quote:
Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef Landysh het volgende:[..]
Zaten senden baska birsey beklemezdim. Sana bunu oncedende demistim: Iftihar ediyoruz sen ve senin gibileri; kirk kisi dusman kesilmisken kendi insanina muhalefet olanlar ile.
Ja, dat is namelijk ook waar ik naar streef.

.
Je bent temperamentvol en weet soms niet dat je even bepaalde zaken los moet laten om even te genieten in een gesprek met je 'vijand'. Er is niet altijd een strijd gaande en soms - af en toe - is er ruimte voor een grap.
quote:
Op maandag 20 juni 2011 13:57 schreef Landysh het volgende:Wat nou nou? Heb je mijn reactie niet begrepen? Wat maakt het nou uit hoe ik verder op jou had gereageerd?
De reden waarom ik vroeg of het wat uit zou maken als iemand anders die grap had gemaakt is omdat ik daarmee wil achterhalen waarom je die grap niet leuk vond.
Je bent gepassioneerd over dat onderwerp en dat zorgt ervoor dat er geen ruimte is om het losjes te benaderen. Je vroeg wat de grap te maken had met jou... De grap was in sterke mate overdreven en dat maakte de grap juist leuk. Of wil je de grap nuchter analyseren? Natuurlijk prik jij geen bloed met je nagels ter plekke. Natuurlijk stuur je dat niet op naar 23andMe. Natuurlijk ga je geen tent opzetten in de supermarkt. Et cetera. Alsjeblieft, de grap is daarmee compleet verneukt.
Als je het niet grappig vindt, heb je wat mij betreft geen zelfspot. En als je het niet grappig vindt omdat Che_ het heeft gepost moet je echt eens leren om los te laten/to let it go.
Te serieus, te vaak. Dat haalt de lol er voor de rest onderuit. Fine, jij caret daar niet over, maar zo vreemd is het ook niet dat mensen er grappen over gaan maken.
Door die starre manier van reageren help je Che_ alleen maar, want zijn grap wordt niet minder grappig en wordt de situatie juist smeuïger en dus grappiger.
quote:
Ik ben weer weg trouwens. Kiciniza kina yakin.

Dit verbaast me totaal niet trouwens. Je bent een heethoofd, je emoties nemen het te snel over. Je bereikt niets door weg te gaan.
Als je overigens wel anders zou reageren op mij als ik die grap had gemaakt, wordt het tijd dat je zaken los van elkaar leert zien. Wil je Che_ terugpakken? Lach om z'n grap, pak hem terug met een grap, overdrijf tegenover hem, stang hem, maar ga in godsnaam niet telkens hetzelfde onderwerp - " Sana bunu oncedende demistim: Iftihar ediyoruz sen ve senin gibileri; kirk kisi dusman kesilmisken kendi insanina muhalefet olanlar ile" - erbij betrekken.
Zelfspot is een groot goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 21:55:43 (+een, laatste zin.) ]