quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit volgde ik wel met buitengewoon veel interesse ja.
Technisch gezien is dit geen naakt toch?
Dit is toch geen bloot? Hoezo is dit dan een ban?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat sinds paar dagen gele het STASI beleid van FOK weer actief is.
Ik vind 't alleen jammer dat dat ding van plastic is man. Ik hou ook niet zo van die hele lichte gsm's. Maargoed, je hebt altijd wel iets.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgende maand ofzo, maar de s2 is al heel erg fijn
Bikini pics gaan nu al te ver op FOKquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is toch geen bloot? Hoezo is dit dan een ban?
PS: Deze thread: http://4chanarchive.org/b(...)ead_id=3437594&rss=1![]()
Ja dááág. Je meent het???quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bikini pics gaan nu al te ver op FOK.
Neequote:
Ik zie die double-headed van jou ertussen staan man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is toch geen bloot? Hoezo is dit dan een ban?
PS: Deze thread: http://4chanarchive.org/b(...)ead_id=3437594&rss=1![]()
Klopt, en jij ook.quote:
Was een sarcastische neequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Wacht dan ff, ik link de nieuwe regels .
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Hallo ONZ-ers,
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen ONZ. Het volgende mag namelijk niet meer:
[*] Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud (ook in usericons)
[*] Onzedelijke of provocerende beelden
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
De meeste SC's en diverse reeksen hebben een TopicPointer gekregen met eenzelfde strekking.
Posts met toch expliciete inhoud worden gedelete, in ieder geval for the time being.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Kleine, doch belangrijke aanvulling: mocht je het toch nodig vinden om deze regels aan je laars te lappen. Posts worden genote en bij herhaling kun je een ban verwachten.
Met dank aan BrandX voor deze OP![]()
[*UPDATE*] Dit geldt vanaf nu ook voor bijvoorbeeld dames in bikini en elke andere vorm van gekuist bloot. Dit geldt voor heel ONZ, dus ook in de Nachtbagger. Wil je toch van het vrouwelijk schoon willen genieten, dan kun je in B&H terecht.
Het is hier vbl geen Onz dus wat dat betreft gaat HMF vrij uit.quote:
Het gaat op voor heel fok op b&h en kpd naquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is hier vbl geen Onz dus wat dat betreft gaat HMF vrij uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |