abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:05:15 #1
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368077
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

Met dank aan DJ _O_

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_111368084
Fanatieke sporters :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:06:25 #3
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368106
Ik vind het gevoel na sporten maar overrated. Tuurlijk is het fijn, maar dat is trekken ook en dat is veel minder intensief :Y)
Thinking about thinking of you.
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:10:14 #4
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
Ik vind het gevoel na sporten maar overrated. Tuurlijk is het fijn, maar dat is trekken ook en dat is veel minder intensief :Y)
Twee verschillende soorten extase. De extase die jij bedoelt kan idd heel fijn zijn, maar duurt aanzienlijk korter dan de lange-termijn beloning van sporten: het idee dat je echt iets goeds gedaan hebt en daar resultaat van hebt. :7 Btw, once and for all:

"There’s no link between muscle soreness and protein synthesis; no link between muscle soreness and long-term growth; and no link between muscle soreness and muscle fiber damage.

Muscle soreness [...] will sometimes correlate with a muscle-stimulating, growth-inducing workout. But just as often, it has nothing to do with muscle stimulation. Just because you’re not sore doesn’t mean your muscles aren’t inflamed and growing. Likewise, sore muscles don’t mean you had a good workout. DOMS (spierpijn na 1 à 2 dagen) itself will be caused by any eccentric exercise that you do for enough total reps. The less accustomed you are to that type of exercise, the worse the soreness will be after the fact."

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet alle referenties nagekeken heb, maar goed.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_111368305
Mystery solved!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:14:34 #6
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Twee verschillende soorten extase. De extase die jij bedoelt kan idd heel fijn zijn, maar duurt aanzienlijk korter dan de lange-termijn beloning van sporten: het idee dat je echt iets goeds gedaan hebt en daar resultaat van hebt. :7 Btw, once and for all:

"There’s no link between muscle soreness and protein synthesis; no link between muscle soreness and long-term growth; and no link between muscle soreness and muscle fiber damage.

Muscle soreness [...] will sometimes correlate with a muscle-stimulating, growth-inducing workout. But just as often, it has nothing to do with muscle stimulation. Just because you’re not sore doesn’t mean your muscles aren’t inflamed and growing. Likewise, sore muscles don’t mean you had a good workout. DOMS (spierpijn na 1 à 2 dagen) itself will be caused by any eccentric exercise that you do for enough total reps. The less accustomed you are to that type of exercise, the worse the soreness will be after the fact."

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet alle referenties nagekeken heb, maar goed.
Er zal zeker wat inzitten, maar het is toch wel wat de meeste mensen ervaren. (Ik niet uiteraard hi ha ho) xD
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:14:56 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368313
Neemt niet weg dat BDH slecht getraind heeft :o
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:15:25 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368327
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:05 schreef bijdehand het volgende:
Fanatieke sporters :')_!
A_T beweegt veel en als je deze week niet meetelt (slecht weer + tentamens + minder naar school [minder naar DB fietsen op topspeed omdat ik anders te laat kom en mijn trein in Vught al gemist heb]) beweeg ik ook best wat. Niet zoveel als een letterlijk sportverslaafde vriendin van mij nee, maar ik beweeg ruim voldoende.
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:17:05 #9
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:

[..]

A_T beweegt veel en als je deze week niet meetelt (slecht weer + tentamens + minder naar school [minder naar DB fietsen op topspeed omdat ik anders te laat kom en mijn trein in Vught al gemist heb]) beweeg ik ook best wat. Niet zoveel als een letterlijk sportverslaafde vriendin van mij nee, maar ik beweeg ruim voldoende.
Ja maar jij en A_T zijn vel over been :o
pi_111368396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik fiets ook elke dag. Maar dat wil ik niet scharen onder het kopje 'fanatieke sporters'
pi_111368406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:18:00 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368414
quote:
BS.
quote:

[..]

Er zal zeker wat inzitten, maar het is toch wel wat de meeste mensen ervaren. (Ik niet uiteraard hi ha ho) xD
Oh gut, onderbuikgevoelens. :') Het is dat ik niet goed om kan gaan met Pubmed en mijn bioboekenwebsite, maar wat ik wél gevonden heb van wetenschappelijk onderzoek/studieboeken wijst de kant op van dat citaat net en ik vertrouw toch iets meer op de wetenschap dan op pubertjes in de sportschool. :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:18:57 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:17 schreef shifto het volgende:

[..]

A_T heeft, voor zover ik dat kan beoordelen, best wat spiermassa. En ik vel over been, bitch please, ik heb *redelijk* wat beenspieren inmiddels en mijn buik heeft echt wel een vetlaagje hoor.
pi_111368452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:17 schreef shifto het volgende:

[..]

lolwhut? :')
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:19:34 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368462
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik fiets ook elke dag. Maar dat wil ik niet scharen onder het kopje 'fanatieke sporters'
Ik zeg ook niet dat ik een fanatieke sporter ben. En ik zou je er graag op willen wijzen dat ik daarnaast ook gewoon aan cardio doe + incidenteel (omdat ik daar te lui voor ben) aan droge krachttraining. ;)
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:19:47 #16
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

BS.

[..]

Oh gut, onderbuikgevoelens. :') Het is dat ik niet goed om kan gaan met Pubmed en mijn bioboekenwebsite, maar wat ik wél gevonden heb van wetenschappelijk onderzoek/studieboeken wijst de kant op van dat citaat net en ik vertrouw toch iets meer op de wetenschap dan op pubertjes in de sportschool. :)
:')

Ik geloof dan toch liever de ervaringsdeskundige collega hier die een bonk spieren is. 6-pack? Dat is voor watjes, een 8-pack! En hij is 10jaar ouder dan ik dus geen mocro pubertje wat er meestal rondhangt :o
pi_111368478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik een fanatieke sporter ben. En ik zou je er graag op willen wijzen dat ik daarnaast ook gewoon aan cardio doe + incidenteel (omdat ik daar te lui voor ben) aan droge krachttraining. ;)
Dat wist ik helemaal niet :D
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:20:20 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368480
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik geloof dan toch liever de ervaringsdeskundige collega hier die een bonk spieren is. 6-pack? Dat is voor watjes, een 8-pack! En hij is 10jaar ouder dan ik dus geen mocro pubertje wat er meestal rondhangt :o
Meten is weten, vrind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 10-05-2012 10:43:21 (Oh man ik faal) ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:20:28 #19
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

A_T heeft, voor zover ik dat kan beoordelen, best wat spiermassa. En ik vel over been, bitch please, ik heb *redelijk* wat beenspieren inmiddels en mijn buik heeft echt wel een vetlaagje hoor.
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

lolwhut? :')
*O*
pi_111368484
quote:

[..]

Ok,
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:20:35 #21
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368489
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat wist ik helemaal niet :D
Dan weet je het nu. :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:20:54 #22
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Weten is meten, vrind.
Yup, hij doet die dingen en ziet er zo uit, ik niet en zie er zo uit :)
pi_111368504
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dan weet je het nu. :P
Ik wou zeggen van 'nu heb je m'n dag goed gemaakt :D ' maar die was al goed :@
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:21:13 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef shifto het volgende:

[..]

Yup, hij doet die dingen en ziet er zo uit, ik niet en zie er zo uit :)
Uitgaan van één persoon (of in dit geval 2) :').
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:21:26 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368510
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik wou zeggen van 'nu heb je m'n dag goed gemaakt :D ' maar die was al goed :@
WTF, wat zou dat jou nou boeien? :')
pi_111368513
quote:

[..]

Maar een sixpack heeft niet zo veel met je krachttraining of spierontwikkeling te maken.. Je kan nog zulke ontwikkelde buikspieren hebben, maar als je vetpercentage niet (belachelijk) laag is, dan blijven die abs mooi verstopt..
pi_111368514
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Uitgaan van één persoon (of in dit geval 2) :').
Doen ze in die Andrélonreclames wel :')_!
pi_111368524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

WTF, wat zou dat jou nou boeien? :')
Ik wou het bedoelen als grapje :*
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:22:04 #29
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368533
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Maar een sixpack heeft niet zo veel met je krachttraining of spierontwikkeling te maken.. Je kan nog zulke ontwikkelde buikspieren hebben, maar als je vetpercentage niet (belachelijk) laag is, dan blijven die abs mooi verstopt..
Ja, vertel mij wat :'(
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:22:17 #30
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368539
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik wou het bedoelen als grapje :*
Ik ben vaak een beetje te autistisch om jouw grapjes te begrijpen, dat weet je toch? :@
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:22:29 #31
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368543
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef shifto het volgende:

[..]

:D
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:23:10 #32
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368556
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik ben vaak een beetje te autistisch om jouw grapjes te begrijpen, dat weet je toch? :@
Ze zijn ook zoooo grappig hi ha ho :')

Sorry BDH, ik schei uit :@
pi_111368564
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef shifto het volgende:

[..]

[..]

*O*
Is zo :6

En MR is ook geen vel over been voor zover ik kan beoordelen, die heeft ook nog wel aardige spieren in dr benen. Dat haar armen nou niet ubersterk zijn, ach.. Een vrouw met een biceps van heb-ik-jou-daar is ook niks :P .
pi_111368568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef Muisraket het volgende:

[..]

:@ Geef niet, nu weet je het :D
pi_111368576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:23 schreef shifto het volgende:

[..]

Ze zijn ook zoooo grappig hi ha ho :')

Sorry BDH, ik schei uit :@
Nee, je dijt uit.
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:24:53 #36
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368590
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Is zo :6

En MR is ook geen vel over been voor zover ik kan beoordelen, die heeft ook nog wel aardige spieren in dr benen. Dat haar armen nou niet ubersterk zijn, ach.. Een vrouw met een biceps van heb-ik-jou-daar is ook niks :P .
Mijn armen zijn echt satéstokjes idd. En ik heb babyhanden, dus wat dat betreft. :P
pi_111368596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef shifto het volgende:

[..]

Whehe :') .
Eerst de cardio-trainingen overleven voor dat kickboxen (doe je dat nog?).. Mag je daarna jammeren dat je je vetpercentage niet lager krijgt :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:25:04 #38
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368598
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, je dijt uit.
Ik moest lachen. :')
pi_111368620
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Whehe :') .
Eerst de cardio-trainingen overleven voor dat kickboxen (doe je dat nog?).. Mag je daarna jammeren dat je je vetpercentage niet lager krijgt :P
Hij zat toch op oost-aziatisch dansen?
pi_111368623
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:24 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Mijn armen zijn echt satéstokjes idd. En ik heb babyhanden, dus wat dat betreft. :P
Beter dat dan kolenschoppen toch? :+
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:26:18 #41
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368632
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Beter dat dan kolenschoppen toch? :+
True, true.
pi_111368668
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij zat toch op oost-aziatisch dansen?
sumo? :+
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:28:15 #43
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368687
Het is wel weer shifto-afzeik uur hè? Misschien moeten we wat liever gaan doen tegen hem. O+
pi_111368697
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:28 schreef Muisraket het volgende:
Het is wel weer shifto-afzeik uur hè? Misschien moeten we wat liever gaan doen tegen hem. O+
Hij begon.
pi_111368714
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

sumo? :+
Sumoworstelaars zijn volgens mij supersterk en hebben ook een zwaar goede conditie (in verhouding met shifto)
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:29:23 #46
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368719
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij begon.
Ja maar mama, hij begon!
pi_111368738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja maar mama, hij begon! [ afbeelding ]
Moet ik nu van mening veranderen door dat plaatje of wat? :o
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:30:28 #48
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111368760
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moet ik nu van mening veranderen door dat plaatje of wat? :o
Nee, ik ben irritant aan het doen. En mijn tentamen + presentatie aan het ontwijken, dus die ga ik alsnog maar eens opzoeken. :W
pi_111368792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, ik ben irritant aan het doen. En mijn tentamen + presentatie aan het ontwijken, dus die ga ik alsnog maar eens opzoeken. :W
Oh god, ik moet ook nog leren :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:32:36 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_111368819
Ja A_T ik doe dat nog maar er is nu even stop :)

MR, ik maakte maar een grapje :* Je bent kei sterk :Y)

BDH, je bent zelf dik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')