Het scherm, de camerasoftware, het hardwaredesign, het materiaal, het formaatquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef tinoburg het volgende:
Ik zit te twijfelen. oude 3gs is na 3jaar wel bijna op... maar binnenkort galaxy s3 en wellicht nieuw iPhone? wat is er zo geweldig aan de one X ?
Scherm, Sense uiterlijk van het beestjequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef tinoburg het volgende:
Ik zit te twijfelen. oude 3gs is na 3jaar wel bijna op... maar binnenkort galaxy s3 en wellicht nieuw iPhone? wat is er zo geweldig aan de one X ?
Geen idee of dit normaal kan, maar http://doubletwist.com/ heeft er wel een oplossing voor volgens mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef tinoburg het volgende:
ach, gamen doe ik niet/amper. camera staat ook geen uren aan.
Las laatst dat syncen met iTunes kan? heb mn hele hebben en houden na 3jaar nu natuurlijk nog in iTunes en zijn er mensen eerder overgestapt van IOS naar android?
Welke, hoeveel koste 'tie, waar heb je hem besteld en hoe bevalt 'tie?quote:
Dat is zonde van je tijd, tarieven veranderen regelmatig en over een half jaar zijn er weer andere high end smartphones beschikbaar, zoals ik al eerder zei.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:34 schreef abruzzese het volgende:
Ikzelf wilde mijn Vodafone abonnement straks opzeggen vanwege de goedkopere T-Mobile .
Ik heb een 2 jaar contract bij Vodafone / 200 min . sms . internet ¤34,95 per maand met de HTC Desire dat 13-02-2013 afloopt .
Ik ben nu al langzaam aan het kijken wat het mij gaat kosten voor een High End Smartphone zoals de HTC one S / HTC one X / Samsung Galaxy SIII .
Natuurlijk is Vodafone de duurste van alle Telecom Providers maar wel de beste eruit dus blijf ik netjes bij Vodafone .
Bij een goede Smartphone hoort gewoonweg de beste Telecom Provider .
Ik ben van ios naar Android gegaan. Nooit meer wat anders dan Android voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef tinoburg het volgende:
ach, gamen doe ik niet/amper. camera staat ook geen uren aan.
Las laatst dat syncen met iTunes kan? heb mn hele hebben en houden na 3jaar nu natuurlijk nog in iTunes en zijn er mensen eerder overgestapt van IOS naar android?
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
De Radio ROM zorgt voor het telefoonsignaal, bluetooth enz, alle verbindingen met buiten zeg maar. Android gebruikt de Radio ROM om al het verkeer doorheen te sluizen, maar het staat wel los van het OS.
De reden dat je dit bij veel custom roms moet updaten is waarschijnlijk omdat deze makkelijker met een bepaalde Radio kunnen communiceren of iets dergelijks. Waarschijnlijk is die een keer geschreven op het moment dat er een bepaalde Radio was en moet hij daarom worden gedowngrade of iets dergelijks.
Eens voor telefoon absoluut Android maar moet ik wel zeggen dat ik een Samsung Galaxy tab 10.1 en een ipad2 heb. Dat qua tablet de iPad veel beter is dan mijn Galaxy tab 10.1. Wacht tot er eindelijk een nieuwe rom voor uitkomt want de standaard rom is echt dramaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben van ios naar Android gegaan. Nooit meer wat anders dan Android voor mij
Ligt je telefoon aan de lader? Zo ja, lader eruit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Rattaplan.y het volgende:
Heb net proberen toestel te updaten, update was ook al gedownload en zou geinstalleerd worden, helaas krijg ik nu echter een groene pijl op het scherm met daaronder een toestelletje.. toestel blijft hierop hangen, als ik hem uit en vervolgens weer aanzet krijg ik weer hetzelfde te zien..
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Stond ook aangegeven in dat stukje tekst waar je op akkoord moest klikken om überhaupt te updaten...quote:
Klopt, maar het is aan de makers van de app om dat op te lossen. Verder heb je de optie als je hem root om de rechter knop een menu knop te makenen als je de home knop ingedrukt houd dat je dan multitask optie krijgtquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef corkydiggles het volgende:
Heb je zo een groot scherm en bij games neemt de menu balk ruimte in van mijn scherm.
Beetje jammer. Shadowgun en GTA graag gezien fullscreen. Dit stoort mij een beetje.
ja dat jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Snappzmarket gebruik ik wel ja, wel handig voor apps die alleen betaald te krijgen zijn zonder lite/trial-versie
Nillkin TPUquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:44 schreef tinoburg het volgende:
Trouwens, gister 50E mogen besteden aan accesoires bij de phonehouse.
Was er nog niet 1 hoesje voor de ONE X beschikbaar!
Ben toen gegaan voor ; een extra lader,pakje screenprotectors en een hdmi kabel USB--> mini usb.
Waar op de internetz zijn wel goede hoesjes te krijgen ebay? en ik twijfel om dan alleen voor de achterkant een shield te nemen of zo'n heel lederen etui erover, maar dan is het lichte/dunne van de ONE X ook weer teniet gedaan...
Swiftkey keyboard is super chillquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:46 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nillkin TPU.'
Oke, 1 ding waar ik me steeds meer aan stoor.
Als je typt in Whatsapp bijv, dan krijg je woordsuggestie van het woord. Maar als je niet op de suggestie drukt en het gewoon verstuurd, dan staat de suggestie nog steeds boven de toetsenbord. Als je dan vervolgens snel verder typt na het versturen wordt de suggestie automagisch gekozen en krijg je het dus voor je nieuwe zin geplakt.
Het is kut.![]()
Ja best wel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
http://www.allaboutphones(...)hones+Nieuws+feed%29
Lijkt me (deels) bullshit. Spotify bv. speelt gewoon door op de achtergrond, ik heb uuuuuuuuren later als ik naar de browser switch gewoon nog alle tabs zoals ik ze heb achtergelaten, hetzelfde met facebook etc. etc.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
Dit. Net zoals dat ik dit ook bullshit vind.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me (deels) bullshit. Spotify bv. speelt gewoon door op de achtergrond, ik heb uuuuuuuuren later als ik naar de browser switch gewoon nog alle tabs zoals ik ze heb achtergelaten, hetzelfde met facebook etc. etc.
Mijn muziek blijft gewoon altijd doorspelen.quote:Zo wordt als voorbeeld gegeven dat een muziekapplicatie zichzelf na 30 seconden afsluit en de muziek stopt met afspelen. Hierna is er ook geen mogelijkheid om het nummer opnieuw af te spelen waar hij eerder gestopt was.
Gewoon disk mode gebruiken en de bestanden erop slepen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
het viel me op dat er geen software in t doosje zat bij de htc.
waar vind ik de fijnste/makkelijkste software om muziek erop te gooien als ik em aan de pc hang? en zit er nog verschil in snelheid van bepaalde programma's?
sleur en pleur in de verkennerquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
waar vind ik de fijnste/makkelijkste software om muziek erop te gooien als ik em aan de pc hang? en zit er nog verschil in snelheid van bepaalde programma's?
Dat kan ja. Inpluggen en disk drive kiezen. Dan kan je gewoon al die shit draggen en droppenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef tinoburg het volgende:
kan dat gewoon zo simpel? ik kom van iPhone he, daar zijn we dat niet gewend
Bij welke telefoon krijg je er dan wel software bij in de doos? In andere woorden, waarom valt zoiets je op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
Ik merk dit ook, een hoop applicaties starten als het ware opnieuw op, maar gaan dan wel verder waar ik gebleven ben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
Fijn hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef tinoburg het volgende:
kan dat gewoon zo simpel? ik kom van iPhone he, daar zijn we dat niet gewend
Ja, das ook wel weer zo misschien. maar iigeval, bedacht me net dat als ik em aan mn pc zou hangen, dat ik geen idee heb welke software ik moet draaien?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij welke telefoon krijg je er dan wel software bij in de doos? In andere woorden, waarom valt zoiets je op?
Je hebt geen software nodig voor je one x. Gewoon aansluiten en disk drive selecteren via je one x. Daarna kan je gewoon draggen droppenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef tinoburg het volgende:
[..]
Ja, das ook wel weer zo misschien. maar iigeval, bedacht me net dat als ik em aan mn pc zou hangen, dat ik geen idee heb welke software ik moet draaien?
Muziek in je itunes staat toch wel ergens op je computer? Tenzij je zo eentje bent waarbij al je muziek verdeeld is in je OS. Ik heb gewoon een mapje muziek en daar zit al mijn muziek in.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef tinoburg het volgende:
okee, alleen al mn muziek staat in itunes. heb een cd'tje op mn bureaublad staan en die heb ik in no time in het mapje muziek op de htc schijf gezet, maar heel itunes??
Je meent toch niet serieus dat je de snelkoppeling naar iTunes (die in oudere versies een CD was) hebt gekopieerd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef tinoburg het volgende:
okee, alleen al mn muziek staat in itunes. heb een cd'tje op mn bureaublad staan en die heb ik in no time in het mapje muziek op de htc schijf gezet, maar heel itunes??
Als het goed is zie je linksbovenin een icoontje van wat voor bericht je binnen hebt gekregen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef tinoburg het volgende:
het valt me op dat als de ONE op standby in mn zak zit en ik een deuntje hoor/tril voel van een inkomend berichtje, dat ik daar niks van op mn scherm zie als ik die aanzet.
Ik moet eerst echt helemaal whatsapp/sms openen om te kunnen zien wat er aan de hand is. onhandig:(
Een iPhone is out-of-the-box heel goed ingesteld, wat een enorm voordeel is, met Android zal je vaak wat meer naar je eigen smaak moeten aanpassen maar is uiteindelijk bijna alles mogelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:21 schreef tinoburg het volgende:
Owja! gevonden thanks. dat ding kan toch wel een stuk meer als mn oude iPhone.. haha!
Welke navi gebruik je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Wells.p het volgende:
Vraagje, als ik wandel navigatie gebruik lijkt het op het scherm alsof ik achteruit loop en zo af en toe draait het scherm ook regelmatig dus mijn ervaring met navigatie is best wel slecht. Hebben jullie hier ook last van of doet het bij jullie perfect?
De originele google maps en dan navigeren naar vervolgens start hij de standaard navigatie app op.quote:
Ooit van de vier windstreken gehoord? Noord, Oost, Zuid, West. Ring a bell?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Wells.p het volgende:
Vraagje, als ik wandel navigatie gebruik lijkt het op het scherm alsof ik achteruit loop en zo af en toe draait het scherm ook regelmatig dus mijn ervaring met navigatie is best wel slecht. Hebben jullie hier ook last van of doet het bij jullie perfect?
Dat lijkt me logies. Maar ik denk dat hij bedoeld dat hij niet stabiel is.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ooit van de vier windstreken gehoord? Noord, Oost, Zuid, West. Ring a bell?
Hahaha ja, maar hij draait rond terwijl ik stil staquote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ooit van de vier windstreken gehoord? Noord, Oost, Zuid, West. Ring a bell?
Ga ik even doenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat lijkt me logies. Maar ik denk dat hij bedoeld dat hij niet stabiel is.
Probeer navfree eens
Je moet even een paar passen lopen, dat ding snapt niet direct welke kant jij op gaat, zeker niet als je stil staat, de verplaatsing is niet zo snel als met de auto bv.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Hahaha ja, maar hij draait rond terwijl ik stil sta
[..]
Ga ik even doen
Dat is toch best slecht voor een pinpas?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef dimmak het volgende:
Kent iemand een siliconen hoesje met sneetjes in de achterkant? Zodat je daar je pin pas en wat geld kunt drukken bijv?
Iets als dit:
http://www.versheid.com/2(...)ant-geld-bij-elkaar/
Heb ik gedaan zonder resultaat helaas, als ik navifree gebruik doet hij het prima maar die richt altijd naar voren en beweegt met de weg mee niet echt kompas modus dus. Als ik navigatie gebruik van google en zelfs als ik op de fiets zit draait hij soms 90 graden heen en weer uit en het niets.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet even een paar passen lopen, dat ding snapt niet direct welke kant jij op gaat, zeker niet als je stil staat, de verplaatsing is niet zo snel als met de auto bv.
Dus als jij al na 1 pas weer stil gaat staan, omdraaien, pas de andere kant op, etc. etc. dan zal hij niet goed snappen welke kant er nou op gelopen wordt, en hoe de kaart dus gedraaid moet worden. Is er ook niet ergens een optie om hem altijd te fixeren op het noorden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |