abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111349400
Even jubelen voor de volgende *O*
pi_111349784
Ook alvast een *O* voor Sam!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:34:05 #53
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111349943
*O* *O* *O* Sproetje en Sam Gefeliciteerd !!!! *O* *O* *O*
pi_111350431
NiGeLaToR wat een prachtige echo & dochter! Gefeliciteerd :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111350927
Nigelator, wat een gave foto! O+

Ik krijg net een afzichtelijke knalpaarse plastic schoudertas van MvM. :')
Nou ja, het is lief bedoeld!
pi_111351011
hahaha die had ik ook...heb hem bij de kringloop gedumpt!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111351152
Ja, zou iemand daar in het openbaar mee durven lopen?

Hij was zo verpakt dat ik eerst dacht dat het een verschoningsmatje was, wat misschien een betere bestemming was geweest :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:57:26 #58
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_111351272
Ik moet nodig teruglezen :@

Sproetje gefeliciteerd *G* *G*
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_111351485
*O* verse babies *O*

Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_111351749
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Mangostine het volgende:
Nigelator, wat een gave foto! O+

Ik krijg net een afzichtelijke knalpaarse plastic schoudertas van MvM. :')
Nou ja, het is lief bedoeld!
:D Ik had een vriendin aangemeld dus kreeg een handtas organizer :') wat een vreselijk ding!

Gelukkig is de muppet er blij mee :D die loopt er de hele dag mee te zeulen :')
pi_111351778
Mooie echo Nigelator!
pi_111351842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef Mangostine het volgende:
Ja, zou iemand daar in het openbaar mee durven lopen?

Hij was zo verpakt dat ik eerst dacht dat het een verschoningsmatje was, wat misschien een betere bestemming was geweest :P
:D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111352377
Zag een mooie echo van een dame voorbij komen O+

Sproetje, gefeliciteerd met jullie zoon! O+

Vulpenballetje, heel veel sterkte met dit verdrietige bericht.

Ik kreeg vandaag van MvM best een mooie ketting. Dat logo (die druppel) kun je er wel afslopen. Vorige keer kreeg ik een fotolijstje en een boekje. Begreep wel van die vrouw dat er best wel weinig vrouwen meedoen aan MvM.

Vandaag heb ik een knipperend hartje gezien. *O* Het embryootje is nu 7 mm, heul mini, en daar zit gewoon al een hartje in O+ en dat ging toch al tekeer. Volgende week weer!

Oh ja uitgerekende datum is nu 31 december!
pi_111352463
Super Sterrenmunt!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_111352611
Geldt de meldplicht eigenlijk ook voor a.s. papa's uit de lijst? }:|
pi_111352780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef Thistleweed het volgende:
Dat hoop ik wel Zoë. Het lijkt mij ook ontzettend bijzonder, veel filmpjes ook gezien en ik vind het zo mooi, ik wist al heel lang dat ik dat wilde. Gelukkig een verloskundige gevonden die het ook precies wil begeleiden zoals ik wil en een cursus gedaan die er precies bij past. En mijn man staat er 100% achter en als alles volgens plan gaat vangt die de baby zelfs op. Als ik het zo opschrijf krijg ik er ook helemaal zin in.
Wauw TW klinkt echt heel fijn zo op deze manier! Ik hoop dat het precies zo gaat als je hoopt en wilt.

Zoë je gesprek met de gyn klinkt goed zeg. Wat fijn dat er zo goed naar jou/jullie wensen geluisterd wordt, en ook naar de fam historie gekeken wordt.
Spannend zeg, vrijdag dus melden en dan maar hopen dat jullie meisje snel buiten wil komen kijken! O+
pi_111352945
Haha sterreunt.. misschien ben jij dan wel DE afsluiter van het jaar!

TW wat bijzonder in bad. Heb je hypnobirthing gedaan dan als cursus toevallig?

Enf heerlijk dat lange weekend. Ik moet helaas nog twee hele dagen. Maar met hemelvaart lang weekend dus komt goed!

En ik zag een mooie echo voorbij komen van nigelator.

En sterrenmunt had goed nieuws.

Nou.. na dit alles denk ik wel te kunnen gaan slapen. Eens zien of we morgen weer een baby rijker zijn in dit topic.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:24:35 #68
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111352964
Sterrenmunt *O*
En ik gun het je om 1 dag overtijd te gaan. Elk jaar feest, drank en vuurwerk op je verjaardag!Manlief is ook jarig op 1 januari ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_111353180
Ik hoop ook dat alles gaat zoals ik wil, hoewel ik wel blij ben dat ik in Nederland woon en dat als er complicaties ontstaan ik gelukkig naar het ziekenhuis kan.

Ik heb inderdaad een cursus hypnobirthing gedaan, daar heb ik veel inspiratie opgedaan over hoe ik mijn 'natuurlijke' bevalling graag zou willen.
pi_111353371
Wat een babyboom *O* :D
pi_111353411
Welk bad heb je? Ik heb het hier ook geprobeerd (bad gehuurd via een bevalbadwebsite) maar dat was zo groot en glad dat ik mn benen nergens tegen kon afzetten; dan ging ik kopje onder. L is uiteindelijk dus toch gewoon in bed geboren. ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:31:31 #73
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111353418
IARL en Tinu gefeliciteerd met jullie zoon! *G* *G* *G*

Het wordt een topic vol verse babies O+
Nu hopen dat er snel namen, stats en foto's komen.
pi_111353497
Tinuviel! Wat een babyboom zo! Gefeliciteerd! En iamredleader ook natuurlijk. Ik hoop dat alles goed gaat en Tinuviel morgen lekker naar huis mag.
pi_111353530
Gefeliciteerd Sproetje,sam, Tinuviel en iamredleader!! Wauw wat een bijzondere dag!

En een mooie echo zag ik! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')