quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij geneeskunde moet je naakt met de benen in de wijdte voor je fellow studenten om te ervaren wat een zwangere vrouw meemaakt, dat zou een verplicht onderdeel van de studie zijn.![]()
![]()
Blij dat ik voor economie ben gegaan zeg![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Nijmegen is een hele leuke stad, dus dat zal je sowieso wel bevallen.
Wel twee totaal verschillende studies, Geneeskunde en Psychologie. Maar goed, dat had ik ook: Civiele Techniek, of International Business
.
quote:
in welke context?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de AH vandaag moest ik opeens aan Landsyh denken
#Fokeninvloedophetechteleven
Waggelaar stond in de rij bij de kassa, komt er een dronken kerul aan en vraagt in het Turks (zonder op zijn beurt te wachten) aan de kassajuffrouw of ze ook raki verkopenquote:
Ja dat kende ik ook dus nietquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef Che_ het volgende:
Landysh zou ter plekke bloed prikken (met haar nagels) bij het meisje, opsturen naar 23andme, tent opzetten in de super tot resultaten terug zijn en zodoende bewijzen aan het meisje dat zij en alle andere mensen van Turken afstammen.
mensen stangen is leuk, mensen met obsessies stangen is leuker, mensen stangen die serieus ingaan op het stangen is het leukstquote:Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef Landysh het volgende:
Ik snap best dat grappen over mijn interesse voor genetica en historie erg leuk is. Maar zorg er dan tenminste voor dat die grappen ergens op slaan.Want als ik zo naar Che's 'grap' kijk, dan lijkt het net alsof ik ergens heb beweerd dat de hele wereld Turk is. Het is net de omgekeerde wereld hier. Want als er hier iemand is die rondloopt met fantasie theorieën, dan is het meneer Che, de Koerdische nationalist, wel. Een paar theorieën uit Che's geweldige kop:
1. Turkmenen zijn Koerdisch
2. Turken stammen af van de Mongolen
Als jullie (Che) het irritant vinden dat er telkens een discussie komt over Turken, genetica en wat nog meer. Dan raad ik jullie (Che) aan om eens op te houden met idiote leugens rond te spreiden. Alle discussies die ik hier met Che heb gehad zijn uitgelokt door Che zelf..
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef Landysh het volgende:
Ik snap best dat grappen over mijn interesse voor genetica en historie erg leuk is. Maar zorg er dan tenminste voor dat die grappen ergens op slaan.Want als ik zo naar Che's 'grap' kijk, dan lijkt het net alsof ik ergens heb beweerd dat de hele wereld Turk is. Het is net de omgekeerde wereld hier. Want als er hier iemand is die rondloopt met fantasie theorieën, dan is het meneer Che, de Koerdische nationalist, wel. Een paar theorieën uit Che's geweldige kop:
1. Turkmenen zijn Koerdisch
2. Turken stammen af van de Mongolen
Als jullie (Che) het irritant vinden dat er telkens een discussie komt over Turken, genetica en wat nog meer. Dan raad ik jullie (Che) aan om eens op te houden met idiote leugens rond te spreiden. Alle discussies die ik hier met Che heb gehad zijn uitgelokt door Che zelf..
Nah, ik weet niet of je iets van onze discussies hebt meegekregen, maar wat hij doet is geen stangen. De discussies zijn altijd serieus. Maar hij heeft nooit zijn gelijk kunnen halen natuurlijk - niet dat dat überhaupt mogelijk is met zulke idiote uitspraken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
mensen stangen is leuk, mensen met obsessies stangen is leuker, mensen stangen die serieus ingaan op het stangen is het leukst
denk dat dat het verhaal een beetje samenvat
Zaten senden baska birsey beklemezdim. Sana bunu oncedende demistim: Iftihar ediyoruz sen ve senin gibileri; kirk kisi dusman kesilmisken kendi insanina muhalefet olanlar ile.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..].
Deze reactie maakt de grap van Che_ grappiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |