Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Johnson is een bijnaam voor penis in Amerika.![]()
Er was ooit eens een reclame in Amerika voor motoren voor je speedboat. Dat merk heet Johnson.. Hadden ze als melodietje: "You, your kids and your Johnson."
![]()
Of gewoon Eriksenquote:
Doe eens rustigquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar heeft iemand ook positieve woorden over IF Johnson
je zit gewoon te wachten op positieve reacties zodat je hem kan kopen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Ja, hij heeft prima koffie. Zijn haar zit altijd leuk en hij is enorm leuk met kinderen. Gewoon doen joh.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Als er meer mensen negatief zijn dan koop ik hem niet nee, maarjaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zit gewoon te wachten op positieve reacties zodat je hem kan kopen?
Heb hem nooit echt meegemaakt maar dat is niet positief.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
Marcie sorry dat ik het zeg maar je gedraagt je nu echt als SB.
Probeer Johnson gewoon, bevalt 'ie; hou hem. Bevalt 'ie niet: verkoop hem met winst. Kun je weinig builen aan vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb hem nooit echt meegemaakt maar dat is niet positief.
Excuses!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nog nooit gedaan volgens mij, wat doet dat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die niet RB en LB (R1 en L1) inhouden na een doelpunt.
celebration cancelquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan volgens mij, wat doet dat dan?
geen move?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Wat doet datquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan volgens mij, wat doet dat dan?
quote:
Dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Haha nee hoor, is meer een geintje. Doe het zelf wel altijd, maar een simpele celebration is prima. Zolang je maar niet als een fladderende of sshende mongool over het veld gaat rennenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Wat een zeiksnorren zijn UT spelers toch, nu moet je zelfs de celebration cancellen en anders kotsen ze op je
Ik druk meestal niks in of ik maak een simpele salto, ik doe nooit vinger op de mond (weet niet eens hoe het moet), druk wel de replay altijd gelijk weg.
Dit of ik pak de bal en ik ga snel verder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik druk meestal niks in of ik maak een simpele salto, ik doe nooit vinger op de mond (weet niet eens hoe het moet), druk wel de replay altijd gelijk weg.
Dat doe ik alleen als mijn tegenstander ook vervelend doet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet als een fladderende of sshende mongool over het veld gaat rennen
Rechter stick omhoog flicken en dan naar beneden ingeduwd houdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die celebration eigenlijk dat je heel snel met je armen wappert en tegelijk springt
R1 naar boven en dan naar beneden inhouden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die celebration eigenlijk dat je heel snel met je armen wappert en tegelijk springt
Celebration Tutorialquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Helaas.quote:
vette tutorial, 3d allesquote:
Haha, dit doet me denken aan een onlinespelletje op de computer. Daar stelden mensen altijd van die domme vragen en dan kregen ze als antwoord: moet je alt + F4 drukken. En dan zag je ***, has left the game, ***, has left the game, enz. enz.quote:
Schwalbes maken mis ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil bij een late winnende goal eigenlijk shirt uittrekken en gele kaart krijgen, maar dat kan niet
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, dit doet me denken aan een onlinespelletje op de computer. Daar stelden mensen altijd van die domme vragen en dan kregen ze als antwoord: moet je alt + F4 drukken. En dan zag je ***, has left the game, ***, has left the game, enz. enz.
Ik wil wel als genoeg man aanwezig isquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Ok, als ik het zo bekijk.
Poule A:
Reemi is gewoon groepswinnaar.
Diedjuh en Maarten moeten 2x tegen elkaar, als één van hen 2x wint dan volgt er een beslissingswedstrijd tegen mij, anders ben ik door (want we hebben nu allemaal evenveel verliespunten wat alleen zo blijft bij 2x winst).
Poule B:
Lindgren is sowieso door, maar als groepswinnaar is nog niet duidelijk.
Gerrit en Marcie moeten 2x tegen elkaar, als Gerrit 2x wint is hij groepswinnaar, anders is Lindgren groepswinnaar. Marcie moet 2x winnen om door te gaan.
Dat is denk ik de eerlijkste manier met zo min mogelijk wedstrijden? Alle andere deelnemers zijn sowieso al uitgeschakeld.
Heb jij de psn van MaartenFM? Ik heb hem hier al lang niet meer gezien, dus heb hem nog niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Ok, als ik het zo bekijk.
Poule A:
Reemi is gewoon groepswinnaar.
Diedjuh en Maarten moeten 2x tegen elkaar, als één van hen 2x wint dan volgt er een beslissingswedstrijd tegen mij, anders ben ik door (want we hebben nu allemaal evenveel verliespunten wat alleen zo blijft bij 2x winst).
Poule B:
Lindgren is sowieso door, maar als groepswinnaar is nog niet duidelijk.
Gerrit en Marcie moeten 2x tegen elkaar, als Gerrit 2x wint is hij groepswinnaar, anders is Lindgren groepswinnaar. Marcie moet 2x winnen om door te gaan.
Dat is denk ik de eerlijkste manier met zo min mogelijk wedstrijden? Alle andere deelnemers zijn sowieso al uitgeschakeld.
Snap ook echt neit waarom ze nu met het BPL team beginnen, daar kun je de ergste crash al van verwachten, bovendien is die competitie niet afgelopen (zit nu ook vol met ManCity spelers, terwijl ManU nog kampioen kan worden..) en de Bundesliga wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:01 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijzen van CF>CAM en CF>ST zijn wel echt sick gedaald.
nicequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb weer eens zo'n avond waarop ik alleen maar compilatiewaardige goals maak.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121549552
Nou, viel wel mee hoor. Het is wachten op zijn instapmoment, ik blijf daar bewust even staan. Het oogt een beetje knullig, maar dit is wel een bewustje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nice
Lekker apathische tegenstander though
Morgen groeit zijn prijs naar 3 meter 95quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef Broempoe het volgende:
Hoppa, net IF Subotic in een pakje gekregen (Ps3). Mijn allereerste in form en ik zit nogal krap bij kas, dus wil er graag zoveel mogelijk uit halen. Ik zie dat hij nu 40k waard is. Is het aan te raden om hem gelijk weg te doen? (Z'n prijs blijft gelijk of zakt) of verwachten jullie dat zijn prijs nog gaat groeien?
Ik heb op 1 account 50 van die krengen in mn consupile. Maar worden ze ooit weer 600 met zoveel pakjes die geopend worden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
Alle shiny gouden contracten op PS3 gepakt onder de 350 coins.
22 nieuwe items. Ik laat ze even wachten in m'n club en verkoop ze voor 600 ā 650. Uitgaande van 600 is dat toch een dikke 5k winst in 5 minuten.
Ja, volgende week sowieso. Heb het vorige week ook gedaan, dikke 25k winst mee gepakt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb op 1 account 50 van die krengen in mn consupile. Maar worden ze ooit weer 600 met zoveel pakjes die geopend worden?
Mijn sneijder van ferdinandquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest even lachen. Vurnon Anita won net een kopduel van IF Ba.
En om dit nog eens te onderstrepen:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb weer eens zo'n avond waarop ik alleen maar compilatiewaardige goals maak.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121549552
Iedereen 2k teruggeven of het toernooi afmakenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
Lijkt mij niet dat Fuszy zomaar 22k in zijn zak steekt inderdaad.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:06 schreef zerokil het volgende:
Probeer een team te maken met Uruguay en dan misschien in een hybrid met colombia maar is nog niet zo makkelijk in een 4-2-2-2 opstelling..
- Een gewonnen wedstrijd staat gelijk aan 3 punten, gelijkspel 1 punt en verlies 0 punten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.rubii.nl/ - FIFA toernooi 1 juni in Rotterdam, 1e plek 300 euro en ps vita, 2e 150 euro, 3e 50 euro
SPAM!!!!EINZ!!111
Maar weer wat minder FUT gaan spelen en meer H2H
Goed bezig Marco!quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.rubii.nl/ - FIFA toernooi 1 juni in Rotterdam, 1e plek 300 euro en ps vita, 2e 150 euro, 3e 50 euro
SPAM!!!!EINZ!!111
Jammer dat het PS3 isquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef OmniRocket het volgende:
SPAM!!!!EINZ!!111
Ik verkoop mijn shiny contracten gewoon altijd voor 600/650, ook in deze tijden, en ze gaan gewoon weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb op 1 account 50 van die krengen in mn consupile. Maar worden ze ooit weer 600 met zoveel pakjes die geopend worden?
8 v/d 22 verkocht voor 600quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn shiny contracten gewoon altijd voor 600/650, ook in deze tijden, en ze gaan gewoon weg.
Waarom heeft Hulk hier maar 7 chem (1 dode link en 2 landgenoten?).
http://www.futhead.com/12/squad/712846
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar die RM heeft geen link met de CDM:quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn shiny contracten gewoon altijd voor 600/650, ook in deze tijden, en ze gaan gewoon weg.
Waarom heeft Hulk hier maar 7 chem (1 dode link en 2 landgenoten?).
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar die RM heeft geen link met de CDM:
[ afbeelding ]
In futhead is dat niet echt duidelijk though
Ja wat chem betreft echt de vaagste formatie ooit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef DutchSL het volgende:
Vorige keer ging over de beide CDM's die niet met elkaar linken, maar nu dit ook al. Wat een vaag systeem, de spelers die het dichtst bij elkaar staan linken niet
Maar iets anders verzinnen dan.
Rotterdam, te ver wegquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef OmniRocket het volgende:
SPAM!!!!EINZ!!111
met de trein ben je er zo johquote:
Ik verlies toch wel. Genoeg van die skillertjes als Lindgren maar dan beterquote:
Foeilelijk iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef DutchSL het volgende:
Zo kan die wel:
Maar ik vind hem minder mooi, even verder nadenken
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
8 v/d 22 verkocht voor 600. Gewoon nog eens twee uurtjes erop en weg zijn ze. Gaat inderdaad erg makkelijk, prima inkomstenbron.
Zlatan = 47 kquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
dit maken. Moet wel lukken met 200k toch\?
http://www.futhead.com/12/squad/719189
Maar de prijzen van de xbox zijn over het algemeen lagerquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan = 47 k
Ramirez = 17k
Cassano = 23k
Giovinco 1,5k
De Rossi = 70k
Vidal = 40k
Taiwo = 7k
Chiellini = 4k
Lucio = 3k
Caceres = 15k
Stekelenburg = 2k
_______
Totaal 230k
Als je verstandig inkoopt zou het kunnen lukken.
Linkje doet nie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Probleem opgelost met nog een smurf er bij
Arshavin of Adriano (van Barca) op LM voor dit systeem?
edit. ik doe Adriano want med/high work rates ipv low/low.
Omdat ik iets met Diego Lopez wil, maar geen Sergio Ramos, Pepe of Perea kan gebruiken en er niet uit kom met een andere Spanjaard of Caceres als CB.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef UltimateTeam het volgende:
Waarom niet die santana in het midden en Neuer als keeper?
Naam: ++++++quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:06 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/719297
Originaliteit --
Effectiviteit ++
(handicap ++++++++)
Di Natale op de plek van Ramirez!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
dit maken. Moet wel lukken met 200k toch\?
http://www.futhead.com/12/squad/719189
tl;drquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
Echt wat een fucking tuig kom je tegen in toernooiengister 3x een toernooi gestart die van 6000 coins.
1x de eerste ronde eruit tegen iemand met dit team achterhoede, voorin gewoon Nilmar IF Bastos en IF Hulk
IF Marcelo - 89 rated t. Silva - Lucio - 86 rated Chiellini IF Maicon
En ultra defensief speelde die eikel1-0 verloren
was geen doorkomen aan, 10 schoten gehad totaal ik en hij 4 waarvan een bal van 30 meter met Hulk de kruising invloog
Nog een keer in de kwartfinale eruit tegen een brazilië team. En een keer in de finale met 4-3 verloren, dat toernooi speelde ik met mijn goedkope 5* team en leek het veel en veel makkelijker te gaan.
In 4-2-2-2 lijkt het wel alsof RvP lang zo goed niet als in een 4-3-2-1
Jawel, als op de xbox zat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik van iemand misschien 5k oid lenen op de PS3?
Sorry zit op Xbox.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik van iemand misschien 5k oid lenen op de PS3?
Te kort; wel gelezen.quote:
86 strength, bizarre shooting stats en geniale passing. Dempsey hadden ze een spits van moeten maken, had ik hem gekocht en als CAM gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Idd, misschien wel de beste spits uit het spel![]()
Qua stats dan.
Eens!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
Ik word gek van die handicapIk kan net zo goed een kut team bouwen met spelers die een verkeerde formatie hebben. Het speelt toch beter
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef UltimateTeam het volgende:
Die handicap bestaat helemaal niet ik weet niet wie dat heeft lopen verzinnen.
40Kquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens!
Weet iemand wat de prijs van TOTY de Marcos is?
Thanksquote:
Daarom heb ik ook een Antihandicapteam. Gewoon een mix van silver en gold. Werkt perfect!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
Ik word gek van die handicapIk kan net zo goed een kut team bouwen met spelers die een verkeerde formatie hebben. Het speelt toch beter
Inderdaad, ik heb nu een 4-5-1 met Pasquato als spits en Lazzari en Di Natale er achter.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een Antihandicapteam. Gewoon een mix van silver en gold. Werkt perfect!
Handicap bestaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef UltimateTeam het volgende:
Wanneer heb je dan die handicap want ik speel gewoon beter met betere teams hoor
Wanneer al jou ballen die je passt in de voeten van de tegenstander komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef UltimateTeam het volgende:
Wanneer heb je dan die handicap want ik speel gewoon beter met betere teams hoor
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/719475
Deze maar maken met een TOTY
Ba. Ik vind RvP persoonlijk echt niks...quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Het grootste deel maar verkopen, 4-2-2-2 werkt niet zo goed voor team van dit kaliber voor mij, ik kan beter 4-3-2-1 spelen want dat voelt fijner.
RvP of UP Ba als spits?
Dat zijn de Xbox prijzen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar de prijzen van de xbox zijn over het algemeen lager
Denk niet dat ze nog een keer een Van Persie gaan doen in een TOTY of verhogen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef UltimateTeam het volgende:
Komt er nog een toty van alle landen samen en daar dan de beste spelers van? Of is het eigenlijk vrijwel zeker dat de 94 van persie de beste van persie in fut zal blijven?
Op het eind misschien een algemeen toty zou best kunnen toch, met huidige toty spelers erin zeg maar. GEwoon zodat mensen nog meer pakjes gaan kopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nog een keer een Van Persie gaan doen in een TOTY of verhogen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is FUT toch een scripted gekanker
TR gemacht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is FUT toch een scripted gekanker
Bronzes met 2 silvers, maar godverdomme verlies ik op luck van een anderquote:
Kan niet want dan krijgt IF Richards maar 5 chemquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:04 schreef UltimateTeam het volgende:
En ook hart vervangen voor up reina vind ik persoonlijk beter
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bronzes met 2 silvers, maar godverdomme verlies ik op luck van een ander
Jij bent gewoon een straight up trollquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:04 schreef UltimateTeam het volgende:
En ook hart vervangen voor up reina vind ik persoonlijk beter
Die PS3 controllers zijn nog best sterk, heb ermee lopen gooien als een gekquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bronzes met 2 silvers, maar godverdomme verlies ik op luck van een ander
Durf je wel? 't zijn wel je vader z'n centen he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die PS3 controllers zijn nog best sterk, heb ermee lopen gooien als een gek
Hey leuk man, origineel ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Durf je wel? 't zijn wel je vader z'n centen he.
OF TOTY Dembele, hem heb ik nog in een ander teamquote:
Neuh. Ik heb ooit beloofd dat ik nooit een stap in Rotterdam zet..quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
Nog meedoen met dat Rubii toernooi Lindgren.? if no, why not?
Lijkt me wel grappig als ik die dag kan.
4 uur?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb ooit beloofd dat ik nooit een stap in Rotterdam zet..Grapje. Ik ga niet helemaal daarheen voor een fifa-toernooi. Moet ik 4 uur treinen ofzo.
doe je aan inkopen en verkopen of had je nog uit pakjes? Had er 20 gekocht voor 350 per stuk ofzo, allemaal voor 550 kwijt geraakt.quote:
Heb TOTY Dembele nog dus die doe ik daarquote:
2 uur heen, 2 uur terug.quote:
Opgekocht voor max 350, zelfs een paar voor 300. Daarna gewoon een uurtje erop voor 550-600. De meesten worden de laatste minuut gebinned voor 600. Verkoop per uur ongeveer 75%.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Inkopen en verkopen? Had er 20 gekocht voor 350 per stuk ofzo, allemaal voor 550 kwijt geraakt.
Met Toure en Lampard al wel sterk genoeg dacht ik zo :p ik doe altijd beste verdedigende speler in de mid-mid punt naar achter en daarnaast twee spelmakers zoals Nasri en Modricquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb TOTY Dembele nog dus die doe ik daarmiddenveld is defensief wel sterk genoeg dan
ahh ke ja dat gaat wel wat te ver danquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb ooit beloofd dat ik nooit een stap in Rotterdam zet..Grapje. Ik ga niet helemaal daarheen voor een fifa-toernooi. Moet ik 4 uur treinen ofzo.
Je moet ook rekening houden met 5atb Aston Villa faggots, daar heb je geen controle overquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh ke ja dat gaat wel wat te ver dan
Maar jij kwam toch niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met 5atb Aston Villa faggots, daar heb je geen controle over
Toure gaat uiteraard centraal en Gerrard is prima spelmaker met geniale passing en shooting alleen jammer van 3* skill. Alle CM's wel hoge defensiefe workratequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Met Toure en Lampard al wel sterk genoeg dacht ik zo :p ik doe altijd beste verdedigende speler in de mid-mid punt naar achter en daarnaast twee spelmakers zoals Nasri en Modric
Ga je mond spoelen, de een na mooiste club ter wereld is Aston Villa. (Feyenoord de mooiste uiteraardquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met 5atb Aston Villa faggots, daar heb je geen controle over
zetten we gelijk die 6atb custom formation aan tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen zin in, moet voor elke wedstrijd toch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef UltimateTeam het volgende:
Workrates kun je desnoods ook veranderen hea
Vieze shit is datquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zetten we gelijk die 6atb custom formation aan toch
Teveel werk en ik vergeet het toch elke keer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef UltimateTeam het volgende:
Nee je maakt een keer een custom tactiek aan en die selecteer je dan gewoon elke wedstrijd 3 seconden werk
maarja, het is wel voor een goed doel ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vieze shit is dat
Lijkt me geen sportief toernooitje
Mwah ik vindt het wel handig ik zet in 4-3-3 buitenste spelers op middenveld ook altijd iets naar vorenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Teveel werk en ik vergeet het toch elke keer.
Als ik mee zou doen zou ik voor de 300 ekkies en een PS Vita gaan, niet voor het goede doelquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maarja, het is wel voor een goed doel ook
Ik bedoel meer van dat het zoeken is als een naald in een hooiberg omdat er zo gigantisch veel formatiekaartjes zijn en ik nogal scheel word van het feit dat sommige kaartjes zo op elkaar lijken en zeker als je veel pagina's afspeurt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef UltimateTeam het volgende:
Komt omdat er deze weken gruwelijk veel packs worden geopend en de vraag naar kaarten niet meer wordt
Duarte voor de skills en de dribbel, Overtoom voor de pace.quote:
300 ekkies aan waardebonnen je:quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen zou ik voor de 300 ekkies en een PS Vita gaan, niet voor het goede doel
Overtoom is op alle vlakken beter alleen heeft hij geen 4* skills.quote:
Overtoom dus voor GJE.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duarte voor de skills en de dribbel, Overtoom voor de pace.
vanavond misschien clubs, meedoen als 't doorgaat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duarte voor de skills en de dribbel, Overtoom voor de pace.
ik niet, EA wel 90k van mij bemachtigd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft iemand al van de BPL totys gemachtigd ?
20k.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zojuist een speler van 15k voor 300c gekocht zonder dat ik het wist
Hebben ze snel nog meer geld nodig ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:44 schreef koenie95 het volgende:
TODAY. Happy Hours! 7-8pm UK and 7-8pm NYC time! GPP (25k) packs available. DOUBLE the chance of getting TOTW & England TOTY in ALL PACKS!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zojuist een speler van 15k voor 300c gekocht zonder dat ik het wist
Zal wel een photoshop zijnquote:
1280 coinsquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Denk ik ook, de quick sell prijs van TOTY Zoet is dacht ik ergens in de 2k
Nee, en welke normale speler discard voor die prijs nouquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen ik heb de enige andere bieder afgebluft met een trucjequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
In 1x omhoog trappen naar 500 zekerquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klopt. Alleen ik heb de enige andere bieder afgebluft met een trucje
ZO! Die zal zich meteen kapotgeschrokken zijn denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In 1x omhoog trappen naar 500 zeker
Nee mezelf overboden van 450c naar 500c waardoor die ander (mogelijk) denkt dat ie tegen 2 anderen biedquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In 1x omhoog trappen naar 500 zeker
Gevaarlijke man deze!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee mezelf overboden van 450c naar 500c waardoor die ander (mogelijk) denkt dat ie tegen 2 anderen bied
Diego Alvesquote:
Ik denk Lopez de SIF de IF was al de beste en dus nu de SIFquote:
quote:
quote:
Alvesquote:
sif is ook niet super duur dus ook wel mooiquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk Lopez de SIF de IF was al de beste en dus nu de SIF
Kijk zijn naam dan, Isaac Cuenca (barca fapper)quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En het wordt...... Diego Alves.
Dank u.
Mijn SIF Ben Arfa mag weg (4-3-2-1)quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overtoom is op alle vlakken beter alleen heeft hij geen 4* skills.
SIF Valencia of SIF Arfa? Arfa is wat duurder dus nog even sparen moet ik dan. Valencia is echt een ziekelijke speler de NIF dus de SIF zal wel erg baas zijn.
SIF Ben Arfa mee gespeeld en was wel decent, beter dan de IF iig die ik niet zo denderend vond.
Ik heb niet zoveel coins op het momentquote:
Die gaat volgend jaar naar Barcelona volgens Sierd (net als Adrian en heel veel andere spelers)quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En het wordt...... Diego Alves.
Dank u.
Noem maar een prijsje. Ik maak er toch dik verlies op maar dinsdag of maandag eindigde hij op 147K en toen snel even een offer geaccepteerd omdat ik dacht dat het weer wat aantrok maar het is nu weer wat ingekakt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel coins op het momentDaarom denk ik SIF Valencia omdat die nogal heel erg veel cheaper is. Tevens met Ba in de spits lekker crossen
Hoeveel moet je ervoor hebben anders?
Ik heb 50K coinsquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Noem maar een prijsje. Ik maak er toch dik verlies op maar dinsdag of maandag eindigde hij op 147K en toen snel even een offer geaccepteerd omdat ik dacht dat het weer wat aantrok maar het is nu weer wat ingekakt.
Niet kopen staat nog een andere voor 51k opquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef marcie216 het volgende:
voor de ps3 ers
Er staat een TOTY Demspey 442 op voor 49k. kan je meer als 12k profit op maken.
Pacehoerquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 50K coinsTP staat nog voor zo'n 90K op maar moet nog een cheap team maken rond Borja Valero SIF.
Wordt het denk ik niet daarom haal ik SIF Valencia denk ik maar omdat die voor onder de 100K te krijgen is.
in 442? niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:08 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Niet kopen staat nog een andere voor 51k op
98 sprint speedquote:
Heb je IF Walker ook?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je IF Walker ook?
En Smurf Bale?
Micropenis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
Heeft iemand IF walcott als spits? 97 sprintspeed ziet er niet slecht uit
Nee ik heb hem niet hoor, kan zoiezo niet met Hernandez enzo omgaan. maar was benieuwd of mensen hem hadden en of het wel wat is in de spitsquote:
De IF voelde gigantisch traag aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
Heeft iemand IF walcott als spits? 97 pace ziet er niet slecht uit
Walcott is trager dan de pace op z'n kaart, de NIF in ieder gevalquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
Heeft iemand IF walcott als spits? 97 pace ziet er niet slecht uit
Wie zegt dat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Walcott is trager dan de pace op z'n kaart, de NIF in ieder geval
Heb zelf de NIF gehad, ik vond hem maar traagquote:
Dat kan beterquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:14 schreef UltimateTeam het volgende:
Dan moet je dit doen, en zeer verdedigend spelen
http://futhead.com/12/squad/645813
Neem dan Ooijer, die man is niet bij te houden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf de NIF gehad, ik vond hem maar traag
De laatste 8 man moeten alleen maar verdedigen haha en de bal naar voren schietenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan beter
IF Johnson als CM en Bent ook en IF Johnson en IF Richards als CB TOTY Walker RB
I see what you did therequote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem dan Ooijer, die man is niet bij te houden.
Ik heb hem ook in mijn team. Echt een beest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem dan Ooijer, die man is niet bij te houden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in mijn team. Echt een beest.
Heb je 'm echt? Volgens mij is 't echt een blok beton achterin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in mijn team. Echt een beest.
More pace is betterquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
De laatste 8 man moeten alleen maar verdedigen haha en de bal naar voren schieten
Suk met parkinson. Zou Tim zijn anus ook liever uitlepelen dan meedoen aan een pricefix met FOK!ers?quote:
Deze gaat in m'n sigquote:
Deze gaat in m'n sigquote:
Even wat coins verkopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
Ik zocht voor mijn youtubekanaal een stemacteur om 1 zin in te spreken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 50 euro doe ik hetquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Looks pretty nice al ben ik niet zo'n fan van Drogbaquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/720361
Lijkt me wel leuk spelen
Ik doe het voor de helft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Huur Brigadier!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit met m gespeeld. Maar ik vond Gomez ook een held en dat is nog een klungel vergeleken met Drogba.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Looks pretty nice al ben ik niet zo'n fan van Drogba
Overtoomquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Goossens van NEC een beetje goed of zijn er betere alternatieven?
Schöne.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beste op CAMquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |