SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 09-05-2012 22:10:02 ]
Jezelf laten pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Vas, nooit gepakt @ rollerbank dan?
Nope, aan 't eind van m'n straat op 't Mercatorplein hebben ze fucking vaak rollerbank en preventieve fouilleringen, was één keer meegenomen en toen was ik kk bang want ik kon niet zien of er nou rollerbank stond of niet. Gelukkig alleen fouillerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Vas, nooit gepakt @ rollerbank dan?
Ze kunnen daar niet vaak genoeg controlerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, aan 't eind van m'n straat op 't Mercatorplein hebben ze fucking vaak rollerbank en preventieve fouilleringen, was één keer meegenomen en toen was ik kk bang want ik kon niet zien of er nou rollerbank stond of niet. Gelukkig alleen fouillerenvoor de rest ga ik altijd zijstraatjes in als er veel motoren rijden toch.
Is wel zo jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze kunnen daar niet vaak genoeg controleren
Daarom ben ik altijd voorzichtig, Gilera Runner is mocro scooter 1#quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is wel zo jaMaar er worden letterlijk alleen mocro's aangehouden voor de rest.
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd voorzichtig, Gilera Runner is mocro scooter 1#
Petjes, Hardcore4life mannetjes, heb je er hier genoeg van haha.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (![]()
) mocrovoertuigen. Bovendien, controles in een dorp, wat?
In Oud-Zuid staan meer Vespa's dan in West, niks mocrovoertuigquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (![]()
) mocrovoertuigen. Bovendien, controles in een dorp, wat?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier rond zelfde lvl als ik (20) die premades wil doen lol? nick @ LoL is ook Jajong ben wel een n00b bye
Ja ik weet in Zuid veel meer, daar worden ze vandaan gejat jwtquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Oud-Zuid staan meer Vespa's dan in West, niks mocrovoertuig.
Ohja true, die rocken alleen maar sportscootersquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Petjes, Hardcore4life mannetjes, heb je er hier genoeg van haha.
tis een verneukte versie van Dotaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jajong, als je dit leest, kankernerd.
hehe, was verslaafd aan dat spel toen dat lied uitkwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vi siter har in ventrilo spelar lite DoTa
gaat nergens over, net zoals Boten Annaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hehe, was verslaafd aan dat spel toen dat lied uitkwam
Lieve schat, ik háát shoppenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Vas, jumi, juna, jackiebrown etc.:
Ga nooit met dat shopping queers mee doen want al die meiden zijn zo lelijk als de nacht
I knowquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lijkt net een man.
Vage muziek
Drugs
Haat shoppen
Ben ik homo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lijkt net een man.
Vage muziek
Drugs
Haat shoppen
Met Vas hoeft dat niet, a en toe effe een dikke bodycheck doen en tegen haar schouder aanrossen met volle krachtquote:
Wat, je hoeft geen homo te zijn bij mij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Met Vas hoeft dat niet, a en toe effe een dikke bodycheck doen en tegen haar schouder aanrossen met volle kracht
Neuk je of schaar je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I knowIk kan ook prima one of the boys zijn op een vrouwelijke manier.
Nee jij bent gewoon een man met een vagina wat wil een rickocum nog meer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, je hoeft geen homo te zijn bij mij?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jajong, als je dit leest, kankernerd.
+1 voor deze opmerking. Meesten kunnen het niet eens handelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een man met een vagina wat wil een rickocum nog meer?
Al die burgerlijke saaie wijfjes overaldie zijn leuk voor een paar keer maar echt lachen gieren brullen zal dat nooit worden nigguh!
Samen met jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha ga game mang niemand moet je mog ga minecraft spele ofso xD xD
Alsof ze handlebars zijn op een gerapede handlebar moustache van een dik turks mokkelquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
+1 voor deze opmerking. Meesten kunnen het niet eens handelen
Ik weet niet waar deze man over praat mesnequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Samen met jou. Jij bent hier de dikste gamenerd volgens mij
15 mei Lol NOOUTSIDE
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof ze handlebars zijn op een gerapede handlebar moustache van een dik turks mokkel
Necromancer of Monk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze man over praat mesne
Haahaaaaiiii chocomuffinnnnn niihihihiquote:
Ja ik heb nog genoeg pics maar ik zal ff wat fernandes kopen en een nieuwe maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ricko, je zou nog steeds een Fernandes OP pic maken
Geil, tinychat met Rickquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik heb nog genoeg pics maar ik zal ff wat fernandes kopen en een nieuwe maken.
Denk dat ik ook ff een webcam koop morgen
Hedde gij maar 1 les danquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Gridlok het volgende:
yay, morgen vrij. leraar hed er ginne zin an haha.
8 uur les van 1 docent ja, " kunst colleges ". Maar pauper gebouw is kapot nu, alle leidingen gesprongen vandaag, overal waterquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hedde gij maar 1 les danDaar zou ik niet eens voor komen
Teringquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
8 uur les van 1 docent ja, " kunst colleges ". Maar pauper gebouw is kapot nu, alle leidingen gesprongen vandaag, overal water
In een "kunst" opleidingsschool? Lekker danquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
8 uur les van 1 docent ja, " kunst colleges ". Maar pauper gebouw is kapot nu, alle leidingen gesprongen vandaag, overal water
Je krijgt gewoon ondersteuning van een docent in die 8 uur, terwijl je door werkt aan je eigen werk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In een "kunst" opleidingsschool? Lekker dan
Dat wordt me een sexy pic jonge!!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
als ricko een fernandespic maakt krijg ik een blauwe lul van het fappen
Ah op die manier! Wat voor soort shiz moet ik denken dan? Sculpturen? Schilderijen? Digitale videobewerkings kinst? Of zit ik dr flink naastquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon ondersteuning van een docent in die 8 uur, terwijl je door werkt aan je eigen werk.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet te sexy want dat mag natuurlijk niet meer![]()
Joe Santagato.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke shit uit Amerika zou je echt willen hebben maar het is gewoon niet verkrijgbaar in Nederland?
Ik zou het zelf ook niet weten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
Nee even eerlijk, er zijn maar weinig dingen die hier echt niet te krijgen zijn. Of nou ja, je kan ze altijd versturen hier heen.
Noem een prijs.quote:
Ja klopt, maar ik bedoel dus dingen die in Nederland niet te krijgen zijn en die je dus "lastig" moet laten versturen naar Nederland (hoge verzendkosten).quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
Nee even eerlijk, er zijn maar weinig dingen die hier echt niet te krijgen zijn. Of nou ja, je kan ze altijd versturen hier heen.
Maakt niet uit wat, in ieder geval iets wat potentie heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet weten, eerlijk gezegd
Misschien fastfood zoals "wendy's" ofzo?
Welke afdeling zoek je, yuri?
Dan zou je t bij kleding moeten zoeken denk ik.... Alhoewel, dat is ook volgens mij makkelijk importeerbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Noem een prijs.
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel dus dingen die in Nederland niet te krijgen zijn en die je dus "lastig" moet laten versturen naar Nederland (hoge verzendkosten).
[..]
Maakt niet uit wat, in ieder geval iets wat potentie heeft.
Nee, maar misschien zijn er potentiële producten om te importeren en te verkopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zou je t bij kleding moeten zoeken denk ik.... Alhoewel, dat is ook volgens mij makkelijk importeerbaar.
Ga je zelf naar de US?
Nja ik heb een bekende wonen daar dus die neemt altijd van alles voor me meequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Noem een prijs.
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel dus dingen die in Nederland niet te krijgen zijn en die je dus "lastig" moet laten versturen naar Nederland (hoge verzendkosten).
[..]
Maakt niet uit wat, in ieder geval iets wat potentie heeft.
Nice nice, entrepeneur deze mattiequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zijn er potentiële producten om te importeren en te verkopen.
Niet weten hoe goed die douchegel isquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso alles wat met het woordje swag te maken heeft.
Zo goed als Jackie's bil?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet weten hoe goed die douchegel is
Wat is er zo 'bijzonder' aan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet weten hoe goed die douchegel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |