SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 09-05-2012 22:10:02 ]
Jezelf laten pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Vas, nooit gepakt @ rollerbank dan?
Nope, aan 't eind van m'n straat op 't Mercatorplein hebben ze fucking vaak rollerbank en preventieve fouilleringen, was één keer meegenomen en toen was ik kk bang want ik kon niet zien of er nou rollerbank stond of niet. Gelukkig alleen fouillerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Vas, nooit gepakt @ rollerbank dan?
Ze kunnen daar niet vaak genoeg controlerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, aan 't eind van m'n straat op 't Mercatorplein hebben ze fucking vaak rollerbank en preventieve fouilleringen, was één keer meegenomen en toen was ik kk bang want ik kon niet zien of er nou rollerbank stond of niet. Gelukkig alleen fouillerenvoor de rest ga ik altijd zijstraatjes in als er veel motoren rijden toch.
Is wel zo jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze kunnen daar niet vaak genoeg controleren
Daarom ben ik altijd voorzichtig, Gilera Runner is mocro scooter 1#quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is wel zo jaMaar er worden letterlijk alleen mocro's aangehouden voor de rest.
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd voorzichtig, Gilera Runner is mocro scooter 1#
Petjes, Hardcore4life mannetjes, heb je er hier genoeg van haha.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (![]()
) mocrovoertuigen. Bovendien, controles in een dorp, wat?
In Oud-Zuid staan meer Vespa's dan in West, niks mocrovoertuigquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier zijn de vespa's, zip's en Sym Mio's (![]()
) mocrovoertuigen. Bovendien, controles in een dorp, wat?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier rond zelfde lvl als ik (20) die premades wil doen lol? nick @ LoL is ook Jajong ben wel een n00b bye
Ja ik weet in Zuid veel meer, daar worden ze vandaan gejat jwtquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Oud-Zuid staan meer Vespa's dan in West, niks mocrovoertuig.
Ohja true, die rocken alleen maar sportscootersquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Petjes, Hardcore4life mannetjes, heb je er hier genoeg van haha.
tis een verneukte versie van Dotaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jajong, als je dit leest, kankernerd.
hehe, was verslaafd aan dat spel toen dat lied uitkwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vi siter har in ventrilo spelar lite DoTa
gaat nergens over, net zoals Boten Annaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hehe, was verslaafd aan dat spel toen dat lied uitkwam
Lieve schat, ik háát shoppenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Vas, jumi, juna, jackiebrown etc.:
Ga nooit met dat shopping queers mee doen want al die meiden zijn zo lelijk als de nacht
I knowquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lijkt net een man.
Vage muziek
Drugs
Haat shoppen
Ben ik homo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lijkt net een man.
Vage muziek
Drugs
Haat shoppen
Met Vas hoeft dat niet, a en toe effe een dikke bodycheck doen en tegen haar schouder aanrossen met volle krachtquote:
Wat, je hoeft geen homo te zijn bij mij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Met Vas hoeft dat niet, a en toe effe een dikke bodycheck doen en tegen haar schouder aanrossen met volle kracht
Neuk je of schaar je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I knowIk kan ook prima one of the boys zijn op een vrouwelijke manier.
Nee jij bent gewoon een man met een vagina wat wil een rickocum nog meer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, je hoeft geen homo te zijn bij mij?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jajong, als je dit leest, kankernerd.
+1 voor deze opmerking. Meesten kunnen het niet eens handelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een man met een vagina wat wil een rickocum nog meer?
Al die burgerlijke saaie wijfjes overaldie zijn leuk voor een paar keer maar echt lachen gieren brullen zal dat nooit worden nigguh!
Samen met jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha ga game mang niemand moet je mog ga minecraft spele ofso xD xD
Alsof ze handlebars zijn op een gerapede handlebar moustache van een dik turks mokkelquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
+1 voor deze opmerking. Meesten kunnen het niet eens handelen
Ik weet niet waar deze man over praat mesnequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Samen met jou. Jij bent hier de dikste gamenerd volgens mij
15 mei Lol NOOUTSIDE
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof ze handlebars zijn op een gerapede handlebar moustache van een dik turks mokkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |