abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98370709

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.

- als je hierop klikt! -
pi_98370786
Laatste 3 post van het vorige topic

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij geneeskunde moet je naakt met de benen in de wijdte voor je fellow studenten om te ervaren wat een zwangere vrouw meemaakt, dat zou een verplicht onderdeel van de studie zijn. :9~ :')

Blij dat ik voor economie ben gegaan zeg :D :P
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Nijmegen is een hele leuke stad, dus dat zal je sowieso wel bevallen.

Wel twee totaal verschillende studies, Geneeskunde en Psychologie :P. Maar goed, dat had ik ook: Civiele Techniek, of International Business :').
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef Weissman het volgende:
Mensen die studeren :')
pi_98392161
suffe start dit topic zeg
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_98392690
Inderdaad bah!
pi_98394973
Bij de AH vandaag moest ik opeens aan Landsyh denken :D

#Fokeninvloedophetechteleven
pi_98395348
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de AH vandaag moest ik opeens aan Landsyh denken :D

#Fokeninvloedophetechteleven
in welke context?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_98395917
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

in welke context?
Waggelaar stond in de rij bij de kassa, komt er een dronken kerul aan en vraagt in het Turks (zonder op zijn beurt te wachten) aan de kassajuffrouw of ze ook raki verkopen :P

Zegt die (Marokkaanse) juffrouw denk je dat ik een Turk ben ofzo? heb ik een plat achterhoofd of een bloemkoolhoofd? _O- :D _O-

Die man strompelde naar de uitgang en bij ondergetekende schoot opeens door het hoofd... stel dat Landsyh achter mij stond dan had ik zomaar een live MMA gevecht tussen twee vrouwen kunnen zien :9 O+

Verder bleef het daarbij, toen was het in de regen rennen naar de auto, ach het zijn de kleine geneugten die het hem doen in het leven :P
pi_98396457
Wat is een bloemkoolhoofd?
pi_98396546
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Ayca het volgende:
Wat is een bloemkoolhoofd?
Ja dat kende ik ook dus niet :D
Maar na googelen blijkt het dus niet een nieuwe term te zijn alhoewel er geen exacte omschrijving van te vinden is :P
pi_98400380
Ik zou de leidinggevende erbij roepen.
Racisitische taal wordt niet getolereerd.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  maandag 20 juni 2011 @ 09:31:22 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_98401958
Landysh zou ter plekke bloed prikken (met haar nagels) bij het meisje, opsturen naar 23andme, tent opzetten in de super tot resultaten terug zijn en zodoende bewijzen aan het meisje dat zij en alle andere mensen van Turken afstammen.
pi_98402690
:').
pi_98403637
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef Che_ het volgende:
Landysh zou ter plekke bloed prikken (met haar nagels) bij het meisje, opsturen naar 23andme, tent opzetten in de super tot resultaten terug zijn en zodoende bewijzen aan het meisje dat zij en alle andere mensen van Turken afstammen.
_O-
pi_98407106
Echt, ne alaka gewoon. :')
pi_98407286
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:46 schreef Landysh het volgende:
Echt, ne alaka gewoon. :')
cok alakali :s)
pi_98408701
Ik snap best dat grappen over mijn interesse voor genetica en historie erg leuk is. Maar zorg er dan tenminste voor dat die grappen ergens op slaan. :) Want als ik zo naar Che's 'grap' kijk, dan lijkt het net alsof ik ergens heb beweerd dat de hele wereld Turk is. Het is net de omgekeerde wereld hier. Want als er hier iemand is die rondloopt met fantasie theorieën, dan is het meneer Che, de Koerdische nationalist, wel. Een paar theorieën uit Che's geweldige kop:

1. Turkmenen zijn Koerdisch
2. Turken stammen af van de Mongolen

Als jullie (Che) het irritant vinden dat er telkens een discussie komt over Turken, genetica en wat nog meer. Dan raad ik jullie (Che) aan om eens op te houden met idiote leugens rond te spreiden. Alle discussies die ik hier met Che heb gehad zijn uitgelokt door Che zelf..
pi_98408841
Die reacties. :') ;(
pi_98409000
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef Landysh het volgende:
Ik snap best dat grappen over mijn interesse voor genetica en historie erg leuk is. Maar zorg er dan tenminste voor dat die grappen ergens op slaan. :) Want als ik zo naar Che's 'grap' kijk, dan lijkt het net alsof ik ergens heb beweerd dat de hele wereld Turk is. Het is net de omgekeerde wereld hier. Want als er hier iemand is die rondloopt met fantasie theorieën, dan is het meneer Che, de Koerdische nationalist, wel. Een paar theorieën uit Che's geweldige kop:

Als jullie (Che) het irritant vinden dat er telkens een discussie komt over Turken, genetica en wat nog meer. Dan raad ik jullie (Che) aan om eens op te houden met idiote leugens rond te spreiden. Alle discussies die ik hier met Che heb gehad zijn uitgelokt door Che zelf..
mensen stangen is leuk, mensen met obsessies stangen is leuker, mensen stangen die serieus ingaan op het stangen is het leukst :P

denk dat dat het verhaal een beetje samenvat :P
-Rabia Al-Basri
pi_98409055
che en landysh waarom hebben jullie geen ava?
-Rabia Al-Basri
pi_98409066
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef Landysh het volgende:

Deze reactie maakt de grap van Che_ grappiger.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 13:43:17 ]
pi_98409139
lol..
pi_98409283
che is een goede jongen
pi_98409348
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

mensen stangen is leuk, mensen met obsessies stangen is leuker, mensen stangen die serieus ingaan op het stangen is het leukst :P

denk dat dat het verhaal een beetje samenvat :P
Nah, ik weet niet of je iets van onze discussies hebt meegekregen, maar wat hij doet is geen stangen. De discussies zijn altijd serieus. Maar hij heeft nooit zijn gelijk kunnen halen natuurlijk - niet dat dat überhaupt mogelijk is met zulke idiote uitspraken.

Maar het irritante is dat hij hier telkens komt zeiken over hoe nationalistisch, obsessief en wat nog meer ik wel niet ben. Sorry hoor, maar als er iemand hier obsessief is dan is het Che wel.
pi_98409452
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Deze reactie maakt de grap van Che_ grappiger.
Zaten senden baska birsey beklemezdim. Sana bunu oncedende demistim: Iftihar ediyoruz sen ve senin gibileri; kirk kisi dusman kesilmisken kendi insanina muhalefet olanlar ile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')