Ook gezienquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het vervolg op puppy's in een rivier gooien?
Jij bent thuis ook zo opgevoed?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef finsdefis het volgende:
Denk je dat dit al erg is?
Naief wereldbeeld heb je. Natuurlijk volstrekt onacceptabel, maar er zijn wel ergere gevallen...
3 guys 1 hammerquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef finsdefis het volgende:
Denk je dat dit al erg is?
Naief wereldbeeld heb je. Natuurlijk volstrekt onacceptabel, maar er zijn wel ergere gevallen...
Jij hebt in je opvoeding zeker geen begrijpend lezen meegekregen.quote:
deze weetquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef hoeliefloepie het volgende:
als ik toevallig een filmpje van een bekende op internet zie, die dit doet...dan is ie sneller invalide dan dat ie van een gebouw af kan springen
Die was echt erg ja.quote:
Nee, heb ik op school mee gekregen zoals alle normale mensenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Jij hebt in je opvoeding zeker geen begrijpend lezen meegekregen.
En.er zijn mensen.die.denken dat iedereen daar zo zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En er zijn mensen die Turkije bij de EU willen hebben
School is onderdeel van je opvoeding imo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef ObesitasBoy het volgende:
[..]
Nee, heb ik op school mee gekregen zoals alle normale mensen
Wat heeft Turkije hiermee te maken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zijn ook allochtonenquote:
Mishandeld Verdient Een Kleine Letter M. Op Z'n Minst.quote:
"Grammar nazi's",quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef ObesitasBoy het volgende:
Hulde voor alle grammar nazi's die de fout hebben gevonden!
Ja ik ben altijd heel zachtaardig op FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En dat is nog behoorlijk zacht uitgedrukt.
Ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd heel zachtaardig op FOK!
Oprottenquote:
ik doe mee ik sla der met een fietsketting helemaal lamquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef finsdefis het volgende:
Knokploegje opzetten maar voor betreffende mefrau?
Ik ben al aan het bellen met het bureau van Beijingquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OMG, is dit al aangegeven bij de politie??? In drie uur is het filmpje al 270,000 keer bekeken. Dit is toch gewoon te erg voor woorden?
Wat is erg? Dat het filmpje 270K keer bekeken is in 3 uur tijd? Waarom is dat precies erg?quote:In drie uur is het filmpje al 270,000 keer bekeken. Dit is toch gewoon te erg voor woorden?
In dit soort zeldzame gevallen mag een man een vrouw wel degelijk een paar stompen voor haar hoofd geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef ObesitasBoy het volgende:
Kijk en oordeel
Waar gaat het toch heen met deze wereld![]()
http://twitvid.com/D70WQ
Gelukkig houdt ze wel van rickquote:Dαɴιĸα♥rιcĸ KRIJG TOCH KANKER ja sorry dat ik met kanker scheld maar ik vind dat dat nu mag
quote:351 comments ⋅ see all
JellyFTW Kom hier dan chinees, prop je wouwel vol met loempia's kijken of je dan nog zo skeer doet, spleetoog.
50 secs ago
Gil mmm moeder levend verbranden als payback? voelt zij ook hoe het is
11 secs ago
Meh, denk niet dat het FOK!kers zijn.quote:
Ik heb dat filmpje helemaal afgekeken. Heb er zelfs over gedroomd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wachte op het moment waar ze hem al slingerend tegen de muur ging gooien.
Het bleef echter bij slaan met een kussentje en wat knijpen.
Ik raad TS aan om 3 guys 1 hamer te kijken, dat is pas ziek en gestoord ( niet afgekeken want too pussy)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No homo, just human.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga ook niet kijken, dan zit ik de hele avond met zo'n vervelend gevoel..
(ik lijk wel hommo)
oh dat maakt het minder ergquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:01 schreef DragonSoul het volgende:
Dit is Indonesisch als ik goed naar de taal luister? dit is gewoon vast een moeder/maid die erg in de stress is geraakt ofzoietsdergelijks.
Kan je even quoten waar ik dat zeg?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh dat maakt het minder erg
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:04 schreef EvanStone het volgende:
http://my.entertainment.y(...)les-up-netizens.html
Zou ze daarna gewoon weer ´mama´ mogen spelen?quote:The woman was charged and found guilty under the Child Act 2001 is now serving an 18-month sentence..
Maar kan je je ook voorstellen dat je je kind daarom mishandelt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een klein stukje gekeken, ik kan me heel goed voorstellen dat je gek wordt van een huilbaby, zelf gelukkig nooit gehad maar een vriendin van me wel.
Maar er zijn nog twee andere volwassenen bij, waarom laten die dit in vredesnaam toe?
Als iemand kan vertalen wat ze zeggen graag, ben wel nieuwsgierig.
Mijn zus had een huil-tweeling, en ging daar bijna aan onderdoor maar die kinderenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef snakelady het volgende:
ik kan me heel goed voorstellen dat je gek wordt van een huilbaby
Ja, ik heb twee kinderen en eentje daarvan heeft wegens een ernstige oorinfectie 2 weken gehuild, als ze per dag een uur stil was was dat veel, je wordt letterlijk gek en dat was maar 2 weken. Mijn vriendin zat al bijna 2 maanden zo, ze belde me op een gegeven moment op en zei " als je ze niet komt halen gooi ik haar van de trap" , uiteraard ben ik die kleine meteen gaan halen, die nacht was de eerste nacht dat de moeder weer kon slapen sinds de baby geboren was, overigens is ze naast dit incident gewoon een goede moeder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:15 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
[..]
Zou ze daarna gewoon weer ´mama´ mogen spelen?
[..]
Maar kan je je ook voorstellen dat je je kind daarom mishandelt?
Joh, kan je nog emotioneler reageren en even alle rationele gedachtengangen aan de kant schuiven?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:19 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Mijn zus had een huil-tweeling, en ging daar bijna aan onderdoor maar die kinderen
zijn NOOIT geslagen of 'negatief' behandeld!!! Hoe durf je je voor te stellen dat mensen
zoiets bij kinderen zouden doen????????
Ben het bijna altijd met je oneens. Maar wat je hier zegt, lijkt me heel waar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee kinderen en eentje daarvan heeft wegens een ernstige oorinfectie 2 weken gehuild, als ze per dag een uur stil was was dat veel, je wordt letterlijk gek en dat was maar 2 weken. Mijn vriendin zat al bijna 2 maanden zo, ze belde me op een gegeven moment op en zei " als je ze niet komt halen gooi ik haar van de trap" , uiteraard ben ik die kleine meteen gaan halen, die nacht was de eerste nacht dat de moeder weer kon slapen sinds de baby geboren was, overigens is ze naast dit incident gewoon een goede moeder.
Daarnaast kan de vrouw in het filmpje ook een postnatale depressie hebben.
Ik zeg absoluut niet dat ik goedkeur wat ze heeft gedaan, dat is verschrikkelijk, maar dat die andere vrouw er voor kiest het te filmen inplaats van de baby en de moeder te helpen vind ik persoonlijk nog veel erger.
Overigens heb mijn kinderen nog nooit geslagen, zelfs nog geen pedagogische tik.
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Een vriendin van mij heeft vier jonge kinderen waarvan de laatste twee een tweeling van anderhalf jaar en zij wordt af en toe (vaak eigenlijk) ook helemaal gestoord! Zij heeft haar kinderen ook nooit geslagen trouwens maar soms wel die neiging gehad en ik kan me ook wel voorstellen dat je dan uit wanhoop een tik uit zou delen maar wat je hier ziet vind ik echt niet normaal!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee kinderen en eentje daarvan heeft wegens een ernstige oorinfectie 2 weken gehuild, als ze per dag een uur stil was was dat veel, je wordt letterlijk gek en dat was maar 2 weken. Mijn vriendin zat al bijna 2 maanden zo, ze belde me op een gegeven moment op en zei " als je ze niet komt halen gooi ik haar van de trap" , uiteraard ben ik die kleine meteen gaan halen, die nacht was de eerste nacht dat de moeder weer kon slapen sinds de baby geboren was, overigens is ze naast dit incident gewoon een goede moeder.
Daarnaast kan de vrouw in het filmpje ook een postnatale depressie hebben.
Ik zeg absoluut niet dat ik goedkeur wat ze heeft gedaan, dat is verschrikkelijk, maar dat die andere vrouw er voor kiest het te filmen inplaats van de baby en de moeder te helpen vind ik persoonlijk nog veel erger.
Overigens heb mijn kinderen nog nooit geslagen, zelfs nog geen pedagogische tik.
Aan de omgeving te zien wonen ze niet echt op een locatie waar mensen op de hoogte zijn van een postnatale depressie, als je kijkt naar de houding van de vrouw en haar gezichtsuitdrukking ziet ze er niet helemaal helder uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Een vriendin van mij heeft vier jonge kinderen waarvan de laatste twee een tweeling van anderhalf jaar en zij wordt af en toe (vaak eigenlijk) ook helemaal gestoord! Zij heeft haar kinderen ook nooit geslagen trouwens maar soms wel die neiging gehad en ik kan me ook wel voorstellen dat je dan uit wanhoop een tik uit zou delen maar wat je hier ziet vind ik echt niet normaal!
Maar inderdaad, ze kan natuurlijk aan een postnatale depressie lijden, alhoewel daar niks over wordt gezegd in het artikel...
En ja, de vrouw die dit allemaal heeft staan filmen is helemaal ziek in haar hoofd!
Niet echt nee...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Aan de omgeving te zien wonen ze niet echt op een locatie waar mensen op de hoogte zijn van een postnatale depressie, als je kijkt naar de houding van de vrouw en haar gezichtsuitdrukking ziet ze er niet helemaal helder uit.
Worse trolls than you have tried.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
valt allemaal wel mee hoor overdreven reacties allemaal. gaat ie echt niet dood van
OP geupdate. Bedankt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
www.facebook.com/video/video.php?v=121570514645175
Natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Ik troll alleen nietwordt allemaal veel te overdreven op gereageerd
Dan ken jij de helft van het internet niet, kijk op kaotic.com voor zieke shit en 3 guys 1 hammernatuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:43 schreef ForzaMilan het volgende:
4 seconden gekeken kon het niet aanzien en weggedrukt. Ik heb zieke shit gezien op internet maar dit slaat alles.
Rot op??quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
3 jongens die een zwerver dood maken met schroevendraaiers en hamers enzo.
Is dit voor jou een reden om een kind niet aan een nanny toe te vertrouwen??quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Hedera het volgende:
Nog een reden je kind niet aan een nanny toe te vertrouwen.
Serieus geen grap (zie ook spoiler voor het 'verhaal'). Dát is pas ziek, google het maar. Een link zal ik maar niet posten. Zijn wel gearresteerd overigens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
Ja ik kan hier makkelijekr naar kijken dan die kerel die met schroevedraaier wordt geprikt in bos enzoquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Serieus geen grap (zie ook spoiler voor het 'verhaal'). Dát is pas ziek, google het maar. Een link zal ik maar niet posten. Zijn wel gearresteerd overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No thanks. Ik ben nog sanequote:
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
De hele wereld is ziek, get used to it. Als ik al hoor van die 3 guys 1 hammer, dit, 2 girls 1 cup, kinderverkrachtingen e.d. .. echt wtfquote:
Hoezo Wow?! Wie kan mijn kind oprecht liefdevol opvoeden als ik en/of de vader van mijn kind?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit voor jou een reden om een kind niet aan een nanny toe te vertrouwen??
wow.. enkel wow
Natuurlijk gaat het niet zo als bij een vader/moeder/kind relatie, maar wat ik begreep uit je post is dat je denkt dat dit een standaard onder Nannys is ofzo. Excuse me if i am wrong maar dat zou echt uiterst generaliserend zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Hedera het volgende:
[..]
Hoezo Wow?! Wie kan mijn kind oprecht liefdevol opvoeden als ik en/of de vader van mijn kind?
KDV, BSO daar zal ik wel aan moeten geloven maar een nanny alleen zonder toezicht op mijn kind passen? Hell no!
Voor de komende 3 maanden??quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef LittleLady het volgende:
Ik heb er geen woorden voor, als ik in die kamer had gezeten had ik de baby weggepakt en beschermd tegen zijn moeder, als je graag iemand wil mishandelen pak dan iemand die veel groter en sterker in dan jezelf en over die 3 mannen met hun hamertje, zulken moeten in een cel en voor de komende 3 maand goed afgesloten blijven.
Gatverdamme de hele wereld is knettergek
Als je leed gaat vergelijken ben je natuurlijk gewoon een sjap. Overigens zegt het kunnen kijken naar een filmpje niet alles over de ernst. Leer eens rationeel nadenken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Ja ik kan hier makkelijekr naar kijken dan die kerel die met schroevedraaier wordt geprikt in bos enzo![]()
als je die niet kan kijken maar 3 guys 1 hammer en die zooi en andere killing shit wel ben je gewoon hypocriet
Wacht maar tot je met wallen tot aan je tenen loopt met een schreeuwend kind onder de arm. Dan is een babysitter een reddende engel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Hedera het volgende:
[..]
Hoezo Wow?! Wie kan mijn kind oprecht liefdevol opvoeden als ik en/of de vader van mijn kind?
KDV, BSO daar zal ik wel aan moeten geloven maar een nanny alleen zonder toezicht op mijn kind passen? Hell no!
Is ook zo, het filmpje is al oud.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef Lithia het volgende:
Volgens de link is de moeder al gearresteerd.
Wie gaat nu mijn nasi makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef Lithia het volgende:
Volgens de link is de moeder al gearresteerd.
Ja lekker je baby ergens dumpen omdat je zogenaamd betere dingen te doen hebt, neem er dan geen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met wallen tot aan je tenen loopt met een schreeuwend kind onder de arm. Dan is een babysitter een reddende engel.
Hier wil ik even op reageren, heel af en toe breng ik mijn dochter ook wel eens naar een oppas, dit zodat ik even rustig mijn dingen kan regelen, of eens een avondje uit kan gaan, voor de rest sta ik 24/7 voor mijn kind, maar soms even je eigen tijd is heel normaal en heel gezond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lekker je baby ergens dumpen omdat je zogenaamd betere dingen te doen hebt, neem er dan geen.
Moet een nanny de reddende engel van mijn kind zijn? Dat hoor ik te zijn en de vader van mijn kind. En anders maak ik helemaal geen kinderen. Misschien denken mannen daar makkelijker over, geen idee, maar dan maar wallen onder de ogen en slapeloze nachten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met wallen tot aan je tenen loopt met een schreeuwend kind onder de arm. Dan is een babysitter een reddende engel.
Dat is toch wel de meest zieke shit die ik ooit gezien heb op internet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wachte op het moment waar ze hem al slingerend tegen de muur ging gooien.
Het bleef echter bij slaan met een kussentje en wat knijpen.
Ik raad TS aan om 3 guys 1 hamer te kijken, dat is pas ziek en gestoord ( niet afgekeken want too pussy)
En dan te bedenken dat er ergens nog 20 van die video's bestaan... Ik bedoel, dit is toevallig de enige die is uitgelekt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat is toch wel de meest zieke shit die ik ooit gezien heb op internet.
Voor mij staat-ie nog steeds op de eerste plaats qua shock video's.
De vrouw in het filmpje is de moeder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Hedera het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nu? In een wereld die compleet zwart/wit is leven?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lekker je baby ergens dumpen omdat je zogenaamd betere dingen te doen hebt, neem er dan geen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ga even dat onthoofdingsfilmpje kijken om dit beeld uit mijn hoofd te krijgen.
dankjequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:16 schreef evarulesz het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=5b1_1336543971
hier is het filmpje...
Onze vrienden van het filmpje 3 guys 1 hammer hebben ongeveer hetzelfde met iemand gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef evarulesz het volgende:
ik zou een vuurspies in haar edele delen stoppen en haar oogballen laten smelten en dan in haar mond stoppen en 1 voor 1 haar lede maten eraf hakken en dan leven in brand steken.
klaar.
ohnee ze krijgt 18 maanden cel..
oww.....quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef ObesitasBoy het volgende:
[..]
Onze vrienden van het filmpje 3 guys 1 hammer hebben ongeveer hetzelfde met iemand gedaan
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe dat maar, want ik wil het hier niet hebben. Hele video bekeken en ik kan er even niks zinnigs op zeggen. Behalve een hoop scheldwoorden. Gatverdamme.
Ja omg, ik heb werkelijk nog nooit zoiets walgelijks gezien en gelezen in mijn hele leven. Dat mensen dat kunnen doen is gewoon onbegrijpelijk. Branden in de hel mogen ze.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje over Baby Brianna ook gezien?
Zeker nog een slag erger?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje over Baby Brianna ook gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lithia op 11-05-2012 01:22:23 ]En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Daar is ook niks mis mee. Dit in tegenstelling tot de mensen die hun kinderen naar BSO's en KDV's brengen omdat ze moeten werken. Begin er dan niet aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hier wil ik even op reageren, heel af en toe breng ik mijn dochter ook wel eens naar een oppas, dit zodat ik even rustig mijn dingen kan regelen, of eens een avondje uit kan gaan, voor de rest sta ik 24/7 voor mijn kind, maar soms even je eigen tijd is heel normaal en heel gezond.
is koeltoerquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En het domme aan deze video is dat dat kind het resultaat is van een verkrachting > waarom is ze niet gewoon in de maag gestompt of van de trap gevallen, maar 6 maanden lang zo'n buik en gedoe om vervolgens dat kind in elkaar te slaan?
Ach hou nou eens op daarmee. Heeft niks met 'koeltoer' te maken. Dat geroep moet maar eens klaar zijn. Zegt eerder wat over deze zieke bitch als je het mij vraagt.quote:
Heeft het wel. Hoe ziek het ook is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach hou nou eens op daarmee. Heeft niks met 'koeltoer' te maken. Dat geroep moet maar eens klaar zijn. Zegt eerder wat over deze zieke bitch als je het mij vraagt.
Dat dacht ik dus ook gelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:21 schreef Bredemug het volgende:
Hij kan het niet onderbouwen, hij kan alleen onzin uitschijten.
Hij blijft maar overlevenquote:
PM dan?quote:
Je wilt het niet zien. Trust me. Of je moet onderhand ongevoelig voor dat soort troep zijn geworden. Zoals ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh haha nee ik bedoelde die link. Maar ik probeer het morgen wel even op de pc
Het is niet zomaar ok en bovendien is het geen foto. Toch hoeft dit geen verzameltopic te worden voor gore.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:05 schreef snakelady het volgende:
Waarom is het zomaar ok om een foto van een dode baby te plaatsen?
Binnen de context van het topic vind ik het kunnen. Het is trouwens geen foto, maar een reportagefilmpje. Deze beelden werden ook op het Amerikaanse nieuws vertoond, al dan niet met een viewerwarning.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:05 schreef snakelady het volgende:
Waarom is het zomaar ok om een foto van een dode baby te plaatsen?
Ik bedoel deze, hierbij zie ik een foto van een dode baby, ik zit overigens op mijn telefoon dus kan niet goed linken vandaar de quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit en:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Binnen de context van het topic vind ik het kunnen. Het is trouwens geen foto, maar een reportagefilmpje. Deze beelden werden ook op het Amerikaanse nieuws vertoond, al dan niet met een viewerwarning.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Toch hoeft dit geen verzameltopic te worden voor gore.
Mmm toch zit ik daar niet zo op te wachten zo voor het slapen gaan om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Binnen de context van het topic vind ik het kunnen. Het is trouwens geen foto, maar een reportagefilmpje. Deze beelden werden ook op het Amerikaanse nieuws vertoond, al dan niet met een viewerwarning.
omdat het onderwerp me wel interesseert en ten eerste ging het onderwerp over een mishandelde baby die het heeft overleefd, niet over een dode baby .quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef Lithia het volgende:
Snap verder niet wat je dan in een topic zoekt met zo'n TT, maargoed, ik zet het in een spoiler.
isquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En.er zijn mensen.die.denken dat iedereen daar zo zijn
Ik merk het!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef asabeta het volgende:
Vuile slet, zal haar eens vastbinden en met een kussensloop vol bakstenen voor d´r hersens slaan. Sorry kan er behoorlijk slecht tegen...
Lieve schat, wat doe je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik kijk daar niet naar, het is ook ziek om zoiets op het forum te plaatsen
Levenslang vast. Die gast die filmde minder, geloof dat hij over een jaar of 15 vrij komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:06 schreef evarulesz het volgende:
Wat voor straf hebben die jongens nou gekregen van 3 guys and 1 hammer? En hoelang??
Wat een walgelijk filmpje was dat. Heb hem niet af kunnen kijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Levenslang vast. Die gast die filmde minder, geloof dat hij over een jaar of 15 vrij komt.
Dnepropetrovsk Maniacs; zo werden ze trouwens in de media genoemd.
Een maat zette hem ooit eens op tijdens een avond bieren. Met geluid aan. Heb hem half afgekeken, ik ben qua films wel wat gewend maar heb er echt wakker van gelegen, kreeg toen voor het eerst ook een tijd geen bier door mijn keel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een walgelijk filmpje was dat. Heb hem niet af kunnen kijken
Dan heb ik mij vergist en zal hij over niet zo'n lange tijd weer vrijkomen, maar hier ging het topique niet over.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:20 schreef evarulesz het volgende:
OMG er staat op internet dat hanza (cameraman) nine years imprisonment heeft gekregen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:57 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die zeggen dat 3 guys one hammer heftig is... Er bestaat een filmpje van een meisje die in een plastic zak klimt, die word vervolgens vacuüm gezogen, en al gillend, trillend enz zie je haar 5 minuten lang dood gaan. (Gelukkig) kan ik dat filmpje niet meer vinden zo snel.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
waar blijft hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:59 schreef delano.888 het volgende:
Mocht iemand het willen zien. Als je een linkje wil naar het vreselijkste filmpje ooit kun je me pm'en. Ik raad het 100% af overigens. Het is echt het vreselijkste wat ik ooit heb gezien. Het is dus iemand die zelfmoord pleegt in een plastic zak, maar zich halverwege bedenkt.
edit: fucking veel zieke fokkers die me pm'en / dm'en![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:13 schreef Lithia het volgende:
Toch hoeft dit geen verzameltopic te worden voor gore.
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je dat nou wel doet dan heb je het allemaal op 1 plek
Wegens Google ads..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef delano.888 het volgende:
En daar zijn de pm's alweer![]()
BTW er was ooit een topic waar dit wel mocht, een gore topic, maar waarom is die er nu niet meer?
Das onzin, die kan je per topic uit zetten.quote:
Wat de fuck manquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef ObesitasBoy het volgende:
Kijk en oordeel
Waar gaat het toch heen met deze wereld![]()
http://www.liveleak.com/view?i=5b1_1336543971
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |