Vandaar dat ik hem maar opende, gaat niet zo makkelijk mobiel dacht ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik startte de telefoon op en die was wat enthousiast en postte hem nog een keer.
Dan heb ik net met veel pijn en moeite een tt ingevoerd op mijn mobiel, heeft iemand anders al een nieuw topic geopend. Tegenwoordig doe ik geen moeite meer als ik lapo hebquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem maar opende, gaat niet zo makkelijk mobiel dacht ik
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb ik net met veel pijn en moeite een tt ingevoerd op mijn mobiel, heeft iemand anders al een nieuw topic geopend. Tegenwoordig doe ik geen moeite meer als ik lapo heb
Is ook niet zo belangrijk toch zolang je geen 422 bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb ik net met veel pijn en moeite een tt ingevoerd op mijn mobiel, heeft iemand anders al een nieuw topic geopend. Tegenwoordig doe ik geen moeite meer als ik lapo heb
Dus datquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet zo belangrijk toch zolang je geen 422 bent
quote:Providers moeten Pirate Bay blokkeren
UPC, KPN, T-Mobile en Tele 2 moeten de downloadsite The Pirate Bay blokkeren voor hun abonnees. Dat heeft de kortgedingrechter in Den Haag donderdag beslist. Stichting Brein die de rechten van de entertainmentindustrie behartigt, werd daarmee in het gelijk gesteld.
De providers moeten de downloadsite binnen 10 dagen blokkeren. Gebeurt dat niet, dan riskeren de providers een boete die kan oplopen tot maximaal 250.000 euro. Onlangs sommeerde de rechter al Ziggo en XS4All om The Pirate Bay te blokkeren.
Niet dat ik het wil hoor, maar zou je dan ook geen spelers mogen posten die hun shirt hebben uitgetrokken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:42 schreef Cara het volgende:
ik begrijp dat ik nu niet eens meer bikinidames mag posten
Dank. Deze getto telefoon kan nét fok aan, heb topic openen niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem maar opende, gaat niet zo makkelijk mobiel dacht ik
pwhahaha dat is met die rechter die zelf in een paar anti-copyright lobbies zitquote:
donderdagquote:
Zelfs mijn werkdagen zijn gewoon weekendquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs mijn weekend is geen weekend, ik moet gewoon werken
Op zich klaag ik niet hoor, kijkend naar de tijdstippen waarop ik post op Fok!...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:03 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Zelfs mijn werkdagen zijn gewoon weekend
Ja jammerquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:42 schreef Cara het volgende:
ik begrijp dat ik nu niet eens meer bikinidames mag posten
Klopt, maar meetings zijn sowieso geestdodend. Kan ik beter wat afleiding hebben...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
Tijdens je werk kan je het beter druk hebben toch. Gaat de tijd een stuk sneller.
vanwege dat google.quote:
Vind ik ook, ben voorlopig al klaar, enige is bij mij dat al m'n klanten nog niet wakker zijn dus er komt straks weer watquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
Tijdens je werk kan je het beter druk hebben toch. Gaat de tijd een stuk sneller.
Aah, je bent weer de booskijkende dude met stropdasquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
Dan heb je echt wat gemist, maar het kan alsnog natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het van Soprano's is en nee dat heb ik nooit gezien...
En het loopt liep al lang ook zie ik net, het is op zich wel een prestatie dat ik er nooit iets van heb gezien...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist, maar het kan alsnog natuurlijk
Nee ben je precies op tijd in slaap gevallen, was geen echte wedstrijd meer ernaquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:27 schreef Typisch het volgende:
Ik viel gisteren in slaap net na de 1-0 in de EL finale, was het wat?
Nee, simpele 3-0 overwinning. Bilbao heeft nooit een schijn van kans gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:27 schreef Typisch het volgende:
Ik viel gisteren in slaap net na de 1-0 in de EL finale, was het wat?
Nee nog niet, is wel al donkerquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond lekker donderen boven Nederland gaat het in Belgie al los Don ?
Mijn vriendinnetje straks helemaal alleen op kotquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, noem jij het ook al kot. Gekke belgquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje straks helemaal alleen op kot
Makkelijker dan studenten kamerquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hehe, noem jij het ook al kot. Gekke belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |