Zet je auto in tilbury Town ! Gratis parkeren, nog 40min de trein op en je bent in centrum Londen !quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een snel vraagje. Morgen vertrek ik met de auto naar Londen. Mijn plan is om ergens in zone 2 of 3 mijn auto neer te zetten zodat ik met de Tube naar het centrum kan. Heeft iemand ideetjes voor goedkope plekjes?
Bedankt! Ik heb de website van Cocomaya even bekeken en die gaat zeker op mijn lijstjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef June. het volgende:
Lunchen in Soho of Camden vind ik altijd wel leuk. In een weekend een van de vele markten bezoeken (Spitalfields is mijn favoriet, kun je ook lunchen in Brick Lane). Ga een afternoon tea doen, vergeet the Ritz maar ga naar Cocomaya vlakbij Marble Arch
Voor een afternoon tea moet je trouwens wel even van tevoren boeken, maar om wat lekkernijen te halen kun je er gewoon naartoe. Het is een bakkerij/chocolateriequote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bedankt! Ik heb de website van Cocomaya even bekeken en die gaat zeker op mijn lijstje
Thanks, dat ga ik zeker even doen! Ik had de website bekeken.. enquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef June. het volgende:
[..]
Voor een afternoon tea moet je trouwens wel even van tevoren boeken, maar om wat lekkernijen te halen kun je er gewoon naartoe. Het is een bakkerij/chocolaterie![]()
Das de moeite!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb afgelopen week een aantal nachten in het Wedgewood hotel gezeten, viel me bizar mee! Goedkoop, 35,- per nacht voor 2 persoonskamer, prima prijs/kwaliteit verhouding.
Als je niet graag naar musicals hier gaat, zou ik het ook niet in Londen doen, de grote producties verschillen vaak niet van de grote producties hier (behalve de taal dan). Nu ben ik zelf wel heel erg musical-minded dus als je er van houdt raad ik het zeker aan! Maar houd er wel rekening mee dat veel theaters heel oud zijn en gemaakt zijn voor dwergen en dat de beenruimte bizar klein is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef Norrage het volgende:
Ik ga komend weekend een lang weekendje naar Londen. Wij willen het liefst ook nog naar een West End theater gaan, om daar een voorstelling te zien. Natuurlijk kunnen we ook nog naar de Globe, maar dat zal wel wat sneller uitverkopen ofzo....
Mijn vraag hier is dan ook: Wat is het meest aan te raden als we wat van deze geniale Engelse theater-cultuur willen meekrijgen? Is het het waard om naar een Shakespeare stuk te gaan, en waar, of is een leuke populaire musical die we nog niet kennen in de theaters ook leuk? En welke theaters zijn de echte must-sees?
Oh ik vind musicals leuk hoor, ik hoef niet perse omdat ik zo graag daar naar een theater wil. Leek me vooral een goede combiquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je niet graag naar musicals hier gaat, zou ik het ook niet in Londen doen, de grote producties verschillen vaak niet van de grote producties hier (behalve de taal dan). Nu ben ik zelf wel heel erg musical-minded dus als je er van houdt raad ik het zeker aan! Maar houd er wel rekening mee dat veel theaters heel oud zijn en gemaakt zijn voor dwergen en dat de beenruimte bizar klein is.
Oh, en als je naar een toneelstuk wil: vermijd The Mousetrap.
Watquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, en als je naar een toneelstuk wil: vermijd The Mousetrap.
In elk theater draait maar 1 musical, dus aan de hand van je keuze kies je meteen het theater.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh ik vind musicals leuk hoor, ik hoef niet perse omdat ik zo graag daar naar een theater wil. Leek me vooral een goede combi
Maar geen specifieke aanraders (qua locatie)? En what about de echte oude theaterstukken?
Ja, dat had ik ook al geconstateerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:07 schreef June. het volgende:
[..]
In elk theater draait maar 1 musical, dus aan de hand van je keuze kies je meteen het theater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |