Ik las laatst dat Mickeys ooit aardig wat kilo's zwaarder woog, maar dat zal nu wel niet meer. Alhoewel, er zijn genoeg mensen die door stress juist meer gaan eten en snoepen.quote:
Das wel een andere dan de originele Roco in mn footerquote:
Heeeel anders, maar ik word er wel vrolijk van!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een andere dan de originele Roco in mn footer
Ja dat kan gebeuren , maar goed dat ze op de weg terug is .. Ik kan ook zeker nog wel wat kl's kwijt , maar ook al 10 verloren sinds de kerst of zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Mickeys ooit aardig wat kilo's zwaarder woog, maar dat zal nu wel niet meer. Alhoewel, er zijn genoeg mensen die door stress juist meer gaan eten en snoepen.
Zo, dat is wel netjes. Heb je daar veel moeite voor moeten doen? Zoals sporten en een speciaal dieet of lukte het jou door op je eten te letten en niet te snoepen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren , maar goed dat ze op de weg terug is .. Ik kam ook zeker nog wel wat kl's kwijt , maar ook al 10 verloren sinds de kerst of zo
Niet zo heel veel eigenlijk , niet meer drinken en minder koolhydraten eten. Maar ik zit nu weer in een tussen fase dat er niks af gaat, maar ja weer ff de knop weer om .. maar ja andere baan, na een vakantie in Spanje, en je hele situatie is weer in de warquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, dat is wel netjes. Heb je daar veel moeite voor moeten doen? Zoals sporten en een speciaal dieet of lukte het jou door op je eten te letten en niet te snoepen?
Bij mij zou er wel 5 kg af mogen, niet omdat ik echt te dik ben, maar mijn kleding is afgestemd op 5 kilo minder, dus nu zit veel net iets te strak
Ja niet leuk om te horen, maar werken voor je zwager toch of zo iets, heeft in dat opzicht wel zn voordelen.. Maar houdt het zelf no stand, want dan is het echt afgelopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen week heb ik op mijn werk nog een gesprek over hoe nu verder, maar daar werd ik niet veel wijzer van, want ze weten gewoon niet hoe nu verder. Het is in onze branche de laatste maanden zo erg terug gelopen, dus een moment van bezinning is gewenst. De afgelopen paar weken zijn we van 12 mensen in de buitendienst terug naar 9 gegaan, op eigen verzoek, dus dat scheelt al aardig wat aan loonkosten. De arbeidsovereenkomst van mijn naaste collega wordt eind juni niet verlengdMaar er is mij verzekerd dat ik niets hoef te vrezen en wat er ook gebeurt ik de laatste zal zijn die weg gaat.
Speciale diÃĢten werken maar voor even en daarna ga je yoyo-en als een dolle wn je weet nu dat je het kan, dus......quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo heel veel eigenlijk , niet meer drinken en minder koolhydraten eten. Maar ik zit nu weer in een tussen fase dat er niks af gaat, maar ja weer ff de knop weer om .. maar ja andere baan, na een vakantie in Spanje, en je hele situatie is weer in de war![]()
maar goed ik weet het en weet ook dat het kan, na komend weekend gaan we weer verder
Slaap lekker ... Nogmaals Rocco 50 jaar na datoquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speciale diÃĢten werken maar voor even en daarna ga je yoyo-en als een dolle wn je weet nu dat je het kan, dus......
Ik ga mijn bed in, het was me een dagje wel
Ze kan hetquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het. Was volgens mij Deisy's conclusie
En kreeft eten met de pootjes in de lucht
Ja, ik ben de reīncarnatie van Sjef van Oekel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
Volgens mij komen jullie G&B rechtstreeks uit een W.T. Schippers serie
Ja kijk ... Hij leeft voortquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben de reīncarnatie van Sjef van Oekel.
In dat achterlijke land? Je zo persoonlijk uitlaten? Al weet je dat het je stemmen gaat kosten?quote:
In California en NY was het er bijna doorheen maar net niet geredquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In dat achterlijke land? Je zo persoonlijk uitlaten? Al weet je dat het je stemmen gaat kosten?
Valt wel mee. Hij verleist er stemmen mee, maar wint er veel in de gay-communityquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In dat achterlijke land? Je zo persoonlijk uitlaten? Al weet je dat het je stemmen gaat kosten?
Ik zou niet eens op het vliegtuig stappenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:21 schreef jbazelmans het volgende:
mijn pa en ma komen vandaag terug uit Zuid-Frankrijk. Ik denk dat ze zich direkt weer omdraaien
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:02 schreef jbazelmans het volgende:
Mijn moeder ook niet. Ze komen met de auto (zijn dinsdag vertrokken en waren gisteren in Luxemburg)
Tegenwoordig hebben bijna alle terrassen heaters om de rokers tegemoet te komen dus dat moet ook nog wel kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Aleandra het volgende:
We gaan naar Amsterdam. De meiden willen shoppen en ik had eigenlijk meer terrasjes in gedachten. Maar ja met dit weer ........ik weet niet hoor.
Ach we zullen wel zien hoe het balletje rolt.
s'middags nu ook al, tijd niet gehoord dit nummerquote:
*kijkt naar buitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A;dam niet nee, maar de dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef Karina het volgende:
Het zou WEER gaan hagelen, nog geen hagel gezien.
komt ze weer?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn dinnetje komt morgen, mijn dinnetje uit Amerika
Op laarzen je 4daagse lopen ... Dan vraag je er ook om.,...quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef sacha het volgende:
vanavond de laatste avond 4 daagse gelopen![]()
nat geregend tot in mijn laarzen
Ik zie mn dochter ook niet veel vaker.... Misschien 2 x per jaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das niet vaak ... Maar wees blij dat ze komt
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Op laarzen je 4daagse lopen ... Dan vraag je er ook om.,...
Ik zie mijn dochter minimaal 3x per week.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie mn dochter ook niet veel vaker.... Misschien 2 x per jaar.
Ėk ook online ,.... Is toch anders... Lucky youquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie mijn dochter minimaal 3x per week.
Ze werkt vlakbij en de hond zet ze eerst af , mag ik 'm uitlaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ėk ook online ,.... Is toch anders... Lucky you
Dat is best écht rottig, vriendinnetje is erg jammer, maar daar kan ik gelukkig ook gewoon mee skypen, maar dochter ligt toch wel weer iets anders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet niet uit ... Ben je klaar of nog een avond?
Ze had jou gewoon moeten meenemen?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best écht rottig, vriendinnetje is erg jammer, maar daar kan ik gelukkig ook gewoon mee skypen, maar dochter ligt toch wel weer iets anders.
Dinnetje is verhuisd naar Amerika voor zo'n stomme ventze werd verliefd toen ze haar Pa
daar ging bezoeken en toen ging ze trouwen enzo
Nou jah... da's toch geen goeie redenmij een beetje hier achterlaten
![]()
nou jah seg......
Letterljik of figuurlijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:46 schreef Mickeys het volgende:
Zo, goedemorgen allemaal. Het is droog en het zonnetje doet heel erg haar best om door de grauwe bewolking heen te breken.
Weekend is begonnen. Gisteravond eigenlijk al. Eerst geborreld met een paar collega's en daarna om 6 uur gaan lasergamen en bbq'en. Toen we naar buiten liepen was het heel even droog maar begon het weer te regenen. Collegaatje even naar huis gereden en toen zelf richting huis. Tja, nog geen 2 minuten onderweg en toen een wolkbreuk, een bloedhete flits voor mijn neus en geloof dat ik direct een seconde erna doof was voor even van de knal/gesis dat er op volgde. Wou snel naar huis maar op de snelweg zag je echt helemaal niets. Was dus laat thuis.
Vanmorgen weer vroeg op. Bezoekje gedaan, boodschapjes in huis en nu lekker even helemaal niets. Ja, koffie met een broodje en dan vanavond weer even de nageltjes aanscherpen. Heb er zin in
Beidequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Letterljik of figuurlijk?![]()
Hier viel het weer mee, een beetje regen en wind, maar niets spannends
Dat klinkt dan wel weer spannend!quote:
hehehe, als ik ooit in de toekomst weer "femme fatale" wil worden... nee hoor. Wil er wel netjes bij lopen en er goed uitzien. Voor mijzelf heb ik gemerkt dat als ik vind dat ik er goed uitzie ik dat ook uitstraal en voel ik me goed. Dat ga ik echt niet zomaar wegstoppen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer spannend!![]()
Bij mij wordt morgen het laminaat uit de keuken gehaald, ik heb lekkage gehad dus dat was een beetje op gaan krullen, nu kan de betonvloer 2 weken drogen en dan komen ze nieuw laminaat leggen.
Huh? wie, wat, waar, waarover? Volgens mij moet ik eens goed terug gaan lezen.quote:
Volgens mij is jouw ex een ongelovelijke krentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe, als ik ooit in de toekomst weer "femme fatale" wil worden... nee hoor. Wil er wel netjes bij lopen en er goed uitzien. Voor mijzelf heb ik gemerkt dat als ik vind dat ik er goed uitzie ik dat ook uitstraal en voel ik me goed. Dat ga ik echt niet zomaar wegstoppen.
Hmm, 2 weken op beton lopen.. op zich te doen. Maar vervelend zeg, zo'n lekkage. Zit je ook niet op te wachten lijkt mij.
Overigens gisteren voor het eerst zonder trouwring gelopen. Moeilijk maar ben er klaar mee eigenlijk. Eens goed nadenken wat ik met de ring ga doen die ik zelf heb betaald en zelfs het diamantje voor ons 1e jubileum ook nog zelf heb mogen dokken. Zo "liefdevol" was die wel, dat ik het zelf mocht bekostigen. (Vandaar ook figuurlijk)
Hoppaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? wie, wat, waar, waarover? Volgens mij moet ik eens goed terug gaan lezen.
ah, al flink aan het lezen en kijken geslagen. Die wijnkelder kan zo uit de hobbit/lord of the rings zijn gestolenquote:
Hefvunquote:
Wij hebben 2 keer in de week een schoonmaakhulp dus het loopt nooit zo uit de handquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:54 schreef sacha het volgende:
ik noem opruimen en het huishouden puinruimen![]()
maar in mijn huis mag je dat eigenlijk wel letterlijk nemen
Leuk hč?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:57 schreef Mickeys het volgende:
ah, al flink aan het lezen en kijken geslagen. Die wijnkelder kan zo uit de hobbit/lord of the rings zijn gestolen
Zag ook Italie staan... hmmm.. SG foto's heel herkenbaar... ben daar getrouwd. En ook scooter bij Bruno gehuurdZo gaaf om dat te zien
Ja echt wel. Laat binnenkort trouwens de witte wijn van/uit SG overkomenquote:
De Vernaccia? Die is lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Ja echt wel. Laat binnenkort trouwens de witte wijn van/uit SG overkomenNostalgie
Jupsquote:
oeh! benijdenswaardigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben 2 keer in de week een schoonmaakhulp dus het loopt nooit zo uit de hand
Ben er nog nooit geweest en heb jullie stukje ook nog niet gelezen... Zal ook maar niet of toch wel ?quote:
San Gimignano maar het is u vergeven hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Wat is SG?
San Gimingano of hoe je het ook schrijft dus![]()
SG is waanzinnig mooi en een middeleeuws stadje. Praktisch auto vrij, alleen om je koffers naar het hotel brengen mag, maar daarna moet de auto meteen het stadje weer uit. De wereldkampioen ijs maken zit er ook, hebben ze ook foto's van online staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest en heb jullie stukje ook nog niet gelezen... Zal ook maar niet of toch wel ?
Ja het is weer balquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
Moet er nog iemand met de trein naar huis via Utrecht .....?
Koester de mooie herinneringen jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
SG is waanzinnig mooi en een middeleeuws stadje. Praktisch auto vrij, alleen om je koffers naar het hotel brengen mag, maar daarna moet de auto meteen het stadje weer uit. De wereldkampioen ijs maken zit er ook, hebben ze ook foto's van online staan.Gewoon allemaal mooie herinneringen. Verklaarde D. de liefde aan mij en 2 jaar later er getrouwd... helaas nu met een kutafloop, maar goed, de mooie herinneringen heb ik nog steeds
Ik wist niet eens dat, dat kon, een taxi nemen op kosten van de NS!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Vrienden bellen, bussen of een taxi op kosten van de NS
Heb ik ook wel eens gedaan.
Oh en als je reist : neem altijd iets te lezen mee
http://www.treinreiziger.(...)areren_bij_ns-144120quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat, dat kon, een taxi nemen op kosten van de NS!
quote:
Ik lees ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
Jouw dochter is volgens de CBS-definitie ook allochtoon... met haar oerhollandse achternaam (die lijkt zelfs op de achternaam van mijn vroegere buurmeisjes)
Als de zoon van B. niet daarheen zou zijn gegaan om daar te leven hadden we er ook misschien nooit naartoe gegaan. Het blijft ook een kolere-eind vliegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
AustraliëSinds ik Neighbours voor de eerste keer zag heb ik daar naartoe gewild. Is er nog nooit van gekomen helaas en ik denk ook niet dat het ooit nog gebeurt.
Je bent nu alweer de weg kwijtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef Das-Phantom het volgende:
Zo lekker een jointje rollen mmmmmmmmmmm
Heb je wel een weed-pas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef Das-Phantom het volgende:
Zo lekker een jointje rollen mmmmmmmmmmm
Nee, interesse?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:42 schreef Das-Phantom het volgende:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt![]()
Is je flatje al verkocht?
Mij te duur.quote:
Het is niet mijn huis, het is mijn (mede)eigendom. Het is het appartement van mijn overleden ouders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef Das-Phantom het volgende:
Mij te duur.
We zijn laatst wel bij je buren op nummer 316 wezen kijken, dat huis is iets groter.
Maar denk toch dat we aan de rand van Apeldoorn voor een rijtjeshuis gaan kijken vanwege de honden
Nee, die trut moet weer vrijstaand en minimaal 250m˛ grond.... het is ook nooit goed genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat Leandra wat zoekt in Apeldoorn maar geen flatje ....
Als ik jou was zou ik gewoon in Berg en Bos gaan wonen, wel zo fijn voor de hondenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Mij te duur.
We zijn laatst wel bij je buren op nummer 316 wezen kijken, dat huis is iets groter.
Maar denk toch dat we aan de rand van Apeldoorn voor een rijtjeshuis gaan kijken vanwege de honden
We gaan op korte termijn met een nieuwe makelaar in zee en gaan dan de boel ook oppimpen en aanpassen qua presentatie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je al eens andere foto's laten maken?
No offence, maar ik vind ze niet heel aantrekkelijk
Moet je ook geen kinderen meer nemen op late leeftijd , als de oudste net uit huis zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die trut moet weer vrijstaand en minimaal 250m˛ grond.... het is ook nooit goed genoeg
Die is daar heen gegaan met haar moeder (mn ex ) in 2002, net na haar lagere school hier in A'dam.quote:
Ja, de markt gaat hard, maar als ik ongevraagd wat kleine tips mag geven (zul je zien dat ons huis straks met baggerfoto's op Funda staatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan op korte termijn met een nieuwe makelaar in zee en gaan dan de boel ook oppimpen en aanpassen qua presentatie.
Intussen zijn we al 50.000 euro achteruit qua originele taxatiewaarde en huidige marktwaarde.
Mwah, ook zonder nog weer zo'n kleintje ben ik niet vies van een vrijstaande woning hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je ook geen kinderen meer nemen op late leeftijd , als de oudste net uit huis zou kunnen gaan
Tuurlijk niet schatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ook zonder nog weer zo'n kleintje ben ik niet vies van een vrijstaande woning hoor
Oh ja dat had je al eens verteld... denk je dat ze ooit terug wil komen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is daar heen gegaan met haar moeder (mn ex ) in 2002, net na haar lagere school hier in A'dam.
Goeie tips hoor, we moeten er ook wel iets mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de markt gaat hard, maar als ik ongevraagd wat kleine tips mag geven (zul je zien dat ons huis straks met baggerfoto's op Funda staat):
- De magnetron op het aanrecht benadrukt alleen maar dat hij daar ruimte staat in te nemen, maakt niet uit of hij daar werkelijk in gebruik was, als hij er niet staat dan mist niemand de magnetron
- De foto's in de woonkamer zijn kennelijk op een moment genomen dat er geen zon in de kamer viel terwijl je aan de foto's van het gebouw al ziet dat er wel zon op het appartement valt, nu benadrukken al die brandende lampen vooral dat de kamer heel donker is, terwijl hij dat waarschijnlijk op een hoop momenten van de dag helemaal niet is.
Een huis met (veel) lampen aan op de foto's is voor mij direct al een no-go, want donker hol, en dat is geen pré.
Bedankt voor de tips. De nieuwe makelaar heeft ongetwijfeld ook wel ideeën erover, maar deze tips nemen we zeker mee in het overleg met haar (...). Ja, expres nu een vrouw uitgekozen, omdat we denken dat die meer op dat soort zaken let.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de markt gaat hard, maar als ik ongevraagd wat kleine tips mag geven (zul je zien dat ons huis straks met baggerfoto's op Funda staat):
- De magnetron op het aanrecht benadrukt alleen maar dat hij daar ruimte staat in te nemen, maakt niet uit of hij daar werkelijk in gebruik was, als hij er niet staat dan mist niemand de magnetron
- De foto's in de woonkamer zijn kennelijk op een moment genomen dat er geen zon in de kamer viel terwijl je aan de foto's van het gebouw al ziet dat er wel zon op het appartement valt, nu benadrukken al die brandende lampen vooral dat de kamer heel donker is, terwijl hij dat waarschijnlijk op een hoop momenten van de dag helemaal niet is.
Een huis met (veel) lampen aan op de foto's is voor mij direct al een no-go, want donker hol, en dat is geen pré.
Ik denk niet dat ze ooit terugkomt. Pubertijd daar doorgemaakt, vriendjes etc ... Heel misschien na dr studie op zoek naar werk...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat had je al eens verteld... denk je dat ze ooit terug wil komen?
Of voelt ze zich meer Spaanse w.s.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ooit terugkomt. Pubertijd daar doorgemaakt, vriendjes etc ... Heel misschien na dr studie op zoek naar werk...Snap ik helemaal, vooral dat qua pubertijd en adolescentie , dat is zo'n belangrijke fase in een mensenleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vroegen Q in 2008 ook of ie een keer met vakantie naar NL wilde komen, dat zou ie wel willen zei hij, maar wonen niet meer, ik denk dat als ie echt het land uitgezet wordt bijv. hij hier doodongelukkig zou zijn.
En dat wil je dan als ouders ook niet.
Ik vind het heel lastig allemaal.
ze is van 1990 feb dus 22quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:02 schreef Mickeys het volgende:
3 uur en klaar wakker.... toch maar half tabletje genomen en hopen zo weer in slaap te vallen...
Hoe oud is je dochter Chufi?
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
Soms mt je er gewoon vanaf als kinderen zijnde. En je wilt ook niet te lang wachten .. Dus marktconform of minder ... Mijn ouderlijk huis hebben we ook verkocht ver onderquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:45 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat m'n ongevraagde input gewaardeerd wordt
Goeiemorgen, nee geen plannen, wel nog wat eten in huis halen straks, dan F1 kijken uiteraardquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:12 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het is weekend en het zonnetje schijnt. Super weer dus,
Nog plannen voor het weekend?
Hehehe, dat laatste doe ik aan meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, nee geen plannen, wel nog wat eten in huis halen straks, dan F1 kijken uiteraard
Gelukkig op de BBC, viel me niet mee de laatste keer op RTL, de eerste 2 was ik in het buitenland en keek het daar, de 3e was ook op BBCquote:
Inderdaad super dat het nu weer even op de BBC is. Olav Mol is echt heel erg slecht geworden. En een abbo op Sky nemen voor 50 euro in de maand vind ik echt te zot voor woorden. Hoorde daar ook al slechte geluiden over. Dan maar Olav die gratis is. Voorbeschouwing vind ik op de BBC ook altijd geweldig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig op de BBC, viel me niet mee de laatste keer op RTL, de eerste 2 was ik in het buitenland en keek het daar, de 3e was ook op BBC
Feestje vanavond van 3 personen die de 50 hebben gehaald, met verschillende live-optredens....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:12 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het is weekend en het zonnetje schijnt. Super weer dus,
Nog plannen voor het weekend?
Kijk, de betere plannen. Alvast veel plezier natuurlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestje vanavond van 3 personen die de 50 hebben gehaald, met verschillende live-optredens....
krijg trek van die restaurantrecensies van julliequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond uit eten met vrienden/collega's met de grouponbon die we nog hadden liggen, en ergens vandaag een elektrische heggeschaar ophalen om dit weekend het voortuintje en de klimop achter weer even in shape te krijgen.
Verder krantjes lezen, rommelen en genieten van de zon die naar binnen schijnt
Ik heb volgende week een heerlijk lang weekend, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:08 schreef Mickeys het volgende:
Het is en blijft lekker om eens in de zoveel weken een lang weekend te hebben zoals dit weekend. Morgen nog een dagje vrij en zal volgens de verwachtingen beter worden dan vandaag. Nou, kom maar op.
WJquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
krijg trek van die restaurantrecensies van jullie![]()
leuk gedaan met goede commentaren.
Echt hč, het verval slaat ineens toequote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:58 schreef Karina het volgende:
Dat laatste heb ik altijd op vrijdag, als ik de hele dag heb schoongemaakt, boodschappen heb gedaan, noem maar op, eind van de dag ben ik bekaf.
Als ik een paar glazen wijn op heb vind ik altijd dat ik een geweldige stem heb, maar ik ben bang dat anderen daar anders over denkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Sorry, ik spam even een topic, voor de veertigers die een beetje (of misschien wel een heleboel!) kunnen zingen, je kunt je opgeven voor FOK! Idols, het is anoniem, sowieso al om het eerlijk te houden natuurlijk. EN er zijn leuke prijzen te winnen.
FOK!Idols 2012 : Win mooie prijzen!
Ik kijk naar Bluezz
Kom hier maar cleanenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Aan het eind van de middag kon je me echt op vegen, maar ik ben dan ook wel weer zo dat ik alles aan kant wil hebben, gestoft, gestofzuigd en gedweild, al moet het op mijn tandvlees. Maar nu heb ik morgen helemaal niets meer te doen
Jezelf horen zingen, of alleen maar praten, is ook heel raar vind ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een paar glazen wijn op heb vind ik altijd dat ik een geweldige stem heb, maar ik ben bang dat anderen daar anders over denken
Heb ik ook, ik doe alles ook op 1 dag, elke dag een beetje daar heb ik geen puf in, na mijn werk. Gewoon even doorbijten al heb ik geen zin meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, het verval slaat ineens toe![]()
Aan het eind van de middag kon je me echt op vegen, maar ik ben dan ook wel weer zo dat ik alles aan kant wil hebben, gestoft, gestofzuigd en gedweild, al moet het op mijn tandvlees. Maar nu heb ik morgen helemaal niets meer te doen
Met alles bedoel ik dus alles in mijn eigen huisquote:
Ik vind het vreselijk om mezelf te horen praten, zelf dacht ik altijd dat het wel meeviel, maar als ik mezelf dan hoor vind ik dat ik zo ontzettend Rotterdams praat, dat ik ooit weleens overwogen heb om lessen te volgen zodat niemand nog kon horen waar ik vandaan kwam, terwijl het niet eens zo erg klinkt als Patricia Paayquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezelf horen zingen, of alleen maar praten, is ook heel raar vind ik.
[..]
Ik denk dat het tussen je oren en in je genen zitquote:Heb ik ook, ik doe alles ook op 1 dag, elke dag een beetje daar heb ik geen puf in, na mijn werk. Gewoon even doorbijten al heb ik geen zin meer.
En echt vies is het natuurlijk niet, hier en daar wat stof, het is geen beestenbende.
Misschien kunnen we iets a la The Andrew Sisters doen met Bluez, dan valt het niet op wie er het meest vals zingtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:20 schreef Mickeys het volgende:
Ik doe jullie het niet aan hoor om jullie met mijn kattengejank op te schrikken. Ik luister wel naar de anderen
Hahaha, dealquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets a la The Andrew Sisters doen met Bluez, dan valt het niet op wie er het meest vals zingt
quote:
Nog beter plan.... Zouden we daar mee gaan winnen? En doet Bluez ook mee?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]En uit de reactie van Karina maak ik op dat Bluez wel leuk kan zingen, dus dan kunnen we net zo goed play-backen a la Milly Vanilly
Als wij niet zingen doet Bluez vast wel meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog beter plan.... Zouden we daar mee gaan winnen? En doet Bluez ook mee?
wat nou weer?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef Mickeys het volgende:
Lol, FANN alweer op tv. RTL5 dit keer als aankondiging van een film (Marvel). Grappig.. dat is al 2 keer in 1 week
Wolverine. Is in de studio van Marvel gemaakt dus stukjes van strips erin... en jij zit er natuurlijk bij/tussenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat nou weer?
weer een schilderij ?![]()
weleke?
Mijn AVA bedoel je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wolverine. Is in de studio van Marvel gemaakt dus stukjes van strips erin... en jij zit er natuurlijk bij/tussen
hehehequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn AVA bedoel je?
Girl with ribbon
Hahaha, je moet doen waar je zelf je het lekkerst bij voelt hoor. Iedereen denkt en voelt zich er weer anders bij. Ik zou zelf nooit meer kort haar willen (jeugd trauma denk ik)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben vandaag naar de kapper geweest ik heb nu een halflang pittig kapsel![]()
Ik kreeg de schijterij van dat lange haar![]()
maar tis nog niet kort
Dag jongeman! O, een vrouw met kort haar!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben vandaag naar de kapper geweest ik heb nu een halflang pittig kapsel![]()
Ik kreeg de schijterij van dat lange haar![]()
maar tis nog niet kort
FOUT.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dag jongeman! O, een vrouw met kort haar!
Dat zeg ik toch?quote:
Nietus... je zegt kort haarquote:
Ik heb gouden lokken tot over mijn billen!quote:
Weet ik toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gouden lokken tot over mijn billen!
Ik heb een baard met krullen onder me zak hange, jongequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik toch?
Maar ik heb nu meer krullen en jij niet
Dk is juist een krullenbolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik toch?
Maar ik heb nu meer krullen en jij niet
hoe ziet zoiets eruit?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef Mickeys het volgende:
Tja, soms zou een ander mijn haar best wel mogen hebben hoor. Dan is het weer eens zo'n bad hair week. Ik heb stukken stijl, krul, kroes, pluis, slagen en pijpekrullen.... (op mijn hoofd! voordat jullie iets anders gaan denken)
Collegaquote:
ow... ik seg niksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Collega
die weer iets heeft met een andere collega maar niemand mag weten behalve een paar close ones
lol, het is begonnen tussen die 2 bij mij thuis... dat is nog het meest leuke er aan. Ze hadden zelf niets in de gaten maar haar zus (waar deze vent iets mee heeft) en ik zagen het meteenquote:
Wat nou vrouwen?quote:
Het is de vriend van haar zus ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol, het is begonnen tussen die 2 bij mij thuis... dat is nog het meest leuke er aan. Ze hadden zelf niets in de gaten maar haar zus (waar deze vent iets mee heeft) en ik zagen het meteen
Nee, die collega waar hij dus mee gaat, haar zus dus, die was hier toen ook en zag ook al iets opbloeien tussen die 2. (zij waren hier toen om mij te helpen met plaatsen van mijn bad)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is de vriend van haar zus ?![]()
zo da's mooi kut...
Het blijft wel in de familiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is de vriend van haar zus ?![]()
zo da's mooi kut...
ik snap het nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, die collega waar hij dus mee gaat, haar zus dus, die was hier toen ook en zag ook al iets opbloeien tussen die 2. (zij waren hier toen om mij te helpen met plaatsen van mijn bad)
ow... nee wacht, het is niet de zus ofzo... kweenietpreciesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijft wel in de familie
edit: verkeerd begrepen dus![]()
De mannelijke collega (A) was bij mij met vrouwelijke collega (E) en E had haar zus (D) mee genomen. Ik ben weer collega van A en E.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap het nietmaar oké zal wel goed zijn
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De mannelijke collega (A) was bij mij met vrouwelijke collega (E) en E had haar zus (D) mee genomen. Ik ben weer collega van A en E.
D en ik vonden dat A en E hier al heel verliefd deden
Waar waren B en C?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De mannelijke collega (A) was bij mij met vrouwelijke collega (E) en E had haar zus (D) mee genomen. Ik ben weer collega van A en E.
lol... tis gewoon 1 grote kliek... laten we het daar maar op houden. A en E en D slepen me o.a. door de scheiding heen dus ik vind het helemaal prima.quote:
Ze weten niet dat ik hier zit en kennen mijn nicknaam al helemaal nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
psssssssssstttt zou je dat nou wel posten???
ow... okéquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze weten niet dat ik hier zit en kennen mijn nicknaam al helemaal niet
hefvunquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg effe een wegtrekkertje geloof ik![]()
see joe leter...........
Ik moet vaker kijken hier, gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:
Hieronder dus een bad hairday waarbij ik nog angstvallig de haren bij elkaar heb gebonden... Brilletje op vanwege ontstoken ogen... en het geheel is weer charmant.... not
Hier stond dus een foto... nu niet meer
Ik heb dan nooit een trouwring gehad, maar ik begrijp het gevoel, ik heb vier ringen, om elke hand twee, als ik ze afdoe voel ik me gewoon naakt. Dat moest laatst toen ik geopereerd werd, mijn vingers zien er dan zo raar uit (volgens mij dan).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:57 schreef Mickeys het volgende:
Het is vandaag overigens de 3e dag dat ik zonder trouwring rondhobbel... blijft een "kaal" gevoel... geen ring om... moet toch eens mijn oude sieraden opsnorren... moeten nog ringen tussen zitten
Beters!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet vaker kijken hier, gemist
[..]
Ik heb dan nooit een trouwring gehad, maar ik begrijp het gevoel, ik heb vier ringen, om elke hand twee, als ik ze afdoe voel ik me gewoon naakt. Dat moest laatst toen ik geopereerd werd, mijn vingers zien er dan zo raar uit (volgens mij dan).
FANN
Vandaag ben ik zowaar in een goede bui, komt niet zo vaak voor de laatste tijd, geen idee waarom, zal wel door dat rotweer komen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets a la The Andrew Sisters doen met Bluez, dan valt het niet op wie er het meest vals zingt
quote:
Hey wat balen Karina, mss nasleepje van de OK? Of idd DIE ZON moet schijnen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Vandaag ben ik zowaar in een goede bui, komt niet zo vaak voor de laatste tijd, geen idee waarom, zal wel door dat rotweer komen.
Ik ben de weg kwijt geloof ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:
Hieronder dus een bad hairday waarbij ik nog angstvallig de haren bij elkaar heb gebonden... Brilletje op vanwege ontstoken ogen... en het geheel is weer charmant.... not
Hier stond dus een foto... nu niet meer
Wie weet toch het eerste? Al is het alweer een tijdje geleden. Ook wat gezeur op mijn werk, al is er nu wel iets van zekerheid, ik word ik ieder geval niet ontslagen, maaaar ze hebben op kantoor ook geen werk meer voor me, er wordt nu iets gezochtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat balen Karina, mss nasleepje van de OK? Of idd DIE ZON moet schijnen!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh dan heb je dit zeker nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[40+ SC #42] Tapas, zee en zon
Nou dat is idd te hopen. Toch een onzekere factor hoor, 'boventallig' zijn en dan maar hopen op iets leuks! Werk je 5 dagen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet toch het eerste? Al is het alweer een tijdje geleden. Ook wat gezeur op mijn werk, al is er nu wel iets van zekerheid, ik word ik ieder geval niet ontslagen, maaaar ze hebben op kantoor ook geen werk meer voor me, er wordt nu iets gezochtAls het maar geen rotbaantje wordt.
Hehe ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz says no to the kind invitation
Nee 4 dagen. Tot 1 juli "zit" ik nog bij de klant, daarna moet ik weg helaas, bezuinigingen. Dan ga ik weer terug naar kantoor. Maar na bijna anderhalf jaar is daar heel wat veranderd, ontslagen, re-organisaties, etc. Mijn oude plek is inmiddels opgevuld/verdeeld, vandaar dat ik daar niet echt meer terecht kan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat is idd te hopen. Toch een onzekere factor hoor, 'boventallig' zijn en dan maar hopen op iets leuks! Werk je 5 dagen?
quote:Lieve Winner,
Dit is om u te informeren dat u de som van 1,000.000EURO gewonnen
in dit jaar Maleisië Nationale Loterij Promo 2012.U bent op de
gebeurtenissen manager contact met Your Ticket Number 05-08-10-
18-20-46 - {43}. Om de vorderingen van uw prijs te bevorderen,
kunt uOok adviseren in te vullen en onder het formulier op de
gebeurtenissen manager.
Volledige Namen:
adres:
geslacht:
Leeftijd:
Beroep:
Tel / Mobiel / Fax #
nationaliteit:
Land van herkomst:
Contactpersoon: de heer Joe Martins
E-mail: monegramalay07@yahoo.co.jp
Nogmaals gefeliciteerd.
Met de meeste hoogachting,
Mrs.Hana Jacob
Online Coordinator
ehm, nu krijg je ongevraagd advies van mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
knipperdeknip
Afgelopen donderdag heb ik een gesprek gehad met mijn manager, hij vertelde me dat er op de afdeling geen plek meer was, maar, dat zei hij wel eerlijk, hij zei erbij dat het HUN probleem was, niet het mijne. Zij moeten er nu voor zorgen dat er werk voor me is als ik 1 juli terug kom.
Hmm, ook niet echt fijn vooruitzicht eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik was er al bang voor
[..]
Nee 4 dagen. Tot 1 juli "zit" ik nog bij de klant, daarna moet ik weg helaas, bezuinigingen. Dan ga ik weer terug naar kantoor. Maar na bijna anderhalf jaar is daar heel wat veranderd, ontslagen, re-organisaties, etc. Mijn oude plek is inmiddels opgevuld/verdeeld, vandaar dat ik daar niet echt meer terecht kan.
Afgelopen donderdag heb ik een gesprek gehad met mijn manager, hij vertelde me dat er op de afdeling geen plek meer was, maar, dat zei hij wel eerlijk, hij zei erbij dat het HUN probleem was, niet het mijne. Zij moeten er nu voor zorgen dat er werk voor me is als ik 1 juli terug kom.
Wouw, jij is rijk. trouwen?quote:
ik kreeg van mijn kind een mooie knutsel, een kop koffie, een sigaret (zelf gemaakt met de sigarettenfabriekmachine!) en een boterham met kaas, ook zelf gedaan met de moordkaasschaaf!quote:Op zondag 13 mei 2012 08:13 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal. fijne moederdag voor de moeders natuurlijk
Ik word niet ontslagen he? Ik kan ondertussen gewoon naar iets anders uitkijken, mocht ik inderdaad een stom baantje krijgen daar. Het bedrijfsbelang is dat ze voor mij iets te doen vinden, ander kost ik ze alleen maar geld.quote:Op zondag 13 mei 2012 07:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, nu krijg je ongevraagd advies van mij![]()
managers adviseren in het bedrijfsbelang, niet in jouw belang![]()
je moet zelf de touwtjes in handen nemen en niet gaan afwachten
Leukquote:Op zondag 13 mei 2012 09:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg van mijn kind een mooie knutsel, een kop koffie, een sigaret (zelf gemaakt met de sigarettenfabriekmachine!) en een boterham met kaas, ook zelf gedaan met de moordkaasschaaf!
Hehehe, je hebt het goed voor elkaarquote:Op zondag 13 mei 2012 09:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg van mijn kind een mooie knutsel, een kop koffie, een sigaret (zelf gemaakt met de sigarettenfabriekmachine!) en een boterham met kaas, ook zelf gedaan met de moordkaasschaaf!
Op zulke momenten verlang je wel terug naar lekker ouderwets gif denk ikquote:Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef Mickeys het volgende:
6 liter schoonmaak azijn in mijn tuintje gespoten. Nog 4 liter te gaan. Nu maar hopen dat het onkruid een keertje dood gaat. Stinkt nu wel heel erg dus voortuin doe ik wel ander keertje. Kan ik vanmiddag in ieder geval nog lekker voor in het zonnetje zitten.
Ja inderdaad. Toen roundup nog echte roundup was. Later als ik groot ben en veel centjes heb wil ik in de tuin de kopplestones eruit hebben en hele grote tegels erin. Heb je minder voegen om bij te houden. Heb echt geen groene vingers en moet het nu weer alleen doen... beetje saai welquote:Op zondag 13 mei 2012 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zulke momenten verlang je wel terug naar lekker ouderwets gif denk ik
Tja ik wilde je nog helpen, wel lekker tuin weer vandaag trouwensquote:Op zondag 13 mei 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toen roundup nog echte roundup was. Later als ik groot ben en veel centjes heb wil ik in de tuin de kopplestones eruit hebben en hele grote tegels erin. Heb je minder voegen om bij te houden. Heb echt geen groene vingers en moet het nu weer alleen doen... beetje saai wel
Ow er is nog genoeg te doen hoor, dit is nog maar het "begin"quote:Op zondag 13 mei 2012 11:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja ik wilde je nog helpen, wel lekker tuin weer vandaag trouwens
Jij hebt zķ gelijk hequote:Op zondag 13 mei 2012 07:56 schreef sacha het volgende:
ehm, nu krijg je ongevraagd advies van mij![]()
managers adviseren in het bedrijfsbelang, niet in jouw belang![]()
je moet zelf de touwtjes in handen nemen en niet gaan afwachten
ja!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Straks ons eens uitleven op de klimop
Het beste is net als met dat andere onkruid trouwens, het er met wortel en al uittrekkenquote:Op zondag 13 mei 2012 12:19 schreef Mickeys het volgende:
Zou klimop ook doodgaan van liters schoonmaak azijn? Onkruid wat in de zon staat begint nl al aardig te verbranden. De geur is wel smerig maar als ik het eindelijk eens kapot kan krijgen... heel graag. Zit zelfs er al aan te denken om zo'n onkruid brander te kopen.
Dat lukt dus al niet meer, zelfs met de hoge druk reiniger niet. Daarom ooit, als ik groot en meer centjes heb, dit terras eruit en grote tegels er in. Ben er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het beste is net als met dat andere onkruid trouwens, het er met wortel en al uittrekken
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:19 schreef Mickeys het volgende:
Zou klimop ook doodgaan van liters schoonmaak azijn? Onkruid wat in de zon staat begint nl al aardig te verbranden. De geur is wel smerig maar als ik het eindelijk eens kapot kan krijgen... heel graag. Zit zelfs er al aan te denken om zo'n onkruid brander te kopen.
Ik zag bij mij in de buurt vorige week een man het met een brander doen, dat ging ook vrij goed, was wel met zo'n grote gasfles niet zo'n campingdingetjequote:Op zondag 13 mei 2012 12:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat lukt dus al niet meer, zelfs met de hoge druk reiniger niet. Daarom ooit, als ik groot en meer centjes heb, dit terras eruit en grote tegels er in. Ben er helemaal klaar mee.
Ik wil dinsdag wel voor je kijken bij ons tuincentrumpje? Weet niet of ze het hebben, maar mss kan je het zelf ook online ergens bestellen?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:11 schreef sacha het volgende:
wil iemand witte lavatera voor mij kopen en opsturen?
Laat het hele zooitje gewoon asfalteren, ben je in 1x klaarquote:Op zondag 13 mei 2012 12:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat lukt dus al niet meer, zelfs met de hoge druk reiniger niet. Daarom ooit, als ik groot en meer centjes heb, dit terras eruit en grote tegels er in. Ben er helemaal klaar mee.
Jahquote:
Hmmm, zal eens keertje kijken bij tuincentrum.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag bij mij in de buurt vorige week een man het met een brander doen, dat ging ook vrij goed, was wel met zo'n grote gasfles niet zo'n campingdingetje
de roze kan je overal krijgen, de witte is wat moeilijkerquote:Op zondag 13 mei 2012 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil dinsdag wel voor je kijken bij ons tuincentrumpje? Weet niet of ze het hebben, maar mss kan je het zelf ook online ergens bestellen?
Heel Flevoland zakt terug de Zuiderzee weer in... dan breekt dat ook weer in honderdduizend stukkenquote:Op zondag 13 mei 2012 12:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat het hele zooitje gewoon asfalteren, ben je in 1x klaar![]()
[ afbeelding ]
Klote planten
maar een beetje bedrijf maalt niet om een afkoopsom, op de lange termijn zijn ze goedkoper uit als ze je ontslaanquote:Op zondag 13 mei 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word niet ontslagen he? Ik kan ondertussen gewoon naar iets anders uitkijken, mocht ik inderdaad een stom baantje krijgen daar. Het bedrijfsbelang is dat ze voor mij iets te doen vinden, ander kost ik ze alleen maar geld.
[..]
sorry, zit van beneden naar boven te lezen...quote:Op zondag 13 mei 2012 12:19 schreef Mickeys het volgende:
zal ik de Afsluitdijk even doorprikken?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heel Flevoland zakt terug de Zuiderzee weer in... dan breekt dat ook weer in honderdduizend stukken
Hun probleem is goed te horen ..quote:[b]Op [
[..]
Nee 4 dagen. Tot 1 juli "zit" ik nog bij de klant, daarna moet ik weg helaas, bezuinigingen. Dan ga ik weer terug naar kantoor. Maar na bijna anderhalf jaar is daar heel wat veranderd, ontslagen, re-organisaties, etc. Mijn oude plek is inmiddels opgevuld/verdeeld, vandaar dat ik daar niet echt meer terecht kan.
Alle moeders een mooie dag toegewenstquote:Op zondag 13 mei 2012 08:13 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal. fijne moederdag voor de moeders natuurlijk
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
-knip-Als er wel een mams was geweest, dan had je er toch rekening mee gehouden? Wel goed om te horen dat het geslaagd is geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Jah, doe maar, en die dijk van Enkhuizen naar Lelystad ook maarquote:
Tja, na 3 jaar "zijn" tuin helemaal klimop vrij te hebben gemaakt kan ik nu hier aan de slag. Mijn geduld begint redelijk op te gerakenquote:Op zondag 13 mei 2012 12:40 schreef sacha het volgende:
[..]
sorry, zit van beneden naar boven te lezen...
wat ik vorige week heb gedaan is met een takkenschaar zoveel mogelijk takken doorgeknipt, die kan ik nu uit de schutting trekken![]()
maar je moet geduld hebben
Ja tuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 12:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als er wel een mams was geweest, dan had je er toch rekening mee gehouden? Wel goed om te horen dat het geslaagd is geweest
Hoor ze wel eens zeggen dat je de dag moet beginnen met waar je mee geeindigd bent de avond ervoor om een kater te voorkomen, maar kan me voorstellen dat dat niet altijd een even strak plan isquote:Op zondag 13 mei 2012 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Leuk feestje inderdaad met leuke live-music. Het was al licht toen ik thuis werd afgezet door een taxi die omreed en die ik gewoon 5 euro minder heb betaald
ah oke, ik heb tijd zatquote:Op zondag 13 mei 2012 11:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow er is nog genoeg te doen hoor, dit is nog maar het "begin"
Ja ik ken dat verhaalquote:Op zondag 13 mei 2012 13:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoor ze wel eens zeggen dat je de dag moet beginnen met waar je mee geeindigd bent de avond ervoor om een kater te voorkomen, maar kan me voorstellen dat dat niet altijd een even strak plan is
Kijk, dat is goed om te wetenquote:
Prosecco? Dat is toch vrouwenwijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken dat verhaalMaar ik wacht er nog even mee en btw heb ik geen Prosecco in huis ....
Nou dat zou niet gek zijn, met het EK en de OS in het vooruitzicht, maar ik denk niet dat ze daar intrappen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun probleem is goed te horen ..Misschien een extra lange betaalde zomervakantie in het voorschiet Karina ..
Ja maar het was ook een vrouw die tegen me zei, we hebben nog een doos staan en het is zonde om die niet op te makenquote:
Ja duh, je gaat er zelf mee akkoordquote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar het was ook een vrouw die tegen me zei, we hebben nog een doos staan en het is zonde om die niet op te maken
Maar wat voor zin heeft om op kantoor te zitten waar geen plek voor je is en op dat moment geen werk... Ik zou gewoon zeggen "Working from home" maar ja zo werkt het inderdaad niet altijd..quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou niet gek zijn, met het EK en de OS in het vooruitzicht, maar ik denk niet dat ze daar intrappen.
Met Cava kun je wel heerlijke sangria makenquote:Op zondag 13 mei 2012 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt! Net als de Spaanse variant Cava heet
ik kijk de samenvatting wel duurt me toch iets te lang zo'n racequote:Op zondag 13 mei 2012 13:49 schreef Mickeys het volgende:
Bijna tijd voor de F1... ben benieuwd wat het word na het debacle van gisteren.
Dat laatste zijn ze niet zo gek op en thuis heb ik natuurlijk ook niet echt iets te doen. Maar het is nog anderhalve maand, wie weet komt er iets vrij.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat voor zin heeft om op kantoor te zitten waar geen plek voor je is en op dat moment geen werk... Ik zou gewoon zeggen "Working from home" maar ja zo werkt het inderdaad niet altijd..
*spierpijn* geslaagdquote:Op zondag 13 mei 2012 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Klimop missie geslaagd
Voortuinheg missie geslaagd![]()
Kijkquote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar het was ook een vrouw die tegen me zei, we hebben nog een doos staan en het is zonde om die niet op te maken
3 kennissen die hun 50-ste vierden (Denial-party), met live optredens van 4 bands, waaronder Capemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk
Wat voor feessie had je? Even gemist!
Ik heb net gewoon een uur liggen bakken in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |