Het zal wel niets met Martine te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Maar dat vraag ik me af waarom Mike zoveel interesse in Sjors had..
Jawel, Sjors en Martine komen met de zomercliff terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zal wel niets met Martine te maken hebben.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel, Sjors en Martine komen met de zomercliff terug
De geruchten gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef GSMboy het volgende:
Komt Martine echt terug? Lijkt me toch sterk?
Ze wordt nog steeds gezocht, geloof ik. Of ze moet undercover Meerdijk in gaan...
Ze hebben martine toch gezien bij de studio's van GTST? kan ook gelul zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De geruchten gaan![]()
Zo zou Mike in dienst zijn van haar, om bij de Sanders' te infiltreren, en om op Sjors te passen
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de foto van de cliff uitlekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef leilab het volgende:
Weet iemand nog de muziek die ze gebruikt op het vervolg van de zomercliff ? Na het schot van Wiet toen iedereen nog in de tent lag?
Leuk tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer het Martine gerucht ? Ja hopelijk klopt het nu wel
Dan Karaty is veel knapper.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan Karety lijkt op Jack bedacht ik me net.
Behalve de lengte
dus ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |