ohquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bikini plaatjes en dus lingerie plaatjes mogen niet meer.
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef smegmanus het volgende:
[*UPDATE*] Dit geldt vanaf nu ook voor bijvoorbeeld dames in bikini en elke andere vorm van gekuist bloot. Dit geldt voor heel ONZ, dus ook in de Nachtbagger. Wil je toch van het vrouwelijk schoon willen genieten, dan kun je in B&H terecht.
dat gifje met die borstenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Space kijkt ookweer op mijn tumblr hoor.
wat zei chinees toen michael ook weg gingquote:
Jottem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Space kijkt ookweer op mijn tumblr hoor.
Ja ik weet van niks, ik was met Klopper in gesprek, en toen kreeg ik een haatmail van d'rquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat zei ruitenbeek toen michael ook weg ging?
lol want het zijn nu beide klassen met bedrijfskundequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik weet van niks, ik was met Klopper in gesprek, en toen kreeg ik een haatmail van d'r
Ja ik hoorde het, zal wel chaos geweest zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
lol want het zijn nu beide klassen met bedrijfskunde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, zal wel chaos geweest zijn.
Maarja, ik had d'r verzoch om me op geoorloofd afwezig te zetten, krijg ik een mail terug.
''Je toon in jouw mail vind ik niet prettig''![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:28 schreef Trollscience het volgende:
Zo'n jongen die ik ken lijkt daar zo veel op he, maar ik had hem per ongeluk gefriendzoned en nu heeft hij geen interesse meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janken
Ja precies, kut eskimo.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:28 schreef Trollscience het volgende:
Gladde prater, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
ben ik gefriendzonedquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo'n jongen die ik ken lijkt daar zo veel op he, maar ik had hem per ongeluk gefriendzoned en nu heeft hij geen interesse meer.
Janken
You're doing it wrong. Kom maar bij tante speesquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo'n jongen die ik ken lijkt daar zo veel op he, maar ik had hem per ongeluk gefriendzoned en nu heeft hij geen interesse meer.
Janken
wat ben jij debiel zegquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Janken
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
You're doing it wrong. Kom maar bij tante spees
I dont need no educationquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik probeer dat arme meisje alleen maar te helpen
quote:
Je wilt niet weten hoe vaak vrouwen gefriendzoned wordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:31 schreef Trollscience het volgende:
zie je weer hoe evil vrouwen zijn, systematisch friendzonen alles
Idd. Eigenlijk ben ik gewoon keihard gefriendzoned door robertquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak vrouwen gefriendzoned worden. Die lopen er alleen niet de hele dag over te bitchen
.
Dit dus. Eerlijk gezegd hoor ik meer mannen dan vrouwen er over.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak vrouwen gefriendzoned worden. Die lopen er alleen niet de hele dag over te bitchen
.
robjequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk ben ik gewoon keihard gefriendzoned door robert
HEY TEACHER LEAVE DEM KIDS ALONEquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I DONT NEED NO THOUGHT CONTROL
Ja dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
.
Oh echt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk ben ik gewoon keihard gefriendzoned door robert
Als ze eens leren dat directheid beter werkt kan dat aantal ook teruggedreven worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |