Wokkels zijn heerlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nibb-it's zijn lekker.![]()
Wokkels daarentegen heb je helemaal gelijk in. Ik ken ook niemand die die dingen eet. Waarom bestaat die eigenlijk nog?
Dit is meerdere keren op fb bij mij voorbij gekomenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
Jezus, wat is die Falcao goed zeg
Die moet Ajax maar eens kopen.
45 miljoen moet hij kosten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
Jezus, wat is die Falcao goed zeg
Die moet Ajax maar eens kopen.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken alleen wijven die dat doen.
Wel met de toepasselijke dipsaus erbij of course.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Die zwarte dorito's zijn prima te doen ja.
Goede smaak hebben die wijven dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken alleen wijven die dat doen.
Ja, met 't bloed van Ajacieden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Zou Caland z'n nagels ook lakken?
Gewoon Blind en 10miljoen krijgen voor Falcao, moet makkelijk kunnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien Eriksen verkopen voor 60 miljoen,kunnen we er nog een 2e spelertje bij kopen.
Wat echt lekker is, is die Fiesta-dipsaus van Duyvis met naturel chips.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Gewone chips met knoflook.
Paprika met mayo/curry (mixen)
of gewoon kaise flips/hamkaas ;D
quote:
Je leeft nogquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, klaar met die tyfusopdracht.
Voordeel dat ik niet in de top 100 van dagcijfers sta. Nu mezelf belonen met een lekker tukkie.
groetjens
foto doet het niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
deze waren baas, helaas verkopen ze deze nie meer ofzo
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
Die beertjes vind ik ook nog wel lekker trouwens
Ik ook. Vooral vroegahhh was dat altijd een feest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
Die beertjes vind ik ook nog wel lekker trouwens
BAAAASSS, ken ik ook nog.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
echt niehier wel.
http://www.dumpert.nl/med(...)hoi_reaguurders.html < da ig.g
Jij eet geen chips?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Cara het volgende:
als de flippo's opnieuw zouden worden uitgebracht zou ik ze allemaal gaan verzamelen. en ik eet niet eens chips.
Ik heb ze nog thuis liggen, naast met Yugioh kaarten en knikkersquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Cara het volgende:
als de flippo's opnieuw zouden worden uitgebracht zou ik ze allemaal gaan verzamelen. en ik eet niet eens chips.
nee? is dat vreemdquote:
Ik vond hem gewoon te doen in vergelijking met voorgaande jarenquote:
Dagelijks in de pauze naar C1000 voor chipsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik eet ook bijna nooit chips. Alleen op verjaardagen ofzo.
Laatste keer dat ik chips heb gegeten is 2 jaar geledenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik eet ook bijna nooit chips. Alleen op verjaardagen ofzo.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik chips heb gegeten is 2 jaar geleden
Wtfquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik chips heb gegeten is 2 jaar geleden
Goed geregeld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hield mezelf altijd voor: alleen chips eten als er voetbal op is.
Nu heb ik Sport 1 en EL, dus er is elke avond voetbal op
Daarom die brede heupe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hield mezelf altijd voor: alleen chips eten als er voetbal op is.
Nu heb ik Sport 1 en EL, dus er is elke avond voetbal op
quote:
Zeggen ze ook van patat eet je dat ook niet? Zeggen ze ook van bier drink je dat ook niet?quote:
Ik vind friet ook niet zo lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:46 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Zeggen ze ook van patat eet je dat ook niet? Zeggen ze ook van bier drink je dat ook niet?
Chips
zout heb je soms ook nodig man, daarom natural chipsquote:
Kroepoek chineese troep.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
Zojuist nog een zak kroepoek opgegeten. Niks mis mee.
Best lekker, maar 'niks mis mee' gaat hier niet op, hardstikke vet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
Zojuist nog een zak kroepoek opgegeten. Niks mis mee.
Patat is niet heel bijzonder man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:46 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Zeggen ze ook van patat eet je dat ook niet? Zeggen ze ook van bier drink je dat ook niet?
Chips
Ik kom toch niet aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best lekker, maar 'niks mis mee' gaat hier niet op, hardstikke vet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat mij betreft ben je niet meer welkom.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Euh... ja. Hoe kan je nog geen enkele smaak chips lusten?
quote:
Nou ja zeg stelletje hatersquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Cara is gewoon een dikkerdje die daar niet voor wil uitkomen en daarom zegt dat ie geen chips eet
Die zijn lekker ja.,quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Die zwarte dorito's zijn prima te doen ja.
Niets mis mee hoor.quote:
Als ik het droog vind én het is slecht eet ik het niet nee. Patat is lekker , patat oorlog, naturel niet. Bier is niet droog.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:46 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Chips
kroepoekquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ja zeg stelletje haters
gewoon gezond eten, is toch niets mis mee doe dan kroepoek ofzo
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
kroepoek
Wat mij betreft ben je weer welkom.
Nee, omdat het fucking goor is. Mijn diarree is meestal wel lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat omdat het je aan diarree doet denken?
picsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, omdat het fucking goor is. Mijn diarree is meestal wel lekker.
ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel eens verlang naar een dikke zat vlaamse friet met een shitload aan zout maar ik heb het afgezworenquote:
patat met..quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nee maar chips ook niet, wel lekker. Ligt eraan wat voor patat je eet.
Patatje oorlog is lekker.quote:
Waarom iets helemaal afzweren, is echt niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:55 schreef Cara het volgende:
[..]
ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel eens verlang naar een dikke zat vlaamse friet met een shitload aan zout maar ik heb het afgezworen
je voelt je gewoon een stuk gezonderquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom iets helemaal afzweren, is echt niet nodig
Kip Donerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Doe mij maar gewoon de Turk.Donertje, Turkse pizza, broodje shoarma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |