Ik zie die double-headed van jou ertussen staan man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is toch geen bloot? Hoezo is dit dan een ban?
PS: Deze thread: http://4chanarchive.org/b(...)ead_id=3437594&rss=1![]()
Klopt, en jij ook.quote:
Was een sarcastische neequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Wacht dan ff, ik link de nieuwe regels .
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Hallo ONZ-ers,
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen ONZ. Het volgende mag namelijk niet meer:
[*] Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud (ook in usericons)
[*] Onzedelijke of provocerende beelden
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
De meeste SC's en diverse reeksen hebben een TopicPointer gekregen met eenzelfde strekking.
Posts met toch expliciete inhoud worden gedelete, in ieder geval for the time being.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Kleine, doch belangrijke aanvulling: mocht je het toch nodig vinden om deze regels aan je laars te lappen. Posts worden genote en bij herhaling kun je een ban verwachten.
Met dank aan BrandX voor deze OP![]()
[*UPDATE*] Dit geldt vanaf nu ook voor bijvoorbeeld dames in bikini en elke andere vorm van gekuist bloot. Dit geldt voor heel ONZ, dus ook in de Nachtbagger. Wil je toch van het vrouwelijk schoon willen genieten, dan kun je in B&H terecht.
Het is hier vbl geen Onz dus wat dat betreft gaat HMF vrij uit.quote:
Het gaat op voor heel fok op b&h en kpd naquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is hier vbl geen Onz dus wat dat betreft gaat HMF vrij uit.
Vervelend mannetje ben jij zeg. Vroeger geen aandacht gekregen ofzoquote:
Dat staat er nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gaat op voor heel fok op b&h en kpd na
Nee klopt, maar het is wel zoquote:
Jawel, maar alleen van de pastoor...quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelend mannetje ben jij zeg. Vroeger geen aandacht gekregen ofzo
Dat was toch een dolfijn of ben ik nou gekquote:
Je ziet spoken. Ik zie nergens een doflijn hoor?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was toch een dolfijn of ben ik nou gek
Ik heb het weer gemistquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee joh, ben je gek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gvdquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh, ben je gek.
Ga ff flipperen brb
Ik krijg jou gratis bij het blad boodschapen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg jou gratis bij het blad boodschapen.
Mogen we niet bespreken, naar het schijnt is er een aflevering van Flipper op tv die hij graag wilde zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |