Zeker wel!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat die fucking criminelen genieten van mijn belastingteruggave.
Heerlijk van gegeten.quote:Als iemand op curacao zit, ik heb honger
Tja dat is curaçao he, alles lekker rustig aan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:45 schreef Marsenal het volgende:
Aangifte doen bij de trage lui hier duurt uuuren, daar gaat mijn dag.
Aangifte doen op Curacaoquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:45 schreef Marsenal het volgende:
Aangifte doen bij de trage lui hier duurt uuuren, daar gaat mijn dag.
Je zou hier eens een dag een vlieg aan de muur bij het immigratieloket moeten zijn. Jiskefet ain't shit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aangifte doen op Curacao. Mooie comedy sketches zouden dat zijn
.
Die lui die zitten de hele dag te lunchen, heb je niks aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:53 schreef 9611Niels het volgende:
Woon je een beetje bij de kerk in de buurt of niet?
Ja, in Nederland word je nooit geskimd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom ga je dan in dat corrupte curacao wonen?
In Curacao wel meer, heb er 5 jaar gewoond en ben 4 keer geskimd. Aso's daar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, in Nederland word je nooit geskimd.
Waar staat dat TS op vakantie is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:12 schreef das_phantom het volgende:
Ga geen medelijden hebben met iemand die een paar maanden op vakantie is
Niet op vakantie dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:37 schreef Marsenal het volgende:
Misschien spel je het met een d, maar kan me niet schelen.
Woon met mijn vriendin een paar maanden op curacao. Vandaag komen we er achter dat allebei onze pinpasjes zijn geskimt, en onze rekeningen leeggeroofd. Nu zijn we blut, de autohuur moet vandaag betaalt worden, mijn rekeningen in Nederland worden ongeduldig, en tot overmaat van ramp ligt Rabobank internetbankieren plat, dus via via geld lenen is nog fucking lastig ook.
Zelf kunnen we niks aan bankzaken regelen omdat we geen noodgeld kunnen laten storten, en onze banken werken niet heul erg mee over de telefoon. American Express houden ze hier niet van, dus onze creditcard is waardeloos.
Nu kan je dus noodgeld laten storten naar een western union account, maar dan moet je wel geld op je rekening hebben staan.
Ik hoop dat die fucking criminelen genieten van mijn belastingteruggave. En graag een dikke middelvinger naar de banken in Nederland, die graag vijf weken bedenktijd willen voordat ze het gestolen geld terugstorten. Oja, ik mag ook twee weken wachten op een nieuw pasje.
Als iemand op curacao zit, ik heb honger, en woon aan de santa rosaweg.
Kutzooi.
Na die eerste keer kwam het niet in je op om je pincode af te schermen met je tweede hand of portemonnee?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
In Curacao wel meer, heb er 5 jaar gewoond en ben 4 keer geskimd. Aso's daar.
Denken dat skimmen altijd op dezelfde manier gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Na die eerste keer kwam het niet in je op om je pincode af te schermen met je tweede hand of portemonnee?
Ze gebruiken ook warmtescanners.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Na die eerste keer kwam het niet in je op om je pincode af te schermen met je tweede hand of portemonnee?
quote:
Hoe werkt dat dan?quote:
Ik was toen een keer in Vlagtwedde en toen heb ik een broodje ui op dat was wel leuk scheelde ook een hoop geld Gr. grquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie heeft er hier wel eens iemand geskimd? Een skim geplaatst?
Sjonge ja, want je zult een ander eens wat gunnen hequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja en Curacao patstopic dus ik zit er niet mee, blijf maar lekker blut daar.
Het leven is hier net zo duur als in Nederland, dus niks patserigs aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Grow up.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vond ik er ook vanquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen rabobank nee.. Creditcard kunnen we niet mee pinnen, wel naar bankbalie met paspoort, maar dat ging dus niet door omdat die vrouw achter de balie zei dat ze geen American Express konden accepteren op het eiland. Vandaag bleek dat het wel kon, maar dan moet je gewoon iemand treffen die geen hekel heeft aan hulpbehoevende Nederlanders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er geen Rabobank op dat eiland? Ff persoonlijk babbelen helpt wellicht.
Je kan op je creditcard ook cash krijgen toch?
Ik vind het echt kut voor je, TS. Maar wel goed dat het toch iet of wat opgelost is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Geen rabobank nee.. Creditcard kunnen we niet mee pinnen, wel naar bankbalie met paspoort, maar dat ging dus niet door omdat die vrouw achter de balie zei dat ze geen American Express konden accepteren op het eiland. Vandaag bleek dat het wel kon, maar dan moet je gewoon iemand treffen die geen hekel heeft aan hulpbehoevende Nederlanders.
Bedankt voor de steun luitjes, ik ben alweer minder chagrijnig ervan. Hoop dat ze die smerige dieven pakken, maar de laatste groep skimmers die ze hier pakten bleken bij de bank en politie te werken, dus ik reken nergens meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Tropisch regenwoud klimaat hea. Meestal prachtig, soms heel kutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Marsenal het volgende:
Arsenal
Vandaag begaf de auto het, meteen een bestemming voor ons geleende geld gevonden.
Het is dat omboeken van een ticket ook centen kost, anders stond ik al op het vliegveld.
When it rains, it pours.
Western Union filiaaltjes hier worden allemaal gerund door schimmige negroide figuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja want western union zijn geen oplichters natuurlijk.
Blij dat de bank het anders ziet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Altijd goed afschermen wat je invoert ts. Geskimd worden is in zekere zin jouw eigen schuld.
Inderdaad, 's avonds altijd een beetje oppassen of je niet gevolgd word.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Beunhazer het volgende:
Speciaal geregistreerd omdat ik op google zocht naar 'skimmen curacao' en dit topic vond, ik zit namelijk ook een halfjaar op curacao. De laatste tijd worden er echt kapot veel mensen geskimd. Sommige mensen meerdere keren in enkele weken. Serieus het loopt compleet uit de hand met het skimmen hier, je kunt nergens meer pinnen. Dat, of je wordt beroofd. Heb ik samen met talloze andere mensen ook al meegemaakt. Gun op je hoofd en alles afgeven. Na 8uur 's avonds hoef je echt niet meer alleen weg te gaan hoor (tenzij je in een auto zit)
Gelukkig is het mooi weer
Het eiland heeft zo zijn eigen spelregels maar als je ze kent, is het lekker zitten hier hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Compliment het volgende:
Klinkt verdomd gevaarlijk daar. Kijk maar goed uit ts.
Wow dit gaat te ver, gewoon vakantiegangers?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef Beunhazer het volgende:
Hadden ze nog mazzel. Zo laatst was er ook een jongen meegenomen die z'n hele huisraad ook mocht inladen in een truck van de overvallers. Die namen ze mee naar noordpunt en in de auto waren ze aan het overleggen waar ze hem dood gingen knallen. Hij had immers al gezien hoe ze eruit zagen dus liepen ze risico. En voor hun is het een kleine moeite, daar doen ze echt niet moeilijk overToen heeftie zich er uit weten te lullen door te zeggen dat hij ergens nog een laptop kon fixen. Die jongen had niets meer, behalve z'n boxershort. ALLES weg. Volgende dag met het vliegtuig terug naar nederland gegaan.
Oh en eergister gingen ze mensen overvallen ter hoogte vd Oranjestraat voor t stoplicht. Als je stil stond trokken ze de deur open, gun op je hoofd en alles afgeven. Zo hebben ze een aantal mensen gepakt. Een uur later zijn er een paar lokale bewakers op scooters heengereden om te kijken of ze ze nog konden vinden. En jawel ze stonden er nog. Maar ze begonnen meteen te schieten op de bewakers, stuk of 6x met een revolver. Criminelen hebben hier schijt aan ALLES.
Wat zieligquote:Als iemand op curacao zit, ik heb honger, en woon aan de santa rosaweg.
Godsklere man, TS heeft honger en jij loopt alleen maar te mekkeren over curaçao.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Beunhazer het volgende:
Speciaal geregistreerd omdat ik op google zocht naar 'skimmen curacao' en dit topic vond, ik zit namelijk ook een halfjaar op curacao. De laatste tijd worden er echt kapot veel mensen geskimd. Sommige mensen meerdere keren in enkele weken. Serieus het loopt compleet uit de hand met het skimmen hier, je kunt nergens meer pinnen. Dat, of je wordt beroofd. Heb ik samen met talloze andere mensen ook al meegemaakt. Gun op je hoofd en alles afgeven. Na 8uur 's avonds hoef je echt niet meer alleen weg te gaan hoor (tenzij je in een auto zit)
Gelukkig is het mooi weer
Geen aangifte doen is te stupide voor woorden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je zou hier eens een dag een vlieg aan de muur bij het immigratieloket moeten zijn. Jiskefet ain't shit.
Ik ga gewoon lekker naar het strand nu ik nog wat benzine in de tank heb, en die aangifte laten we voor wat het is.
Ja die overvallers waren locals, de mensen die ze beroofden waren studenten enzo. Doen ze expres 's avonds in het weekend, want dan hebben mensen gedronken. Hier krijg je geen boete voor rijden onder invloed btw, alleen als je brokken maakt. Echt iedereen doet t (politie zelf ook, ik moest mn fles bacardi inleveren toen ze me zagen drinken achter t stuur)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Wow dit gaat te ver, gewoon vakantiegangers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |