no g, 1km lopen met onderweg gevaar voor de tamiltijger strijders.quote:
Wist je dat het verzonnen is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist je ook dat een mens gemiddeld per jaar 4 spinnen in zijn slaap op eet?
Ja, maar ik niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist je ook dat een mens gemiddeld per jaar 4 spinnen in zijn slaap op eet?
Jawel man. Hier zat ooit een spin te grootte van m'n hand. ben me kapot geschrokken. Sindsdien moet ik die beesten niet meer.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man. Hier zat ooit een spin te grootte van m'n hand. ben me kapot geschrokken. Sindsdien moet ik die beesten niet meer.
quote:
Hier ook 5x ofzo. Wel iets kleiner dan mijn hand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man. Hier zat ooit een spin te grootte van m'n hand. ben me kapot geschrokken. Sindsdien moet ik die beesten niet meer.
Allemaal?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me wel af.. stel er komen ooit andere wezens.. die 200x zo groot als ons zijn, zouden die dan ook bang voor ons zijn?Want wij zijn allemaal bang voor spinnen, motten en kleine insecten.
Af en toe zitten hier ook kleinere varianten, maar alsnog enorm groot. Van die huisspinnen. Die hoor je s'nachts gewoon lopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier ook 5x ofzo. Wel iets kleiner dan mijn hand.
1tje sloeg ik kapot op de muur, viel hij op de grond, probeert hij weg te rennen![]()
Met een dikke combo sloeg ik hem op de grond kapot.
wtfquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe zitten hier ook kleinere varianten, maar alsnog enorm groot. Van die huisspinnen. Die hoor je s'nachts gewoon lopen.
Ik had een foto moeten nemen, maar daar had ik de rust niet voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wtfjij hallucineert man..
Nog nooit een spin zo groot als een hand gezien.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
alsof jij ooit tietjes hebt aangeraakt geo
jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier meer mensen die van HMF een hole in one ge-dm'ed kregen net?
Handjes boven 't bureau he geo. In mijn geval zou dat btw niet veel uitmaken aangezien hij er sowieso 10 cm nog bovenuit komt.quote:
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier meer mensen die van HMF een hole in one ge-dm'ed kregen net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |