Geen geluidquote:
Jammer, want die man kan geweldig motiveren om van je reet af te komen en hard te werken.quote:
quote:
Jup ik wil wel iets gaan doen, maar ik moet eerst iets goeds vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jammer, want die man kan geweldig motiveren om van je reet af te komen en hard te werken.
Ik kijk op tegen jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Want ik ben een underachiever vind ik zelf.
Handtasjes verkopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jup ik wil wel iets gaan doen, maar ik moet eerst iets goeds vinden
Ik kijk op tegen nanonoko, de werk ethiek arbeidsethos van die jongen.quote:
Jij snapt het.quote:
Wat is er dan zo speciaal aan hem? Hij speelt toch alleen onmogelijk veel pokerhanden per uur?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kijk op tegen nanonoko, de werk ethiek van die jongen.
Wat is er zo speciaal aan Usain Bolt? Hij rent toch alleen de 100meter in minder dan 10 seconden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo speciaal aan hem? Hij speelt toch alleen onmogelijk veel pokerhanden per uur?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Hooidraad het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arbeidsethos
Ja leuk voor hem maar daar kijk ik niet tegen opquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Usain Bolt? Hij rent toch alleen de 100meter in minder dan 10 seconden?
denk het ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij gaat morgen een kut dag hebben
Nah, zijn visie is hard werken en goed je best doen en dan kom je er wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja leuk voor hem maar daar kijk ik niet tegen op
Ik dacht misschien had hij een interessante visie op pokeren ofzo
Moet je nog iet speciaals doen?quote:
Alleen aanwezig zijn?quote:
Doe niet steeds zo boos tegen mij schatje.quote:
quote:
Verplicht aanwezig zijn?quote:
sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe niet steeds zo boos tegen mij schatje.
Ga dan schaapjes tellen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja, als ik meer dan 16 uur in de maand afwezig ben komt de leerplichtambtenaar achter me aan
omg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja, als ik meer dan 16 uur in de maand afwezig ben komt de leerplichtambtenaar achter me aan
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
omg.
Ga uni doen, daar hoef je niet verplicht aanwezig te zijn. Sterker nog, je hoeft niet eens ingeschreven te staan en je kunt colleges volgen. Heb gister een college gevolgd, terwijl ik niet eens sta ingeschreven.![]()
Hardcore ben ik.Had ik ze mooi tuk, lekker gratis kennis verkregen.
Heb je niets aan als je geen papiertje krijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
omg.
Ga uni doen, daar hoef je niet verplicht aanwezig te zijn. Sterker nog, je hoeft niet eens ingeschreven te staan en je kunt colleges volgen. Heb gister een college gevolgd, terwijl ik niet eens sta ingeschreven.![]()
Hardcore ben ik.Had ik ze mooi tuk, lekker gratis kennis verkregen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je niets aan als je geen papiertje krijgt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:03 schreef Dimens het volgende:
Paar uurtjes geleden even wezen voetballen. Nu kan ik m'n rechter voet niet meer bewegen.
Wat is er dan met je voet gebeurd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is niet grappig. Ik kon mijn schoen bijna niet meer aan of uit doen.
Ik weet het niet. Het doet niet pijn of zo (eigenlijk voel ik niet eens iets) maar bewegen gaat niet meer. Als ik loop, lijk ik net Kevin Spacey in The Usual Suspects.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat is er dan met je voet gebeurd?
VISVISVISVISquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit Form Ability /100 Network Filter
ploert 78 -$4 $9 -26% -$308 - 51 Everest Everest
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga weer proberen te slapen, tot zo waarschijnlijk![]()
watquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit Form Ability /100 Network Filter
ploert 78 -$4 $9 -26% -$308 - 51 Everest Everest
Hobby van sommigen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
In 78x keer aan een tafel zitten op micro stakes 308 dollar weten te verliezen
Tja ik snap dat je niet vanaf het begin winst kan maken maar in 78 keer aan een tafel zitten 300 dollar verliezen, dan doe je iets niet goedquote:
Die mensen zijn mooi voor jou toch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:29 schreef monkyyy het volgende:
Maarja, sommige mensen vinden internet poker leuk, ook al snappen ze er de ballen van.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die mensen zijn mooi voor jou toch.
Ik speel tegenwoordig meestal tussen de 6 en 9.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:35 schreef JApieman het volgende:
Hoeveel tafels kun jij tegelijk monkyyy?
Ik zou dik gestresst raken denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik speel tegenwoordig meestal tussen de 6 en 9.
Nee, ben alleen maandag 2 uurtjes naar school geweest deze week.quote:Op donderdag 10 mei 2012 03:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moet je morgen niet naar school dan?
Ah oke, examentraining ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 03:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ben alleen maandag 2 uurtjes naar school geweest deze week.
pimmeke ik zwom net met een 6 meter lange whalesharkquote:
Nicequote:Op donderdag 10 mei 2012 08:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pimmeke ik zwom net met een 6 meter lange whaleshark
thailand ko tao ja togquote:
Ik heb een keer in Egypte gedoken met een bootje midden op zee bij een of ander rog, maar dat was gewoon met een snorkel enzo. Dat was al super mooiquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
thailand ko tao ja tog
heb net m'n ssi open water certificaat gehaald. ga nu voor 30m en nachtduiken en alles
fucking gaaf. Grote slangen, aal, vissen, koeien, varkens, whaleshark alles gezien zo gaaf
overal nemo's
oke kusquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb een keer in Egypte gedoken met een bootje midden op zee bij een of ander rog, maar dat was gewoon met een snorkel enzo. Dat was al super mooi
Ja zeg, wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eens kijken hoe dit bij mij zou staan
[ afbeelding ]
mogguhquote:
intake voor kunstacademie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
vanmiddag 2e ronde van intake, zo spannend
succes xx je mannetjequote:Op donderdag 10 mei 2012 09:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, art&design.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
[..]
intake voor kunstacademie?
en ook goeiemorgen
dankje babe xoxoquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
succes xx je mannetje
ben er voor je in voor en tegenspoed weeetje toch xx
als ik terug ben kan ik niet wachten om je weer in m'n armen te sluiten en lekker warm tegen je aan te kruipen snachtsquote:
quote:
charmante duik foto trouwens op facebookquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als ik terug ben kan ik niet wachten om je weer in m'n armen te sluiten en lekker warm tegen je aan te kruipen snachts![]()
wacht je me wel op op schiphol of?
Dankjequote:Op donderdag 10 mei 2012 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]succes.
moet vandaag dan ook portfolio laten zien?
hmm, zware opdracht voor eem Fok!kerquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankje
Nee vandaag moeten we met de rest van de leerlingen die ook door zijn in een groep een opdracht maken, om te kijken hoe sociaal je bent en hoe je werkt in een groep. Daaruit gaan ze de klas vormen.
Echt hequote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, zware opdracht voor eem Fok!ker
ligt aan de groep, als iedereen zn steentje bijdraagt vind ik het primaquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:48 schreef Id_do_her het volgende:
In groepen werken, ik hoop dat ik dat nooit meer hoef te doen.
hey succes xoxoxoquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor mij begint die hel netquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:48 schreef Id_do_her het volgende:
In groepen werken, ik hoop dat ik dat nooit meer hoef te doen.
hey dankje xoxooxquote:
Dat is nooit het gevalquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt aan de groep, als iedereen zn steentje bijdraagt vind ik het prima
Gewoon meezeilen met de rest, dat scheelt een hoop gedoe.quote:
wel als je zelf de groepen mag samenstellenquote:
Ditquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als je zelf de groepen mag samenstellen
Wat natuurlijk ook gebeurt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt aan de groep, als iedereen zn steentje bijdraagt vind ik het prima
Leugensquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet ook niet de ''leuke'' mensen kiezenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan kies je alle 'leuke' betrouwbare mensen en dan doe je nog niks![]()
Jij werkt(e) als schoonmaker, your argument is invalid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je moet ook niet de ''leuke'' mensen kiezen
mijn ervaring is dat het wel werkt, althans in de groepen waar ik in zat, er waren natuurlijk ook groepen waar de lamballen bij elkaar gingen zitten, die faalden dan natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet uit ervaring dat zelf een groep samenstellen ook niet werkt
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij werkt(e) als schoonmaker, your argument is invalid.
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het wel werkt, althans in de groepen waar ik in zat, er waren natuurlijk ook groepen waar de lamballen bij elkaar gingen zitten, die faalden dan natuurlijk
Precies alleen de harde werkers.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je moet ook niet de ''leuke'' mensen kiezen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb ik je verteld dat ze mij nog harder hebben genaaid? Ze hebben niet eens de weinige uren die ik gemaakt heb betaald maar slechts de helft
fixedquote:
Met 2 is altijd prima te doen. Met 3 of meer gewoon een kwestie van de juiste mensen kiezen -lees niet je vrienden-quote:
Je bent zelf nog een vmboertjequote:Op donderdag 10 mei 2012 10:00 schreef Roburtt het volgende:
ik moet vandaag mijn opleiding presenteren aan vmbo'ertjes
niet, ik was wel geslaagd vorig jaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent zelf nog een vmboertje
Leren hoe je totaal niet boeiende dingen verpakt als zijnde boeiend.quote:
Het is een kunst, ik beheers hem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leren hoe je totaal niet boeiende dingen verpakt als zijnde boeiend.
aiiquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
niet, ik was wel geslaagd vorig jaar
Je hebt ook tig posts om dat te bevestigen.quote:
Gewoon tieten er in verwerken, hoppaquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leren hoe je totaal niet boeiende dingen verpakt als zijnde boeiend.
....Dat heb ik serieus een keer bij een presentatie gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon tieten er in verwerken, hoppa
xoxoquote:
Mijn posts zijn totaal niet boeiend, een presentatie van een of andere flutwebsite die ik in elkaar heb gerommeld zijn over het algemeen een stuk interessanter.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt ook tig posts om dat te bevestigen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
....Dat heb ik serieus een keer bij een presentatie gedaan._
had je maar moeten maken xoxoquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
xoxo
oh voor dat verslag weetjewel heb ik een 1 en moet vandaag voor een toets een 10 halen en dat sta ik een 5 op mn rapport
ja klopt, dat blijkt achteraf wel ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je maar moeten maken xoxo
Uit marketingperspectief klopt het prima.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
....Dat heb ik serieus een keer bij een presentatie gedaan._
Ach ja, reken maar dat ze aan het opletten waren.quote:
Dat was ook een beetje mijn redenering.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit marketingperspectief klopt het prima.
Sex sells.
Foto's van je penis?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik doe ook altijd korte stukjes beeldmateriaal in mijn presentatie verwerken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik doe ook altijd korte stukjes beeldmateriaal in mijn presentatie verwerken.
nadruk op korte stukjesquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Die met die ferme tetten en blond haar
Ik had eens een Braziliaanse lerares met deze kenmerken. Mijn puberhart kon het nog maar net aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
En een kort rokje met een open blousje
jij hoeft de leraar dan toch maar aan te kijken en je hebt al een voldoendequote:Op donderdag 10 mei 2012 10:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon tieten er in verwerken, hoppa
HAHAHHAHA IK VAT HUMquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
nadruk op korte stukjes
HAHAHAHAHAHA XD
Het was ook zo dat een lerares verontwaardigd zat te mekkeren en de leraar niet kon stoppen met lachen en 'quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hoeft de leraar dan toch maar aan te kijken en je hebt al een voldoende
maar presentaties:
was dat maarquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hoeft de leraar dan toch maar aan te kijken en je hebt al een voldoende
maar presentaties:
Omg zeker met een goed gevulde bips?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Ik had eens een Braziliaanse lerares met deze kenmerken. Mijn puberhart kon het nog maar net aan.
Maar dan donker haar.
en toen kreeg je een onvoeldoende?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een keer de bullets in een powerpoint vervangen door koekiemonsters
gebruik je charmes dan ookquote:
Man, je wil niet weten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Omg zeker met een goed gevulde bips?
Strak topje, kort rokje. Dan zie ik die cijfers wel omhoog gaan, dat er dan tegelijkertijd iets anders omhoog gaat is slecht een klein bijeffect.quote:
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toen kreeg je een onvoeldoende?
[..]
gebruik je charmes dan ook
hmm, bij ons zou dat een directe fail zijn geweest, want: niet professioneelquote:
er is maar 1 docent op school die leuk is, maar daar heb ik geen les vanquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Strak topje, kort rokje. Dan zie ik die cijfers wel omhoog gaan, dat er dan tegelijkertijd iets anders omhoog gaat is slecht een klein bijeffect.
je hebt mij tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is maar 1 docent op school die leuk is, maar daar heb ik geen les vanhuilen
Was middelbare he, geen uniquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, bij ons zou dat een directe fail zijn geweest, want: niet professioneel
middelbare hoefden we bijn a nooit presentaties te geven.quote:
Ik voel je pijn, we hebben twee Nederlands docenten op onze afdeling.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is maar 1 docent op school die leuk is, maar daar heb ik geen les vanhuilen
voor seks?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
moet vandaag middelbare scholieren gaan rondleiden
iemand van andere afdeling?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, we hebben twee Nederlandse docenten op onze afdeling.
Een lekker wijf van 25.
Een toffe gast van 50.
3x raden waar ik les van krijg.
oude opa van 60quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, we hebben twee Nederlands docenten op onze afdeling.
Een lekker wijf van 25.
Een toffe gast van 50.
3x raden waar ik les van krijg.
quote:
Humor in overvloed merk ik.quote:
Bijna goed, jij mag door voor het tosti-ijzer.quote:
ik zit op een fucking eiland en mijn internet doet het gewoon. ik moet er van poepenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
laptop restarten internet doet weer eens kut
hoezo? het is 34 graden en het water 32, blauwe lucht, soms een klein wit pufje wolk. Wat is er kanker aan?!quote:
Ja leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoezo? het is 34 graden en het water 32, blauwe lucht, soms een klein wit pufje wolk. Wat is er kanker aan?!
Op welk eiland zit je precies? ik kom eraanquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoezo? het is 34 graden en het water 32, blauwe lucht, soms een klein wit pufje wolk. Wat is er kanker aan?!
hier (nog) nietquote:
Koh Tao, ik heb een 2 persoonsbungelow dus je kunt er zo bij inquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Op welk eiland zit je precies? ik kom eraan
Kijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Koh Tao, ik heb een 2 persoonsbungelow dus je kunt er zo bij in
dus ook nog gratis ookquote:
zaterdag vertrek ik richting zuidenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
blijf maar weg uit het zuiden heb je allemaal moslim terroristen zitten
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dus ook nog gratis ook
nouja
betalen in natura mag![]()
![]()
daar kun je nog wel gaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zaterdag vertrek ik richting zuiden
Maar ongeveer ter hoogte van phuket aan vaste land, daar zijn geen terroristen dus
Was je voet kapot dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:40 schreef Dimens het volgende:
M'n voet doet het weer maar het voelt alsof ik spierpijn heb.
dat is ook niet verplicht en als dat wel is boos worden want dat is bulshit. gewoon alles ter plekke verzinnen en doe een koe naquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh WAAROM MOET IK PRESENTEREN. Ik weiger om een briefje met steekwoorden te maken, briefjes
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat is ook niet verplicht en als dat wel is boos worden want dat is bulshit. gewoon alles ter plekke verzinnen en doe een koe na
werkt altijd
Batterijen vervangen man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Gisteravond kon ik hem niet meer bewegen.
Ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je gaat een grafische school doen?
Er zit duracell in net als in de linker maar die doet het nog wel prima. Ik had omgewisseld en toen deed m'n rechter het ook niet.quote:
Misschien zit er een draadje los, NET ZOALS IN JE HOOFD HUHUHUHUquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zit duracell in net als in de linker maar die doet het nog wel prima. Ik had omgewisseld en toen deed m'n rechter het ook niet.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien zit er een draadje los, NET ZOALS IN JE HOOFD HUHUHUHU
Welkom bij de club.quote:
Hebben ze muziek op die zender ja?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Dimens het volgende:
Waarom luister ik nog naar MTV. Elk uur precies dezelfde nummers.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hebben ze muziek op die zender ja?
In de ochtend wel ja. Nu moet ik weer naar die vreselijke clip van Nicki Minaj kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hebben ze muziek op die zender ja?
you you a stupid hoequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de ochtend wel ja. Nu moet ik weer naar die vreselijke clip van Nicki Minaj kijken.
Dat doe ik meestal wel. 4x een 10 voor het onderdeel presentatie dit jaar.quote:
Moeten? Ik kan mijn ogen er ook maar moeilijk vanaf houden, maar moeten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de ochtend wel ja. Nu moet ik weer naar die vreselijke clip van Nicki Minaj kijken.
Het moet wel ergens over gaan dit keer, dus. Het is niet alsof ik de tekst uit mijn hoofd ga knallen, ik heb niet eens een tekst, maar ik wil wel duidelijk hebben wat ik ga zeggen voor mezelfquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal wel. 4x een 10 voor het onderdeel presentatie dit jaar.
Ik vind haar maar lelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeten? Ik kan mijn ogen er ook maar moeilijk vanaf houden, maar moeten?
Het is ook meer kijken om proberen uit te vogelen hoe het überhaupt al mogelijk is.quote:
Engels zou ik wel voorbereiden inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het moet wel ergens over gaan dit keer, dus. Het is niet alsof ik de tekst uit mijn hoofd ga knallen, ik heb niet eens een tekst, maar ik wil wel duidelijk hebben wat ik ga zeggen voor mezelf
Het is ook Engels, dat is al wat minder natuurlijk dan in het Nederlands.
* SpaceInvaders schopt DV van bedquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had nooit op bed moeten gaan liggen, nu wil ik er niet meer vanaf
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt DV van bed
Lekker he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat is mbo toch fijn alles te laat inkeveren en dan toch een voldoende
Succesquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben momenteel in een 'fuck mijn presentatie'- fase.
Ik gok dat de paniek wel in de trein toeslaat.[ afbeelding ]
Gewoon nooit iets inleveren en alsnog een voldoende krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat is mbo toch fijn alles te laat inkeveren en dan toch een voldoende
Haha lesboquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beter zijn er leuke jongens/meisjes vandaag op die intake, anders heb ik me voor niks mooi gemaakt
Ik wil best wel naar Groningen toe komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beter zijn er leuke jongens/meisjes vandaag op die intake, anders heb ik me voor niks mooi gemaakt
ik heb geen twee nullen fuck yeahquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef Dimens het volgende:
Top 100 voor reeks "UDOWU" van 01-06-2011 t/m 08-05-2012
nr / aantal posts / gebruiker
001 27347 coban
002 25990 Rezania
003 20938 Spouwerranger
004 20715 Plastic_zak
005 17928 MarokkaanseKip
006 16365 Dientje12
007 15697 pimmetje2010
008 14864 FkTwkGs2012
009 14666 Dalando
010 14467 Dimens
011 13912 Dromenvangertje
012 12497 BBQSausage
013 12335 monkyyy
014 11948 Oceanview
015 11860 Flippiee
016 11668 Beach
017 09987 Boterbartje
018 09085 Nectar
019 09067 Intronic
020 08730 Huppelmuts
021 08291 aight1
022 07241 Spaghettivreter
023 05830 Unfckingtitled
024 05822 napoleonfour
025 05568 Patje1987
026 05533 LompeHork
027 05484 Trollscience
028 05291 Drommeldaris
029 04803 PamSwynfordDeBeaufort
030 04659 TWP
031 04156 speedking
032 04089 SpaceInvaders
033 04024 JApieman
034 03871 stevenmac26
035 03688 Ezechielk
036 03631 Roburtt
037 03558 Omdatappel
038 03477 Zweetteef
039 03101 Monopoly
040 02565 Pizza_Pepperoni
041 02408 JohannesKozijn
042 02239 FreezePop
043 02204 92Merel
044 02069 mc-Piel
045 02029 Oerbeer
046 01887 Smoofie
047 01885 Verbodsbord
048 01868 JellyBeanz
049 01749 Hooidraad
050 01643 gianni61
051 01625 ChocolateJesus.
052 01497 SiIk
053 01457 Id_do_her
054 01456 GGMM
055 01379 Schenkstroop
056 01283 Haifisch
057 01262 Bizznitch
058 01245 Ragboer
059 01216 Jac0bus
060 01131 Integraalfiets
061 01069 SurinaamseKip
062 01033 Kakpizza
063 00951 stefanhaan
064 00852 Stokstaart
065 00832 Ongedierte
066 00789 De_Dakgoot
067 00763 Computerfluisteraar
068 00759 Rockiejj
069 00750 Floxcie
070 00735 Teoman
071 00712 Furdinand
072 00704 Willyfoofoo
073 00689 Coldplay1993
074 00664 heloef
075 00621 Ouqz
076 00560 Ajacied422
077 00522 Snuf.
078 00484 sharr
079 00473 Topiek
080 00468 LudoSanders
081 00451 Johnfuckinmayer
082 00425 gamezz
083 00418 RockNijntje
084 00404 Karzai
085 00403 SpaceMouse
086 00391 SpauldingPF
087 00370 Saisai
088 00360 utopie
089 00343 Rodawa
090 00332 SuperwormJim
091 00321 Zosk
092 00320 Boudibou
093 00316 Cosmo2.0
094 00315 Ikbenserieus
095 00311 Paul
096 00298 smegmanus
097 00291 Robophatt
098 00288 Annnet
099 00268 Chocolate-chick
100 00265 ConscienceNL
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Iedereen met twee nullen heeft geen leven.
omgquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Zelfs zonder het gebruiken van een PI, zijn jouw posts nog baziger dan die van de meeste andere users.
met mijn 30000000 posts in udowu kun je je hele kamer ermee behangen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Sowieso mensen die Coban's posts niet uitprinten en boven hun bed hangen_!!
Reden wel. Of is het de troonredequote:Op donderdag 10 mei 2012 12:01 schreef Dimens het volgende:
[TK] Moederdag cadeaus.
Een rede om Yvonne te meeten.
Toch nog wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Reden wel. Of is het de troonrede
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gr gr je persoonlijke
Taal[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |