Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Of je wacht even, dan lijkt het ook meteen minder triestquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
tja iemand moest het initiatief nemen he
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor degenen van het PS3 toernooi; stoppen we gewoon?
Jup, is dat slecht dan? Hij is 183 CM maar bizarre stats zoals Strength 95 ofzo jumping in de 90 heading ook 90 ofzo en marking en tackles ook 89 of hoger.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, is dat slecht dan? Hij is 183 CM maar bizarre stats zoals Strength 95 ofzo jumping in de 90 heading ook 90 ofzo en marking en tackles ook 89 of hoger.
Jij altijd met je grappige gifjesquote:
Dan is het dus een bronze of een goldquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
ik heb al 50K profit gehaald door 1 speler alleen al in 3 dagen
voor de rest wat in zilvers gehandeld.
91 sprintsnelheid en 93 strengthquote:
Gouden spelerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is het dus een bronze of een gold
Ik maak nog steeds winst met BPL bronzes, vandaag pikte ik een Situ 4-3-3 op voor 250, verkocht voor 2900.
kan wel werken denk ik. Wel zorgen voor 7 chem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, is dat slecht dan? Hij is 183 CM maar bizarre stats zoals Strength 95 ofzo jumping in de 90 heading ook 90 ofzo en marking en tackles ook 89 of hoger.
Ik volg de prijzen van de golds eigenlijk niet eens meer de laatste tijd, maar ik maak soms te makkelijk winst met bronzes. Ik zal niet snel een Pogba voor 2k ofzo tegenkomen maar heel vaak zie ik dat de goedkoopste BIN van een speler ook nog 1 in een goede formatie is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gouden spelerIk koop hem voor 900 erg vaak en doe dan voor 2,3K of 3,3K bin weg.
Hart komt op goal en IF Walker RB. Gerrard staat er voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan wel werken denk ik. Wel zorgen voor 7 chem.
Jij heb altijd zieke koopjes als ik het lees, scan jij de markt de heledag of heb je gewoon luck?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik volg de prijzen van de golds eigenlijk niet eens meer de laatste tijd, maar ik maak soms te makkelijk winst met bronzes. Ik zal niet snel een Pogba voor 2k ofzo tegenkomen maar heel vaak zie ik dat de goedkoopste BIN van een speler ook nog 1 in een goede formatie is.
Heel vaak naar bepaalde spelers zoeken, en soms ga ik naar de 59e minuut (ik ken de prijzen van spelers best wel goed) Na vandaag zullen er wel minder bronze deals zijn of er moet deze week nog een bronze IF uitkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij heb altijd zieke koopjes als ik het lees, scan jij de markt de heledag of heb je gewoon luck?
Wat is je tactiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |