SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definieer ''ons'' ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij bent ook van ons, Weiss, sluit jezelf niet buiten.
Mooi, inderdaad. Geschreven door sultan Murat III overigens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:28 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd terecht bij:
Geen tekst, maar het spreekt.
Op een wat lager tempo mooier, kon het allen niet zo snel vinden op YT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ongeduldig stuk stront.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi, inderdaad. Geschreven door sultan Murat III.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Weissman, ongeduldig stuk stront.Ik excuseer me netjes. Iets waar jij nog wel wat van kan lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus als je je excuseert mag je fouten makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik excuseer me netjes. Iets waar jij nog wel wat van kan leren
Nee, als je hamdoulillah zegt wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus als je je excuseert mag je fouten maken?
Zal ik ook doen de volgende keer dat ik een topic van jou of Bilge ''steel''. Ik was mij er gewoon niet van bewust dat lapo's zo belangrijk waren voor jullie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn allemaal volwassenen. Ik vind dat men het onderling eerst zelf moet oplossen. Zorgt ervoor dat personen elkaar beter leren kennen. En de users zelf kunnen hun emoties het beste zelf neerpennen, alleen zij weten wat ze echt voelen. En dat kan inderdaad ver voorbij de toleratiegrens gebeuren, maar af en toe zaken uit laten barsten is ook goed. Zo voelt men beter hoe iemand in elkaar zit, een gecontroleerde omgeving is zo... nep.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de negatieve aspecten niet opgenoemd, maar je moet eerlijk zijn en dat ben ik ook bij mezelf en dat heb ik ook gemerkt tijdens het schrijven, bij veel mensen in dit topic overschaduwen de goede aspecten overduidelijk hen negatieve aspecten. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het goed gaat met de Turkse community op Fok!. Twee dingen dat er wel vaker moet gebeuren is dat mensen moeten reageren op anderen wanneer zij te ver gaan, meestal gebeurt dat ook wel, maar dat gebeurt dan pas echt als ze ver voorbij de tolerantiegrens zitten - af en toe elkaar terugfluiten om tot bezinning te komen is niks mis mee, ook dat objectivering van vrouwen mag wat mij betreft best achterwege gelaten worden. Soms draven mensen echt veels te lang door, maar dat is niet echt de karaktereigenschap van 1 persoon (buiten El_Presidente natuurlijk).
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zal ik ook doen de volgende keer dat ik een topic van jou of Bilge ''steel''. Ik was mij er gewoon niet van bewust dat lapo's zo belangrijk waren voor jullie.SiktirgitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ik bedoelde Murat IV. Inderdaad een indrukwekkend verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef anisoptera het volgende:
[..]. Was best onder de indruk toen ik het achterliggend verhaal las.
Vanwaar deze argo reactie?quote:
Zo voel ik me niet. En btw, wie bepaalt zoiets ?quote:
Nope. Ik vroeg ernaar, maar geen antwoord op gekregen. Misschien was-ie al gestopt met lezen/posten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb het verder niet gevolgd maar had het ook een reden dat hij zo reageerde?
Beetje jo-jo effect volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zijn jullie allen zo verbaasd? Zo is Arya altijd toch al geweest?
Zoiets groeit gewoon. Het is niet iets om te bepalen, het is niet duidelijk aan te wijzen namelijk. Je post mee, doet dat al een tijdje, we kennen je, jij kent ons. Klaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo voel ik me niet. En btw, wie bepaalt zoiets ?
Nooit in die mate.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zijn jullie allen zo verbaasd? Zo is Arya altijd toch al geweest? Een tijdje leuk meepraten, tijdje haten.. tijdje leuk meepraten, tijdje haten.. Ik ken Arya niet anders hoor.
Je post hier al een tijdje, dan hoor je er automatisch bij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo voel ik me niet. En btw, wie bepaalt zoiets ?
Dan ben ik benieuwd wat jij onder ''kennen'' verstaat. Wat ik ken geen van jullie. Serieus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoiets groeit gewoon. Het is niet iets om te bepalen, het is niet duidelijk aan te wijzen namelijk. Je post mee, doet dat al een tijdje, we kennen je, jij kent ons. Klaar.
Ik sla ook een paar topics over, soms tientallen ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je post hier al een tijdje, dan hoor je er automatisch bij.
Merhaba, ik ben Ugur en wat is jouw naamquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij onder ''kennen'' verstaat. Wat ik ken geen van jullie. Serieus.
Ik dacht misschien is hij veranderd...quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zijn jullie allen zo verbaasd? Zo is Arya altijd toch al geweest? Een tijdje leuk meepraten, tijdje haten.. tijdje leuk meepraten, tijdje haten.. Ik ken Arya niet anders hoor.
Hij maakt dit topic altijd belachelijk. Alleen heeft hij nooit eerder de moeite genomen om er zo'n leuk verhaaltje van te maken. Ik vond het best grappig. Vroeger was hij veel agressiever en hatelijker tegenover Turken hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, maar zoals zG al zegt, nooit zo extreem volgens mij.
Zeker niet een collectief aanval.
Je blijft altijd in ons hart.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik sla ook een paar topics over, soms tientallen ?
Ben toch gaan twijfelen. Murat IV wordt ook wel aangehaald, maar Murat III wordt vaker genoemdquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde Murat IV. Inderdaad een indrukwekkend verhaal.
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij maakt dit topic altijd belachelijk. Alleen heeft hij nooit eerder de moeite genomen om er zo'n leuk verhaaltje van te maken. Ik vond het best grappig. Vroeger was hij veel agressiever en hatelijker tegenover Turken hoor.
Nee, niet in die mate zoals gezegd. Hij was specifiek, hing de vuile was buiten, viel ons persoonlijk aan en bleef doorgaan, zonder dat er enige logica was te ontdekken aan zijn gedrag. Veel extremer dan ik gewend was van hem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet? Ga zijn postgeschiedenis is na.
Dit was mij ook opgevallen tijdens het lurkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Jep, helemaal mee eens. Dat deed ik al de eerste keer nadat hij zo deed. Ik was dan ook helemaal niet verbaasd vorige week. Het was gewoon een kwestie van tijd dat hij weer zo zou reageren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb wel meer respect voor mensen die op z'n minst consequent zijn in hun gedrag en uitingen, zoals Mevlana zegt 'Ya oldugun gibi görün, ya da göründügün gibi ol'. Ik plaats mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid van mensen die ernstig uit hun slof kunnen schieten, zoals met Arya. Ik weet niet of hij dit gewoon doet om wat pit in het spel te stoppen, maar ik benader zo'n persoon in het vervolg wel met twijfel.
Interessant en je hebt een punt, maar ik bedoelde dus bijvoorbeeld zaken dat als iemand écht persoonlijk gaat beledigen - wat zelden gebeurt - is dat we het dan allemaal zouden moeten afkeuren i.p.v. negeren, "het gaat toch niet over mij, dus het boeit me niet" vind ik te kortzichtig. Ik begrijp je manier van handelen, denk alleen dat mijn manier beter is. Zo laat je aan mensen zien dat ze met "dit soort" gedrag niet welkom zijn, het is inderdaad een vorm van conformisme en kun je zeggen dat het nep is, maar de grens zit volgens mij echt heel ver voordat we dit zouden moeten aanspreken, pas echt bij persoonlijke beledigingen. Maar goed, ik ben dan liever iemand die meer vrede dan vrijheid van zeggen wat je wilt gericht is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassenen. Ik vind dat men het onderling eerst zelf moet oplossen. Zorgt ervoor dat personen elkaar beter leren kennen. En de users zelf kunnen hun emoties het beste zelf neerpennen, alleen zij weten wat ze echt voelen. En dat kan inderdaad ver voorbij de toleratiegrens gebeuren, maar af en toe zaken uit laten barsten is ook goed. Zo voelt men beter hoe iemand in elkaar zit, een gecontroleerde omgeving is zo... nep.
Ingrijpen kan altijd, eerst zelf laten uitzoeken. Werkt mijns inziens beter dan beschermend zijn.
Inderdaad, mensen moeten consequent zijn in hun acties en daden, aangezien daar hypocrisie uiteindelijk uit voortvloeit, hoe serieus kun je zo'n persoon nemen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb wel meer respect voor mensen die op z'n minst consequent zijn in hun gedrag en uitingen, zoals Mevlana zegt 'Ya oldugun gibi görün, ya da göründügün gibi ol'. Ik plaats mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid van mensen die ernstig uit hun slof kunnen schieten, zoals met Arya. Ik weet niet of hij dit gewoon doet om wat pit in het spel te stoppen, maar ik benader zo'n persoon in het vervolg wel met twijfel.
Ja, hij werd persoonlijk, maar hij was lang niet zo agressief als normaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niet in die mate zoals gezegd. Hij was specifiek, hing de vuile was buiten, viel ons persoonlijk aan en bleef doorgaan, zonder dat er enige logica was te ontdekken aan zijn gedrag. Veel extremer dan ik gewend was van hem.
Dat is wel zo iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij maakt dit topic altijd belachelijk. Alleen heeft hij nooit eerder de moeite genomen om er zo'n leuk verhaaltje van te maken. Ik vond het best grappig. Vroeger was hij veel agressiever en hatelijker tegenover Turken hoor.
Ik denk dat hij zijn eigen ban zelf heeft aangevraagd, hij heeft niks echt gezegd waarvoor hij geband kon worden. Maar hij bouwt een band met alle leden hier en gaat vervolgens in het wild rondsmijten met beledigen, dat doet pijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:47 schreef Ziba het volgende:
Maar waarom is Arya eigenlijk geband? Zoveel raars zei hij toen toch niet?
Ik moest ook gniffelen om zijn laatste post naar ons toe. Vond het best grappig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:48 schreef Ayca het volgende:
Hij zit vast nog steeds te gniffelen om zijn posts.
Ik wil je ook pijn doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen ban zelf heeft aangevraagd, hij heeft niks echt gezegd waarvoor hij geband kon worden. Maar hij bouwt een band met alle leden hier en gaat vervolgens in het wild rondsmijten met beledigen, dat doet pijn
Waarom zou je zoiets doen? Oke, het is internet en je kent elkaar niet persoonlijk, maar ja. Ligt misschien aan mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen ban zelf heeft aangevraagd, hij heeft niks echt gezegd waarvoor hij geband kon worden. Maar hij bouwt een band met alle leden hier en gaat vervolgens in het wild rondsmijten met beledigen, dat doet pijn
Dat werkt niet op het internet en al helemaal niet op FOK!.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Interessant en je hebt een punt, maar ik bedoelde dus bijvoorbeeld zaken dat als iemand écht persoonlijk gaat beledigen - wat zelden gebeurt - is dat we het dan allemaal zouden moeten afkeuren i.p.v. negeren, "het gaat toch niet over mij, dus het boeit me niet" vind ik te kortzichtig. Ik begrijp je manier van handelen, denk alleen dat mijn manier beter is. Zo laat je aan mensen zien dat ze met "dit soort" gedrag niet welkom zijn, het is inderdaad een vorm van conformisme en kun je zeggen dat het nep is, maar de grens zit volgens mij echt heel ver voordat we dit zouden moeten aanspreken, pas echt bij persoonlijke beledigingen. Maar goed, ik ben dan liever iemand die meer vrede dan vrijheid van zeggen wat je wilt gericht is.
Eens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Interessant en je hebt een punt, maar ik bedoelde dus bijvoorbeeld zaken dat als iemand écht persoonlijk gaat beledigen - wat zelden gebeurt - is dat we het dan allemaal zouden moeten afkeuren i.p.v. negeren, "het gaat toch niet over mij, dus het boeit me niet" vind ik te kortzichtig. Ik begrijp je manier van handelen, denk alleen dat mijn manier beter is. Zo laat je aan mensen zien dat ze met "dit soort" gedrag niet welkom zijn, het is inderdaad een vorm van conformisme en kun je zeggen dat het nep is, maar de grens zit volgens mij echt heel ver voordat we dit zouden moeten aanspreken, pas echt bij persoonlijke beledigingen. Maar goed, ik ben dan liever iemand die meer vrede dan vrijheid van zeggen wat je wilt gericht is.
Ben je nou serieus met dat het pijn doet? Of ben ik weer naïef als ik het geloof? Ik denk dat Arya soms gewoon wilde 'trollen' en soms serieus wilde zijn. En eerlijk is eerlijk, ik denk dat sommige users hier bepaalde uitspraken veel te serieus nemen waardoor jullie gaan happen en hij doorgaat/ging.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat hij een digitale zelfmoord heeft gepleegd (met dat account, dus).quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mss ga ik dat ook maar doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat hij een digitale zelfmoord heeft gepleegd (met dat account, dus).
Jij bent de laatste rotsblok op mijn pad, wanneer jij hier weg bent ga ik hier continu de woord van god verkondigen, wil jij dat deze mensen aandoen?quote:
Nayirrrrrr.quote:
Stel: je leert iemand kennen, het lijkt je een toffe persoon. Je gaat vaker met hem om, bespreekt meer en meer. Soms deel je zaken die je niet zo snel met anderen zou delen. Soms heb je ruzies, soms kun je het heel goed met elkaar vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ben je nou serieus met dat het pijn doet?
Hij komt vast terug.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat hij een digitale zelfmoord heeft gepleegd (met dat account, dus).
Ga niet weg Weiss, dit kun je mij niet aandoen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent de laatste rotsblok op mijn pad, wanneer jij hier weg bent ga ik hier continu de woord van god verkondigen, wil jij dat deze mensen aandoen?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga niet weg Weiss, dit kun je mij niet aandoen!
Tja, jij moet toch ook bezig blijven ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:53 schreef Arcadia het volgende:
Jij bent de laatste rotsblok op mijn pad, wanneer jij hier weg bent ga ik hier continu de woord van god verkondigen, wil jij dat deze mensen aandoen?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:55 schreef Ayca het volgende:
Ga niet weg Weiss, dit kun je mij niet aandoen!
Je kan niet iedereen vertrouwen op het internet, blijf altijd een gok. Ik snap wel dat het 'kut' voelt ookal ken je die persoon niet in het echt/persoonlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel: je leert iemand kennen, het lijkt je een toffe persoon. Je gaat vaker met hem om, bespreekt meer en meer. Soms deel je zaken die je niet zo snel met anderen zou delen. Soms heb je ruzies, soms kun je het heel goed met elkaar vinden.
En dan BAM. Je komt erachter dat hij van alles over jou heeft zitten lullen tegen anderen, op een negatieve manier.
Hoe denk je dat dat voelt?
Heb je het nu over Arya?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel: je leert iemand kennen, het lijkt je een toffe persoon. Je gaat vaker met hem om, bespreekt meer en meer. Soms deel je zaken die je niet zo snel met anderen zou delen. Soms heb je ruzies, soms kun je het heel goed met elkaar vinden.
En dan BAM. Je komt erachter dat hij van alles over jou heeft zitten lullen tegen anderen, op een negatieve manier.
Het gaat erom dat het vertrouwen geschaad wordt. En dat voelt nooit fijn aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:57 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen vertrouwen op het internet, blijf altijd een gok. Ik snap wel dat het 'kut' voelt ookal ken je die persoon niet in het echt/persoonlijk.
Ik heb zoiets in het echte leven wel eens gehad dus ik weet hoe het voelt maar als dit over iets digitaals gaat kan ik het me wederom weer niet echt voorstellen dat je het überhaupt zo ver laat komen dat je iemand toelaat in jouw leven dat hij/zij dusdanig de kans krijgt om je te kwetsen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke problemenquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:58 schreef Arcadia het volgende:
Wegrennen van problemen i.p.v. ze te confronteren, goed zo Weissman!
Ja, maar goed, je moet er ook voorzichtig mee zijn. Het is niet fijn, nee, maar het is ook nog steeds internet..quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het vertrouwen geschaad wordt. En dat voelt nooit fijn aan.
Het probleem op internet is vooral dat mensen zich veel stoerder voordoen dan dat ze daadwerkelijk zijn. De grootste schreeuwers hier zijn waarschijnlijk de onzekerste mensen in het echte leven. Dat denk ik altijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:00 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je moet er ook voorzichtig mee zijn. Het is niet fijn, nee, maar het is ook nog steeds internet..
3 basli ejderha gibi bu muslumanlar. Birini kovuyorsun, iki tanesi geri geliyor. Birine kufrediyorsun, 3 tanesi seni seviyoruz diyor. fuck logic.quote:
Ja, als je ooit echt een band hebt gehad met iemand, dan ik het mij wel voorstellen. Maar volgens mij had Arya met niemand een echte band en wisten de meesten hier wel wat ze van hem konden verwachten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik leg even uit waarom het pijn kan doen. Algemeen verhaal.
Het enige wat dik is, is die turkse reet van je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet zijn. Weissman en ik zijn dikke maatjes.
Canim, als je echt zo'n hekel hebt aan moslims, dan zit je misschien inderdaad in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
3 basli ejderha gibi bu muslumanlar. Birini kovuyorsun, iki tanesi geri geliyor. Birine kufrediyorsun, 3 tanesi seni seviyoruz diyor. fuck logic.
Iets met Stockholm en syndroom.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Canim, als je echt zo'n hekel hebt aan moslims, dan zit je misschien inderdaad in het verkeerde topic.
Onze knuffeljood.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet zijn. Weissman en ik zijn dikke maatjes.
Wat heeft mijn achterwerk jou misdaan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het enige wat dik is, is die turkse reet van je.
Hierbij verklaar ik, dat als ik ooit zou weggaan, niet terug zou komen met kloons of onder een andere account en me voordoen als iemand anders.
Tja, voorzichtig zijn. Toen ik ietwat actief werd op FOK! (2006), wilde ik niets over mijzelf delen. Daar was ik zeker over. Ik was toen een baggeraar in ONZ en deelde nooit echt persoonlijke dingen mee. Af en toe vast wel, maar nooit echt open en bloot over mezelf. Postte ook nooit een foto, heb dat misschien één keer laat in de nacht gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:00 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je moet er ook voorzichtig mee zijn. Het is niet fijn, nee, maar het is ook nog steeds internet..
Hij mag um wel zien, ik niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heeft mijn achterwerk jou misdaan?![]()
Bedankt voor de mededeling.
Logica is voor jou 'menselijke reactie als antwoord' ofwel instinctief reageren, wat beter is dan jouw logica is het negeren van de menselijke instincten en een doelstelling vooropzetten om een punt te maken en te overtuigen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
3 basli ejderha gibi bu muslumanlar. Birini kovuyorsun, iki tanesi geri geliyor. Birine kufrediyorsun, 3 tanesi seni seviyoruz diyor. fuck logic.
Ne diyon olm gece gece, kafam zaten bi milyon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Logica is voor jou 'menselijke reactie als antwoord' ofwel instinctief reageren, wat beter is dan jouw logica is het negeren van de menselijke instincten en een doelstelling vooropzetten om een punt te maken en te overtuigen.
Het gaat niet om het wel of niet hebben van een band, maar meer om dat iemand zo over je kan praten zonder dat je dat hebt verdiend. De teleurstelling zeg maar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, als je ooit echt een band hebt gehad met iemand, dan ik het mij wel voorstellen. Maar volgens mij had Arya met niemand een echte band en wisten de meesten hier wel wat ze van hem konden verwachten.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ne diyon olm gece gece, kafam zaten bi milyon.
Oh please zeg. Hoe kun je dit nou zeggen? Iedereen in dit topic wist wat voor persoon hij was, hoe hij zomaar uit het niets kon tekeergaan tegen Turken. Sorry hoor maar je bent wel heel erg naïef wil je een persoon als Aryamehr ook maar een beetje vertrouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:05 schreef zarGon het volgende:
Zo ook met Arya. Hij kon meelezen, dat kan iedereen. Ik had gewoon niet verwacht dat iemand zó zou omgaan met ons, zo uit het niets.
Dat je na 10 keer nog steeds teleurgesteld kunt raken in zo'n persoon ligt helemaal aan jezelf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wel of niet hebben van een band, maar meer om dat iemand zo over je kan praten zonder dat je dat hebt verdiend. De teleurstelling zeg maar.
En dat is nou net iets wat je in je eigen handen hebt. Eigen keuze.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kwam in deze reeks terecht. Begon te posten en leerde de mensen hier kennen. Ja, natuurlijk, het is niet zoals IRL, maar toch, door vaak te praten leer je elkaar ook kennen. Naamate de tijd voordert geef je meer en meer bloot over jezelf. Je kunt ingrijpen en daarmee stoppen of je kunt het accepteren en gematigd delen. Er ontstaat een vertrouwensband. Klinkt misschien heel gaar, maar als je jaren met elkaar praat vertrouw je elkaar ook meer op een gegeven moment.
Als ik het cru zou zeggen, dan zou jij de schoonheid van de essentie van mijn werkwijze fout interpreteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ne diyon olm gece gece, kafam zaten bi milyon.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lach nu alleen maar om zijn reacties.
Het was altijd een reactie op een post. Begon hij uit het niets van alles en nog wat te posten? Ik vertrouwde hem ook niet, maar had dit ook niet van hem verwacht. Hij was altijd iemand die kon relativeren, hoe hard zijn posts ook waren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh please zeg. Hoe kun je dit nou zeggen? Iedereen in dit topic wist wat voor persoon hij was, hoe hij zomaar uit het niets tekeer kon gaan tegen Turken. Sorry hoor maar je bent wel heel erg naïef wil je een persoon als Aryamehr ook maar een beetje vertrouwen.
Valla birader, guzel konusuyonda, anlamiyom ki birsey.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als ik het cru zou zeggen, dan zou jij de schoonheid van de essentie van mijn werkwijze fout interpreteren.
Slaap lekker Ziba, moge Allah je een goede nachtrust schenken.
Het is niet de teleurstelling in hem eigenlijk, meer de teleurstelling dat iemand zo kan zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat je na 10 keer nog steeds teleurgesteld kunt raken in zo'n persoon ligt helemaal aan jezelf.
Yarama tuz basma laaayyynnnquote:Op woensdag 9 mei 2012 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet de teleurstelling in hem eigenlijk, meer de teleurstelling dat iemand zo kan zijn.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Valla birader, guzel konusuyonda, anlamiyom ki birsey.
Ja, meerdere malen zelfs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was altijd een reactie op een post. Begon hij uit het niets van alles en nog wat te posten? Ik vertrouwde hem ook niet, maar had dit ook niet van hem verwacht. Hij was altijd iemand die kon relativeren, hoe hard zijn posts ook waren.
Nou, niet helemaal. Hier kan iedereen meelezen, IRL kan ik écht bepalen wat ik met wie deel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
En dat is nou net iets wat je in je eigen handen hebt. Eigen keuze.Net zoals in het echte leven eigenlijk.
Ik hoop dat je in een melancholische bui bent en morgen weer normaal kunt doen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet de teleurstelling in hem eigenlijk, meer de teleurstelling dat iemand zo kan zijn.
[..]
Iyi geceler.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:18 schreef Triggershot het volgende:
Iyi geceler iedereen
En voor Weiss Joodse knuffels
Dat is het dus. Hij ging niet tekeer. Harde reacties, waar je niet mee eens hoeft te zijn, duidelijke taal. En het was niet persoonlijk, maar algemeen. Turken dit, Turken dat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, meerdere malen zelfs.
En alsnog, al waren zijn posts een reactie op andere posts, iemand die zo tekeer kan gaan en zo kan haten kun je sowieso niet serieus nemen.
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:19 schreef anisoptera het volgende:
[..]
En, zG ik ben Triggershot niet. Check even naar wie je je dm's stuurt.
Allah rahatlik versin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:18 schreef Triggershot het volgende:
Iyi geceler iedereen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh en zarGon, welkom op het internet.
watquote:Op woensdag 9 mei 2012 03:19 schreef anisoptera het volgende:
[..].
En, zG ik ben Triggershot niet. Check even naar wie je je dm's stuurt.
Tatli ruyalar herkesequote:Op woensdag 9 mei 2012 03:18 schreef Triggershot het volgende:
Iyi geceler iedereen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:21 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Tatli ruyalar herkese! Ik ga ook slapen.
quote:
Zijn reacties waren nooit logisch, kwamen vaak uit het niets en hij heeft meerdere malen dit topic en daarmee de mensen hier afgekraakt en beledigd. Ook al poste hij regelmatig zelf mee. Als je al deze dingen bij elkaar optelt, is zijn actie van vorige week heel normaal en in AryaMehr stijl. Nogmaals, lees dit topic eens na. Jij bent de enige persoon hier die echt verbaasd is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is het dus. Hij ging niet tekeer. Harde reacties, waar je niet mee eens hoeft te zijn, duidelijke taal. En het was niet persoonlijk, maar algemeen. Turken dit, Turken dat.
Ik heb nooit hele volksstammen beledigd, nooit meegepost in andere slowchats om ze vervolgens af te kraken en te beledigen en ik heb überhaupt nooit mensen beledigd zonder dat ik zelf werd beledigd of uitgedaagd. Dus ik snap deze vergelijking ook niet.quote:Ik weet ook dat wanneer jij een heethoofd bent, niet al te vrolijk bezig bent (mijns inziens). Maar ook dat is te volgen.
Dus zijn gedrag in het verleden was wel logisch?quote:Dat gebeuren van Arya was gewoon... niet logisch.
Ik vergelijk je dan ook niet met het gedrag van Arya.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb nooit hele volksstammen beledigd, nooit meegepost in andere slowchats om ze vervolgens af te kraken en te beledigen en ik heb überhaupt nooit mensen beledigd zonder dat ik zelf werd beledigd of uitgedaagd. Dus ik snap deze vergelijking ook niet.
'Ik weet ook dat wanneer jij een heethoofd bent, niet al te vrolijk bezig bent'. Je trekt een duidelijk parallel tussen zijn en mijn gedrag. En naar mijns inzien is dat onterecht. Terwijl AryaMehr bewust mensen beledigd, ruzies uitlokt en hele volksstammen de grond inboord, is mijn gedrag juist een reactie op mensen als AryaMehr. En mijn reacties en 'heethoofdigheid' is niets vergeleken met zijn gedrag. En ja, mijn 'heethoofdigheid is te verklaren'. AryaMehr's gehaat op andere volken en mensen niet. Ik snap dus nog steeds niet waarom je er opeens over begint?quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vergelijk je dan ook niet met het gedrag van Arya.
Ik zeg alleen dat jij je soms heel snel kan druk maken op momenten waar je beter je kalmte kan behouden ('heethoofd'), dat je dan anders dan anders reageert en je eventueel iets te veel mee laat slepen. Over dat gedrag heb ik en dat gedrag is te verklaren.
Nee.quote:We missen het nuanceverschil. Ik geef jou gelijk, jij geeft mij gelijk, okay?
Iyi geceler.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:37 schreef Arcadia het volgende:
Hadi, ik ga mezelf nog een halfuur bezighouden en dan slapen. Ik wil iedereen een goede avond en nachtrust wensen, Allah rahatlik versin hepinize.
Iyi uykular.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:37 schreef Arcadia het volgende:
Hadi, ik ga mezelf nog een halfuur bezighouden en dan slapen. Ik wil iedereen een goede avond en nachtrust wensen, Allah rahatlik versin hepinize.
Iyi geceler.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:37 schreef Arcadia het volgende:
Nee, dat doe ik niet. Dat heb ik net uitgelegd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je trekt een duidelijk parallel tussen zijn en mijn gedrag.
Dat is alleen bij mensen die niet gewend zijn om op te blijven, als ik het goed heb begrepen slapen astronauten met intervals om de 10 minuten, dus het zou perfect mogelijk moeten zijn voor elk persoon om te kunnen opstaan. Ik heb al jarenlange discipline gehad om half 6 wakker te worden voor school, dus bij dit ondervind ik niet echt problemen - het enige obstakel in het leven om je doelstellingen te bereiken ben je zelf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iyi geceler.
Vraagje, raakt je ritme niet helemaal in de war doordat je steeds moet opstaan/opblijven?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Cümleten iyi geceler. Ik ga ook slapen.
AryaMehr's gedrag is zelden een reactie. Hij heeft de gewoonte om bepaalde volken aan te vallen ook al hebben zij hem nooit iets misdaan. Als de Turken hier Iran en Iraniërs zouden aanvallen, beledigen en uitkotsen zoals AryaMehr dat regelmatig doet met de Turken (en Arabieren), dan was zijn en jouw reactie nog enigszins te begrijpen. Maar dat is het niet. Mijn gedrag is een reactie op andere mensen, AryaMehr's gedrag daarentegen niet. Nogmaals, hij lokt het uit, ik reageer. Deze twee dingen kun je niet met elkaar vergelijken en het feit dat jij over mij begint slaat dan ook nergens op. Dat was gewoon een verkapte sneer naar mij toe. Want ik zie verder geen enkele reden om opeens over mij te beginnen als ons gedrag en de oorzaak van ons gedrag totaal verschillend zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Dat heb ik net uitgelegd.
Ik ben met een reden een nieuwe alinea begonnen. Ik heb iets over jou gezegd, zonder dat wat ik ervoor heb gezegd daar mee te maken heeft.
Ik begon erover om aan te geven dat er verschillende gradaties zijn wat betreft reacties op andere mensen. Een daarvan is de manier hoe een heethoofd reageert. Ik betrek heethoofd erbij omdat ik vind dat jij dat heel af en toe kan zijn en ik betrek het erbij om duidelijk te maken dat dat een reactie is wat ik kan begrijpen. En waarom dat begrijpen zo belangrijk is? Omdat ik een aantal malen heb aangegeven dat ik het gedrag van Arya niet begrijp, niet logisch vind en niet kan plaatsen. Heethoofd - begrijpelijk, wild persoonlijk tekeer gaan zonder enkele reden - niet logisch en niet te begrijpen.
Nou, ik heb er wel aardig wat ervaring mee maar het blijft niet fijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 03:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is alleen bij mensen die niet gewend zijn om op te blijven, als ik het goed heb begrepen slapen astronauten met intervals om de 10 minuten, dus het zou perfect mogelijk moeten zijn voor elk persoon om te kunnen opstaan. Ik heb al jarenlange discipline gehad om half 6 wakker te worden voor school, dus bij dit ondervind ik niet echt problemen - het enige obstakel in het leven om je doelstellingen te bereiken ben jezelf.
Borte, ik heb net uitgelegd hoe ik het heb bedoeld. Blijf je jezelf herhalen? Het was geen verkapte sneer, het was geen steek onder water, het was geen aanval. Als ik je wil aanvallen, doe ik dat niet verkapt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
het feit dat jij over mij begint slaat dan ook nergens op. Dat was gewoon een verkapte sneer naar mij toe. Want ik zie verder geen enkele reden om opeens over mij te beginnen als ons gedrag en de oorzaak van ons gedrag totaal verschillend zijn.
Je betrekt mij in deze discussie om aan te geven dat er verschillende gradaties zijn wat betreft reacties op mensen. Mijn gedrag is inderdaad een reactie. AryaMehrs gedragen daarentegen is een aanval, zelden een reactie. Ik snap de vergelijking dus niet. Ik snap überhaupt niet waarom je opeens over mij begint als je geen verkapte sneer wou maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Borte, ik heb net uitgelegd hoe ik het heb bedoeld. Blijf je jezelf herhalen? Het was geen verkapte sneer, het was geen steek onder water, het was geen aanval. Als ik je wil aanvallen, doe ik dat niet verkapt.
Nogmaals: ik betrok jou erbij zodat ik het verschil tussen twee dingen kan uitleggen. Wat mij betreft is het gedrag van Arya wat hij een paar dagen geleden vertoonde heel anders dan het gedrag dan daarvoor. Extremer. Daar kon ik geen logica in ontdekken, in de spontane verbale afslachting. Daarentegen kan ik wel begrijpen waarom iemand zich tijdelijk kan heel erg kan opwinden.
Er is geen reden om het verschil tussen deze twee zaken te benadrukken wanneer ze toch niks met elkaar te maken hebben.quote:Ik wilde het verschil tussen die twee zaken benadrukken. Wat ik wel begrijp, en wat ik niet begrijp. Dat, en niets meer.
Ik ga het, Insha'Allah, proberen, proberen vrienden te maken die samen met mij wakker willen worden in de ochtend. Het wordt veel makkelijker als je met 2 of meer bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel aardig wat ervaring mee maar het blijft niet fijn![]()
Heb ook met intervallen geprobeerd te werken, dan niet met 10 minuten natuurlijk, maar door verplichtingen (school ed) bleek dit niet uitvoerbaar te zijn. Nu heb jij die volgens mij op dit moment niet? dus dan gaat het wel makkelijker ja.
Wat als je volgend jaar begint met je studie, blijf je hetzelfde ritme aanhouden? Lijkt me lastig...
Okay.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je betrekt mij in deze discussie om aan te geven dat er verschillende gradaties zijn wat betreft reacties op mensen. Mijn gedrag is inderdaad een reactie. AryaMehrs gedragen daarentegen is een aanval, zelden een reactie. Ik snap de vergelijking dus niet. Ik snap überhaupt niet waarom je opeens over mij begint als je geen verkapte sneer wou maken.
[..]
Er is geen reden om het verschil tussen deze twee zaken te benadrukken wanneer ze toch niks met elkaar te maken hebben.
Ah tyf toch op man. Jij betrekt mij opeens in die hele discussie omdat je een verkapte sneer wil maken en dan begin je te zeiken over dat ik niet van ophouden weet. Ik kan jouw schijnheiligheid soms echt niet uitstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus. Je weet soms echt niet van stoppen.
Zonde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah tyf toch op man. Jij betrekt mij opeens in die hele discussie omdat je een verkapte sneer wil maken en dan begin je te zeiken dat ik niet van ophouden weet.
Over 'niet kunnen stoppen gesproken'. Dat je echt oude koeien uit de sloot gaat halen om je gelijk te halen. Jij bent ook niet veel anders, niet? Ik sta nog steeds achter mijn reactie van toen. Wil je die discussie soms heropenen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonde.
Zie dit topic: Turken op FOK! #610 Broeder, waar jou memleket ?? Van de binnenkant !?. En dan vooral deze post en de post erna.
Je blijft echt doorgaan totdat je je zin krijgt. Je bent geen spat veranderd wat dat betreft en het zou je echt goed doen als je soms ook gewoon afstand kan nemen in een discussie.
1) Turken op FOK! #610 Broeder, waar jou memleket ?? Van de binnenkant !?.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Over 'niet kunnen stoppen gesproken'. Dat je echt oude koeien uit de sloot gaat halen om je gelijk te halen. Jij bent ook niet veel anders, niet? Ik sta nog steeds achter mijn reactie van toen. Wil je die discussie soms heropenen?
Alleen maar om aan te geven dat ik niets nieuws zeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wil je gelijk halen (begrijp ik), maar soms sla je daar weleens in door. Inhoudelijk weet je veel, maar de manier van discussiëren is niet altijd even handig (te serieus, te vaak).
Jij lokt het uit, zarGon. Hetzelfde gebeurde in die discussie. Misschien moet je mijn reactie eens nalezen om je geheugen op te frissen. Ik was de reacties in dat topic zat, maar wat mij het meest irriteerde was toch wel jouw reactie op mij. In plaats van dat je ook maar iets zei tegen de gasten die de hele sfeer verpesten, mij uitlokten en wat nog meer, begon je je juist af te reageren op mij. Terwijl mijn reactie niks meer dan een reactie op hen was. Vandaar ook die reactie. Pas na die uitbarsting zei je wat tegen Che. Maar de hele fucking sfeer was toen al verpest en had het geen zin meer. Vanaf toen was ik dit hele topic ook wel zat en ben ik de mensen hier veel minder serieus gaan nemen. Daarom lach ik ook wanneer jij over een vertrouwensband begint. En al helemaal wanneer het over mensen als AryaMehr gaat. Er is geen vertrouwensband in dit topic en dat heb ik toen wel gemerkt.quote:
Wat niks nieuws? Die hele discussie heeft hier helemaal niks mee te maken. Ik was toen zelfs nog aardig tegen jou hoor. Want ik mocht jou toen nog, ondanks alles.quote:Alleen maar om aan te geven dat ik niets nieuws zeg.
Ik neem dit topic en jou niet meer zo serieus, zarGon. Misschien was het beter geweest voor de sfeer en dit topic om gewoon op te houden, ja. Maar waarom zou ik? Ik geloof nog steeds dat jij een verkapte sneer naar mij probeerde te maken en ik wilde gewoon mijn gelijk halen. Dit topic is veel leuker wanneer je het niet zo serieus neemt. Wat dat betreft sta ik aan AryaMehrs' kant.quote:Ik wil mijn gelijk niet halen, dat gaf ik al aan met "Okay". En met 'geef ik jou gelijk, geef jij mij gelijk'. Met de link wil ik juist aangeven dat ik soms ook gewoon 'ok' kan zeggen en kan weglopen. Gediscussieerd, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, klaar.
Je blijft herhalen dat ik een verkapte sneer maak, terwijl ik heb aangegeven dat dat niet zo is én uitgelegd waarom ik dat volgens mij niet heb gedaan. Dat jij het zo interpreteert: okay. Maar wees er gewoon zeker van dat ik dat niet zo heb bedoeld en heb gezegd. Voor de zoveelste keer.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 05:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Straks eens terug lezen, tot die tijd allebei tek ayak in het hoekje.
Ik ken geen Turks.quote:
Jawelquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ken geen Turks.Maar het gaat goed met me. Of vroeg je dat niet?
Jij kan echt heel slecht tegen een beetje kritiek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah tyf toch op man. Jij betrekt mij opeens in die hele discussie omdat je een verkapte sneer wil maken en dan begin je te zeiken over dat ik niet van ophouden weet. Ik kan jouw schijnheiligheid soms echt niet uitstaan.
Ik kan heel goed tegen kritiek. Maar wat belangrijk is, is de context en de manier waarop het wordt gebracht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij kan echt heel slecht tegen een beetje kritiek.
Je kan er dus niet tegen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan heel goed tegen kritiek. Maar wat belangrijk is, is de context en de manier waarop het wordt gebracht.
Gunaydin danquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Wanneer ik zo laat naar bed ga, heb ik genoeg aan een paar uurtjes.
Jawel. Zoals ik het al zei, de context en de manier waarop het wordt gebracht is erg belangrijk. Maar jij mag mij altijd bekritiseren. Senin vurdugun yerden gul biter.quote:
zarGon zei het volgens mij heel onschuldig, maar je gaat er heel fel tegen in. Net als in discussies..als je het ergens niet mee eens bent dan reageer je ook met zo'n toon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan heel goed tegen kritiek. Maar wat belangrijk is, is de context en de manier waarop het wordt gebracht.
Waarom doe jij opeens lief ? Ik heb je op alle mogelijke manieren beledigd. Doe normaal en wees een bitch terug.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Zoals ik het al zei, de context en de manier waarop het wordt gebracht is erg belangrijk. Maar jij mag mij altijd bekritiseren. Senin vurdugun yerden gul biter.
Weissmanquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom doe jij opeens lief ? Ik heb je op alle mogelijke manieren beledigd. Doe normaal en wees een bitch terug.
Dat heb ik jou toch al verteld? Speciale mensen op een speciale manier behandelen. Jij hebt liefde nodig. Ik merk het gewoon aan je posts.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom doe jij opeens lief ? Ik heb je op alle mogelijke manieren beledigd. Doe normaal en wees een bitch terug.
Joden hebben idd altijd een essentiële rol gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niks, ik besefte gisteren gewoon hoe belangrijk jij bent.
אחquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joden hebben idd altijd een essentiële rol gehad.
Vallah ik mag jou. Ik ben zo eerlijk als een man op al-qiyamah.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:43 schreef Weissman het volgende:
Kap eens met die smileys.
Straks ga ik echt denken dat jullie me mogen
Grote denkers, niks dan respect voor jullie wijze mannen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joden hebben idd altijd een essentiële rol gehad.
En de soap gaat door:quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon zei het volgens mij heel onschuldig, maar je gaat er heel fel tegen in. Net als in discussies..als je het ergens niet mee eens bent dan reageer je ook met zo'n toon.
[ Bericht 0% gewijzigd door Landysh op 09-05-2012 12:56:20 ]
Maar ik mag je ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:43 schreef Weissman het volgende:
Kap eens met die smileys.
Straks ga ik echt denken dat jullie me mogen
Klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef Arcadia het volgende:
Geduld is een schone zaak, daar kun je van de grond eten.
Wat betreft jullie discussie, ik vond dat het voortijdig gestaakt moest worden, was het niet door zG, dan moest jij het wel doen. De discussie ging echt over niks en de doelstelling was onbestaande, dat het zo zou eindigen vond ik ook niet vreemd, omdat de koppigheid van zG geen goede mix is met jouw temperamentquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
En de soap gaat door:Ok, duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je hebt gelijk hoor. Zie wat ik hier heb gezegd:quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat betreft jullie discussie, ik vond dat het voortijdig gestaakt moest worden, was het niet door zG, dan moest jij het wel doen. De discussie ging echt over niks en de doelstelling was onbestaande, dat het zo zou eindigen vond ik ook niet vreemd, omdat de koppigheid van zG geen goede mix is met jouw temperament. Er was een duidelijk meningsverschil en interpretatie van werkwijze van Arya, van hoe hij eerst was, daar kun je niet verder over argumenteren omdat het een mening is - waarom stop je dan gewoon niet met praten. zG bood je uiteindelijk ook een ultimatum aan nadat hij het ookbeseft had, maar toch moest je je gelijk halen
, volgende keer toch maar wat zelfreflectie tijdens het discussiëren? Dit geldt trouwens voor jullie beiden.
Nu niet boos worden op mij
quote:Ik neem dit topic en jou niet meer zo serieus, zarGon. Misschien was het beter geweest voor de sfeer en dit topic om gewoon op te houden, ja. Maar waarom zou ik? Ik geloof nog steeds dat jij een verkapte sneer naar mij probeerde te maken en ik wilde gewoon mijn gelijk halen. Dit topic is veel leuker wanneer je het niet zo serieus neemt. Wat dat betreft sta ik aan AryaMehrs' kant.
En op de meet allemaal slijmen bij elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:02 schreef Ayca het volgende:
damndit topic kan niet eens zonder een ruzie voor een dag
Hoezo sowieso niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef Landysh het volgende:
De helft gaat toch niet naar de meet. Ik kom sowieso niet meer.
Ik zie het nut er niet van in als ik toch niet kan opschieten met bepaalde personen en als de personen die ik het liefst wil zien ook niet komen.quote:
Wat zal ik eens zeggen, mensen zijn meestal aardiger in het echt, dat je in het echt niet zal kunnen opschieten met degenen die komen lijkt me echt sterk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in als ik toch niet kan opschieten met bepaalde personen en als de personen die ik het liefst wil zien ook niet komen.
Dit is niet de eerste keer hoor. En ik heb in het verleden met genoeg mensen gemeet en heb er leuke vrienden aan overgehouden. Zo belangrijk is dit forum echt niet. Maar zoals ik het al zei, de mensen die ik het liefst zou willen ontmoeten komen niet, en van de mensen die wel komen kan ik niet eens opschieten met allemaal. Dus waarom zou ik nog komen? Maar goed, als het ergens dichtbij is, zal ik het misschien wel overwegen. Misschien kom ik wel met GenusButeo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef Arcadia het volgende:
Als je een dispuut gebruikt als argument om niet iemand te ontmoeten, dan zul je maar weinig mensen in je leven overhouden, ik zou niemand overhouden denk ik.
Schijnheilig niet, mensen zijn in het echte leven rustiger, kalmer en vooral veel rationeler. Voordat iemand reageert wordt er meer gedacht en ook is de tolerantiegrens bij mensen veel hoger qua woordenwisselingen. Op het internet zijn mensen meer "inhumaan" dan in het echt.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Jij?quote:
Ik vind de meeste discussies wel vermakelijk hoor. Het gaar vaak echt nergens over, maar iedereen wilt zijn/haar gelijk halen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef Landysh het volgende:
Zo'n drama was het ook weer niet. Kom op zeg.
Mijn interesse is dan bij deze vervallen, hoe triest ik het ook van mezelf vind, dan gaan er uiteindelijk te weinig mensen om het interessant te houden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Jij?
Als er in augustus gemeet kon worden zou ik wel 100% zeker komen, overigens. Misschien dat de eerste meet zo bevalt dat er in augustus weer gemeet kan worden?
Als ik ga, ga jij ook?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn interesse is dan bij deze vervallen, hoe triest ik het ook van mezelf vind, dan gaan er uiteindelijk te weinig mensen om het interessant te houden.
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind de meeste discussies wel vermakelijk hoor. Het gaar vaak echt nergens over, maar iedereen wilt zijn/haar gelijk halen.
Je bent ook nog eens bescheiden? Ik ben er zeker van dat het niet zal tegenvallen, ik kom daar niet opdagen met verwachtingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als ik ga, ga jij ook?![]()
Je hebt trouwens een veelste hoge pet van mij op, ik weet 100% zeker dat ik irl tegenval.![]()
Dat is geen meet. Kun je net zo goed foto's met een naamplaatje plaatsen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Che_ het volgende:
Gewoon groepscammen. Weet je tenminste zeker wie er komt
Ik zou het ook met liefde doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Landysh het volgende:
Ik ken zelfs mensen die het bij anderen doen omdat ze er zo van kunnen genieten.
Je spreekt jezelf tegen. Als je geen verwachtingen had, zou je geen voorkeur voor users hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent ook nog eens bescheiden? Ik ben er zeker van dat het niet zal tegenvallen, ik kom daar niet opdagen met verwachtingen.
Weet ik niet, als jij niet gaat, dan ga ik in ieder geval beslist niet.
Maar zo hoef jij dus niet te praten met degene die je niet mag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is geen meet. Kun je net zo goed foto's met een naamplaatje plaatsen.
Ik maak onderscheid tussen jou hier en jou in het echt, iemand die interessant lijkt betekent niet dat ik er verwachtingen aan koppel. Hoeveel weet ik in feite echt van jullie? Bijna niks, dus ik kan ook niet veel verwachten, er zijn heus wel verwachtingen, maar daar voldoet bijna iedereen aan. Iemand die zichzelf grenzen kan opleggen wanneer hij/zij praat via een totaal anonieme medium, daar heb ik respect voor en dat vind ik een interessant persoon - daar stemt die interesse ook uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Als je geen verwachtingen had, zou je geen voorkeur voor users hebben.
Ik ben dus tweegezicht? (ikiyüzlü)quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen jou hier en jou in het echt, iemand die interessant lijkt betekent niet dat ik er verwachtingen aan koppel.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar zo hoef jij dus niet te praten met degene die je niet mag.Spuug alleen is genoeg. En veel mensen hier hebben zich al laten testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iewh...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik zou het ook met liefde doen.Tenminste, als het z'n zwart stipje is, waar vaste pus uitkomt. Zo'n rode puist waar vloeibare pus uitkomt vind ik ook een beetje smerig.
Ze wilt me niet eens zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in als ik toch niet kan opschieten met bepaalde personen en als de personen die ik het liefst wil zien ook niet komen.
Ik ben vaak genoeg teleurgesteld in mensen, ik stel mijn verwachtingen laag in, heeft niks met jou persoonlijk te maken. Ook is dat eerlijk voor mensen, aangezien een ongezouten mening pas voortvloeit als je de desbetreffende persoon een schone lei geeft bij de eerste ontmoeting zonder enige - dat geldt trouwens niet alleen voor mensen, maar voor alles in het leven.quote:
Kan jij ook analyseren aan de hand van een foto?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Spuug alleen is genoeg. En veel mensen hier hebben zich al laten testen.
Typologie? Ik ben daar niet goed in. Maar ik wil je best analyseren hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan jij ook analyseren aan de hand van een foto?
Ok, helder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg teleurgesteld in mensen, ik stel mijn verwachtingen laag in, heeft niks met jou persoonlijk te maken. Ook is dat eerlijk voor mensen, aangezien een ongezouten mening pas voortvloeit als je de desbetreffende persoon een schone lei geeft bij de eerste ontmoeting zonder enige - dat geldt trouwens niet alleen voor mensen, maar voor alles in het leven.
Wanneer kom je terug van vakantie, of geef een periode aan wanneer je wel kan? Je hebt nu in ieder geval aangegeven dat je best zou willen komen, dus je kan er al niet meer onderuit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Misschien had ik mijn initiële intentie om niet op de meet te verschijnen opzij kunnen leggen, maar helaas heb ik het de komende tijd erg druk met afstuderen. En daarna ga ik op vakantie.
Minder tijd op forum besteden vind je echt zo moeilijk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
Bilge zei ook al dat hij best in augustus kan meeten. Kunnen we de meeting niet naar augustus verplaatsen? Maar luister verder niet te veel naar mij, want ik weet niet eens of ik kom.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Minder tijd op forum besteden vind je echt zo moeilijk?
Wat, ik begrijp niet waarom je NIET zou komen, wie wil je dan dat komt opdagen dat het interessant wordt voor je?quote:
Ik bedoel er mee dat ik het wel zou kunnen overwegen, niets met zekerheid, hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug van vakantie, of geef een periode aan wanneer je wel kan? Je hebt nu in ieder geval aangegeven dat je best zou willen komen, dus je kan er al niet meer onderuit.
Ik verkeer in een onrustige periode. Ik weet niet wat mij te wachten staat de komende paar maanden (ja, lekker vaag maar meer hoef ik niet kwijt op een forum als deze). Maar ik zou Ayca en TheMagnificent iig willen zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, ik begrijp niet waarom je NIET zou komen, wie wil je dan dat komt opdagen dat het interessant wordt voor je?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik verkeer in een onrustige periode. Ik weet niet wat mij te wachten staat de komende paar maanden (ja, lekker vaag maar meer hoef ik niet kwijt op een forum als deze). Maar ik zou Ayca en TheMagnificent iig willen zien.
Dus als jij komt, komt Borte. Dus je zal wel ergens in augustus kunnen? Helaas kan ik niet meer na augustus, ik woon dan in het buitenland, dus dit zal echt eenmalig zijn voor mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee dat ik het wel zou kunnen overwegen, niets met zekerheid, hoor.Eigenlijk niet binnen zo'n kort tijdsbestek. Ik weet sowieso niet of mijn thesis de eerste keer wordt geaccepteerd of dat ik het in augustus (de tweede gelegenheid) verbeterd in moet leveren. Zo ver ben ik namelijk nog niet in het proces om dit goed in te kunnen schatten.
Beter kunnen jullie nu gewoon meeten waar en wanneer jullie dat willen en wellicht dat ik dan bij een toekomstige meeting eerder geneigd zal zijn om aan te schuiven.![]()
Waar ga je heen? En ik zeg niet dat ik zeker zal komen he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus als jij komt, komt Borte. Dus je zal wel ergens in augustus kunnen? Helaas kan ik niet meer na augustus, ik woon dan in het buitenland, dus dit zal echt eenmalig zijn voor mij.
Naja, dat weet ik dus niet met zekerheid te zeggen. Maar ga je repatriëren dan? Of ga je op uitwisseling voor je studie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus als jij komt, komt Borte. Dus je zal wel ergens in augustus kunnen? Helaas kan ik niet meer na augustus, ik woon dan in het buitenland, dus dit zal echt eenmalig zijn voor mij.
Als je mij belooft dat je in ieder geval de moeite doet om te komen ben ik al tevreden. Söz namustur.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En ik zeg niet dat ik zeker zal komen he.
Beloven dat je het probeert is voor mij voldoende.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, dat weet ik dus niet met zekerheid te zeggen. Maar ga je repatriëren dan? Of ga je op uitwisseling voor je studie?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef Arcadia het volgende:
Kamers in België om te studeren, lijkt me sterk dat ik elk weekend terug zal komen pendelen, in de vakanties heus wel, maar dat wil ik dan liever spenderen met mijn moeder.
Ik zit dan dicht tegen de grens van Frans-België aan, de heenreis is op zijn minst 4 uur, terugreis ook...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]..............
![]()
En ik woon in Limburg. Als ik vanuit Limburg naar Amsterdam/Randstad kan komen, dan kun jij ook vanuit België komen.
Hmm.... Dan moeten we er maar voor zorgen dat de meet in de vakantie is, wanneer je in Nederland bent. Je kunt toch wel een dagje vrij maken voor ons?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zit dan dicht tegen de grens van Frans-België aan, de heenreis is op zijn minst 4 uur, terugreis ook...
Ik wil mijn hart en ziel steken in mijn studie, ik weet niet of ik een dag wil vrijmaken voor jullie, op dit moment wel, maar ik kan het niet zeggen voor zo ver in de toekomst als alles anders is. Je stelt nu wel deze vraag, maar wil jij wel meeten met ons en een dag vrijmaken voor ons? Want dat lijkt er totaal niet op, ik weet niet wat er momenteel gaande is bij jou, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik tot en met augustus zeker kan, daarna is het onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.... Dan moeten we er maar voor zorgen dat de meet in de vakantie is, wanneer je in Nederland bent. Je kunt toch wel een dagje vrij maken voor ons?
Wat verzin ik dan? Ik ga écht naar België hoor en ik wil echt wel meeten met jullie, maar de eerste vakantie die ik heb na augustus is pas in januari... dusja. En dat is ook nog eens niet een echte vakantie aangezien eind januari ik daar examens heb.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, ik kan niet zeker. Maar zo te zien zijn wij allen niet toe aan een meeting. Herkes birsey uyduruyor.
Ik doelde niet op jou, maar meer op mezelf en TheMagnificent en al die andere die zeggen dat ze misschien wel kunnen etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat verzin ik dan? Ik ga écht naar België hoor en ik wil echt wel meeten met jullie, maar de eerste vakantie die ik heb na augustus is pas in januari... dusja. En dat is ook nog eens niet een echte vakantie aangezien eind januari ik daar examens heb.
Als iedereen zich nu verminkt à la the joker dan heeft niemand dat argument om niet te komen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Bilge het volgende:
Mensen die meets ontwijken willen hun internetreputatie hoog houden. Op het internet scoor je alleen met intellect; in het dagelijks leven zijn uiterlijk en rijkdom ook zeer belangrijk.
Maar wat nou als je mede-forumgangers het fysieke ontgroeit zijn, en meer belang hechten aan de inhoud? 't Is maar een idee...
Inderdaad. Ik kan alleen maar tegenvallen in real life.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Bilge het volgende:
Mensen die meets ontwijken willen hun internetreputatie hoog houden. Op het internet scoor je alleen met intellect; in het dagelijks kunnen uiterlijk en rijkdom ook zeer belangrijk zijn.
Maar wat nou als je mede-forumgangers het fysieke ontgroeit zijn, en meer belang hechten aan de inhoud? 't Is maar een idee...
Ik kom als grijze wolf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als iedereen zich nu verminkt à la the joker dan heeft niemand dat argument om niet te komen.
Ik stem voor!
Saklambaci birakalim artik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan alleen maar tegenvallen in real life.
Dat is een pasa / bey kostuum.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan regel ik wel ergens een sultankostuum.![]()
[ afbeelding ]
Iedereen hier is arm en ziet er middelmatig uit, ik heb echt geen flauw benul waar je het over hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan alleen maar tegenvallen in real life.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen hier is arm en ziet er middelmatig uit.
Bi bok olmak isteyen kim.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ama senden bi bok olmaz. Konuyu saptirip durma.
Hasa Sehzadem, lakin kadere boynumuz kildan ince.quote:
Een ander gesprek ontsluit de verstikkende emotionele lading, die tot eerlijkheid en bezinning zou kunnen leiden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een gesprek sluit het ander niet uit hoor, maar goed
Ik ga meer voor Murad IV, de enige echte Ottomaanse man na Selimquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger'dan iyi III. Murat olur: 30-40 vrouwen, zo'n 130 kinderen...
Yoga vs meet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een ander gesprek ontsluit de verstikkende emotionele lading, die tot eerlijkheid en bezinning zou kunnen leiden.
Toch blijf ik hoopvol.
Zweverig gedoe. Niks voor mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef Bilge het volgende:
Even tussendoor: hebben jullie wel eens yoga oid gedaan??
In het kader van de workshop 'stop met piekeren' moest ik een paar oefeningen doen die echt een ontspannende werking hadden:
- Zitten
- Ogen dicht
- Met de voeten op de grond. Voelen waar je de bodem raakt. De pijnpunten over de rest van je lichaam verdelen.
- Je inbeelden dat je voeten wortels van een boom zijn.
- Voel de binding met moeder aarde. (zelf verzonnen)
- Vervolgens richt je je op je zitvlak, waarbij je de punten waarop je lichaam contact maakt met de stoel doorziet, en de spanningen daarop verdeelt over de rest van je kont/ bovenbeen.
- Daarna maak je cirkels met je schouders. Van boven, naar achter, naar beneden, naar boven. Steeds langzamer herhalen.
- Borst vooruit. Indenken dat de zon daar zit. De zon moet de buitenwereld bestralen met zijn warmte en licht.
- De zon zit ook in je hals en kin. Til je hoofd trots op.
- Open weer je ogen.
Posten in Lifestyle, niet in een SCquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Verschillende middelen naar hetzelfde eindpunt: ontlasting van overbodige lasten/ puurheid.
Overtuigende onderbouwing.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Posten in Lifestyle, niet in een SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |