Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Of je wacht even, dan lijkt het ook meteen minder triestquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
tja iemand moest het initiatief nemen he
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor degenen van het PS3 toernooi; stoppen we gewoon?
Jup, is dat slecht dan? Hij is 183 CM maar bizarre stats zoals Strength 95 ofzo jumping in de 90 heading ook 90 ofzo en marking en tackles ook 89 of hoger.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, is dat slecht dan? Hij is 183 CM maar bizarre stats zoals Strength 95 ofzo jumping in de 90 heading ook 90 ofzo en marking en tackles ook 89 of hoger.
Jij altijd met je grappige gifjesquote:
Dan is het dus een bronze of een goldquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
ik heb al 50K profit gehaald door 1 speler alleen al in 3 dagen
voor de rest wat in zilvers gehandeld.
91 sprintsnelheid en 93 strengthquote:
Gouden spelerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is het dus een bronze of een gold
Ik maak nog steeds winst met BPL bronzes, vandaag pikte ik een Situ 4-3-3 op voor 250, verkocht voor 2900.
kan wel werken denk ik. Wel zorgen voor 7 chem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, is dat slecht dan? Hij is 183 CM maar bizarre stats zoals Strength 95 ofzo jumping in de 90 heading ook 90 ofzo en marking en tackles ook 89 of hoger.
Ik volg de prijzen van de golds eigenlijk niet eens meer de laatste tijd, maar ik maak soms te makkelijk winst met bronzes. Ik zal niet snel een Pogba voor 2k ofzo tegenkomen maar heel vaak zie ik dat de goedkoopste BIN van een speler ook nog 1 in een goede formatie is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gouden spelerIk koop hem voor 900 erg vaak en doe dan voor 2,3K of 3,3K bin weg.
Hart komt op goal en IF Walker RB. Gerrard staat er voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan wel werken denk ik. Wel zorgen voor 7 chem.
Jij heb altijd zieke koopjes als ik het lees, scan jij de markt de heledag of heb je gewoon luck?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik volg de prijzen van de golds eigenlijk niet eens meer de laatste tijd, maar ik maak soms te makkelijk winst met bronzes. Ik zal niet snel een Pogba voor 2k ofzo tegenkomen maar heel vaak zie ik dat de goedkoopste BIN van een speler ook nog 1 in een goede formatie is.
Heel vaak naar bepaalde spelers zoeken, en soms ga ik naar de 59e minuut (ik ken de prijzen van spelers best wel goed) Na vandaag zullen er wel minder bronze deals zijn of er moet deze week nog een bronze IF uitkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij heb altijd zieke koopjes als ik het lees, scan jij de markt de heledag of heb je gewoon luck?
Wat is je tactiek
jaquote:
denk het niet. Zou niet verdiend zijn iig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb hem ook gehad: held.
Ik wil die oranje versie nog halen, maar wacht even het Serie A TOTY af.. ik denk dat er ook een blauwe komt.
ach, 200 coins ofzo johquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
Gvd ik zet een zooi bronzes voor 150/200 op de markt, zat er ook een goud tussen.. natuurlijk in nog geen nanoseconde al verkocht
Sandro van Tottenham was het.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
denk het niet. Zou niet verdiend zijn iig.
Nice! Sowieso Demba Ba en van Persie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:56 schreef Maver24 het volgende:
nog 4 minuten totdat de melding er komt
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Our new TOTY is a (Mainly) Premier League TOTY - details at 2pm TODAY. Who do you think is in it? #FUT
Van Persie, Rooney, Y.Touré en Hart waren al bevestigd of uitgelekt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nice! Sowieso Demba Ba en van Persie.
Iemand?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier op de XBOX die mij 100k coins wil verkopen voor 10 euro? Wil mijn IF eredivisie team afmaken. Kan betalen via bank of paypal wat je wil!
Joe Hartquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Maver24 het volgende:
GK: Joe Hart, Manchester City - 83>88
RB: Kyle Walker, Tottenham Hotspur - 76>85
CB: Vincent Kompany, Manchester City - 84>90
CB: Fabricio Coloccini, Newcastle United - 79>85
LB: Leighton Baines, Everton - 80>85
RM: Antonio Valencia, Manchester United - 83>88
CM: Yaya Touré, Manchester City - 85>90
CM: David Silva, Manchester City - 88>91
LM: Gareth Bale, Tottenham Hotspur - 86>90
ST: Robin Van Persie, Arsenal - 88>94
ST: Wayne Rooney, Manchester United - 90>93
SUBS
GK: Tim Krul, Newcastle United - 76>84
CB: Ashley Williams, Swansea City - 73>80
CM: Yohan Cabaye, Newcastle United - 80>86
LM: Clint Dempsey, Fulham - 80>86
LW: Juan Mata , Chelsea - 86>88
ST: Rickie Lambert, Southampton - 70>84
ST: Sergio Agüero, Manchester City - 88>91
Oh, dat wist ik niet. Modric misschien erbij en Walker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van Persie, Rooney, Y.Touré en Hart waren al bevestigd of uitgelekt.
Kompany en Baines zullen ook wel, want die kwamen niet in de most consistent TOTY omdat ze "likely to be in BPL TOTY" waren.
niet mee eens, maar misschien verwacht ik wel teveel. Vorig jaar was hij veel beter imo..toen werkte hij ook meer voor het team. Kan me amper assists van hem herinneren dit seizoen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef DutchSL het volgende:
Minstens 400 verlies, geen biggie, maar gaat om het principe.
[..]![]()
Lavezzi mag echt wel in het Serie A TOTY, met afstand beste speler van Napoli dit jaar.
As alwaysquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef jepperdeprep het volgende:
Dit gaat zoveel geld opleveren voor EA.
nog wat miljoentjes liggen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik moet Kompany, Hart, Bale, van Persie en Walker hebben.
Nee Championship, maar ze zeiden ook (Mainly) Premier League TOTY. Volgend seizoen wel BPL trouwens.quote:
Ik wil Kompany!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef koenie95 het volgende:
Kompany![]()
Zal wel te duur voor mij worden maar wat een held
Haha. Welke speler zal het meest waard worden? Dan trek ik die gewoon uit een pack en verkoop ik 'm.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Met dat geld kan je alleen de linkerschoen van Walker kopen denk ik
Die gaat aardig kosten denk ik zoquote:
Zal vast wel ja, hoop het niet. Nu is de SIF maar 110k ofzo dus zou mooi zijn als ie niet veel duurder zou worden, maar waarschijnlijk heel zwaar erover heen jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die gaat aardig kosten denk ik zo
Hart dan.. Die stats zullen ziek zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ooijer.
Verder Mata.Zijn NIF en UP zijn al bizar.
IK denk dat bijna iedereen alles al heeft verkochtquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier die 100k xbox coins wil verkopen voor 10 euro? Kan ik mn IF lens en IF mertens kopen en mn Eredivisie team afmaken
misschien moet je het nog 10 keer vragenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier die 100k xbox coins wil verkopen voor 10 euro? Kan ik mn IF lens en IF mertens kopen en mn Eredivisie team afmaken
Als iemand nog verkoopt of iemand kent die verkoopt let me knowquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK denk dat bijna iedereen alles al heeft verkocht
zozo al bijna een minuutquote:
Iedereen spamt er over heenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
misschien moet je het nog 10 keer vragen
De SIF was ook superduur, totdat er een UP kwam met dezelfde stats. Hij gaat zeker ver boven het miljoen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zal vast wel ja, hoop het niet. Nu is de SIF maar 110k ofzo dus zou mooi zijn als ie niet veel duurder zou worden, maar waarschijnlijk heel zwaar erover heen ja
zullen het straks wel merken
k thx. kansloze missie wordt het dan helaas.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De SIF was ook superduur, totdat er een UP kwam met dezelfde stats. Hij gaat zeker ver boven het miljoen.
*Schaft gelijk een ps3 aan om ook maar enige kans te maken*quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik TOTY RvP krijg in een pack dan geef ik m aan iemand hier.
Je vergeet die van 5k.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Jumbo packs of de normale packs (7.5k) halen als je packs gaat halen?
Koop coins voor dat geld op de Xbox en je kunt hem straks gewoon kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
*Schaft gelijk een ps3 aan om ook maar enige kans te maken*
Walker gaat ook ziek duur worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef BDIL het volgende:
Niemand wordt betaalbaar uit dat TOTY behalve Walker, Krul en Collocini
Hopen dat de IF daaltquote:
Hmmm maar voor die 2.5k extra zou ik dan voor 3 rares gaan ipv 1. Koop altijd Jumbo packs, of kun je nu beter die 7.5k packs kopen vanavond?quote:
Not a chance.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
*Schaft gelijk een ps3 aan om ook maar enige kans te maken*
Ik koop al heel lang geen gold packs meer dus ik weet niet welke nou het beste is. Ik heb het meeste geluk gehad in packs met 1 rare maar ik kan me voorstellen dat mensen liever voor een pack met 7 rares gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hmmm maar voor die 2.5k extra zou ik dan voor 3 rares gaan ipv 1. Koop altijd Jumbo packs, of kun je nu beter die 7.5k packs kopen vanavond?
was een stuk minder na de "winterstop"quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Duuc-nl het volgende:
Als je iets hebt opgeslagen in replay theatre waar vind je die dan terug in de webapp?
Kun je niet bij vanuit de webapp.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Duuc-nl het volgende:
Als je iets hebt opgeslagen in replay theatre waar vind je die dan terug in de webapp?
Wacht even, dan pak ik mn glazen bol.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:52 schreef WezepAFCA het volgende:
Waar blijft die web app link, vindt dat filmpje zo irritant om te bekijken.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:53 schreef Rijst het volgende:
Vanavond weer 2 of 3 packs openen
En Pascal ik maakte net een mooi doelpunt en dan zie ik jou online komen![]()
Ik weet niet of er ook een hogere kans is op een TOTY speler maar ik kocht deze week bijna alleen maar die van 400c, ik haal nu ook net weer een Reggina badge (waarde ongeveer 1.5k) en een Ainsworth (90 pace) 4-4-2 eruit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:11 schreef Apekoek het volgende:
Nu happy uurtje dus? Welke bronzepack aan te bevelen?
Miquelquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Diego Lopez heeft wel een upgrade van jewelste gekregen en ik vond hem al zo goed.
90 diving +4
88 handling +2
80 kicking +2
89 reflexes +2
51 speed +0
90 positioning +2
196cm
Alleen jammer dat er zo weinig goede keuzes zijn om er voor te zetten als CB (Pepe en Perea heb ik al in gebruik, blijven eigenlijk alleen middelmaatjes Caceres, Miranda en een peperdure Ramos met kut work rates over).
Geweldig voor een bronze team en kan ook wel mee met silvers, maar komt toch te kort tegen goede goede spitsen lijkt me.. al kan ik misschien een mix van silver en bronze maken met hem en dan Lopez als vandermarretje op doel.quote:
Oh je hebt hem al gehad, ok.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geweldig voor een bronze team, maar komt toch te kort tegen goede goede spitsen lijkt me.. al kan ik misschien een mix van silver en bronze maken met hem en dan Lopez als vandermarretje op doel.
17:00 onze tijd dacht ik maar als je al ingelogd bent heb je er geen last van.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSN werkt nog gewoon?
16:00 Maintenance toch?
Merk echt niks van CB's met slechte working rates. Donk bijvoorbeeld heeft low defence maar komt altijd op het laatste moment nog even aanstormen om de bal te onderscheppen terwijl ik hem niet eens bestuurquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Alleen jammer dat er zo weinig goede keuzes zijn om er voor te zetten als CB (Pepe en Perea heb ik al in gebruik, blijven eigenlijk alleen middelmaatjes Caceres, Miranda en een peperdure Ramos met kut work rates over).
quote:
Donk heeft med/low, dat maakt niet zoveel uit, als die maar niet naar voren rent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Merk echt niks van CB's met slechte working rates. Donk bijvoorbeeld heeft low defence maar komt altijd op het laatste moment nog even aanstormen om de bal te onderscheppen terwijl ik hem niet eens bestuur
Blijf ik mooi ingelogdquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:19 schreef koenie95 het volgende:
[..]
17:00 onze tijd dacht ik maar als je al ingelogd bent heb je er geen last van.
Ik kan sowieso altijd inloggen op PSN tijdens die onderhoudsbeurten, klopt niets van dat het onbereikbaar zou zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blijf ik mooi ingelogd![]()
Nooit geweten
Hier ook nooit last vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan sowieso altijd inloggen op PSN tijdens die onderhoudsbeurten, klopt niets van dat het onbereikbaar zou zijn.
Ik heb vaak dat er gewoon staat dat er onderhoud aan de gang isquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan sowieso altijd inloggen op PSN tijdens die onderhoudsbeurten, klopt niets van dat het onbereikbaar zou zijn.
quote:
Jo binne net sa by de pinken of wol?quote:
Ohquote:
Is dat Fries?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jo binne net sa by de pinken of wol?
Ik voel mij vereerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geweldig voor een bronze team en kan ook wel mee met silvers, maar komt toch te kort tegen goede goede spitsen lijkt me.. al kan ik misschien een mix van silver en bronze maken met hem en dan Lopez als vandermarretje op doel.
Nee, is Papiamento!quote:
Fries is geen taal, da's een dialectquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
2e taal van Nederland, hoor je te weten
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fries is geen taal, da's een dialect
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Over de Friese taal
Inleiding
Het Fries is een Germaanse taal die in de provincie Friesland en enkele andere regio's gesproken wordt. Het Fries is een erkende minderheidstaal. Veel mensen interesseren zich persoonlijk of beroepsmatig voor het Fries. Het Fries is een zeer levende taal. Het wordt dagelijks door honderdduizenden mensen gesproken. Er worden cursussen in gegeven en er worden boeken in het Fries gepubliceerd. Er wordt druk gemusiceerd in het Fries en soms worden Friese nummers zelfs in heel Nederland bekend. Denk aan De Kast met In Neije Dei en Twarres met Wêr Bisto.
Kortom: Het Fries lééft.
Ik googlede ook al een beetje, heb je nog gelijk ookquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt...het niveau van jouw algemene kennis/ontwikkeling is zooo beroerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik googlede ook al een beetje, heb je nog gelijk ook
Mij is geleerd dat Fries een dialect is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt...het niveau van jouw algemene kennis/ontwikkeling is zooo beroerd
Als het al een dialect is, dan in elk geval niet een dialect van het Nederlands.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mij is geleerd dat Fries een dialect is.
Kun je een school daarvoor aanklagen?
Ik heb op school geleerd dat het een taal wasquote:
Dat is geen school dan als ze dat zeggen. Daar waren ze zeker ook van de Friezen vervolgingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kun je een school daarvoor aanklagen?
Ik kom er zoals gewoonlijk in een keer inquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Pauper webapp, kom er zelfs met autorefresh niet in
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb je nou geleerd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb op school geleerd dat het een taal was
Typo bij die laatste, hoort dialect te zijnquote:
Gebrek aan pace irriteert je nog niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
Damn DrogbaHoe vaker ik met hem speler hoe beter hij wordt.
[ afbeelding ]
Imo Persie want linkspoot.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:02 schreef marcie216 het volgende:
Van persie of Drogba langs Torres in 4222?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 09-05-2012 om 16:56:58As a farewell gift to the departing Dutch international Ooijer we have a special IF. 80 pace and 90 heading, check it out here: http://tinyurl.com/c34p55g reageer retweet
neeeeequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 09-05-2012 om 16:56:58As a farewell gift to the departing Dutch international Ooijer we have a special IF. 80 pace and 90 heading, check it out here: http://tinyurl.com/c34p55g reageer retweet
Hehe I lolled, maar obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
Oke bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Imo Persie want linkspoot.
(maar met beiden niet gespeeld)
Soms maar ik heb er niet echt last van. Ik erger me eerder aan zijn balcontrole soms en zijn positionering.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gebrek aan pace irriteert je nog niet?
Zijn schot is machtig maar soms erg traag
in divisie 10 zitten alleen maar noobs he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Apart dit, met H2H ben ik niet te verslaan maar met FUT verlies ik veel
Divisie 3quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in divisie 10 zitten alleen maar noobs he.
Als het een competitie was had ik 7 op 9 punten in H2H en maar 3 op 12 punten in FUT tegen jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Apart dit, met H2H ben ik niet te verslaan maar met FUT verlies ik veel
Thanksquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
BPL TOTY link:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#roLvLGfUbduC5
TOTW:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cpP2gDnibduI7
Bij H2H heb je gelijke teams en bij FUT kom je veel teams tegen die veel beter zijn. Als je bij FUT een speler van een paar punten hoger hebt (bijv. verschil tussen speler van 78 en 80) scheelt het ingame volgens mij ook meer dan bij H2H.quote:
en GJE was altijd de underdog, want ja, slecht team.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Fifut het volgende:
[..]
Bij H2H heb je gelijke teams en bij FUT kom je veel teams tegen die veel beter zijn. Als je bij FUT een speler van een paar punten hoger hebt (bijv. verschil tussen speler van 78 en 80) scheelt het ingame volgens mij ook meer dan bij H2H.
IF Ooijerquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
BPL TOTY link:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#roLvLGfUbduC5
TOTW:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cpP2gDnibduI7
Vanaf 19u vanavond pas, zoals iedere week.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef feike het volgende:
Kan je nou al de engelse tots in pakjes krijgen ? of doen ze een happy hour voor dat ze uit komen
Oke raar dat ze dan nu een happy hour doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf 19u vanavond pas, zoals iedere week.
Doen ze ook bijna altijd hoor. Noemen ze last chance happy hour.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:31 schreef feike het volgende:
[..]
Oke raar dat ze dan nu een happy hour doen
cashen cashen cashenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen ze ook bijna altijd hoor. Noemen ze last chance happy hour.
Die 94 reflexes van Hart zijn echt wel heeeel sick though..quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Beiden 196cm.
SIF Lopez doet niet of nauwelijks onder voor TOTY Hart, en gaat zeker 5x zo goedkoop worden
Falcaoquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:34 schreef DutchSL het volgende:
Morgen komt er denk ik weer een happy hour met een MOTM voor de Europa League finale.
Ik zit lekker wel in de webappquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
goddamn ik wil gewoon TOTY Dembele kopen
Ik denk dat dit komt omdat iedereen al stiekem en snel inlogt om als eerste een IF Ooijer te kunnen bemachtigen, zo gewild die man! Dus iedereen al ver op tijd ingelogd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
goddamn ik wil gewoon TOTY Dembele kopen
IF Ooijerquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat dit komt omdat iedereen al stiekem en snel inlogt om als eerste een IF Ooijer te kunnen bemachtigen, zo gewild die man! Dus iedereen al ver op tijd ingelogd.
Lol ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Ooijer![]()
Ik ga hem sowieso halen, Van der Linden ernaast en Boscker op doel
Cornelisse RBquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Ooijer![]()
Ik ga hem sowieso halen, Van der Linden ernaast en Boscker op doel
Loomsquote:
Waar? Hier in Utrecht is het gewoon prima. Vanochtend wel kutttweerquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef DutchSL het volgende:
Wat een kutweer, zit nu al 25 minuten langer op het werk dan normaal op de bui uit te zitten, wil niet fietsen in dit.
Loomsquote:
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef DutchSL het volgende:
Wat een kutweer, zit nu al 25 minuten langer op het werk dan normaal op de bui uit te zitten, wil niet fietsen in dit.
Nijmegen. Kleine bui in omvang maar het ging enorm hard.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar? Hier in Utrecht is het gewoon prima. Vanochtend wel kutttweer
ja dat kan, welke formatie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan je voor mij een gold bpl team maken max 50/60k ?:)
Wat leuks, 4 at the back, 4-1-2-1-2 lijkt me wel leuk. Is niet zo heel duur meer right?quote:
jawel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat leuks, 4 at the back, 4-1-2-1-2 lijkt me wel leuk. Is niet zo heel duur meer right?
Dit.quote:
als je goed inkoopt lukt 60k wel. Hart moet je wel nu halen want die gaat stijgen volgende week.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef Duuc-nl het volgende:
thx.staat 75k, hoeveel wordt dat dan denk je?
want?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je goed inkoopt lukt 60k wel. Hart moet je wel nu halen want die gaat stijgen volgende week.
Ik zou trouwens 4222 spelen in plaats van 4231! Just my opinion!quote:
heb ik al mls team vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou trouwens 4222 spelen in plaats van 4231! Just my opinion!
Wel jammer dat er nu weeer iemand is met een standaard BPL team!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gaat uit pakjes want de TOTY versie zit er in
Dus? Speelt dat niet fijn dan?quote:
ja want dat boeit echt zoveel, en jij bent zoooo creatief.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel jammer dat er nu weeer iemand is met een standaard BPL team!
Belgiequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
ja want dat boeit echt zoveel, en jij bent zoooo creatief.
huh?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef Tim86 het volgende:
CDM Engelaar, CAM Rose
LM Lurling, RM Bridji
Spitsen Sibon en Demouge
I don't fucking carequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Belgie
[ afbeelding ]
FraNedWay
[ afbeelding]afbeelding ]
Bellas
[ afbeelding ]
MLS
[ afbeelding ]
www.ultimatedb.nl en is het de goedkoopste? Ik had die van mij voor 2,1k.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Staan een paar harts op voor 3k, goede price?
nicequote:
goedkoopste is 2,6k voor 3-4-3, dus prijs zal wel wat hoger liggen op ps3quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.ultimatedb.nl en is het de goedkoopste? Ik had die van mij voor 2,1k.
Doe die van 3k dan maar in goede formatie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
goedkoopste is 2,6k voor 3-4-3, dus prijs zal wel wat hoger liggen op ps3
Mooie goals, toffe muziek. Rijst (L)quote:
ja, hoe maak je dat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118159234
zoiets?
Ga je TOTY Dempsey halen ?quote:
Iedereenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |