vallen.
Je verbrandt lichaamsvet. Als dat op is, lijkt me dat het afvallen ook stopt en dat je overgaat op vetverbranding uit voer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef conleche het volgende:
Mjah maar als ze nu een kilo vlees per dag aten, dan vielen ze vast niet afquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Jazeker wel! Maar blijft een feit dat het moeilijk is om op dit dieet aan genoeg KH's te komen.
Zou kunnen. Na echt langere tijd misschien? Ik heb het weleens vrij lang gedaan, maar dan 'zondigde' ik zodanig dat ik op gewicht bleef. Als ik echt streng lowcarb blijf ik afvallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal het na verloop van (langere) tijd niet afvlakken zodra je lichaam er echt aan gewend is?
Op zich mag het ook wel dat ik dan geen vlees eet en het vriendinnetje geen lactose. Hahahahaha moeilijk.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar het was meer bedoeld als: je bent niet de enige wie het overkomt. Kun je niet gewoon een mail sturen naar de docent?
Bij ons ben je wel de sjaak als dit gebeurt. De eerste versie die de student inlevert is de definitieve versie.
Veul kaas. Ik neem aan lactose? En ook niet echt snel. Aangezien ik maar 1 grillpan heb en veel plakjes moest grillen. Goedkoop was het ook al niet echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |