Zo mooi beschreven. Ga er nog meer van rammelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Poppedein het volgende:
En dankzij jou heb ik net de topics rond die datum teruggelezen...ohhh man, ik ben zo happy met 2 kindjes, geen zwangerschap en baby's meer hier, maar die bubbel, die heerlijke bubbel van een kind baren, voor t eerst ontmoeten, aftasten, ruiken, voelen, snuffen en diep in je opzuigen, ohhh wat zou ik graag even een potje open doen volgende week op zn eerste verjaardag om heeeeel eventjes weer die eerste geur diep op te snuiven
Zeker dat het kraampjes zijn? en geen sprong?quote:Op donderdag 10 mei 2012 03:47 schreef NotTheSame het volgende:
Pfffff... Iemand ervaringen met darmkrampjes na de 3e maand? Hier zijn ze sinds een dikke week weer toegeslagen. Overdag lijkt ze er weinig tot geen last van te hebben, 's avonds maar vooral 'snachts is het één groot drama. En waar ik haar de eerste dagen nog in slaap kon voeden, werkt dat nu dus ook niet meer. Langer dan 2 uur achter elkaar slapen is momenteel echt een luxe voor me en ik ben eerlijk, die slapeloosheid (in combinatie met m'n griep) begint wel z'n tol te eisen...
Ik heb alle trucjes weer uit de kast getrokken, van kruik tot Infacol, maar het heeft allemaal geen effect. Iemand nog tips?
Nu al?!quote:
iedereen heeft toch 2 fontanellenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef PureEvil het volgende:
Goeiemorgen
NTS, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je kleintjeBeterschap iig
Zo. ik ben net terug van de huisarts met Cristel. ik heb een verwijzingGelukkig doet hij daar helemaal niet moeilijk over. Dus zometeen maar ff weer bellen met de verzekering waardat het pasje van cristel blijft. En daarna een afspraak maken bij de kinderarts.
En nee, het is niet zo erg zoals je op sommige google foto's ziet, maar ik wil er toch naar laten kijken. ook omdat ze die 'deuk' heeft. Al had de arts het hier wel gelijk over 2 fontanellen...
En t is dankzij feenix dat ik dat wist, want ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:23 schreef Fee-nix het volgende:
PE kan die 'kuil' op het achterhoofdje niet de tweede fontanel zijn? Bij Jesper heb ik die nooit duidelijk gevoeld, maar bij Sander is die ook heel erg aanwezig. Ik heb er naar gevraagd op het CB en is heel normaal, alleen vrij onbekend. Plaatje:
[ afbeelding ]
En ik ben lui, dus doe gewoon +1 op Kyara haar postquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:25 schreef Kyara het volgende:
Sterkte NTS.........lijkt me inderdaad heel heftig
Cleany, beterschap!
Rowan door het bed gezaktDat is zeker schrikken.
PE, fijn dat je je verwijzing hebt.
Sander alweer 3 maanden![]()
Poezebeest, fotospam? Gefeliciteerd! 6 maanden alweer![]()
En Lex drinkt uit zijn tuitbeker
Leuk is dat hequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
mijlpalendag, hij doet een poging tot kruipen en komt vooruit, alleen zet ie af met zijn hoofd
Mijn rups
Gefeliciteerd nogmaals en welkom!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:26 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ook dit topic maar eens in m'n myat zettenzoontje geboren op woensdag 9 mei 2012
naam volgt gauw
Hihihi! Dat vraagt om een foto natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
mijlpalendag, hij doet een poging tot kruipen en komt vooruit, alleen zet ie af met zijn hoofd
Mijn rups
Gefeliciteerd en welkom.!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:26 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ook dit topic maar eens in m'n myat zettenzoontje geboren op woensdag 9 mei 2012
naam volgt gauw
Welkom en nogmaals gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:26 schreef iamredleader het volgende:
naam volgt gauw
Het is ook wel zwaar, zeker als je zelf herstellende bent van de griep EN gewend was dat ze 20-5-8 liep eerstquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd met Midas!
Fijn dat het met Evan weer beter gaat.
NTS, pff, je noemt het zelf redelijk maar het lijkt me heel heftig hoor! Ik hoop dat ze snel wat beter gaat slapen!
Ik heb een paar dagen gehad dat luciferstokjes geen overbodige luxe warenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:31 schreef Fee-nix het volgende:
Midas 4 maanden!Dat vraagt om een foto
.
NTS jemig, kan je je ogen nog wel openhouden?Hoop voor je dat ze snel weer in een prettiger ritme zit.
Clubsoda even offtopic: waarom heb je nou zo'n sombere avatar?. Een beetje scary ook wel.... Doe dat maar even veranderen
![]()
.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:31 schreef Fee-nix het volgende:
Midas 4 maanden!Dat vraagt om een foto
.
NTS jemig, kan je je ogen nog wel openhouden?Hoop voor je dat ze snel weer in een prettiger ritme zit.
Clubsoda even offtopic: waarom heb je nou zo'n sombere avatar?. Een beetje scary ook wel.... Doe dat maar even veranderen
![]()
.
Muahaha! En hij wil je nog opeten ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren even de kamer uit om een schone romper te halen, toen ik terug kwam zag ik dit. Dag baby, hallo dreumes!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Aventura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren even de kamer uit om een schone romper te halen, toen ik terug kwam zag ik dit. Dag baby, hallo dreumes!. Ja nu vind je het nog grappig
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Aventura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren even de kamer uit om een schone romper te halen, toen ik terug kwam zag ik dit. Dag baby, hallo dreumes!![]()
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef Aventura het volgende:
Het is nu al heel vermoeiend, hij kruipt overal in moordtempo naartoe en trekt zich dan op. Ik zit geen minuut stil!
Is wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef Aventura het volgende:
Het is nu al heel vermoeiend, hij kruipt overal in moordtempo naartoe en trekt zich dan op. Ik zit geen minuut stil!
Thanks, dan ga ik even kijken morgen en anders maandag langs de apotheek!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef krijtlijk het volgende:
Lannette of vaseline-lanette is volgens mij ook wel bij de drogist te krijgen.
vergis je niet! Ventje was de laatste baby van het kdv die mobiel werd. Hij vond het op zijn rug wel best. Toen ging hij ineens kruipen en anderhalve week later staan! Jouw dame kijkt gewoon de kat nog even uit de boomquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef __Isis__ het volgende:
Aventura! Wat gaat dat hard!!![]()
Dat gaat bij ons nog wel even duren, mevrouw vindt liggen heeeeerlijk
Als ze in haar kinderstoel zit, dan zit ze constant rechtop zonder de rugleuning te gebruiken net zoals in haar wipper. als je haar op haar voetjes zet en haar vasthoud dan blijft ze ook wel staan, dus ik denk dat ze wel sterk genoeg is, maar het blijft lastig ja. Morgen maar even bellen naar het CB.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Krijtlijk, lastig inderdaad. Het is dan moeilijk in te schatten of ze echt sterk genoeg is in haar rug/nek..
Ik zou geloof ik toch maar voor de voorzichtige weg kiezen. Of toch eens proberen als je een rondje wandelt met haar op de fiets hoe ze dan blijft zitten?
'S morgens bij de fles krijgt ze al een slabbetje om en die blijft om tot we of de deur uit gaan of dat ze weer naar bed gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, Chris had dat ook heel erg, soms tot bloedens toe open (met zijn 3 onderkinnen) Maar dat is allemaal goedgekomen. Inderdaad droog houden. Evt slabbetje als ze wakker is. Talkpoeder heb ik niet gedaan, dan liever maizena.. Talkpoeder werd afgeraden omdat het niet zo gezond is om in te ademen, en ook is iets minder goed voor het genezen.
Echt? Ik heb echt gehoord het juist droog te houden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef krijtlijk het volgende:
Daar vond ik sudocrem (heel dun er op deppen) juist een goeie oplossing voor, binnen een dag was het over!
Dat doet sudocrem dus ook, net als maizena op rode billetjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Echt? Ik heb echt gehoord het juist droog te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door bovenstaande de laatste week dus eigenlijk vooral op planeet eigen wereld geleefd.
Gelukkig hielp sc-tje flink mee door ons op te vrolijken met alle nieuwe dingen die ze doet/kan. Al een tijdje hield ze zelf haar fles vast tijdens het drinken, maar ze pakt hem nu gewoon uit mijn hand als we gaan zitten voor de fles en drinkt dat ding helemaal zelfstandig leeg.
En ze kan zitten. Alleen. Los. Al een paar minuutjes.Waar is mijn kleine meisje?
En ze houdt van broodkorstjes. Het gaat verder dan een beetje sabbelen. Ze vreet haar handjes er bijna bij op.
Ohja, gisteren goedgekeurd bij het cb. Bij 24 weken is onze meid 7755 gram en 68,7 cm. Allebei netjes op de +1 lijn dus.
Net nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Tankgirl, gefeliciteerd met je kleine dreumesje!![]()
Asy, gezellig geslapen dus![]()
NTS, dat schiet ook niet op.. Daan begint ook mopperig te worden. Gok hier maar op een sprongetje..
(wanneer was jij uitgerekend? 2012 toch?)
Ah, maar 5 daagje later dan Daan.. Zou wel toeval zijn als ze tegelijk een sprong hebben.. Alleen allebei op een andere manierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:50 schreef meissie1595 het volgende:
Tankgirl gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Larissa van harte gefeliciteerd!! Ook voor mama en papa natuurlijk!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:48 schreef Sannne het volgende:
Omg Bitterend, dat heb ik nog nooit meegemaakt haha. Ik zou dr eerder om huilen(nee hoor..)
Viespeukje
Dit!!quote:Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef Susie het volgende:
Dat we allemaal maar lekker verwend mogen worden vandaag!
whaa wat lijkt ie op jair!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:41 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemiddag allemaalen fijne moederdag
Tankgirl gefeliciteerd met je meisje![]()
Iamredleader heeft zich al even gemeld in dit topic met een kort verhaal van de geboorte van onze zoon. En een paar mensen kennen we ook al van het Z&G topic.
Ik wou hem ook even met een paar pics voorstellen:
Daar is hij dan, ons zoontje:
[ afbeelding ]
Samen met de trotse grote broer:
[ afbeelding ]
Bij tandjes kunnen ze ook prima doorslapen. SC-tje had zonder wat voor klacht dan ook ineens 2 tandjes in haar mond vorige maand. Pas nu ze al flink door zijn lijkt ze er 'last' van te krijgen (overal op bijten, pijnklachten). Hoewel het er ook wel op lijkt of nummertje 3 eraankomt.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat leuk Fee, zo'n bezoekje!
En die sprongetjes zijn leuk, hun wereldje wordt steeds iets groter!
Daan heeft lekker geslapen. Werd redelijk vrolijk wakker, en na de fles ook wat minder gespuugd, en 37,7 dus niet echt te warm. Komt wel weer goed..
Hij kwijlt ook ontzettend, maar is ook erg nieuwsgierig naar zijn omgeving. Tandjes denk ik nog niet, want hij slaapt 's nachts prima. Dus ik gok op een sprongetje en een verkoudheidje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaaaaaag!!
![]()
Ik zal hier nog wel regelmatig komen snuffelen hoor
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Hahahahahaha ja want daar ging het uiteindelijk om :p t was wat met ons overtijdslopers ;-) t was een race tegen de bedervingsdatum op de verpakking van de filet ;-)quote:Op maandag 14 mei 2012 08:10 schreef Takkembah het volgende:
Poppedeintje proficiat!!!!![]()
ik weet nog zo goed dat ik vorig jaar hier hoogzwanger jaloers aan het wezen was, omdat jij al aan de filet mocht
En een derde gaat nog snellerquote:
Die van ons had een best grote, omdat zn navelstompje er juist heel vroeg vanaf is gevallen. Paar keer aan laten "stippen", doet geen pijn! Wel ff goed laten zalven eromheen voordat ze gaan stippen en een oud of lelijk rompertje aandoen.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit!!
Even een vraagje. Heeft iemand hier ervaring met een granuloompje bij de babynavel? Billie heeft het omdat z'n stompje pas heel laat eraf is gevallen.
Hier ook sinds ruim een week, vooralsnog blijft het bij achteruit tijgerenquote:Op maandag 14 mei 2012 08:51 schreef Susie het volgende:
Wat een lekker ventje Poppedein![]()
Euhm, hier heeft mevrouw ontdekt dat de knietjes onder d'r kont kunnen en dat het heeeeel leuk is om dan heen en weer te schommelen.... Volgens de Groeibijbel is dat de starthouding om straks te gaan kruipen... Dit gaat te hard hoor!
owja, ik neem het ook niet zo letterlijk wat er staat. Maar we hebben eigenlijk nooit "last" gehad van sprongetjes. Dus wij dachten eerst echt: er is vast iets heel ergs met hemquote:Op maandag 14 mei 2012 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Nirak, mijn oudste volgde die standaard tijden ook echt niet.. Die sprong lekker op zijn eigen eigenwijze tijden..
de kantinejuf op het werk had laatst mijn kleine man even vast bij een blixembezoek aan mijn werk. Die is zelf oma van een dame die 3 maanden ouder is. Het enige wat die nog doet ik liggen en tevreden zijn, vertelde ze mij. Dat vond ze jammerquote:Op maandag 14 mei 2012 12:35 schreef Susie het volgende:
Nirak, hier hetzelfde! Ik vermoed dat het gewoon de frustratie is van het meer willen dan ze kunnen... Zoals achteruit gaan, terwijl ze dus vooruit willen, maar nog niet weten hoe het moet.
Check.... je blijft in de weer! Maar hier slaapt ze nu vanaf kwart voor 2. Hoop dat ze even 2 tot 2,5 uur blijft slapen ofzo, even wat tijd voor mezelfquote:Op maandag 14 mei 2012 13:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
De truck is vandaag: iedere keer wat anders gaan doen bij huilen. Dus ik ben de hele dag in de weer: in de box, in de wipstoel, op het speelkleed, wandelen met kleine op de rug, weer wipstoel, weer speelkleed, dadelijk weer even naar bed.. hoop ik
Nou dat gevoel heb ik eigenlijk niet... Het is volgens mij meer het omgekeerd: omdat S nu begint te brabbelen, babbel ik wel meer terug tegen hem, omdat het zo leuk is om een reactie te krijgenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:26 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Fee-nix, misschienn praat je meer tegen sander als tegen jesper toen die baby was? Dat ze daarom meer 'praten' ?
Die ervaring heb ik iig wel..
RUIL MET ME!!!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:31 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou dat gevoel heb ik eigenlijk niet... Het is volgens mij meer het omgekeerd: omdat S nu begint te brabbelen, babbel ik wel meer terug tegen hem, omdat het zo leuk is om een reactie te krijgen.
En J heeft dus nooit echt iets terug gezegd, ook niet toen hij ouder werd. En ik vind het zelfs nu best lastig om maar de hele dag tegen hem te blijven praten, omdat hij dus niks terug zegt. Maargoed, we zijn er al mee bezig natuurlijk, dus gaat vast goedkomen.
Ja volgens mij is het hartstikke normaal. Je kan het beste op of rond het gemiddelde zitten denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef mefke79 het volgende:
Hij is niet zwaar, maar tegen mijn man hadden ze gezegd dat het lengte precies gemiddeld was, geen probleem. Dus hij is 'normaal' voor zijn lengte.
En ach, de oudste heeft een tijdje nog onder de -2 lijn gezeten voor gewicht en doet nu geloof ik een -1 gewicht en een +1 in lengte, ik doe dus niet aan normale kindjes qua gewicht.
Zana, waarom geef je geen zetpil?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:42 schreef Zana het volgende:
Volgens mij valt dat nog mee, mijn zoontje is iets ouder maar zelfs nog iets lichter.
Elke keer weer gezeur over de bijvoeding en zo. Ik kan er echt niet meer inpropen, hij stopt gewoon met eten als die niets meer wil.
Deze keer heeft hij wel veel meer last gehad van de inentingen. Is misschien de dosis aan actieve stof anders bij de 4. keer? Voor het eerst had/ heeft die over meerdere dagen koorts max. 38,5, vandaag tussen 37,7 en 38,2. Weet eigenlijk niet goed wat ik ermee aan moet, want hij lijkt niet echt ziek, maar hij eet wel veel minder en wil alleen maar tiet. Dacht nog slim te zijn om Etos kinderparacetamoltabletjes met vruchtensmaak in huis te hebben, maar die spugt die direct weer uit. Nadat ik geproefd had, weet ik ook waarom, zo bitter als wat. Vanaf welk temperatuur geven jullie paracetamol?
Kuuk?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:45 schreef Fee-nix het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik lieg trouwens.... hij zegt 'Kuuuuuuuuu' en 'Kuuuuuu??'.
Hihi, bijna!quote:
Oa van haar.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hihi, bijna!
Asy fijn dat jij nu wel respons begint te krijgen. Ik hou ook stug vol.
En waar heb jij die gebaren dan vandaan? Vind ik ook wel interessant.
Dat zegt mijn man ook maar hij maakt er toch handig gebruik vanquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Ik ben ook al met gebaren begonnen, stug volhouden, krijg nu natuurlijk nog geen responsHet is alleen jammer dat lief er niets mee wil doen "ze is toch niet doof?"
![]()
Wat lief Mefke
Mijn man was ook érg sceptisch, maar gebruikt het nu bijna nog meer dan/als ik! Hij is helemaal omquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Ik ben ook al met gebaren begonnen, stug volhouden, krijg nu natuurlijk nog geen responsHet is alleen jammer dat lief er niets mee wil doen "ze is toch niet doof?"
![]()
Wat lief Mefke
omdat ik die niet in huis heb en ik dacht tabletten met een smaakje moeten ook kunnen, beetje naïef van mij...quote:
Je bedoelt hopelijk Jeugd en Gezinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:16 schreef Xanteh het volgende:
Gooit u mij maar in het topic samen met dochtertje Cara, geboren 3 mei. Ze ligt nu in mijn armen te soezen, straks komt jeugdzorg (?) langs en daarna gaat ze lekker in bad
Euh, was blijkbaar nog niet wakker genoeg, ze is al wat ouder dussssss..... Pfffff... Nu fijn in de file, dacht dat het vakantie was ofzo? Niets van te merken op de weg helaas...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hielprik doet de vk in de eerste week al toch? Oortjes testen gebeurde hier niet thuis.
Gewoon eerste introductie van het consultatiebureau waar je uitleg krijgt en je je eerste vragen kwijt kan. Niks om nerveus over te zijn
Omonomon! Gefeliciteerd met je kleintje en welkom!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:18 schreef Xanteh het volgende:
Haha. Ja jeugd en gezin bedoel ik. Gehoortest en hielprik had ze een week geleden. Dank jullie wel voor het warme ontvangstNet maar eventjes gewassen (beetje door gelekt) en schone kleren aan. Hangt nu gezellig aan de borst te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /ego post. Net een berichtje terug met excuses en dat hij nog wel een groot bakje met fruit had gekregen gisteren... Maar toch doet mijn mamma hart pijn
[ Bericht 17% gewijzigd door Cyntiaa op 15-05-2012 08:51:56 ]
TAP, als jij t niet vertrouwd....Dan zeg je toch gewoon dat je een afspraak wilt? (voordat de assistente je probeert af te schepenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier is E ziek. Heeft een heel vervelend hoestje die zeer doet. Daarbij rochelt ze af en toe ook.
Straks maar ff de dokter bellen, ff horen of ik met r langs moet komen of niet.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:01 schreef Zana het volgende:
maar ik moest stiekem wel een beetje lachen dat dat ook kan gebeuren.
Ik heb het thuis soms met de vitamintjes, dan ga ik ook ervan uit dat mijn vriend die al gegeven heeft tijdens het ontbijt, en kom ik pas veel later achter dat dat toch niet zo is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Aww dat is inderdaad vervelend! eten niet alle kindjes samen bij jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /ego post. Net een berichtje terug met excuses en dat hij nog wel een groot bakje met fruit had gekregen gisteren... Maar toch doet mijn mamma hart pijn![]()
Op onze kdv hebben de kindjes denk ik 3-4 eet momenten op een dag waar ze samen aan tafel zitten**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Aventura het volgende:
Wat stom Cyntiaa! Je voelt je dan zo machteloos he. Hier vanmorgen een lief moment. Ventje kroop naar een ander jochie toe en legde zijn armemn om zijn nek. Dat jochie deed het vervolgens ook. Een echte knuffel! Zo ontzettend lief!
+1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Aventura het volgende:
Sanne, ik zou het doen. Waarom niet. Als alleentaande ouder heb je ook adempauze nodig. Boeddha zei al dat ook rust nodig is om goed te functioneren. En het is niet eens dat je op de bank gaat zitten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |