quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij wordt 't scharrelkipfiletje met zilvervliesrijst en een saus van knoflook, kerrie masala, paprika, kurkuma, rode peper madame jeanette peper en sojasaus kasripo met een scheut kokosmelk.Uiteraard als garnering een ensemble van groenten.
succes manquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Both. En daarbovenop ook nog presentaties. Gaan veel herkansingen worden vrees ik.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme mijn dolfijn weg, 3000euro schuld
Ja.. met de kri(e)bbelziektequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou die nog steeds op de bank liggen?
Waar spelen ze?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:19 schreef DonRaja het volgende:
18 mei Suriprofs (met Clarence Seedorf) tegen FC Groningen
Definitieve selectie is volgens mij nog niet bekend. Is sowieso altijd wel een feestje, voetbal is die dag echt bijzaak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga, op voorwaarde dat Vrede speelt.
Ik weet het, paar keer geweestquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
yep, de vorige keren was het trouwens steeds in het Olympisch.
In Rotterdam? Al zul je die dag wel meer gasten met Ajaxshirts zien rondlopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het, paar keer geweest
Chick komt pas rond 22uur naar mij dus misschien dat ik ff kom buurten
Ja waarom niet, je kan er altijd lekker eten enzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Rotterdam? Al zul je die dag wel meer gasten met Ajaxshirts zien rondlopen
ook niet in het stadion?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja waarom niet, je kan er altijd lekker eten enzo
En ik loop bijna nooit in shirt, behalve op vakantie
Ja daarom jammer dat het in Rotterdam is, het voetbal liet ik meestal voor het wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nopequote:
Ik at me altijd helemaal scheel dan man hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja daarom jammer dat het in Rotterdam is, het voetbal liet ik meestal voor het was
Ok cool, de eerste Borgoe is on mequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iddquote:
okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |