SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Twee verschillende soorten extase. De extase die jij bedoelt kan idd heel fijn zijn, maar duurt aanzienlijk korter dan de lange-termijn beloning van sporten: het idee dat je echt iets goeds gedaan hebt en daar resultaat van hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
Ik vind het gevoel na sporten maar overrated. Tuurlijk is het fijn, maar dat is trekken ook en dat is veel minder intensief
Er zal zeker wat inzitten, maar het is toch wel wat de meeste mensen ervaren. (Ik niet uiteraard hi ha ho) xDquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Twee verschillende soorten extase. De extase die jij bedoelt kan idd heel fijn zijn, maar duurt aanzienlijk korter dan de lange-termijn beloning van sporten: het idee dat je echt iets goeds gedaan hebt en daar resultaat van hebt.Btw, once and for all:
"There’s no link between muscle soreness and protein synthesis; no link between muscle soreness and long-term growth; and no link between muscle soreness and muscle fiber damage.
Muscle soreness [...] will sometimes correlate with a muscle-stimulating, growth-inducing workout. But just as often, it has nothing to do with muscle stimulation. Just because you’re not sore doesn’t mean your muscles aren’t inflamed and growing. Likewise, sore muscles don’t mean you had a good workout. DOMS (spierpijn na 1 à 2 dagen) itself will be caused by any eccentric exercise that you do for enough total reps. The less accustomed you are to that type of exercise, the worse the soreness will be after the fact."
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet alle referenties nagekeken heb, maar goed.
A_T beweegt veel en als je deze week niet meetelt (slecht weer + tentamens + minder naar school [minder naar DB fietsen op topspeed omdat ik anders te laat kom en mijn trein in Vught al gemist heb]) beweeg ik ook best wat. Niet zoveel als een letterlijk sportverslaafde vriendin van mij nee, maar ik beweeg ruim voldoende.quote:
Ja maar jij en A_T zijn vel over beenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
A_T beweegt veel en als je deze week niet meetelt (slecht weer + tentamens + minder naar school [minder naar DB fietsen op topspeed omdat ik anders te laat kom en mijn trein in Vught al gemist heb]) beweeg ik ook best wat. Niet zoveel als een letterlijk sportverslaafde vriendin van mij nee, maar ik beweeg ruim voldoende.
Ik fiets ook elke dag. Maar dat wil ik niet scharen onder het kopje 'fanatieke sporters'quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
A_T beweegt veel en als je deze week niet meetelt (slecht weer + tentamens + minder naar school [minder naar DB fietsen op topspeed omdat ik anders te laat kom en mijn trein in Vught al gemist heb]) beweeg ik ook best wat. Niet zoveel als een letterlijk sportverslaafde vriendin van mij nee, maar ik beweeg ruim voldoende.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
Neemt niet weg dat BDH slecht getraind heeft
BS.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
Neemt niet weg dat BDH slecht getraind heeft
Oh gut, onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Er zal zeker wat inzitten, maar het is toch wel wat de meeste mensen ervaren. (Ik niet uiteraard hi ha ho) xD
A_T heeft, voor zover ik dat kan beoordelen, best wat spiermassa. En ik vel over been, bitch please, ik heb *redelijk* wat beenspieren inmiddels en mijn buik heeft echt wel een vetlaagje hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar jij en A_T zijn vel over been
lolwhut?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar jij en A_T zijn vel over been
Ik zeg ook niet dat ik een fanatieke sporter ben. En ik zou je er graag op willen wijzen dat ik daarnaast ook gewoon aan cardio doe + incidenteel (omdat ik daar te lui voor ben) aan droge krachttraining.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik fiets ook elke dag. Maar dat wil ik niet scharen onder het kopje 'fanatieke sporters'
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
BS.
[..]
Oh gut, onderbuikgevoelens.Het is dat ik niet goed om kan gaan met Pubmed en mijn bioboekenwebsite, maar wat ik wél gevonden heb van wetenschappelijk onderzoek/studieboeken wijst de kant op van dat citaat net en ik vertrouw toch iets meer op de wetenschap dan op pubertjes in de sportschool.
Dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik een fanatieke sporter ben. En ik zou je er graag op willen wijzen dat ik daarnaast ook gewoon aan cardio doe + incidenteel (omdat ik daar te lui voor ben) aan droge krachttraining.
Meten is weten, vrind.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik geloof dan toch liever de ervaringsdeskundige collega hier die een bonk spieren is. 6-pack? Dat is voor watjes, een 8-pack! En hij is 10jaar ouder dan ik dus geen mocro pubertje wat er meestal rondhangt
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
A_T heeft, voor zover ik dat kan beoordelen, best wat spiermassa. En ik vel over been, bitch please, ik heb *redelijk* wat beenspieren inmiddels en mijn buik heeft echt wel een vetlaagje hoor.
quote:
Ok,quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik geloof dan toch liever de ervaringsdeskundige collega hier die een bonk spieren is. 6-pack? Dat is voor watjes, een 8-pack! En hij is 10jaar ouder dan ik dus geen mocro pubertje wat er meestal rondhangt
Dan weet je het nu.quote:
Yup, hij doet die dingen en ziet er zo uit, ik niet en zie er zo uitquote:
Ik wou zeggen van 'nu heb je m'n dag goed gemaaktquote:
Uitgaan van één persoon (of in dit geval 2)quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Yup, hij doet die dingen en ziet er zo uit, ik niet en zie er zo uit
WTF, wat zou dat jou nou boeien?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wou zeggen van 'nu heb je m'n dag goed gemaakt' maar die was al goed
Maar een sixpack heeft niet zo veel met je krachttraining of spierontwikkeling te maken.. Je kan nog zulke ontwikkelde buikspieren hebben, maar als je vetpercentage niet (belachelijk) laag is, dan blijven die abs mooi verstopt..quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Doen ze in die Andrélonreclames welquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uitgaan van één persoon (of in dit geval 2).
Ik wou het bedoelen als grapjequote:
Ja, vertel mij watquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar een sixpack heeft niet zo veel met je krachttraining of spierontwikkeling te maken.. Je kan nog zulke ontwikkelde buikspieren hebben, maar als je vetpercentage niet (belachelijk) laag is, dan blijven die abs mooi verstopt..
Ik ben vaak een beetje te autistisch om jouw grapjes te begrijpen, dat weet je toch?quote:
quote:
Ze zijn ook zoooo grappig hi ha hoquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben vaak een beetje te autistisch om jouw grapjes te begrijpen, dat weet je toch?
Is zoquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben vaak een beetje te autistisch om jouw grapjes te begrijpen, dat weet je toch?
Nee, je dijt uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze zijn ook zoooo grappig hi ha ho
Sorry BDH, ik schei uit
Mijn armen zijn echt satéstokjes idd. En ik heb babyhanden, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is zo
En MR is ook geen vel over been voor zover ik kan beoordelen, die heeft ook nog wel aardige spieren in dr benen. Dat haar armen nou niet ubersterk zijn, ach.. Een vrouw met een biceps van heb-ik-jou-daar is ook niks.
Whehequote:
Ik moest lachen.quote:
Hij zat toch op oost-aziatisch dansen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Whehe.
Eerst de cardio-trainingen overleven voor dat kickboxen (doe je dat nog?).. Mag je daarna jammeren dat je je vetpercentage niet lager krijgt
Beter dat dan kolenschoppen toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn armen zijn echt satéstokjes idd. En ik heb babyhanden, dus wat dat betreft.
True, true.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Beter dat dan kolenschoppen toch?
sumo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij zat toch op oost-aziatisch dansen?
Hij begon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:28 schreef Muisraket het volgende:
Het is wel weer shifto-afzeik uur hè? Misschien moeten we wat liever gaan doen tegen hem.
Sumoworstelaars zijn volgens mij supersterk en hebben ook een zwaar goede conditie (in verhouding met shifto)quote:
Ja maar mama, hij begon!quote:
Moet ik nu van mening veranderen door dat plaatje of wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar mama, hij begon! [ afbeelding ]
Nee, ik ben irritant aan het doen. En mijn tentamen + presentatie aan het ontwijken, dus die ga ik alsnog maar eens opzoeken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet ik nu van mening veranderen door dat plaatje of wat?
Oh god, ik moet ook nog lerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik ben irritant aan het doen. En mijn tentamen + presentatie aan het ontwijken, dus die ga ik alsnog maar eens opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |