Zo mooi beschreven. Ga er nog meer van rammelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Poppedein het volgende:
En dankzij jou heb ik net de topics rond die datum teruggelezen...ohhh man, ik ben zo happy met 2 kindjes, geen zwangerschap en baby's meer hier, maar die bubbel, die heerlijke bubbel van een kind baren, voor t eerst ontmoeten, aftasten, ruiken, voelen, snuffen en diep in je opzuigen, ohhh wat zou ik graag even een potje open doen volgende week op zn eerste verjaardag om heeeeel eventjes weer die eerste geur diep op te snuiven
Zeker dat het kraampjes zijn? en geen sprong?quote:Op donderdag 10 mei 2012 03:47 schreef NotTheSame het volgende:
Pfffff... Iemand ervaringen met darmkrampjes na de 3e maand? Hier zijn ze sinds een dikke week weer toegeslagen. Overdag lijkt ze er weinig tot geen last van te hebben, 's avonds maar vooral 'snachts is het één groot drama. En waar ik haar de eerste dagen nog in slaap kon voeden, werkt dat nu dus ook niet meer. Langer dan 2 uur achter elkaar slapen is momenteel echt een luxe voor me en ik ben eerlijk, die slapeloosheid (in combinatie met m'n griep) begint wel z'n tol te eisen...
Ik heb alle trucjes weer uit de kast getrokken, van kruik tot Infacol, maar het heeft allemaal geen effect. Iemand nog tips?
Nu al?!quote:
iedereen heeft toch 2 fontanellenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef PureEvil het volgende:
Goeiemorgen
NTS, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je kleintjeBeterschap iig
Zo. ik ben net terug van de huisarts met Cristel. ik heb een verwijzingGelukkig doet hij daar helemaal niet moeilijk over. Dus zometeen maar ff weer bellen met de verzekering waardat het pasje van cristel blijft. En daarna een afspraak maken bij de kinderarts.
En nee, het is niet zo erg zoals je op sommige google foto's ziet, maar ik wil er toch naar laten kijken. ook omdat ze die 'deuk' heeft. Al had de arts het hier wel gelijk over 2 fontanellen...
En t is dankzij feenix dat ik dat wist, want ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:23 schreef Fee-nix het volgende:
PE kan die 'kuil' op het achterhoofdje niet de tweede fontanel zijn? Bij Jesper heb ik die nooit duidelijk gevoeld, maar bij Sander is die ook heel erg aanwezig. Ik heb er naar gevraagd op het CB en is heel normaal, alleen vrij onbekend. Plaatje:
[ afbeelding ]
En ik ben lui, dus doe gewoon +1 op Kyara haar postquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:25 schreef Kyara het volgende:
Sterkte NTS.........lijkt me inderdaad heel heftig
Cleany, beterschap!
Rowan door het bed gezaktDat is zeker schrikken.
PE, fijn dat je je verwijzing hebt.
Sander alweer 3 maanden![]()
Poezebeest, fotospam? Gefeliciteerd! 6 maanden alweer![]()
En Lex drinkt uit zijn tuitbeker
Leuk is dat hequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
mijlpalendag, hij doet een poging tot kruipen en komt vooruit, alleen zet ie af met zijn hoofd
Mijn rups
Gefeliciteerd nogmaals en welkom!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:26 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ook dit topic maar eens in m'n myat zettenzoontje geboren op woensdag 9 mei 2012
naam volgt gauw
Hihihi! Dat vraagt om een foto natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
mijlpalendag, hij doet een poging tot kruipen en komt vooruit, alleen zet ie af met zijn hoofd
Mijn rups
Gefeliciteerd en welkom.!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:26 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ook dit topic maar eens in m'n myat zettenzoontje geboren op woensdag 9 mei 2012
naam volgt gauw
Welkom en nogmaals gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:26 schreef iamredleader het volgende:
naam volgt gauw
Het is ook wel zwaar, zeker als je zelf herstellende bent van de griep EN gewend was dat ze 20-5-8 liep eerstquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd met Midas!
Fijn dat het met Evan weer beter gaat.
NTS, pff, je noemt het zelf redelijk maar het lijkt me heel heftig hoor! Ik hoop dat ze snel wat beter gaat slapen!
Ik heb een paar dagen gehad dat luciferstokjes geen overbodige luxe warenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:31 schreef Fee-nix het volgende:
Midas 4 maanden!Dat vraagt om een foto
.
NTS jemig, kan je je ogen nog wel openhouden?Hoop voor je dat ze snel weer in een prettiger ritme zit.
Clubsoda even offtopic: waarom heb je nou zo'n sombere avatar?. Een beetje scary ook wel.... Doe dat maar even veranderen
![]()
.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:31 schreef Fee-nix het volgende:
Midas 4 maanden!Dat vraagt om een foto
.
NTS jemig, kan je je ogen nog wel openhouden?Hoop voor je dat ze snel weer in een prettiger ritme zit.
Clubsoda even offtopic: waarom heb je nou zo'n sombere avatar?. Een beetje scary ook wel.... Doe dat maar even veranderen
![]()
.
Muahaha! En hij wil je nog opeten ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren even de kamer uit om een schone romper te halen, toen ik terug kwam zag ik dit. Dag baby, hallo dreumes!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Aventura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren even de kamer uit om een schone romper te halen, toen ik terug kwam zag ik dit. Dag baby, hallo dreumes!. Ja nu vind je het nog grappig
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Aventura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren even de kamer uit om een schone romper te halen, toen ik terug kwam zag ik dit. Dag baby, hallo dreumes!![]()
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef Aventura het volgende:
Het is nu al heel vermoeiend, hij kruipt overal in moordtempo naartoe en trekt zich dan op. Ik zit geen minuut stil!
Is wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef Aventura het volgende:
Het is nu al heel vermoeiend, hij kruipt overal in moordtempo naartoe en trekt zich dan op. Ik zit geen minuut stil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |