abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:18:28 #1
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111352528
De Baby's

08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
24 november 2011:'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:34:33 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111353592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Poppedein het volgende:
En dankzij jou heb ik net de topics rond die datum teruggelezen...ohhh man, ik ben zo happy met 2 kindjes, geen zwangerschap en baby's meer hier, maar die bubbel, die heerlijke bubbel van een kind baren, voor t eerst ontmoeten, aftasten, ruiken, voelen, snuffen en diep in je opzuigen, ohhh wat zou ik graag even een potje open doen volgende week op zn eerste verjaardag om heeeeel eventjes weer die eerste geur diep op te snuiven O+
Zo mooi beschreven. Ga er nog meer van rammelen O+
pi_111353852
Jaaa dat geurtje!
Ik was erg stoned en weet nog maar weinig van net na de bevalling.. Wat ik wel nog precies kan terughalen is hoe ze voelde op mijn huid, toen ik haar op mn buik kreeg. Warm, nat, zwaar... O+ Dat moment zou ik wel terug willen. Gewoon alleen maar dat weer even voelen!
pi_111354657
en glibberig!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111356842
TJ, ik woog idd op een gegeven moment nog maar 49KG bij 1.80 :')
pi_111360746
}:| Lekker zijn jullie! Nou moet ik een nieuwe O+
pi_111361408
Alleen al om dat wat jullie beschrijven over zo'n vers babytje, glibberig, warm en zwaar op je buik krijgen, wil ik nog een baby. Nu kreeg ik een aangekleed jongetje bij me, wat het niet goed deed en het enige wat ik wilde was slapen :')

Mijn grootste angst voor nummertje 2 is dan ook om weer een bevalling te hebben die eindigd in een ks. Ik wil ook zo'n warm glibberig klein ding waar ik als eerste heel lang mee mag knuffelen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 03:47:22 #8
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111365100
Pfffff... Iemand ervaringen met darmkrampjes na de 3e maand? Hier zijn ze sinds een dikke week weer toegeslagen. Overdag lijkt ze er weinig tot geen last van te hebben, 's avonds maar vooral 'snachts is het één groot drama. En waar ik haar de eerste dagen nog in slaap kon voeden, werkt dat nu dus ook niet meer. Langer dan 2 uur achter elkaar slapen is momenteel echt een luxe voor me en ik ben eerlijk, die slapeloosheid (in combinatie met m'n griep) begint wel z'n tol te eisen...
Ik heb alle trucjes weer uit de kast getrokken, van kruik tot Infacol, maar het heeft allemaal geen effect. Iemand nog tips?
pi_111365243
Ah NTS, dat klinkt niet fijn.. Krijgt ze nog andere voeding, of alleen borst? Eet jij iets nieuws misschien?
Of misschien tandjes, eens paracetamol proberen? is vaak 's nachts erger, overdag worden ze wel afgeleid..

En glibberdingen O+
De eerste was een paars geval, dus na het knippen van de navelstreng alweer weg. Nr2 kon wel lekker blijven liggen. En hapte ook al snel aan. Dat vond ik wel bijzonder, net een uurtje uit de buik en al weten hoe je moet eten en waar je het krijgt..

En verder goeiemorgen :{
Daan speelt in de box, gisteren om half 6 naar bed gegaan en zijn nachtslaap in gegaan. En ondanks een papfles om 22 uur toch half 6 ook weer wakker.. Vanavond maar proberen te rekken tot na het avondeten :Y
pi_111365591
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 03:47 schreef NotTheSame het volgende:
Pfffff... Iemand ervaringen met darmkrampjes na de 3e maand? Hier zijn ze sinds een dikke week weer toegeslagen. Overdag lijkt ze er weinig tot geen last van te hebben, 's avonds maar vooral 'snachts is het één groot drama. En waar ik haar de eerste dagen nog in slaap kon voeden, werkt dat nu dus ook niet meer. Langer dan 2 uur achter elkaar slapen is momenteel echt een luxe voor me en ik ben eerlijk, die slapeloosheid (in combinatie met m'n griep) begint wel z'n tol te eisen...
Ik heb alle trucjes weer uit de kast getrokken, van kruik tot Infacol, maar het heeft allemaal geen effect. Iemand nog tips?
Zeker dat het kraampjes zijn? en geen sprong?
We hebben rond die tijd een forse sprong gehad..en nu dus weer
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111365946
Dat kan ook nog bitterend, draakje en daan zijn bijna even oud toch? Daan is ook wat mopperig de laatste dagen, bij in slaap komen, tijdens voedingen, in de box, etc.. Niks wat niet overgaat, maar misschien heeft draakje er 's nachts meer last van..
pi_111366097
oja, laatst vroeg iemand of er maar 1 maat Sock-ons waren, maar je hebbt dus 0-6mnd en 6-12 mnd dus we zijn weer 2 paar rijker :)
pi_111366231
Cas ligt alweer op bed! :o Lekker even tijd voor mijzelf, laatste cadeau's inpakken want mijn schoonzusje is vanmorgen naar het zkh gegaan. Vandaag dus verse baby snuifen als alles goed gaat O+
  donderdag 10 mei 2012 @ 08:39:51 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111366323
Wat spannend Cyntiaa!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111366643
pff...gisteren duurde het 9,5 uur voordat onze man ging slapen. In die tijd was het stuiteren als een Duracell-konijn afwisselend met huilbuien. We vermoeden een sprongetje en/of RS virus. Hopen natuurlijk niet op het laatste,want dat zou al de derde keer zijn.
Ik merk dat ie pijn heeft, zelfs wanneer je een paracetamol geeft helpt het niet. Ik hoop voor m'n vrouw dat ze vandaag een rustigere dag heeft.
pi_111366746
Heel spannend! Dus misschien vandaag nog een tripje naar Amsterdam *;
pi_111366751
Als je kindje pijn heeft en paracetamol niet helpt zou ik even naar de huisarts want pijn is niet fijn en sneu voor kleintjes.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:34:27 #18
348178 NotTheSame
pi_111367263
Dames, dank voor het meedenken. De symptomen zijn dat ze echt vreselijk kreunt 'snachts, continu scheten laat waarbij het kreunen heviger word, d'r beentjes hou ze dan ook helemaal stijf, en tussen het kreunen door spartelt ze dan weer heel veel.
dus mijn eerste ingeving was krampjes?
pi_111367545
Wat sneu Cleany ;(

NTS, darmkrampjes kan heel goed. Er is zoveel wat het kan veroorzaken: een virusje, andere melk (bij bv verandert je melk ook van samenstelling), het introduceren van bijvoeding, eventueel medicijnen of gewoon een beetje darmrijping. Hopelijk is ze er met een paar goede poepluiers vanaf :*

Mia is nu een paar uurtjes aan het wennen op het KDV. Het huis is zo stil nu :D al ziet het er weer eens uit alsof er een bom is ontploft
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:52:08 #20
348178 NotTheSame
pi_111367680
Ik vind het gewoon zo vreemd dat ze er alleen in de avond en nacht last van heeft? Momenteel ligt ze namelijk ubervrolijk langs me naar Samson en Gert te kijken ;)!
Ik zal m'n dieet ook weer eens wat scherper zetten, misschien gaan we daarmee de mist in ofzo...
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:54:49 #21
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111367747
Mogguh.

Ik zag een mooie fotospam van FR voorbijkomen! Nogmaals gefeliciteerd *O* .

NTS wat vervelend! Ik hoop dat Draakje er snel vanaf is.

Cleany oef 9,5 uur! Ik zou zoals DML ook al zegt ff naar de dokter gaan. Als paracetamol niet helpt en je ziet dat de kleine pijn heeft, lijkt het me verstandig om er even naar te laten kijken.

Cyntiaa spannend zeg! Baby bij een ander kijken is ook altijd erg leuk :).

En van al die verhalen over pasgeboren glibberigheid en geurtjes krijg ik wel een beetje een brok in mijn keel.... Ik wilde dat ook zooooooo graag. Dat moment dat de baby op je buik gelegd wordt. En het feit dat ik dat nooit ga meemaken doet eerlijk gezegd nog steeds best veel pijn.
pi_111368006
NTS Elise is ook een echte krampjesbaby. Nu heeft ze nog steeds heel gevoelige darmen. Ik moet echt zo opletten wat ik haar geef, en wat ik zelf eet... Als ik prei of ui eet dan is het meteen mis!
Wat goed hielp is goed de achtermelk laten drinken, en bij hele erge krampen in de tummytub!
Sterkte met Draakje!

Cleany, wat zielig!! Sterkte voor jullie ook!

Tante Cyntiaaaaa! Spannend!!! Als je er heen gaat, geniet ervan!!

Octo, wat apart he die rust in huis! Geniet je er ook wel een beetje van? ;)
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:07:30 #23
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111368131
Jeejjj Kleurdoos :o je kan zo de catwalk op dan ;)
Hoe heb je dat opgelost? Gestopt met borstvoeding geven dan? Je bent wel een "die-hard" dat je gewoon door bent gegaan zeg. Dat gewicht met jouw lengte :D
Hier word dat wel een probleem want hij neemt de fles nog steeds niet.
Nou ik heb nog een paar kilo speling dus tot nu toe gaat het nog.

NTS Rayen had het ook een tijdje, maar toen was hij een maand of 4. Overdag nergens last van maar 's nachts des te meer. Hij hield zijn benen dan niet stijf maar constant haast in de lucht, dan konden de scheten beter ontsnappen denk ik :D En kreunen pffff.
Ik maakte me toen ook wel zorgen maar ineens was het over. Nu heeft hij het nog af en toe in de nacht.
Ik ben blij toe want tijdens die krampen bleef ik hem in slaap voeden :{ ik werd er een beetje schijtziek van :+
Voor mijn gevoel was ik daar alleen maar mee bezig.
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:10:10 #24
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111368199
Goeiemorgen

NTS, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je kleintje :* Beterschap iig

Zo. ik ben net terug van de huisarts met Cristel. ik heb een verwijzing *O* Gelukkig doet hij daar helemaal niet moeilijk over. Dus zometeen maar ff weer bellen met de verzekering waardat het pasje van cristel blijft. En daarna een afspraak maken bij de kinderarts.

En nee, het is niet zo erg zoals je op sommige google foto's ziet, maar ik wil er toch naar laten kijken. ook omdat ze die 'deuk' heeft. Al had de arts het hier wel gelijk over 2 fontanellen...
pi_111369366
Hij schijnt nu al weer een uur te slapen. Jammer genoeg was ie niet wakker toen ik weg ging, maar dat was beter voor het ventje.

Beterschap voor de kleine NTS. Misschien gewoon wat moeilijke ontlasting?
Jij ook sterkte PureEvil met Cristel. Hopen dat het gauw beter gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')