Dit dus. Eerlijk gezegd hoor ik meer mannen dan vrouwen er over.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak vrouwen gefriendzoned worden. Die lopen er alleen niet de hele dag over te bitchen
.
robjequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk ben ik gewoon keihard gefriendzoned door robert
HEY TEACHER LEAVE DEM KIDS ALONEquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I DONT NEED NO THOUGHT CONTROL
Ja dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak vrouwen gefriendzoned worden. Die lopen er alleen niet de hele dag over te bitchen
.
Oh echt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ze eens leren dat directheid beter werkt kan dat aantal ook teruggedreven worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
.
ik wil je best doen om je beter te laten voelen hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is ook waar inderdaad. Mannen zijn overigens geen haar beter, hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze eens leren dat directheid beter werkt kan dat aantal ook teruggedreven worden.
Link?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Allemaal dikke tieten op DV's tumblr, ik krijg er een complex van
Ik ga maar eens een kijkje nemen dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
POTquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jongens bedoel je denk ik. Een man loopt zich niet druk te maken of hij dan 'kei voor schut' staat of wat dan ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is ook waar inderdaad. Mannen zijn overigens geen haar beter, hoor
Laatst op facebook jaquote:
Moet ik me nu beter voelen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik wil je best doen om je beter te laten voelen hoor
Ja haahahaha maar dat was gewoon een beetje ongemakkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laatst op facebook jatoen je vader ook mee keek. Waarna hij later aan tafel vroeg wie dat meisje was.
alles om jou beter te laten voelen xoxoquote:
waarom zou een vader aan mij vragen wie dat ene meisje op facebook is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laatst op facebook jatoen je vader ook mee keek. Waarna hij later aan tafel vroeg wie dat meisje was.
Dik? nah. Perfectquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, helaas. Vrienden gingen zeiken dat ze moe waren.
Hehe ja, nu je het zegt inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jongens bedoel je denk ik. Een man loopt zich niet druk te maken of hij dan 'kei voor schut' staat of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |