Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Johnson is een bijnaam voor penis in Amerika.![]()
Er was ooit eens een reclame in Amerika voor motoren voor je speedboat. Dat merk heet Johnson.. Hadden ze als melodietje: "You, your kids and your Johnson."
![]()
Of gewoon Eriksenquote:
Doe eens rustigquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar heeft iemand ook positieve woorden over IF Johnson
je zit gewoon te wachten op positieve reacties zodat je hem kan kopen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Ja, hij heeft prima koffie. Zijn haar zit altijd leuk en hij is enorm leuk met kinderen. Gewoon doen joh.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Als er meer mensen negatief zijn dan koop ik hem niet nee, maarjaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zit gewoon te wachten op positieve reacties zodat je hem kan kopen?
Heb hem nooit echt meegemaakt maar dat is niet positief.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
Marcie sorry dat ik het zeg maar je gedraagt je nu echt als SB.
Probeer Johnson gewoon, bevalt 'ie; hou hem. Bevalt 'ie niet: verkoop hem met winst. Kun je weinig builen aan vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb hem nooit echt meegemaakt maar dat is niet positief.
Excuses!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nog nooit gedaan volgens mij, wat doet dat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die niet RB en LB (R1 en L1) inhouden na een doelpunt.
celebration cancelquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan volgens mij, wat doet dat dan?
geen move?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Wat doet datquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan volgens mij, wat doet dat dan?
quote:
Dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Haha nee hoor, is meer een geintje. Doe het zelf wel altijd, maar een simpele celebration is prima. Zolang je maar niet als een fladderende of sshende mongool over het veld gaat rennenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Wat een zeiksnorren zijn UT spelers toch, nu moet je zelfs de celebration cancellen en anders kotsen ze op je
Ik druk meestal niks in of ik maak een simpele salto, ik doe nooit vinger op de mond (weet niet eens hoe het moet), druk wel de replay altijd gelijk weg.
Dit of ik pak de bal en ik ga snel verder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik druk meestal niks in of ik maak een simpele salto, ik doe nooit vinger op de mond (weet niet eens hoe het moet), druk wel de replay altijd gelijk weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |