Ja die ken ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Rens-Reith het volgende:
Wie kent trouwens dit filmpje (meer dan 700.000 keer bekeken). Ook vlak bij onze school haha
Kanker wat debiel van beide partijen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Rens-Reith het volgende:
Wie kent trouwens dit filmpje (meer dan 700.000 keer bekeken). Ook vlak bij onze school haha
Vraag het eens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit hier iemand in de trein die praat als een alien die schoor is.
Keelkanker ?
Nu zit ik heel autistisch in de trein met een grote grijns op mijn bek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
Soms heb je van die mensen die zo'n "plaatje" hebben in hun keel waar ze doorheen praten, weetjewel? Dat klinkt dus zo van:
"Pggpgg bddgg pdpdpddggg"
Stel je nou eens voor dat je in Disneyland Parijs staat om een passport Annuel aan te vragen, met achter je zo'n figuur, op het moment dat Donald Duck voorbij gelopen komt....
Ik scheet in mijn broek van de lach.
Een plaatje, watquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
Soms heb je van die mensen die zo'n "plaatje" hebben in hun keel waar ze doorheen praten, weetjewel?
ik heb dat wel eens gehad zo'n vrouw met een robotstem omdat ze dan zo'n apparaatje tegen haar keel moest duwen. ze wilde wat kopen maar kon haar niet goed verstaan want ik moest het steeds overnieuw vragen :-( voelde me best lulligquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
Soms heb je van die mensen die zo'n "plaatje" hebben in hun keel waar ze doorheen praten, weetjewel? Dat klinkt dus zo van:
"Pggpgg bddgg pdpdpddggg"
Stel je nou eens voor dat je in Disneyland Parijs staat om een passport Annuel aan te vragen, met achter je zo'n figuur, op het moment dat Donald Duck voorbij gelopen komt....
Ik scheet in mijn broek van de lach.
Een kartonnen/metalen plaatje in hun keel (dat je van buitenaf ook kan zien) omdat ze kanker hebben gehad op hun stembanden of een poliep of wat dan ook.quote:
Tja die mensen snappen dat op zich wel hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens gehad zo'n vrouw met een robotstem omdat ze dan zo'n apparaatje tegen haar keel moest duwen. ze wilde wat kopen maar kon haar niet goed verstaan want ik moest het steeds overnieuw vragen :-( voelde me best lullig
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een kartonnen/metalen plaatje in hun keel (dat je van buitenaf ook kan zien) omdat ze kanker hebben gehad op hun stembanden of een poliep of wat dan ook.
*hoort in z'n hoofd spontaan het 'Intergalactic' stemmetje en begint gelijk te bouncen*quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een kartonnen/metalen plaatje in hun keel (dat je van buitenaf ook kan zien) omdat ze kanker hebben gehad op hun stembanden of een poliep of wat dan ook.
Ik ben er nog nooit geweest. Kreeg vorig jaar de kans om gratis te gaan met een bus maar heb dat niet gedaan. Leek me geen reet aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Disneyland moet je trouwens alleen doen als je een *speciaal*
Pasje kan krijgen.
Gewoon zeggen dat je klassiek autisme hebt of wat dan ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pasje kan krijgen.
Bitch please, zorgen dat je in één van hun hotelkamers zit. Behoor je tot de 2000 mensen die tussen 08:00 en 10:00 en 22:30 tot 00:30 exclusief naar binnen mogenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pasje kan krijgen.
Is alleen leuk met een dame, en dan met name de nachten of donker ritjes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Kreeg vorig jaar de kans om gratis te gaan met een bus maar heb dat niet gedaan. Leek me geen reet aan.
Pasje is beter.. Mickey en Donald die kinderen aan de kant schuiven zodat jij met ze op de foto kanquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, zorgen dat je in één van hun hotelkamers zit. Behoor je tot de 2000 mensen die tussen 08:00 en 10:00 en 22:30 tot 00:30 exclusief naar binnen mogen. Alle attracties doen in 2 uur tijd, wohoo.
Harteloze bruutquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pasje is beter.. Mickey en Donald die kinderen aan de kant schuiven zodat jij met ze op de foto kanof die blikken van mensen als je via de gehandicapten ingang zo door mag lopen waar anderen twee tot drie uur in de rij staan.
kloptquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Steven heeft andere ervaringen met een rolstoel
Dat heb ik laatst ook gedaan, in dat Disney hotel gezeten. Lekker vroeg naar binnen toe om maar wat rust te hebben. Alleen was het toen ook achterlijk vol in het park en waren de meeste attracties niet eens open. Volgens mij van de grotere attracties alleen dat duffe Peter Pan ding, waar ook toen dus een wachtrij van 1,5 uur stond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, zorgen dat je in één van hun hotelkamers zit. Behoor je tot de 2000 mensen die tussen 08:00 en 10:00 en 22:30 tot 00:30 exclusief naar binnen mogen. Alle attracties doen in 2 uur tijd, wohoo.
Dan deed je echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan, in dat Disney hotel gezeten. Lekker vroeg naar binnen toe om maar wat rust te hebben. Alleen was het toen ook achterlijk vol in het park en waren de meeste attracties niet eens open. Volgens mij van de grotere attracties alleen dat duffe Peter Pan ding, waar ook toen dus een wachtrij van 1,5 uur stond.
Op ten duur begonnen een paar Spanjaarden die we al eerder tegen kwamen te mekkeren bij Space Mountain. Toen zijn we extra nog 3x gegaan en naar hem zwaaien als we langs liepen en die kerel maar rood aanlopen nee die heeft geen leuk dagke disney gehad.quote:
Hoe kan je iets verkeerds doen als het vrij normaal is dat je je eerder in het park mag. Was ergens doordeweeks in mei vorig jaar. Misschien dat in het hoogseizoen dan meer attracties open zijn.quote:
Jij gaat er meteen van uit dat het vrouwen zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd wat het is. Slingeren die vrouwen in een trapeze 30 meter door de lucht om aan het eind van de vlucht hun aarsgat precies ter hoogte van een dildo te positioneren, of wat?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij gaat er meteen van uit dat het vrouwen zijn...
Er bestaat toch niets anders?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij gaat er meteen van uit dat het vrouwen zijn...
Anal acrobat heeft voor mij dezelfde lading als rugridder, handtassenpoot, bruinwerker, etc....quote:
Adriaantje had nog extra geld nodig.quote:
Dit. Ik kende 'm nog niet, maar bedankt voor de mooie aanvulling op dit rijtje HMF.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anal acrobat heeft voor mij dezelfde lading als rugridder, handtassenpoot, bruinwerker, etc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |