SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 09-05-2012 22:10:02 ]
Jezelf laten pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Vas, nooit gepakt @ rollerbank dan?
Nope, aan 't eind van m'n straat op 't Mercatorplein hebben ze fucking vaak rollerbank en preventieve fouilleringen, was één keer meegenomen en toen was ik kk bang want ik kon niet zien of er nou rollerbank stond of niet. Gelukkig alleen fouillerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Vas, nooit gepakt @ rollerbank dan?
Ze kunnen daar niet vaak genoeg controlerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, aan 't eind van m'n straat op 't Mercatorplein hebben ze fucking vaak rollerbank en preventieve fouilleringen, was één keer meegenomen en toen was ik kk bang want ik kon niet zien of er nou rollerbank stond of niet. Gelukkig alleen fouillerenvoor de rest ga ik altijd zijstraatjes in als er veel motoren rijden toch.
Is wel zo jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze kunnen daar niet vaak genoeg controleren
Daarom ben ik altijd voorzichtig, Gilera Runner is mocro scooter 1#quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is wel zo jaMaar er worden letterlijk alleen mocro's aangehouden voor de rest.
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd voorzichtig, Gilera Runner is mocro scooter 1#
Petjes, Hardcore4life mannetjes, heb je er hier genoeg van haha.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (![]()
) mocrovoertuigen. Bovendien, controles in een dorp, wat?
In Oud-Zuid staan meer Vespa's dan in West, niks mocrovoertuigquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (![]()
) mocrovoertuigen. Bovendien, controles in een dorp, wat?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier rond zelfde lvl als ik (20) die premades wil doen lol? nick @ LoL is ook Jajong ben wel een n00b bye
Ja ik weet in Zuid veel meer, daar worden ze vandaan gejat jwtquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Oud-Zuid staan meer Vespa's dan in West, niks mocrovoertuig.
Ohja true, die rocken alleen maar sportscootersquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Petjes, Hardcore4life mannetjes, heb je er hier genoeg van haha.
tis een verneukte versie van Dotaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jajong, als je dit leest, kankernerd.
hehe, was verslaafd aan dat spel toen dat lied uitkwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vi siter har in ventrilo spelar lite DoTa
gaat nergens over, net zoals Boten Annaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hehe, was verslaafd aan dat spel toen dat lied uitkwam
Lieve schat, ik háát shoppenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Vas, jumi, juna, jackiebrown etc.:
Ga nooit met dat shopping queers mee doen want al die meiden zijn zo lelijk als de nacht
I knowquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lijkt net een man.
Vage muziek
Drugs
Haat shoppen
Ben ik homo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lijkt net een man.
Vage muziek
Drugs
Haat shoppen
Met Vas hoeft dat niet, a en toe effe een dikke bodycheck doen en tegen haar schouder aanrossen met volle krachtquote:
Wat, je hoeft geen homo te zijn bij mij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Met Vas hoeft dat niet, a en toe effe een dikke bodycheck doen en tegen haar schouder aanrossen met volle kracht
Neuk je of schaar je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I knowIk kan ook prima one of the boys zijn op een vrouwelijke manier.
Nee jij bent gewoon een man met een vagina wat wil een rickocum nog meer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, je hoeft geen homo te zijn bij mij?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jajong, als je dit leest, kankernerd.
+1 voor deze opmerking. Meesten kunnen het niet eens handelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een man met een vagina wat wil een rickocum nog meer?
Al die burgerlijke saaie wijfjes overaldie zijn leuk voor een paar keer maar echt lachen gieren brullen zal dat nooit worden nigguh!
Samen met jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha ga game mang niemand moet je mog ga minecraft spele ofso xD xD
Alsof ze handlebars zijn op een gerapede handlebar moustache van een dik turks mokkelquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
+1 voor deze opmerking. Meesten kunnen het niet eens handelen
Ik weet niet waar deze man over praat mesnequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Samen met jou. Jij bent hier de dikste gamenerd volgens mij
15 mei Lol NOOUTSIDE
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof ze handlebars zijn op een gerapede handlebar moustache van een dik turks mokkel
Necromancer of Monk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze man over praat mesne
Haahaaaaiiii chocomuffinnnnn niihihihiquote:
Ja ik heb nog genoeg pics maar ik zal ff wat fernandes kopen en een nieuwe maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ricko, je zou nog steeds een Fernandes OP pic maken
Geil, tinychat met Rickquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik heb nog genoeg pics maar ik zal ff wat fernandes kopen en een nieuwe maken.
Denk dat ik ook ff een webcam koop morgen
Hedde gij maar 1 les danquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Gridlok het volgende:
yay, morgen vrij. leraar hed er ginne zin an haha.
8 uur les van 1 docent ja, " kunst colleges ". Maar pauper gebouw is kapot nu, alle leidingen gesprongen vandaag, overal waterquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hedde gij maar 1 les danDaar zou ik niet eens voor komen
Teringquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
8 uur les van 1 docent ja, " kunst colleges ". Maar pauper gebouw is kapot nu, alle leidingen gesprongen vandaag, overal water
In een "kunst" opleidingsschool? Lekker danquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
8 uur les van 1 docent ja, " kunst colleges ". Maar pauper gebouw is kapot nu, alle leidingen gesprongen vandaag, overal water
Je krijgt gewoon ondersteuning van een docent in die 8 uur, terwijl je door werkt aan je eigen werk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In een "kunst" opleidingsschool? Lekker dan
Dat wordt me een sexy pic jonge!!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
als ricko een fernandespic maakt krijg ik een blauwe lul van het fappen
Ah op die manier! Wat voor soort shiz moet ik denken dan? Sculpturen? Schilderijen? Digitale videobewerkings kinst? Of zit ik dr flink naastquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon ondersteuning van een docent in die 8 uur, terwijl je door werkt aan je eigen werk.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet te sexy want dat mag natuurlijk niet meer![]()
Joe Santagato.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke shit uit Amerika zou je echt willen hebben maar het is gewoon niet verkrijgbaar in Nederland?
Ik zou het zelf ook niet weten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
Nee even eerlijk, er zijn maar weinig dingen die hier echt niet te krijgen zijn. Of nou ja, je kan ze altijd versturen hier heen.
Noem een prijs.quote:
Ja klopt, maar ik bedoel dus dingen die in Nederland niet te krijgen zijn en die je dus "lastig" moet laten versturen naar Nederland (hoge verzendkosten).quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
Nee even eerlijk, er zijn maar weinig dingen die hier echt niet te krijgen zijn. Of nou ja, je kan ze altijd versturen hier heen.
Maakt niet uit wat, in ieder geval iets wat potentie heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet weten, eerlijk gezegd
Misschien fastfood zoals "wendy's" ofzo?
Welke afdeling zoek je, yuri?
Dan zou je t bij kleding moeten zoeken denk ik.... Alhoewel, dat is ook volgens mij makkelijk importeerbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Noem een prijs.
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel dus dingen die in Nederland niet te krijgen zijn en die je dus "lastig" moet laten versturen naar Nederland (hoge verzendkosten).
[..]
Maakt niet uit wat, in ieder geval iets wat potentie heeft.
Nee, maar misschien zijn er potentiële producten om te importeren en te verkopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zou je t bij kleding moeten zoeken denk ik.... Alhoewel, dat is ook volgens mij makkelijk importeerbaar.
Ga je zelf naar de US?
Nja ik heb een bekende wonen daar dus die neemt altijd van alles voor me meequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Noem een prijs.
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel dus dingen die in Nederland niet te krijgen zijn en die je dus "lastig" moet laten versturen naar Nederland (hoge verzendkosten).
[..]
Maakt niet uit wat, in ieder geval iets wat potentie heeft.
Nice nice, entrepeneur deze mattiequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zijn er potentiële producten om te importeren en te verkopen.
Niet weten hoe goed die douchegel isquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso alles wat met het woordje swag te maken heeft.
Zo goed als Jackie's bil?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet weten hoe goed die douchegel is
Wat is er zo 'bijzonder' aan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet weten hoe goed die douchegel is
Thanks bro.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bedoelt Etha? Ja dat is een lastige inderdaad..![]()
Ik moet wel lachen om dit teen mom gedeeltequote:Op woensdag 9 mei 2012 23:59 schreef RickoKun het volgende:
Godverdommese jammer dat er alleen maar 2 afleveringen van beavis en butthead uitgezonden worden op MTV.
Kijk al de hele week en het zijn alleen maar 2 dezelfdeVorige week ook al
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om dit teen mom gedeelte
Hoor jij nu niet dronken in de goot te liggen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil graag mijn beklag doen over het feit dat die foto van Krio is verdwenen.
WAT IS DIT DAMENS EN HEREN!??????
Ik lig in bed en ben aan het bijkomen van gisteren. Morgen weerquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet dronken in de goot te liggen?
Fok haat nudisten nu ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Wat doet mijn foto nog in de OP dan? Of mogen bikini's wel?quote:
Ligt eraan, als je het koud hebt niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat doet mijn foto nog in de OP dan? Of mogen bikini's wel?
Het zag er vast ook heel charmant uit. Shit is fucking moeilijk en die chicks doen alsof het niets isquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Wejoo jumi die lapdances uitdeelt terwijl ze je Spaanse woordjes in je oortjes fluistert.
Wat is verder op in dezen sc nu?
Grindende chicksquote:
Borsten sowieso :S ondingenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Grindende chicksBewegende tieten
Teasen
The man tryin' to keep us down.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
The man tryin' to keep us down.Je steun wordt zeer gewaardeerd.
Maar er staat al een nieuwe in, XO.
Hoerquote:
Sfeerverhogend tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:07 schreef Gridlok het volgende:
En dan zit je maar te kijken, en dan kan je niks doen....
Daarom moet jij teasen, nigguh.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:07 schreef Gridlok het volgende:
En dan zit je maar te kijken, en dan kan je niks doen....
Zal hier eens mee teasen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom moet jij teasen, nigguh.
Wat is deze, ik ben een family manquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zegt de mannelijke hoer van Fernandes
Jawel. Da's eigenlijk een beetje het probleem. Ik zou moeten slapen maar ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook last van atm. Geen school morgen?
Niet doen alsof je niet keihard geteased wil worden door de dames hier.quote:
Er bestaat toch zoiets als SM met elektriciteit?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal hier eens mee teasen.
[ afbeelding ]
Er bestaat SM met vrijwel alles dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er bestaat toch zoiets als SM met elektriciteit?
Jouw volk draagt dat voor mijquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan iemand deze boy even een kommetje rijst geven?
Niet door allemaal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet doen alsof je niet keihard geteased wil worden door de dames hier.
SM met rauwe makrelen lijkt me leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er bestaat SM met vrijwel alles dus
ja het was ook niet de vraag of het bestond maar of het niet iets voor Gridlok is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er bestaat SM met vrijwel alles dus
Ah I see.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja het was ook niet de vraag of het bestond maar of het niet iets voor Gridlok is.
Ja naja, ik skip lessenquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jawel. Da's eigenlijk een beetje het probleem. Ik zou moeten slapen maar ik ben er klaar mee.
Jij dan?
stalen pin met 230 volt door mijn pisbuis rammen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja het was ook niet de vraag of het bestond maar of het niet iets voor Gridlok is.
warung rotiquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Relaxte tentjes inderdaad, die warungs.
Details.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat niezen terwijl je je reet afveegt best een apart fenomeen oplevert.
Geilheid. ¿Ooit een kneej in je pisbuis geramt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stalen pin met 230 volt door mijn pisbuis rammen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat niezen terwijl je je reet afveegt best een apart fenomeen oplevert.
Hard geworden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
SM met rauwe makrelen lijkt me leuk.
BEN JE GESTOORD OFZO!?!?!?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geilheid. ¿Ooit een kneej in je pisbuis geramt?
En dan zo je piemel aanspannen zodat er vacuüm ontstaat en je dick een trekje neemt van dat ding.quote:
Een link er naar mag wel, mijn waerde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
Nieuwe Kim K bikini pics, mag niet posten.
1 man 1 screwdriver kijken en dan gewoon die pijn voelen als je er alleen al naar kijktquote:
Haha die ken ik, en ik voelde em al toen ik er aan dacht...quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
1 man 1 screwdriver kijken en dan gewoon die pijn voelen als je er alleen al naar kijkt
Terwijl ik het 3-laags WC-papier (ik denk zo'n 8 blaadjes, driemaal dubbelgevouwen) met de nodige voorzichtigheid vertrouwend op jarenlange ervaring langs mijn anus bewoog om de resterende restjes fecaliën te verwijderen opdat dit geen tarrels vormt kwam het moment dat ik moest niezen. Tijdens dit voorval voelde ik eerder genoemde anus lichtjes ontspannen, wat zich uitte in het ietsjes openen van de kringspier. Gedesoriënteerd door dit voorval rondde ik het proces maar op de automatische piloot af.quote:
Hoezo mag je die niet posten. Post.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
Nieuwe Kim K bikini pics, mag niet posten.
Normaal toiletpapier is niet afvegen. Dat is uitsmeren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terwijl ik het 3-laags WC-papier (ik denk zo'n 8 blaadjes, driemaal dubbelgevouwen) met de nodige voorzichtigheid vertrouwend op jarenlange ervaring langs mijn anus bewoog om de resterende restjes fecaliën te verwijderen opdat dit geen tarrels vormt kwam het moment dat ik moest niezen. Tijdens dit voorval voelde ik eerder genoemde anus lichtjes ontspannen, wat zich uitte in het ietsjes openen van de kringspier. Gedesoriënteerd door dit voorval rondde ik het proces maar op de automatische piloot af.
Nat geworden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terwijl ik het 3-laags WC-papier (ik denk zo'n 8 blaadjes, driemaal dubbelgevouwen) met de nodige voorzichtigheid vertrouwend op jarenlange ervaring langs mijn anus bewoog om de resterende restjes fecaliën te verwijderen opdat dit geen tarrels vormt kwam het moment dat ik moest niezen. Tijdens dit voorval voelde ik eerder genoemde anus lichtjes ontspannen, wat zich uitte in het ietsjes openen van de kringspier. Gedesoriënteerd door dit voorval rondde ik het proces maar op de automatische piloot af.
Lichamen zijn verboden op FOK!quote:
Oh ja, goed idee. Of gewoon zo:quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een link er naar mag wel, mijn waerde.
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest *UPDATE #2*quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Jajong het volgende:
Waarom de fuck zou je die foto's niet mogen poste????
De laatste wipe sowieso met vochtig toiletpapier, maar de eerste rondes gewoon met normaal papier man. Je gaat toch niet met 1 zo'n lullig velletje babywipe die eerste veeg riskerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Normaal toiletpapier is niet afvegen. Dat is uitsmeren.
Daarom babywhipes.
Nasty gurlquote:
Fok had ruzie met aandeelhouders van google ofzoiets.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Jajong het volgende:
Waarom de fuck zou je die foto's niet mogen poste????
Dat bedoelde ik precies man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De laatste wipe sowieso met vochtig toiletpapier, maar de eerste rondes gewoon met normaal papier man. Je gaat toch niet met 1 zo'n lullig velletje babywipe die eerste veeg riskeren.
Maar... Het zijn geen naaktfoto's niks..quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fok had ruzie met aandeelhouders van google ofzoiets.
Blijf die shit me nou m'n hele leven achtervolgenquote:
Vriendschapshandboeicockringquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik precies man.
Fuck man, jij bent mijn wederhelft. Fuck al die dames en laat ons trouwen.
Whut, welke?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Blijf die shit me nou m'n hele leven achtervolgen? Ik moet hier minder delen. Net ook al mijn best bewaarde jeugdgeheim blootgelegd bij de KLB'ers
![]()
Ja ik weet het ook niet, zal wel iets te maken hebben met christenen ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar... Het zijn geen naaktfoto's niks..
Deel het met je aanstaande wederhelft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Net ook al mijn best bewaarde jeugdgeheim blootgelegd bij de KLB'ers![]()
Ik voel een beeldenstorm aan komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, zal wel iets te maken hebben met christenen ofzo
Oké wtf, dit was echt de kortste gay marriage ever gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deel het met je aanstaande wederhelft.
NIGGUH, ik ben een oliesjeik. Polygaam per definitie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké wtf, dit was echt de kortste gay marriage ever gewoon.
This call is from a correctional institution and is subject to monitoring and recording. If you do not wish to accept this call please hang up now. To accept the call, press 0.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NIGGUH, ik ben een oliesjeik. Polygaam per definitie.
Gwn eige harem ensowquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NIGGUH, ik ben een oliesjeik. Polygaam per definitie.
Dit klinkt zo nog gaarder als je het gesprek niet meegekregen hebtquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vriendschapshandboeicockring.
[..]
Whut, welke?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ook herkenbaar![]()
Ik had ook een meisje in de klas op de basisschool waar ik ziek bang voor was en die zulke shit deed als ik bij haar speelde. Ik voelde me misbruikt
Soo spannund.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het was zo'n manipulatieve chick die je ongeveer dwong om bij haar te spelen, en als ik dan na school bij haar was wilde ze telkens 'vadertje en moedertje' o.i.d. spelen. Telkens zei ik na 2 min "oké het is ochtend, ik moet naar mijn werk" en toen zei ze: "neee het is nog geen ochtend, we zijn nog niet klaar!!'![]()
Ik was ooit zo bang dat ik brood met schimmel heb opgegeten bij haar thuis omdat ik niet durfde te zeggen dat er schimmel op zatKanker gaar was ik.
Je vraagt erom he Jumquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit klinkt zo nog gaarder als je het gesprek niet meegekregen hebt
[..]
[..]
Soo spannund.
Stuur me even een DM met de pre-nup.quote:
Hard geworden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soo spannund.
Ik ben mijn hart aan het luchten ja. Ik heb hier vroeger jaren lang nachten wakker om gelegenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soo spannund.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben mijn hart aan het luchten ja. Ik heb hier vroeger jaren lang nachten wakker om gelegen
Nou...quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]'t Heeft je niet permanent beschadigd iig
wjnmkquote:
Ik was m'n schacht al aan het strelen, tot ik me bedacht dat jullie maximaal 11-12 moeten zijn geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soo spannund.
Arial blokletters: Farao.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Mooie lettertypen voor een tattoo?
inb4 Comic Sans.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat ben je van planquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Inglorious op mijn onder of bovenarm, onderarm lijkt mij mooier eigenlijk.quote:
Keep je het wel 1 hunnid? Als je Rudy heette noemde ik je Roekeloze Rudyquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inglorious op mijn onder of bovenarm, onderarm lijkt mij mooier eigenlijk.
In b4 haat. Shit is real voor mij.
Ik begreep hier geen kanker van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Keep je het wel 1 hunnid? Als je Rudy heette noemde ik je Roekeloze Rudy.
Onderarm inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inglorious op mijn onder of bovenarm, onderarm lijkt mij mooier eigenlijk.
In b4 haat. Shit is real voor mij.
Binnenkant is wel sweet denk ik zo.quote:
Kan je niets vinden op Dafont? Ik weet niet wat je zoekt namelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog even terugkomende op mijn originele vraag.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan je niets vinden op Dafont? Ik weet niet wat je zoekt namelijk.
Tevens ga ik nu slapen want morgen nog één keer party hardy hierGoodnight.
Gnight en party hard.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan je niets vinden op Dafont? Ik weet niet wat je zoekt namelijk.
Tevens ga ik nu slapen want morgen nog één keer party hardy hierGoodnight.
Is tog een lueken film haha.quote:
quote:
is egt een lueken film hoowrquote:
Deze meot ik een keer stoned kijkenquote:
Ik kan je wel bijles geven andersquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mamaIk ben al 2 weken bezig met bio
I see what you did thurrrr..quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan je wel bijles geven anders
Veel inderdaad, osmose en diffusie enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I see what you did thurrrr..
[ afbeelding ]
Ik snap de stof trouwens wel maar het is belachelijk veel
Erfelijkheid is easy. Stofwisseling en de werking van het hart enzo daartegen..quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Veel inderdaad, osmose en diffusie enzo.
Vergeet de x-chomosomale genetica niet
Ik heb hier nog een examenbundel voor je trouwens, kan je lekker examens uit 2006 maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Erfelijkheid is easy. Stofwisseling en de werking van het hart enzo daartegen..![]()
die kan je ook gewoon van internet halen, maar nee genoeg proefexamens gemaakt. Kwestie van stampen nuquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een examenbundel voor je trouwens, kan je lekker examens uit 2006 maken.
nou da ding pompt gewoon beetje bloed zo door het lichaam en dat is wel prima zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:28 schreef JackieBrown het volgende:
Werking van het hart lerenoh wat mis ik die tijden
Mensen die geen bètastudie doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nou da ding pompt gewoon beetje bloed zo door het lichaam en dat is wel prima zo.
quote:
wtf manquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:22 schreef wise het volgende:
Denkbeeldig de dj uithangen
haha kiek em goan. Die gast is van het pad af
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:22 schreef wise het volgende:
Denkbeeldig de dj uithangen
haha kiek em goan. Die gast is van het pad af
Moet jij niet aan de voetjes van scholieren sabbelen ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geneeskunde een bètastudie noemen
Nee, vandaag geen scholieren, maar lekkere hbo studentjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet jij niet aan de voetjes van scholieren sabbelen ofzo?
Gothic letters: wat kijk je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Arial blokletters: Farao.
Op je chest dat is rough.
Ja da's wel zo. Oke jij bent een uitzonderingquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Hè niet zo bitchen, ik compenseer het met een tweede studie ja
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja da's wel zo. Oke jij bent een uitzondering
Je hebt gewoon schijt!quote:
Nou ik ben net bij 16. Dat Tom met die vriendin van 'm gaat samenwonen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:49 schreef junamii het volgende:
[..]
Hè Jackie ben je eigenlijk al bij met DH kijken?
Desperate housewhoresquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou ik ben net bij 16. Dat Tom met die vriendin van 'm gaat samenwonen.
Maar nou zag ik per ongeluk op tv (met uitzenden zijn ze verder dan ik ben) een stukje voorbij komen en die heeft het echt voor me gespoiled.
Voor het geval je het nog niet gezien hebt... iets met Mike![]()
Ah, die aflevering is echt sadquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou ik ben net bij 16. Dat Tom met die vriendin van 'm gaat samenwonen.
Maar nou zag ik per ongeluk op tv (met uitzenden zijn ze verder dan ik ben) een stukje voorbij komen en die heeft het echt voor me gespoiled.
Voor het geval je het nog niet gezien hebt... iets met Mike![]()
Ah nice, ja ik heb alleen gezien wat er met hem is, maar niet hoe het gekomen is. Zal binnenkort wel komen dan, ik heb gelijk maar de volgende gedownload opgezochtquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, die aflevering is echt sad![]()
Ik kijk ze trouwens gewoon online, moet alleen de laatste nu nog zien
Stoer doen terwijl je me gewoon een rugmassage geeft terwijl ik de nieuwe eps kijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt hé viese kkhoere, beter gaan ze gwn The Nanny kyke
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Stoer doen terwijl je me gewoon een rugmassage geeft terwijl ik de nieuwe eps kijk
quote:
zoderekt is geen nederlands!!1!!11quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zoderekt heb je geen grote mond meer.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Stoer doen terwijl je me gewoon een rugmassage geeft terwijl ik de nieuwe eps kijk
Jullie tweequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zoderekt heb je geen grote mond meer.
avoiding zé question eyyyy?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:12 schreef JackieBrown het volgende:
Juna klopt het dat dit het laatste seizoen is van DH?
Niet van onderwerp veranderenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:12 schreef JackieBrown het volgende:
Juna klopt het dat dit het laatste seizoen is van DH?
Hedde gij nog wa aan mijn cart00n gedaan?quote:
Haha ik denk tis zo wel vrij subtielquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen
En volgens mij wel. Niet tof
Ja echt. DH is denk ik de enige serie waar ik echt alle seizoenen van ben blijven volgen. Ik denk dat ik ze gewoon opnieuw ga kijken als dit seizoen afgelopen isquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
Tssal m'n series, m'n leven, wat moet ik hierna...
Heb je wel eens True Blood gekeken?
Het gaat wel over vampieren/allerlei andere wezensquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja echt. DH is denk ik de enige serie waar ik echt alle seizoenen van ben blijven volgen. Ik denk dat ik ze gewoon opnieuw ga kijken als dit seizoen afgelopen is
En neeee, is dat wat? Waar gaat het over?
Denk je dat ik met Fok!kers ga daten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:10 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee![]()
Mindfucken jullie nou of zijn jullie echt met elkaar bezig.
hey hey hey, niet zo neerbuigend hequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk je dat ik met Fok!kers ga daten?lollllll
Ohquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het gaat wel over vampieren/allerlei andere wezensdaar hield ik zelf in eerste instantie niet van maar dit is wel een leuke serie.
Wel gewoon drama's en liefde maar daarnaast ook actie en ruige sexscènes.
Het heeft alleen bizar lange pauzes, zijn nu 4 seizoenen en nu bijna een jaar lang niks..
Jackie. Mep hem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Terecht welquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met jou zou ik full homo daten. Geile boytje.
Post even en dan snel weer weghalen.. leef op het randje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:50 schreef junamii het volgende:
Pics/gifjes willen posten en op het laatste moment bedenken dat het niet meer mag.
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest *UPDATE #2*quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:50 schreef junamii het volgende:
Pics/gifjes willen posten en op het laatste moment bedenken dat het niet meer mag.
Onduidelijk gedoe van jullie ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest *UPDATE #2*
Ben ik het mee eens.quote:
Naar behoren dame, druk met werk, kilometers maken. Weer terug in het kasteel, enigzins spijt van.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:10 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee![]()
Mindfucken jullie nou of zijn jullie echt met elkaar bezig.
Daarom lag je vorige week hier in bed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo slechtquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:11 schreef ThaTim het volgende:
Gvd![]()
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/331g03p.png
Doe ik ook altijd, gewoon fokken terwijl ik seks heb.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ze zitten beide op FOK! terwijl één de ander masseert?
Seks met je zelf zeker ja?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, gewoon fokken terwijl ik seks heb.
Ik vaak andersom.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, gewoon fokken terwijl ik seks heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |